Ja dat weet ik ook wel, alleen klopt de hele titel/DVD verhouding niet meer...quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:57 schreef steve2003 het volgende:
TT is faut, the DVD THAT wasn't there zou het moeten zijn
Paintshop Pro 9 + Geduld hebben..quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:57 schreef pascalheister het volgende:
Dizer hoe heb je dat plaatje voor elkaar gekregen?
RESPECT!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paintshop Pro 9 + Geduld hebben..
Eerst eigenlijk het achtergrond plaatje van de film zelf bijelkaar gevoegd uit 4 verschillende plaatjes.
Mooi met eraser functie op elkaar laten vloeien. Daarna een tweede layer met deze lettertype eroverheen gedaan. Met Magic Pen de tussenstyukjes geknipt waardoor je de achtergrond kan zien. Uurtje werk
Thxquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:03 schreef Hare het volgende:
[..]
RESPECT!!
Erg cool zeg! Zou ik ook ooit nog wel eens willen kunnen
Tskk. Je hebt gewoon alle letters om er "THAT" van te maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, alleen klopt de hele titel/DVD verhouding niet meer...
Dus express zo gelaten
erg netjes, mijn complimentenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paintshop Pro 9 + Geduld hebben..
Eerst eigenlijk het achtergrond plaatje van de film zelf bijelkaar gevoegd uit 4 verschillende plaatjes.
Mooi met eraser functie op elkaar laten vloeien. Daarna een tweede layer met deze lettertype eroverheen gedaan. Met Magic Pen de tussenstyukjes geknipt waardoor je de achtergrond kan zien. Uurtje werk
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:13 schreef Chielus het volgende:
ziet er goed uit.
Thx! Echt tijd heb ik niet over om dat soort dingen te doen hoor. Zie het eerder als een computer hobby. Heb het niet zo op Internet en msn en de tijd die ik achter de computer besteed (naast die van 8 uur lang op kantoor vanwege stage) is eigenlijk FOK!, eBay, DVD's en Paintshop Pro. Ik maak graag zelf Wallpapers en zo..quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:58 schreef Eippie het volgende:
looking good,
toch altijd impressive als mensen tijd over hebben en gaan klooien met paintshop of photoshop
Deze?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:19 schreef tonks het volgende:
Zo die is erg gaaf Hare,
Ik ben nu opzoek naar lost in translation.
Ach ja, alles is relatief hequote:
quote:
Die pic is de R2japanquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat ik die lost in translation r3 gewoon van cdwow haal, 11,99
Zou je hem niet gewoon zelf kopen bij dvdfromkorea?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Hare, kan jij nog via je "connecties" aan zo een hele mooie U571 komen?
[afbeelding]
Heb ik geen last van douane en zo??quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Zou je hem niet gewoon zelf kopen bij dvdfromkorea?
Nouja, volgens mij is $12,49 nog altijd minder dan 23 euroquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik geen last van douane en zo??
En damn.. 12,49 voor zo een mooie box![]()
Die van mij, jij wou toch die R3 kopenquote:
Ja okee, maar ik hoef dat special gedoe nietquote:
Dan rest mij nog enkele vragen voordat ik hem ga bestellen:quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:17 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij is $12,49 nog altijd minder dan 23 euro
En zelfs al bestel je daar voor 343 dollar, je kunt bij checkout nog precies aangeven welke waarde je op het pakketje aangegeven wilt zien
Ik heb hem gisteren nog gezien bij de FRS en bij de Diskolandquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Oh vet, waar heb je die vandaan?
Pas uit zeker? Heb hem iig nog nergens gezien.
in volgorde:quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan rest mij nog enkele vragen voordat ik hem ga bestellen:
- Hoelang doen ze erover in praktijk? Maand?
- Wat geef jij aan, om op zo een pakket te zetten?
- Wat rekenen ze voor bezorgkosten?Want volgens de site zie je dat pas als je bestelt
Thx
- Pakketjes vanuit Korea zijn in mijn ervaring altijd binnen een week na verzenddatum binnen, ongeacht verzendmethode. EMS is uiteraard wel sneller.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan rest mij nog enkele vragen voordat ik hem ga bestellen:
- Hoelang doen ze erover in praktijk? Maand?
- Wat geef jij aan, om op zo een pakket te zetten?
- Wat rekenen ze voor bezorgkosten?Want volgens de site zie je dat pas als je bestelt
Thx
ik heb hem van dvd.nl voor ongeveer 50 euri,quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Oh vet, waar heb je die vandaan?
Pas uit zeker? Heb hem iig nog nergens gezien.
Staat die van jouw bij Kinky Queen thuis?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:41 schreef k00s het volgende:
Vandaag binnen:
Alien/Predator Monster Box
[afbeelding]
![]()
![]()
Nee, maar hij had wel mooie foto's gemaakt dacht ik zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef Ash het volgende:
[..]
Staat die van jouw bij Kinky Queen thuis?![]()
dat zijn wel lekkere prijzenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Asphyxion het volgende:
Net gehaald in Rotterdam:
[afbeelding]
2 disc SE - 9,99 MM
[afbeelding]
Taxi Trilogy - 9.99 MM
[afbeelding]
Kill Bill 2: LE met sleeve - 9,99 FRS
[afbeelding]
Scary Movie - 2,99 Bravo
is die mooie dances with wolves editie , nog ergens goedkoper dan bij dvdfromkorea ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:23 schreef Butra het volgende:
Zojuist weer een pakketje uit Korea:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op zich best een mooie box van The Pledge (met 2 posters, een heel setje postcards en soundtrack), maar de indeling is nogal raar. De soundtrack zit onderin de box in een houder die gewoon 'vast' zit aan de box. De DVD daarentegen zit in een losse houder die gewoon los in de box lag.
DVDheaven is $1,50 goedkoper.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef marcek het volgende:
[..]
is die mooie dances with wolves editie , nog ergens goedkoper dan bij dvdfromkorea ?
lol ashquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef k00s het volgende:
Nee, maar hij had wel mooie foto's gemaakt dacht ik zo
Een van de mooiste giftsets die ik kenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
lol ash![]()
Hij is écht heel mooi eh?![]()
Willen jullie die foto's van Fok afhalen.. ik moet nog op vakantiequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
lol ash![]()
Hij is écht heel mooi eh?![]()
Zo zat ik ook te denkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Willen jullie die foto's van Fok afhalen.. ik moet nog op vakantie
Ben ik ff blij dat ik Predator een rukfilm vindquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo zat ik ook te denkenEn dat terwijl ik ook nog Alien Quadroligy heb
![]()
Zeg wil jij je mond effe spoelen..... anders ga ik gewoon weer eens beginnen over Roman Holidayquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik Predator een rukfilm vind![]()
Sexual Predator is een rukfilm. Predator met onze Arnie niet hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat maakte je bij Kill Bill anders ook weinig uitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Hare het volgende:
[..]
nee van dvdheaven.comquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:00 schreef tonks het volgende:
Timo heb je die dvd van dvdfromkorea?.. dat is dan wel heel erg sneler staat 7 tot 10 dagen
En hoe zijn de verzendkosten? beetje redelijk?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee van dvdheaven.com
dit was m`n 2e bestelling daar. M`n eerste had ik na precies 7dagen binnen, deze dus na 2
Tot nu toe niets te klagen over dvdheaven
Creëer een account en oordeel voor jezelf.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:45 schreef tonks het volgende:
[..]
En hoe zijn de verzendkosten? beetje redelijk?
Pff uberduurquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:53 schreef Durbin het volgende:
[..]
Creëer een account en oordeel voor jezelf.
voor deze set was t de goedkoopste sitequote:
dvdfromkorea was goedkoperquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
voor deze set was t de goedkoopste site
Was ja, bij zowel dvdfromkorea als koreandvds was ie niet meer te bestellen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:22 schreef tonks het volgende:
dvdfromkorea was goedkoper
Zijn dat dezelfde S.E 's als hier verkrijgbaar, of nog met sleevequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:45 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Was ja, bij zowel dvdfromkorea als koreandvds was ie niet meer te bestellen...
Overigens zijn vandaag bij mij aangekomen van cd-wow:
Fargo: SE
Pitch Black: SE
Ik wacht nog op Shallow Grave helaas...
Zonder slipcase helaas.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Zijn dat dezelfde S.E 's als hier verkrijgbaar, of nog met sleeve
Ik heb zelf ook wel interesse in Fargo, en The Usual Suspects
http://www.dvdfromkorea.comquote:Waar kopen jullie die dvd's in Korea en hoe zit het met prijs?
Nee, je moet je dvdcollectie normaal houden en je verkering vroeg ook al waar ik hem vandaan had, dus je zal hem eerdaags wel zien staan tussen die schandelijke collectie van'mquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef AntiChrist het volgende:
Willen jullie die foto's van Fok afhalen.. ik moet nog op vakantie
Hoe kan dat nou weer? Ik was dus Donderdag bij MM Utrecht daar stond ie gewoon voor 20 euroquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:00 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag bij de MediaMarkt:
voor een tientje
Waar heb je die gekocht? En voor welke prijs? Ik zoek nog steeds een cheape mooie uitgavequote:
Omdat je anders moet verantwoorden waarom je met een muziek-dvd en kinderfilm thuis bent gekomenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb eigenlijk geen idee waarom ik die van Spider-Man heb gekocht
Spongebob is niet alleen voor kinderenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omdat je anders moet verantwoorden waarom je met een muziek-dvd en kinderfilm thuis bent gekomen?
Bij XL-mediastore nieuwegein voor 9,99 met die mooie hoes erbij.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? En voor welke prijs? Ik zoek nog steeds een cheape mooie uitgave
spiderman kan anders ook in de categorie kinderfilms thuisgebracht wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omdat je anders moet verantwoorden waarom je met een muziek-dvd en kinderfilm thuis bent gekomen?
Hmja, maar een animatie is dan net iets 'erger'.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:01 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
spiderman kan anders ook in de categorie kinderfilms thuisgebracht worden
Ik neem idd niet aan dat de postbode zo vroeg langskomt bij jouquote:Op dinsdag 12 juli 2005 06:19 schreef kinky_queen het volgende:
Gisteren
Moet je paypal hebben gelinkt aan een CC dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik kan niet normaal betalen met mijn paypal omdat ik geen creditcard heb
Ik had al gemaild.. nu blijkt dat ik niet genoeg geld hebquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je paypal hebben gelinkt aan een CC dan?
Nou je kan dus op twee manieren doen..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had al gemaild.. nu blijkt dat ik niet genoeg geld heb
Weet jij hoe dat moet bij dvdheaven?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]
Dacht dat deze edition van Amelie al OOP was, maar ik kwam toch nog een heel stapeltje tegen bij MM Rotterdam Centrum.
Collateral met sleeve 9,99 ja. Amelie 13,99. En de Rush Hour Double Box ook 9,99. Ik was op de koopjestoer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:17 schreef Dizer het volgende:
[..]Voor hoeveel?? En is Collateral nog steeds 10 euro?
Damn... heb geen tijd om naar de MM in Rotterdam te gaan...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Butra het volgende:
[..]
Collateral met sleeve 9,99 ja. Amelie 13,99. En de Rush Hour Double Box ook 9,99. Ik was op de koopjestoer.![]()
Amelie LCE is al wel OOP, nu heb je waarschijnlijk een ongenummerde CE.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]
Dacht dat deze edition van Amelie al OOP was, maar ik kwam toch nog een heel stapeltje tegen bij MM Rotterdam Centrum.
Kan wel ja. Al staat er achterop: 'Deze genummerde 2 disc Collector's Edition van Amelie blablabla'. Ik kan alleen het nummertje niet vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Amelie LCE is al wel OOP, nu heb je waarschijnlijk een ongenummerde CE.
Standaard tekst..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:32 schreef Butra het volgende:
[..]
Kan wel ja. Al staat er achterop: 'Deze genummerde 2 disc Collector's Edition van Amelie blablabla'. Ik kan alleen het nummertje niet vinden.
Ik heb ook deze uitvoering, niet voorzien van een nummer ondanks de tekst, ook bij de Media Markt aangeschaft overigens.quote:Kan wel ja. Al staat er achterop: 'Deze genummerde 2 disc Collector's Edition van Amelie blablabla'. Ik kan alleen het nummertje niet vinden.
Jep, die heb ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:32 schreef Butra het volgende:
[..]
Kan wel ja. Al staat er achterop: 'Deze genummerde 2 disc Collector's Edition van Amelie blablabla'. Ik kan alleen het nummertje niet vinden.
Prijs.......?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:26 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Woooeeehaaaaa!!!!Gaat een lange nacht worden denk ik....
![]()
heb m gehaald bij de MM Heerlen en ja: is idd met zo`n kartonnen sleevequote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer? Ik was dus Donderdag bij MM Utrecht daar stond ie gewoon voor 20 euro
Ik wil hem ook voor 10 euroIs het trouwens wel met zo een kartonnen sleeve?
van cdwow?? die van mij is nog steeds niet binnenquote:
Vandaag dus Dune, 2 Disc SE ontvangen. Is een soort custom digipack met booklet, wel aardig...maar totaal geen subsquote:Op maandag 11 juli 2005 12:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmja, maar een animatie is dan net iets 'erger'.
Zelf verwacht ik deze toch wel vandaag of morgen, anders moet ik eens gaan mailen naar Amazon...
[afbeelding]
2 disc digipack.
heb bij Amazon nog nooit meegemaakt dat ze in bubbelplastic verpakkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef slindenau het volgende:
[..]
Verder was het digipack niet helemaal 100% perfect, dat kwam wellicht door de verpakking van Amazon...die zag er niet echt "beveiligend" (geen bubbelplastic) uit.
Nope, van dvd.nl daar was hij goedkoper en ook sealedquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:48 schreef Timo20 het volgende:
van cdwow?? die van mij is nog steeds niet binnen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:14 schreef Little_Meanie het volgende:
off-topic: wie enkele DVDtjes wil kopen kan hier es kijken
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=617&item=6414466049&rd=1
P.S. DVDs zijn niet van mij
ja lijkt mij ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
[..]13.500 Euro
Ik vind het trouwens een matige DVD collectieMaar das altijd een persoonlijke smaak uiteraard
Trouwens, had ie beter alles in een eBay shop kunnen droppen, gaat een stuk harder en kan ie meer geld mee verdienen. Er zijn denk ik echt weinig mensen die zo een grote collectie voor zoveel geld willen kopen in 1 keerIk bedoel, voor 13.500 euro, heb ik echt voor 75% van deze films in nieuwstaat
Hoe lang nu te wachten?quote:Hello Tim Jacobs
We are pleased to confirm that all the items
which you ordered on 2005-07-12(Order No:20050712193712)
have now been shipped.
We appreciate this opportunity to serve you
and look forward to see you soon again.
The following items are included in this shipment :
Items : * King Kong(1933) - 1 EA / * Reservoir Dogs(DTS) - 1 EA / * Constantin (2 disc) - 1 EA /
Items Total : US$ 19.99
Shipping & Handling Charge(Registered Airmail) : US$ 9.99
" Lid sinds 08-jan-05 in België"quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
[..]13.500 Euro
Ik vind het trouwens een matige DVD collectieMaar das altijd een persoonlijke smaak uiteraard
Trouwens, had ie beter alles in een eBay shop kunnen droppen, gaat een stuk harder en kan ie meer geld mee verdienen. Er zijn denk ik echt weinig mensen die zo een grote collectie voor zoveel geld willen kopen in 1 keerIk bedoel, voor 13.500 euro, heb ik echt voor 75% van deze films in nieuwstaat
Dus?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
" Lid sinds 08-jan-05 in België"
hoogstwaarschijnlijk 7 dagenquote:
die moet ik ook altijd nog een keer halen zit nog steeds met die 1 disc versiequote:
Hou de dvdforums in de gaten, daar gaat die regelmatig voor goede prijzen weg. Heb hem zelf voor 10 euro en ik zag er op dvdforum nog één staan voor 12 euro. Mooie uitgave.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die moet ik ook altijd nog een keer halen zit nog steeds met die 1 disc versie
ja ik zal even kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hou de dvdforums in de gaten, daar gaat die regelmatig voor goede prijzen weg. Heb hem zelf voor 10 euro en ik zag er op dvdforum nog één staan voor 12 euro. Mooie uitgave.![]()
Zit bij de FRS voor 3v33 en bij de Vanleest voor 3v30 actiequote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hou de dvdforums in de gaten, daar gaat die regelmatig voor goede prijzen weg. Heb hem zelf voor 10 euro en ik zag er op dvdforum nog één staan voor 12 euro. Mooie uitgave.![]()
Dat is die lelijke uitvoering van RCV...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zit bij de FRS voor 3v33 en bij de Vanleest voor 3v30 actie
precies RCVquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:47 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat is die lelijke uitvoering van RCV...![]()
Ja maar dat kan ik toch niet zien met zo een "leren" hoes eromheenquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:47 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat is die lelijke uitvoering van RCV...![]()
Bovendien vermeld ie een originele nieuwwaarde van 38.000 euro. Dat betekent dat elke dvd gemiddeld 26,50 nieuw heeft gekostquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
[..]13.500 Euro
Ey, die heb ik vanmiddag ook aangeschaft. Ben ze stuk voor stuk langsgegaan om de minst beschadigde mee te nemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:50 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Die tin is leuk, maar ik heb ze mooier gezien
![]()
Ik heb gevraagd naar een die nog in seal zitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:39 schreef Durbin het volgende:
Ey, die heb ik vanmiddag ook aangeschaft. Ben ze stuk voor stuk langsgegaan om de minst beschadigde mee te nemen.
waar als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:21 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]en dat voor 21,50 inc verzenden
* tonks is blij
wat kost deze tegenwoordig nog?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef Wunsel het volgende:
[..]
Nieuwe aanwinst: Clockwork Orange
[afbeelding]
Die limitedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:39 schreef Shogo het volgende:
[..]
Blokker kom ik hem ook weleens tegen voor 19,99.
Die collectie heb ik tot nu toe ook... season 1 t/m 3, alleen is seizoen 4 zo stikduur op de releasedatum, dat ik toch maar ff ga wachten op een wat vriendelijkere prijs...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:36 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk compleet!tot seizoen 4 komt
Dat doe ik ook, het hele handeltje heeft me nu bij elkaar 75 euro in totaal gekost, wil het dus ook zo goedkoop mogelijk houden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die collectie heb ik tot nu toe ook... season 1 t/m 3, alleen is seizoen 4 zo stikduur op de releasedatum, dat ik toch maar ff ga wachten op een wat vriendelijkere prijs...
waar vandaan?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:12 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
Eminem - Anger management tour
[afbeelding]
tweedehands of nieuw?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, het hele handeltje heeft me nu bij elkaar 75 euro in totaal gekost, wil het dus ook zo goedkoop mogelijk houden.![]()
Nieuw bij een 2de handswinkel. Vorig jaar Seizoen 2 gekocht voor 30 euro daar, dit jaar Seizoen 3 gekocht voor 30 euro daar en Seizoen 1 heb ik een cadeaubon bijgedaan en die kostte me uiteindelijk 15 euro.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:49 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
tweedehands of nieuw?
ik heb seizoen 1 aan 40 EUR gekocht, seizoen 2 promotie in kruidvat voor 20 EUR(!) en 3 moet ik nog kopen, waar is 3 het goedkoopst te krijgen?
nou dat heb je mooi gedaan, volgende week koop ik Seizoen 3, prijs maakt mij niet echt uit want ik vind het een fantastische serie en wil snel het vervolg zienquote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Shogo het volgende:
[..]
Nieuw bij een 2de handswinkel. Vorig jaar Seizoen 2 gekocht voor 30 euro daar, dit jaar Seizoen 3 gekocht voor 30 euro daar en Seizoen 1 heb ik een cadeaubon bijgedaan en die kostte me uiteindelijk 15 euro.![]()
dan moet ik toch eens langs gaanquote:Op zondag 17 juli 2005 11:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik was toevallig in hilversum en daar zag ik hem staan bij de van leest
Hey niet iedereen hoeft te weten dat ik en mezelf in een identiteitscrisis zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:00 schreef kinky_queen het volgende:
Dank je Hellboy eh DonnieDarko oh nee![]()
AntiChrist
Toch weer jammer dat ik geen creditcard heb.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jup nog in digipack, bij play.com
klein weekjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef Little_Meanie het volgende:
Weet iemand wat de gemiddelde leveringstermijn is bij Play.com?
Vergis je niet. Vaak zijn ze zelfs duurder! En als je een FreeID of een VIP-Fame of een VIP-VanLeest pas hebt, dan ben je soms zelfs goedkoper uit dan de MM.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:53 schreef Chielus het volgende:
ik hoop at hier snel een Mediamrkt komt, die hebben zo nu en dasn toch wel leuke aanbiedingen.
OEH! SEXY!quote:
zo super was die film niet maar voor die prijs zal ik hem wel in huis halenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:42 schreef Dizer het volgende:
R2 - 2 Disc NL
[afbeelding]
Bij de Mediamarkt in Alphen voor 9.99!
Maar dan wel met moeite. Hij stond daar voor 22.99 en ik zei dat ie in Rotterdam dus voor 10 euro staat en dat vrouwtje had zo van.. dat kan niet en die kost inkoop voor 13.99 dus das echt vreemd. Dus ik zeg, bel maar naar Rotterdam hoor..Toen zei ze, nou goed ik geloof je wel Dus ik doe hem wel voor 10 euro, want we moeten ons toch aan de 30km policy houden ivm Laagte Prijs Garantie. Dus heb ik hem toch nog voor 10 euro gekregen! Super service
Ik heb de film nog nooit gezien. Maar voor 10 euro...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:29 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zo super was die film niet maar voor die prijs zal ik hem wel in huis halen
misschien vind ik hem na een 2e keer kijken wel beter
Dat van Seagal kan echt niet hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:59 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een extreme smaak heb ik toch: russische/zweedse arthouse en Seagal in een bestelling
quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb de film nog nooit gezien. Maar voor 10 euro...
kom mij bekend voorquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je bent verslaafd of je bent het niet
Ik heb die film anders gekeken en ik vond hem geweldigquote:
Is ie weer een kok die al je botten met 1 beweging kan kraken? Zoals in al zijn 340 filmsquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik heb die film anders gekeken en ik vond hem geweldig
nee een politie-agent die op eigen houtje een jamaicaans drugskartel ontmanteld door met 1 beweging van alle tegenstanders hun botten te kraken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is ie weer een kok die al je botten met 1 beweging kan kraken? Zoals in al zijn 340 films
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee een politie-agent die op eigen houtje een jamaicaans drugskartel ontmanteld door met 1 beweging van alle tegenstanders hun botten te kraken.
uit een recensie van marked for deathquote:
http://ruthlessreviews.com/80saction/markedfordeath.htmlquote:Corpse Count:
27, which is very high by Seagal’s standards. I don’t hold Seagal’s low corpse counts against him because they are largely due to the fact that he often cripples or maims the enemy, leaving him to suffer, rather than simply busting a cap. Segal’s favorite trick is to slap on an arm or leg lock and keep pushing until we hear a delightful cracking sound and see a body part pointing in the wrong direction. One has to appreciate the subtlety of another scene in which Seagal unloads a running punch into the kidney of an already defeated and prostrate opponent. There are no flashes or noise. We are simply left to imagine the unbelievable pain and the weeks of bloody urine.
Novelty Death:
Of all the sadistic, vindictive motherfuckers in the World of 80s Action, Steven Seagal is the last one to fuck with. Seriously, you’d be better off raping and murdering Sly’s extended family than letting your dog take a dump on Seagal’s lawn. For example, after finally getting his hands on the head bad guy in this film, "Screwface," Seagal kicks the shit out of him, slices him up a bit with a sword and pushes his eyeballs back into his brain. Then Segal snaps Screwface’s spine over his knee and throws him down an elevator shaft. I’m pretty sure he was dead.
OMG!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
uit een recensie van marked for death
[..]
http://ruthlessreviews.com/80saction/markedfordeath.html
White Chicks is volgens mij toch wel een zeer slechte film, niet fout=leuk maar gewoon ronduit stom.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:00 schreef Eikelpiercing het volgende:
White Chicks=> ook door mijn broertje gekocht, heel leuke film! Erg fout, maar toch heel leuk...
Hoef je je niet voor te schamen hoor..... zit zeker een making of bij van de Gellar/Blair kusscene?quote:
ik geniet van oprecht van dat gekraakquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG!!!![]()
Ik moet eerlijk zeggen, dat bottenkraken is wel grappig en zo![]()
Nee, alleen Clavier speelt een detective.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:38 schreef Little_Meanie het volgende:
is dat die film waar beiden detectieves spelen?
Rat Pack!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:25 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Ander hoesje en ws andere dvd, maar zoiets dus
Diep van binnen ben ik een ouwe lul
Er staat weinig informatie op, maar het is een optreden met die drie artiesten, heel erg leuk. Vooral Sammy Davis Jrquote:
Geen idee, daar heb ik hem niet voor gekochtquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:44 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen hoor..... zit zeker een making of bij van de Gellar/Blair kusscene?
Bestel je Hero DTS (2DVD) bij de FRS, moet je:quote:The DVD who wasn't there
Dan is de TT erg toepasselijk iddquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:43 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Bestel je Hero DTS (2DVD) bij de FRS, moet je:
1 - Tijdje wachten tot je bestelling in behandeling wordt genomen
2 - Krijg je de Hero 1DVD versie opgestuurd.
Eikels.
Toevallig heb ik gisteravond een paar stukjes bekeken. Beeld en geluid zijn uitstekend, maar een minpuntje vind ik wel het geluid van het publiek dat op de achterste speakers (DD5.1) constant aanzwelt en afzakt.quote:
Das inderdaad bagger! Zwaar minpuntje zelfs. Moet je steeds geluid harder/zachter zetten!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:55 schreef Durbin het volgende:
[..]
Toevallig heb ik gisteravond een paar stukjes bekeken. Beeld en geluid zijn uitstekend, maar een minpuntje vind ik wel het geluid van het publiek dat op de achterste speakers (DD5.1) constant aanzwelt en afzakt.
Moet hem nu retour sturen, dan sturen ze de juiste DVD op.quote:Dan is de TT erg toepasselijk idd
Zeker, had hem al eens gezien. Heb een beleid dat ik alleen dvd's koop die ik goed vond. En dus wel vaker zou willen zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
@ Lonewolf2003: Infernal Affairs is erg goed!
waarom hebben ze 1 nou weer nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:46 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag (of eigenlijk gisteren) binnen:
[afbeelding]
R2JP uncut. 3 dagen na verzending al binnen!axelmusic
[afbeelding]
wat was ie eng
Ik zou deel 1 hier kopen als ik jou was. Heerlijk goedkoop:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom hebben ze 1 nou weer niet![]()
Deze versie zit in een kleine box met een boekje van ruim 90 pagina's met het gehele script, een setje ansichtkaarten en een senitype. Leuke uitvoering voor 10 euro.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:07 schreef slindenau het volgende:
Wat is er zo speciaal aan de CE van The Holy Grail? Zelf heb ik de R2NL 2 disc (denk ik, uit de montys enzyklo pythonia)...daar staan toch dezelfde extra's etc. op?
quote:An additional frame will be available each year and discerning customers are urged to sign up now and pay for this unique 127,416 year offer which comes with a free tube of glue.
Het zijn RW'tjesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:39 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
#11/20
Maar hij is niet voor mij, hij gaat in de verkoop
![]()
Hoe ziet deze er eigenlijk uit ? Is het een box met 4 keepcases ? Of een digipack ?quote:
een Digipackquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:16 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hoe ziet deze er eigenlijk uit ? Is het een box met 4 keepcases ? Of een digipack ?
Goh, ook al opgevallen dat er een internetonly actie gaande is?quote:
Ik had een posticon gezet.. het was een grapjequote:
December inderdaad!quote:Op zondag 24 juli 2005 17:09 schreef Pharell het volgende:
weet iemand of die 3 disc dvd versie van der untergang al uit is?
bol.com heeft t over dat ie pas in december uitkomt
Er is geen fatsoenlijke versie met nl subs. Maar in korea/japan hebben ze wel goeie uitgaves met uk subs.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:45 schreef Chielus het volgende:
Weet iemand waar een gave versie van Leon te verkrijgen is met ned. Subs. Een gave Directers cut ofzo. Ik kan niet eens een normale versie vinden.
Dank voor je referentie, maar ik weet werkelijk geen ruk van versies met Nl subs.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:54 schreef kinky_queen het volgende:
Hare weet daar werkeluk álles van!
Hier heb je in elk geval een aardige 2-disc versie, maar niet met NL subs, wel UK. Verder ben ik inderdaad ook al een tijdje aan het rondkijken, maar helaas is er weinig moois te krijgen voor mooie prijzen...quote:Op zondag 24 juli 2005 21:45 schreef Chielus het volgende:
Weet iemand waar een gave versie van Leon te verkrijgen is met ned. Subs. Een gave Directers cut ofzo. Ik kan niet eens een normale versie vinden.
Hij's mooi hè!quote:Op maandag 25 juli 2005 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Vrijdag verzonden vanuit Japan, vandaag hier:
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Vrijdag verzonden vanuit Japan, vandaag hier:
[afbeelding]![]()
![]()
Er is genoeg te krijgen voor zeer mooie prijzen, alleen niet R2.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hier heb je in elk geval een aardige 2-disc versie, maar niet met NL subs, wel UK. Verder ben ik inderdaad ook al een tijdje aan het rondkijken, maar helaas is er weinig moois te krijgen voor mooie prijzen...
Mijn editie is limited eh Hare?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Vrijdag verzonden vanuit Japan, vandaag hier:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:02 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Mijn editie is limited eh Hare?
![]()
[afbeelding]
Maar jouw idee van mooie prijzen is wat anders dan mijn idee ben ik bangquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Er is genoeg te krijgen voor zeer mooie prijzen, alleen niet R2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |