Dat doe ik ook, het hele handeltje heeft me nu bij elkaar 75 euro in totaal gekost, wil het dus ook zo goedkoop mogelijk houden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die collectie heb ik tot nu toe ook... season 1 t/m 3, alleen is seizoen 4 zo stikduur op de releasedatum, dat ik toch maar ff ga wachten op een wat vriendelijkere prijs...
waar vandaan?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:12 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
Eminem - Anger management tour
[afbeelding]
tweedehands of nieuw?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, het hele handeltje heeft me nu bij elkaar 75 euro in totaal gekost, wil het dus ook zo goedkoop mogelijk houden.![]()
Nieuw bij een 2de handswinkel. Vorig jaar Seizoen 2 gekocht voor 30 euro daar, dit jaar Seizoen 3 gekocht voor 30 euro daar en Seizoen 1 heb ik een cadeaubon bijgedaan en die kostte me uiteindelijk 15 euro.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:49 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
tweedehands of nieuw?
ik heb seizoen 1 aan 40 EUR gekocht, seizoen 2 promotie in kruidvat voor 20 EUR(!) en 3 moet ik nog kopen, waar is 3 het goedkoopst te krijgen?
nou dat heb je mooi gedaan, volgende week koop ik Seizoen 3, prijs maakt mij niet echt uit want ik vind het een fantastische serie en wil snel het vervolg zienquote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Shogo het volgende:
[..]
Nieuw bij een 2de handswinkel. Vorig jaar Seizoen 2 gekocht voor 30 euro daar, dit jaar Seizoen 3 gekocht voor 30 euro daar en Seizoen 1 heb ik een cadeaubon bijgedaan en die kostte me uiteindelijk 15 euro.![]()
dan moet ik toch eens langs gaanquote:Op zondag 17 juli 2005 11:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik was toevallig in hilversum en daar zag ik hem staan bij de van leest
Hey niet iedereen hoeft te weten dat ik en mezelf in een identiteitscrisis zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:00 schreef kinky_queen het volgende:
Dank je Hellboy eh DonnieDarko oh nee![]()
AntiChrist
Toch weer jammer dat ik geen creditcard heb.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jup nog in digipack, bij play.com
klein weekjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef Little_Meanie het volgende:
Weet iemand wat de gemiddelde leveringstermijn is bij Play.com?
Vergis je niet. Vaak zijn ze zelfs duurder! En als je een FreeID of een VIP-Fame of een VIP-VanLeest pas hebt, dan ben je soms zelfs goedkoper uit dan de MM.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:53 schreef Chielus het volgende:
ik hoop at hier snel een Mediamrkt komt, die hebben zo nu en dasn toch wel leuke aanbiedingen.
OEH! SEXY!quote:
zo super was die film niet maar voor die prijs zal ik hem wel in huis halenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:42 schreef Dizer het volgende:
R2 - 2 Disc NL
[afbeelding]
Bij de Mediamarkt in Alphen voor 9.99!
Maar dan wel met moeite. Hij stond daar voor 22.99 en ik zei dat ie in Rotterdam dus voor 10 euro staat en dat vrouwtje had zo van.. dat kan niet en die kost inkoop voor 13.99 dus das echt vreemd. Dus ik zeg, bel maar naar Rotterdam hoor..Toen zei ze, nou goed ik geloof je wel Dus ik doe hem wel voor 10 euro, want we moeten ons toch aan de 30km policy houden ivm Laagte Prijs Garantie. Dus heb ik hem toch nog voor 10 euro gekregen! Super service
Ik heb de film nog nooit gezien. Maar voor 10 euro...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:29 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zo super was die film niet maar voor die prijs zal ik hem wel in huis halen
misschien vind ik hem na een 2e keer kijken wel beter
Dat van Seagal kan echt niet hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:59 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een extreme smaak heb ik toch: russische/zweedse arthouse en Seagal in een bestelling
quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb de film nog nooit gezien. Maar voor 10 euro...
kom mij bekend voorquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je bent verslaafd of je bent het niet
Ik heb die film anders gekeken en ik vond hem geweldigquote:
Is ie weer een kok die al je botten met 1 beweging kan kraken? Zoals in al zijn 340 filmsquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik heb die film anders gekeken en ik vond hem geweldig
nee een politie-agent die op eigen houtje een jamaicaans drugskartel ontmanteld door met 1 beweging van alle tegenstanders hun botten te kraken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is ie weer een kok die al je botten met 1 beweging kan kraken? Zoals in al zijn 340 films
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee een politie-agent die op eigen houtje een jamaicaans drugskartel ontmanteld door met 1 beweging van alle tegenstanders hun botten te kraken.
uit een recensie van marked for deathquote:
http://ruthlessreviews.com/80saction/markedfordeath.htmlquote:Corpse Count:
27, which is very high by Seagal’s standards. I don’t hold Seagal’s low corpse counts against him because they are largely due to the fact that he often cripples or maims the enemy, leaving him to suffer, rather than simply busting a cap. Segal’s favorite trick is to slap on an arm or leg lock and keep pushing until we hear a delightful cracking sound and see a body part pointing in the wrong direction. One has to appreciate the subtlety of another scene in which Seagal unloads a running punch into the kidney of an already defeated and prostrate opponent. There are no flashes or noise. We are simply left to imagine the unbelievable pain and the weeks of bloody urine.
Novelty Death:
Of all the sadistic, vindictive motherfuckers in the World of 80s Action, Steven Seagal is the last one to fuck with. Seriously, you’d be better off raping and murdering Sly’s extended family than letting your dog take a dump on Seagal’s lawn. For example, after finally getting his hands on the head bad guy in this film, "Screwface," Seagal kicks the shit out of him, slices him up a bit with a sword and pushes his eyeballs back into his brain. Then Segal snaps Screwface’s spine over his knee and throws him down an elevator shaft. I’m pretty sure he was dead.
OMG!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
uit een recensie van marked for death
[..]
http://ruthlessreviews.com/80saction/markedfordeath.html
White Chicks is volgens mij toch wel een zeer slechte film, niet fout=leuk maar gewoon ronduit stom.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:00 schreef Eikelpiercing het volgende:
White Chicks=> ook door mijn broertje gekocht, heel leuke film! Erg fout, maar toch heel leuk...
Hoef je je niet voor te schamen hoor..... zit zeker een making of bij van de Gellar/Blair kusscene?quote:
ik geniet van oprecht van dat gekraakquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG!!!![]()
Ik moet eerlijk zeggen, dat bottenkraken is wel grappig en zo![]()
Nee, alleen Clavier speelt een detective.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:38 schreef Little_Meanie het volgende:
is dat die film waar beiden detectieves spelen?
Rat Pack!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:25 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Ander hoesje en ws andere dvd, maar zoiets dus
Diep van binnen ben ik een ouwe lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |