oehhh spannendquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:23 schreef Jett het volgende:
ik heb een gaatje denk ik, dus elke keer als ik een slok fernades neem verga ik van de pijn. maar toch. HET IS ZO GODDELIJK
owhquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef MaRySe het volgende:
Je bent in 't ootje genomen
en nu wil ik uit me aam gaan hangen want ik MOET roken maar strax val ik er weer uit. keuzes keuzes keuzesquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:23 schreef Jett het volgende:
ik heb een gaatje denk ik, dus elke keer als ik een slok fernades neem verga ik van de pijn. maar toch. HET IS ZO GODDELIJK
jaaa dat is lastig... als je nou gewoon beneden gaat staan.. kan je ook niet vallen... neem je je glas fernades mee.. voor wat extra sensatiequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef Jett het volgende:
[..]
en nu wil ik uit me aam gaan hangen want ik MOET roken maar strax val ik er weer uit. keuzes keuzes keuzes
dat was tog die huiswerk ging makenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die zit hier tegenwoordig ook al
Ja die inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef spenky het volgende:
[..]
dat was tog die huiswerk ging maken
En waar jij het msnadres eigenlijk best wel graag van had willen hebben. Ik zou zeggen, kijk Gizmore eens lief aan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef spenky het volgende:
[..]
Die GING huiswerk maken ja maar ligt nu te pitten denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef spenky het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En waar jij het msnadres eigenlijk best wel graag van had willen hebben. Ik zou zeggen, kijk Gizmore eens lief aan.![]()
Ja hoi, dat mag je mooi zelf regelenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En waar jij het msnadres eigenlijk best wel graag van had willen hebben. Ik zou zeggen, kijk Gizmore eens lief aan.![]()
Ah in dat geval betekent het dus dat het een niet zo stabiele relatie is aangezien je hem dus nog niet gezien hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja hoi, dat mag je mooi zelf regelenTrouwens, ze is al bezet ook al weet ik nog steeds amper door wie
Die slaapt al anderhalf uur denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die GING huiswerk maken ja maar ligt nu te pitten denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die slaapt al anderhalf uur denk ikKwam mn pa nog ff zeggen dat ze t licht uit moest doen daarstraks
Dat wel, maar was paar keer vluchtig zeg maar.. Je kent het wel, ik ga ergens heen en hij zit in de woonkamer terwijl ik er doorheen loop (maar ik heb wel haast)quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah in dat geval betekent het dus dat het een niet zo stabiele relatie is aangezien je hem dus nog niet gezien hebt.
Was ze nog bezig met huiswerk maken terwijl ze dat zogenaamd begin van de middag al af had. Afstraffen die handelquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar was paar keer vluchtig zeg maar.. Je kent het wel, ik ga ergens heen en hij zit in de woonkamer terwijl ik er doorheen loop (maar ik heb wel haast)
whoeiiiiquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:03 schreef juiced het volgende:
Ja! Ik heb de foto's ALLEMAAL gezien! p0000h!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |