nee van dvdheaven.comquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:00 schreef tonks het volgende:
Timo heb je die dvd van dvdfromkorea?.. dat is dan wel heel erg sneler staat 7 tot 10 dagen
En hoe zijn de verzendkosten? beetje redelijk?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee van dvdheaven.com
dit was m`n 2e bestelling daar. M`n eerste had ik na precies 7dagen binnen, deze dus na 2
Tot nu toe niets te klagen over dvdheaven
Creëer een account en oordeel voor jezelf.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:45 schreef tonks het volgende:
[..]
En hoe zijn de verzendkosten? beetje redelijk?
Pff uberduurquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:53 schreef Durbin het volgende:
[..]
Creëer een account en oordeel voor jezelf.
voor deze set was t de goedkoopste sitequote:
dvdfromkorea was goedkoperquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
voor deze set was t de goedkoopste site
Was ja, bij zowel dvdfromkorea als koreandvds was ie niet meer te bestellen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:22 schreef tonks het volgende:
dvdfromkorea was goedkoper
Zijn dat dezelfde S.E 's als hier verkrijgbaar, of nog met sleevequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:45 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Was ja, bij zowel dvdfromkorea als koreandvds was ie niet meer te bestellen...
Overigens zijn vandaag bij mij aangekomen van cd-wow:
Fargo: SE
Pitch Black: SE
Ik wacht nog op Shallow Grave helaas...
Zonder slipcase helaas.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Zijn dat dezelfde S.E 's als hier verkrijgbaar, of nog met sleeve
Ik heb zelf ook wel interesse in Fargo, en The Usual Suspects
http://www.dvdfromkorea.comquote:Waar kopen jullie die dvd's in Korea en hoe zit het met prijs?
Nee, je moet je dvdcollectie normaal houden en je verkering vroeg ook al waar ik hem vandaan had, dus je zal hem eerdaags wel zien staan tussen die schandelijke collectie van'mquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef AntiChrist het volgende:
Willen jullie die foto's van Fok afhalen.. ik moet nog op vakantie
Hoe kan dat nou weer? Ik was dus Donderdag bij MM Utrecht daar stond ie gewoon voor 20 euroquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:00 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag bij de MediaMarkt:
voor een tientje
Waar heb je die gekocht? En voor welke prijs? Ik zoek nog steeds een cheape mooie uitgavequote:
Omdat je anders moet verantwoorden waarom je met een muziek-dvd en kinderfilm thuis bent gekomenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb eigenlijk geen idee waarom ik die van Spider-Man heb gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |