Nee, je moet je dvdcollectie normaal houden en je verkering vroeg ook al waar ik hem vandaan had, dus je zal hem eerdaags wel zien staan tussen die schandelijke collectie van'mquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef AntiChrist het volgende:
Willen jullie die foto's van Fok afhalen.. ik moet nog op vakantie
Hoe kan dat nou weer? Ik was dus Donderdag bij MM Utrecht daar stond ie gewoon voor 20 euroquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:00 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag bij de MediaMarkt:
voor een tientje
Waar heb je die gekocht? En voor welke prijs? Ik zoek nog steeds een cheape mooie uitgavequote:
Omdat je anders moet verantwoorden waarom je met een muziek-dvd en kinderfilm thuis bent gekomenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb eigenlijk geen idee waarom ik die van Spider-Man heb gekocht
Spongebob is niet alleen voor kinderenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omdat je anders moet verantwoorden waarom je met een muziek-dvd en kinderfilm thuis bent gekomen?
Bij XL-mediastore nieuwegein voor 9,99 met die mooie hoes erbij.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? En voor welke prijs? Ik zoek nog steeds een cheape mooie uitgave
spiderman kan anders ook in de categorie kinderfilms thuisgebracht wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omdat je anders moet verantwoorden waarom je met een muziek-dvd en kinderfilm thuis bent gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |