Dat doe ik ook, het hele handeltje heeft me nu bij elkaar 75 euro in totaal gekost, wil het dus ook zo goedkoop mogelijk houden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die collectie heb ik tot nu toe ook... season 1 t/m 3, alleen is seizoen 4 zo stikduur op de releasedatum, dat ik toch maar ff ga wachten op een wat vriendelijkere prijs...
waar vandaan?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:12 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
Eminem - Anger management tour
[afbeelding]
tweedehands of nieuw?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, het hele handeltje heeft me nu bij elkaar 75 euro in totaal gekost, wil het dus ook zo goedkoop mogelijk houden.![]()
Nieuw bij een 2de handswinkel. Vorig jaar Seizoen 2 gekocht voor 30 euro daar, dit jaar Seizoen 3 gekocht voor 30 euro daar en Seizoen 1 heb ik een cadeaubon bijgedaan en die kostte me uiteindelijk 15 euro.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:49 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
tweedehands of nieuw?
ik heb seizoen 1 aan 40 EUR gekocht, seizoen 2 promotie in kruidvat voor 20 EUR(!) en 3 moet ik nog kopen, waar is 3 het goedkoopst te krijgen?
nou dat heb je mooi gedaan, volgende week koop ik Seizoen 3, prijs maakt mij niet echt uit want ik vind het een fantastische serie en wil snel het vervolg zienquote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Shogo het volgende:
[..]
Nieuw bij een 2de handswinkel. Vorig jaar Seizoen 2 gekocht voor 30 euro daar, dit jaar Seizoen 3 gekocht voor 30 euro daar en Seizoen 1 heb ik een cadeaubon bijgedaan en die kostte me uiteindelijk 15 euro.![]()
dan moet ik toch eens langs gaanquote:Op zondag 17 juli 2005 11:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik was toevallig in hilversum en daar zag ik hem staan bij de van leest
Hey niet iedereen hoeft te weten dat ik en mezelf in een identiteitscrisis zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:00 schreef kinky_queen het volgende:
Dank je Hellboy eh DonnieDarko oh nee![]()
AntiChrist
Toch weer jammer dat ik geen creditcard heb.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jup nog in digipack, bij play.com
klein weekjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:12 schreef Little_Meanie het volgende:
Weet iemand wat de gemiddelde leveringstermijn is bij Play.com?
Vergis je niet. Vaak zijn ze zelfs duurder! En als je een FreeID of een VIP-Fame of een VIP-VanLeest pas hebt, dan ben je soms zelfs goedkoper uit dan de MM.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:53 schreef Chielus het volgende:
ik hoop at hier snel een Mediamrkt komt, die hebben zo nu en dasn toch wel leuke aanbiedingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |