lol ashquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef k00s het volgende:
Nee, maar hij had wel mooie foto's gemaakt dacht ik zo
Een van de mooiste giftsets die ik kenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
lol ash![]()
Hij is écht heel mooi eh?![]()
Willen jullie die foto's van Fok afhalen.. ik moet nog op vakantiequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
lol ash![]()
Hij is écht heel mooi eh?![]()
Zo zat ik ook te denkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Willen jullie die foto's van Fok afhalen.. ik moet nog op vakantie
Ben ik ff blij dat ik Predator een rukfilm vindquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo zat ik ook te denkenEn dat terwijl ik ook nog Alien Quadroligy heb
![]()
Zeg wil jij je mond effe spoelen..... anders ga ik gewoon weer eens beginnen over Roman Holidayquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik Predator een rukfilm vind![]()
Sexual Predator is een rukfilm. Predator met onze Arnie niet hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat maakte je bij Kill Bill anders ook weinig uitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Hare het volgende:
[..]
nee van dvdheaven.comquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:00 schreef tonks het volgende:
Timo heb je die dvd van dvdfromkorea?.. dat is dan wel heel erg sneler staat 7 tot 10 dagen
En hoe zijn de verzendkosten? beetje redelijk?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee van dvdheaven.com
dit was m`n 2e bestelling daar. M`n eerste had ik na precies 7dagen binnen, deze dus na 2
Tot nu toe niets te klagen over dvdheaven
Creëer een account en oordeel voor jezelf.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:45 schreef tonks het volgende:
[..]
En hoe zijn de verzendkosten? beetje redelijk?
Pff uberduurquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:53 schreef Durbin het volgende:
[..]
Creëer een account en oordeel voor jezelf.
voor deze set was t de goedkoopste sitequote:
dvdfromkorea was goedkoperquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
voor deze set was t de goedkoopste site
Was ja, bij zowel dvdfromkorea als koreandvds was ie niet meer te bestellen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:22 schreef tonks het volgende:
dvdfromkorea was goedkoper
Zijn dat dezelfde S.E 's als hier verkrijgbaar, of nog met sleevequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:45 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Was ja, bij zowel dvdfromkorea als koreandvds was ie niet meer te bestellen...
Overigens zijn vandaag bij mij aangekomen van cd-wow:
Fargo: SE
Pitch Black: SE
Ik wacht nog op Shallow Grave helaas...
Zonder slipcase helaas.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Zijn dat dezelfde S.E 's als hier verkrijgbaar, of nog met sleeve
Ik heb zelf ook wel interesse in Fargo, en The Usual Suspects
http://www.dvdfromkorea.comquote:Waar kopen jullie die dvd's in Korea en hoe zit het met prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |