Ik ook nog hoorquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef juiced het volgende:
[..]
Jah! Jou moet ik nog even hebben, Jij schijnt alle (!!!) foto's van ijsmeis te hebben? Doe maar s even mooi sturen naar mij voor de completering van de collectie, ofzoiets.![]()
Waarom zou je eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef juiced het volgende:
[..]
Jah! Jou moet ik nog even hebben, Jij schijnt alle (!!!) foto's van ijsmeis te hebben? Doe maar s even mooi sturen naar mij voor de completering van de collectie, ofzoiets.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:45 schreef juiced het volgende:
[..]
Jaloers dat ik ondanks jouw tietenfoto's die ik vanmiddag (eindelijk!!!) te zien heb gekregen toch viel voor de ogen van MaRySe? Jouw tieten en kont en weet ik veel wat nog meer, vallen daarbij in het niet. Jammer joh.
soort voldoening van het fok!schapquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar iedere fokker hoort dat gezien te hebben
Ja zoiets, alleen had ik die foto's al voordat ik uberhaupt 50 posts had en wist wie ijsmeis wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:42 schreef spenky het volgende:
[..]
soort voldoening van het fok!schap
Ik wou net zeggen, ik meende dat juiced eerder ook al aanhaalde ze gezien te hebbenquote:
Pleasequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:43 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik zeg toch, voor de completering van de collectie "ofzoiets".
Jaja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik meende dat juiced eerder ook al aanhaalde ze gezien te hebben
Kfcquote:
Thnx!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef spenky het volgende:
* spenky voert eventjes de kippen voor juiced
Nou eeuh nee ja, 6 foto's.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
heb je ze al?
ik zag je vanmiddag nog.. ergens posten hier op fok... herken je plaatjequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
heb je ze al?
Ik zie nog geen mailtje in mn inboxquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
Het waren er 30 ja. En? Tevreden?![]()
Ik ook.quote:
Ja, nou hartstikke bedankt voor deze informatie. Nu kan ik in ieder geval roepen dat het 30 foto's zijn. Niet dat ik de fout in ga door te roepen dat ik ALLE 6 de foto's heb gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
Het waren er 30 ja. En? Tevreden?![]()
Zes? Ik had er toch zeven gestuurdquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:48 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, nou hartstikke bedankt voor deze informatie. Nu kan ik in ieder geval roepen dat het 30 foto's zijn. Niet dat ik de fout in ga door te roepen dat ik ALLE 6 de foto's heb gezien.
Download NU!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:48 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, nou hartstikke bedankt voor deze informatie. Nu kan ik in ieder geval roepen dat het 30 foto's zijn. Niet dat ik de fout in ga door te roepen dat ik ALLE 6 de foto's heb gezien.
Ik wacht het even af.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ze staan op mijn andere pc zie ikAls je ze morgen nog niet hebt moet je het maar ff laten weten.
Eeuhh..ja, zeven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zes? Ik had er toch zeven gestuurd![]()
Sorryquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hallo, als we zo gaan beginnen gaat het topic op slot hoor.
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ach ijsmeisie, dit is ONZ! We zijn toch helemaal niet serieus! Die foto's bestaan niet eens!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef ijsmeis het volgende:
we kunnen wel verder in jouw cleaute topique, ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef spenky het volgende:
als die nou vol zit zo.. word het dan "wie was het niet ??"
welke fotosquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef juiced het volgende:
[..]
Ach ijsmeisie, dit is ONZ! We zijn toch helemaal niet serieus! Die foto's bestaan niet eens!![]()
Wat heb ik dan in hemelschnaam op m'n schijf staan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef juiced het volgende:
[..]
Ach ijsmeisie, dit is ONZ! We zijn toch helemaal niet serieus! Die foto's bestaan niet eens!![]()
Mên! Echt iedereen heeft die foto's he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
als dat je email was in je profiel, heb je ze nu ook
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef juiced het volgende:
[..]
Foto's van Maryse.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat heb ik dan in hemelschnaam op m'n schijf staan?
M'n zusje?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat heb ik dan in hemelschnaam op m'n schijf staan?
Ga weg, engerdquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:53 schreef juiced het volgende:
[..]
"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |