Maar de 2 weken die ik nu heb is niets in verhouding tot wat je op school hebtquote:Op donderdag 15 september 2005 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben blij dat je nog vakantie hebt
Trustequote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
tvp
en ik ga slapen
truste allemaal
Ja ik leef nogquote:
slaapsequote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Brechtje het volgende:
Ik ga ook slapen, moet er weer vroeg uit.
Slaap lekker allemaal
Slaap zacht o betoverende schonequote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Brechtje het volgende:
Slaap lekker allemaal
Trustenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Brechtje het volgende:
Slaap lekker allemaal
Ja grappig.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Slaap zacht o betoverende schone
Gewoon blijven proberenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik de OP verander lukt dat niet
pagina laad te lang
Ik geloof dat je de OP eerst moet veranderen, dat kopieren, dan de hele OP wissen en invoeren met alleen een - in de post. Daarna weer wijzigen en dan de goede OP erin plakken. Probeer t eens?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik de OP verander lukt dat niet
pagina laad te lang
Hoezo grappig, ik vind je echt betoverend. Is je eigen schuld hoorquote:
Probeer het anders bij Maryse, die heeft vandaag half mannelijk fok al gehadquote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hoezo grappig, ik vind je echt betoverend. Is je eigen schuld hoor![]()
dooie boel inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef spenky het volgende:
*stormlooptopic*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |