Scheer je weg, puber!quote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga ff je zusje ophalen.. ben over 5 minuten terug.. behalve als ik wat ga 'eten' @ haar....![]()
Zo herkenbaarquote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD tyfus weer geen mod geworden
Mijn fok verleden speelt nog altijd een te grote rol
06-quote:Op maandag 19 september 2005 20:53 schreef Fwnk het volgende:
Jerry, waar blijft dat nummer van die anke?
Je wilde toch KLB?quote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD tyfus weer geen mod geworden
Mijn fok verleden speelt nog altijd een te grote rol
Of ONZquote:
Hmm... jammer voor je.quote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Of ONZ
Maar kreeg net via via te horen dat het iemand anders iswel vage bron morgen zou het officieel zijn.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wordt er nog steeds op afgerekend op mijn verleden en omdat ik blank ben !
De racisten
Cynix zei net op fokradio dat het Snakey en renmaestro worden. Jammer voor je inderdaad TLK: volgende keer beter. Ik wil ook ooit nog wel eens mod wordenquote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Of ONZ
Maar kreeg net via via te horen dat het iemand anders iswel vage bron morgen zou het officieel zijn.
Kreeg ik maar zoveel aand8 van DAMES.quote:Op maandag 19 september 2005 21:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
HoiEr zitten weer genoeg op jou geilende users hier
Bagger koning...quote:
check...quote:Op maandag 19 september 2005 21:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarom medelijden?quote:Op maandag 19 september 2005 20:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met B als ze zo in dit topic komt, of nog erger, yvonne
Nou, grote baggeraars werden toch ook mod? Kasta enzo?quote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bagger koning...
1 zin is gewoon 1 post
Had dan ook 3 posten onder elkaar.
En dan overal slowchat..
Nu ben ik braaf geworden , maar ik wordt er wel nog erg vaak op terug verwezen.
Soms heb ik wel eens het idee om terug te komen onder een andere naam...
Maar heb nu ook wel bekenden en die moet ik dan ook weer vaarwel zeggen..
De status weerhoud mij dus weer ervan
quote:Op maandag 19 september 2005 21:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gaat nu eenmaal niet zo snelquote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Kreeg ik maar zoveel aand8 van DAMES.![]()
Ach het komt nog wel..quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Cynix zei net op fokradio dat het Snakey en renmaestro worden. Jammer voor je inderdaad TLK: volgende keer beter. Ik wil ook ooit nog wel eens mod worden
Hoe lang ben je al braaf? Maar goed, ze maken je echt nog wel een keer mod hoorquote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bagger koning...
1 zin is gewoon 1 post
Had dan ook 3 posten onder elkaar.
En dan overal slowchat..
Nu ben ik braaf geworden , maar ik wordt er wel nog erg vaak op terug verwezen.
Soms heb ik wel eens het idee om terug te komen onder een andere naam...
Maar heb nu ook wel bekenden en die moet ik dan ook weer vaarwel zeggen..
De status weerhoud mij dus weer ervan
Een grap? Ze menen het anders wel geloof ikquote:Op maandag 19 september 2005 21:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Het is allemaal een grap joh.
Maargoed.
Volgens mij de helft wel ja.quote:Op maandag 19 september 2005 21:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Een grap? Ze menen het anders wel geloof ik
Hoe naiefquote:Op maandag 19 september 2005 21:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Het is allemaal een grap joh.
Maargoed.
Inderdaad, maar ik zou op dit moment niet echt zin daar in hebben.. In de winter heb ik wel weer meer tijdquote:Op maandag 19 september 2005 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach het komt nog wel..
Afwachten he.
kasta en Conflict zitten net wat langer als mij op fokquote:Op maandag 19 september 2005 21:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Nou, grote baggeraars werden toch ook mod? Kasta enzo?
Gewoon weer gaan baggeren!quote:Op maandag 19 september 2005 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kasta en Conflict zitten net wat langer als mij op fok
En ze werden mod om ze rustig te houden.
Ik ga zo mailen om sport nieuwsreporter te worden
Dat kan, maar het kan je natuurlijk ook een ban opleverenquote:
Staat hier allemaal boven enzo.quote:Op maandag 19 september 2005 21:18 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Wie waren er dan allemaal zogenaamd 'verliefd' op mij?![]()
Bans typeert een echte baggeraar.quote:Op maandag 19 september 2005 21:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kan, maar het kan je natuurlijk ook een ban opleverenTLK is wel vrij wanhopig op zoek naar een tagje
Dat wordt de TT voor deel 225quote:Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef freiss het volgende:
[..]
Bans typeert een echte baggeraar.
Ikquote:Op maandag 19 september 2005 21:18 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Wie waren er dan allemaal zogenaamd 'verliefd' op mij?![]()
Zwanger?quote:
Ahquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 21:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Pff... maandelijkse shit die vrouwen altijd hebben![]()
![]()
![]()
Het einde is nabij?quote:Op maandag 19 september 2005 21:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb het koud.en ik ben beetje duizelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |