Prijs.......?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:26 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Woooeeehaaaaa!!!!Gaat een lange nacht worden denk ik....
![]()
heb m gehaald bij de MM Heerlen en ja: is idd met zo`n kartonnen sleevequote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer? Ik was dus Donderdag bij MM Utrecht daar stond ie gewoon voor 20 euro
Ik wil hem ook voor 10 euroIs het trouwens wel met zo een kartonnen sleeve?
van cdwow?? die van mij is nog steeds niet binnenquote:
Vandaag dus Dune, 2 Disc SE ontvangen. Is een soort custom digipack met booklet, wel aardig...maar totaal geen subsquote:Op maandag 11 juli 2005 12:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmja, maar een animatie is dan net iets 'erger'.
Zelf verwacht ik deze toch wel vandaag of morgen, anders moet ik eens gaan mailen naar Amazon...
[afbeelding]
2 disc digipack.
heb bij Amazon nog nooit meegemaakt dat ze in bubbelplastic verpakkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef slindenau het volgende:
[..]
Verder was het digipack niet helemaal 100% perfect, dat kwam wellicht door de verpakking van Amazon...die zag er niet echt "beveiligend" (geen bubbelplastic) uit.
Nope, van dvd.nl daar was hij goedkoper en ook sealedquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:48 schreef Timo20 het volgende:
van cdwow?? die van mij is nog steeds niet binnen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:14 schreef Little_Meanie het volgende:
off-topic: wie enkele DVDtjes wil kopen kan hier es kijken
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=617&item=6414466049&rd=1
P.S. DVDs zijn niet van mij
ja lijkt mij ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
[..]13.500 Euro
Ik vind het trouwens een matige DVD collectieMaar das altijd een persoonlijke smaak uiteraard
Trouwens, had ie beter alles in een eBay shop kunnen droppen, gaat een stuk harder en kan ie meer geld mee verdienen. Er zijn denk ik echt weinig mensen die zo een grote collectie voor zoveel geld willen kopen in 1 keerIk bedoel, voor 13.500 euro, heb ik echt voor 75% van deze films in nieuwstaat
Hoe lang nu te wachten?quote:Hello Tim Jacobs
We are pleased to confirm that all the items
which you ordered on 2005-07-12(Order No:20050712193712)
have now been shipped.
We appreciate this opportunity to serve you
and look forward to see you soon again.
The following items are included in this shipment :
Items : * King Kong(1933) - 1 EA / * Reservoir Dogs(DTS) - 1 EA / * Constantin (2 disc) - 1 EA /
Items Total : US$ 19.99
Shipping & Handling Charge(Registered Airmail) : US$ 9.99
" Lid sinds 08-jan-05 in België"quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
[..]13.500 Euro
Ik vind het trouwens een matige DVD collectieMaar das altijd een persoonlijke smaak uiteraard
Trouwens, had ie beter alles in een eBay shop kunnen droppen, gaat een stuk harder en kan ie meer geld mee verdienen. Er zijn denk ik echt weinig mensen die zo een grote collectie voor zoveel geld willen kopen in 1 keerIk bedoel, voor 13.500 euro, heb ik echt voor 75% van deze films in nieuwstaat
Dus?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
" Lid sinds 08-jan-05 in België"
hoogstwaarschijnlijk 7 dagenquote:
die moet ik ook altijd nog een keer halen zit nog steeds met die 1 disc versiequote:
Hou de dvdforums in de gaten, daar gaat die regelmatig voor goede prijzen weg. Heb hem zelf voor 10 euro en ik zag er op dvdforum nog één staan voor 12 euro. Mooie uitgave.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die moet ik ook altijd nog een keer halen zit nog steeds met die 1 disc versie
ja ik zal even kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hou de dvdforums in de gaten, daar gaat die regelmatig voor goede prijzen weg. Heb hem zelf voor 10 euro en ik zag er op dvdforum nog één staan voor 12 euro. Mooie uitgave.![]()
Zit bij de FRS voor 3v33 en bij de Vanleest voor 3v30 actiequote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hou de dvdforums in de gaten, daar gaat die regelmatig voor goede prijzen weg. Heb hem zelf voor 10 euro en ik zag er op dvdforum nog één staan voor 12 euro. Mooie uitgave.![]()
Dat is die lelijke uitvoering van RCV...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zit bij de FRS voor 3v33 en bij de Vanleest voor 3v30 actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |