Maar de 2 weken die ik nu heb is niets in verhouding tot wat je op school hebtquote:Op donderdag 15 september 2005 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben blij dat je nog vakantie hebt
Trustequote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
tvp
en ik ga slapen
truste allemaal
Ja ik leef nogquote:
slaapsequote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Brechtje het volgende:
Ik ga ook slapen, moet er weer vroeg uit.
Slaap lekker allemaal
Slaap zacht o betoverende schonequote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Brechtje het volgende:
Slaap lekker allemaal
Trustenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Brechtje het volgende:
Slaap lekker allemaal
Ja grappig.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Slaap zacht o betoverende schone
Gewoon blijven proberenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik de OP verander lukt dat niet
pagina laad te lang
Ik geloof dat je de OP eerst moet veranderen, dat kopieren, dan de hele OP wissen en invoeren met alleen een - in de post. Daarna weer wijzigen en dan de goede OP erin plakken. Probeer t eens?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik de OP verander lukt dat niet
pagina laad te lang
Hoezo grappig, ik vind je echt betoverend. Is je eigen schuld hoorquote:
Probeer het anders bij Maryse, die heeft vandaag half mannelijk fok al gehadquote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hoezo grappig, ik vind je echt betoverend. Is je eigen schuld hoor![]()
dooie boel inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef spenky het volgende:
*stormlooptopic*
owhkeej eff zienquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ja lijkt er wel op, ook al zit ik eigenlijk op het moment vooral hier:
Wie was het ??
Ik vind regen maar nat en vaak is het nog koud ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind regen helemaal niet romantisch :/
Welja, zo worden de mannen van de jongens gescheidenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben slapen, tot morgen allerbestegoeie vrienden !
Whehe, ik ben op het moment even niet ergens into.. Of een paar dingen tegelijk dan: fok, america's army online, mn laatste 3 xboxgames en standaardshit als uni en msnquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben weer helemaal in-to-Transport Tycoon Deluxe
Wow, spellingquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:43 schreef spenky het volgende:
heb wellus eerst wil je alles.. en daarna heb je nergens meer zin in...
hebbik ontiegelijke zin om te race... spelge download geinstleerd start ik het op
egt.. ehm nehh lama
Dude, je gaat BBOY achterna.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:43 schreef spenky het volgende:
heb wellus eerst wil je alles.. en daarna heb je nergens meer zin in...
hebbik ontiegelijke zin om te race... spelge download geinstleerd start ik het op
egt.. ehm nehh lama
Ik heb mn roeping gemist: ik had mod moeten wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wilde net roepen, waar is Gizmore
Ja joh. En toch niet gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb mn roeping gemist: ik had mod moeten worden
Ik wacht tot ik wat meer tijd heb: zeg over een maandje of 3quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja joh. En toch niet gesolliciteerd?![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wacht tot ik wat meer tijd heb: zeg over een maandje of 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |