Er staat weinig informatie op, maar het is een optreden met die drie artiesten, heel erg leuk. Vooral Sammy Davis Jrquote:
Geen idee, daar heb ik hem niet voor gekochtquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:44 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen hoor..... zit zeker een making of bij van de Gellar/Blair kusscene?
Bestel je Hero DTS (2DVD) bij de FRS, moet je:quote:The DVD who wasn't there
Dan is de TT erg toepasselijk iddquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:43 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Bestel je Hero DTS (2DVD) bij de FRS, moet je:
1 - Tijdje wachten tot je bestelling in behandeling wordt genomen
2 - Krijg je de Hero 1DVD versie opgestuurd.
Eikels.
Toevallig heb ik gisteravond een paar stukjes bekeken. Beeld en geluid zijn uitstekend, maar een minpuntje vind ik wel het geluid van het publiek dat op de achterste speakers (DD5.1) constant aanzwelt en afzakt.quote:
Das inderdaad bagger! Zwaar minpuntje zelfs. Moet je steeds geluid harder/zachter zetten!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:55 schreef Durbin het volgende:
[..]
Toevallig heb ik gisteravond een paar stukjes bekeken. Beeld en geluid zijn uitstekend, maar een minpuntje vind ik wel het geluid van het publiek dat op de achterste speakers (DD5.1) constant aanzwelt en afzakt.
Moet hem nu retour sturen, dan sturen ze de juiste DVD op.quote:Dan is de TT erg toepasselijk idd
Zeker, had hem al eens gezien. Heb een beleid dat ik alleen dvd's koop die ik goed vond. En dus wel vaker zou willen zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
@ Lonewolf2003: Infernal Affairs is erg goed!
waarom hebben ze 1 nou weer nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:46 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag (of eigenlijk gisteren) binnen:
[afbeelding]
R2JP uncut. 3 dagen na verzending al binnen!axelmusic
[afbeelding]
wat was ie eng
Ik zou deel 1 hier kopen als ik jou was. Heerlijk goedkoop:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom hebben ze 1 nou weer niet![]()
Deze versie zit in een kleine box met een boekje van ruim 90 pagina's met het gehele script, een setje ansichtkaarten en een senitype. Leuke uitvoering voor 10 euro.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:07 schreef slindenau het volgende:
Wat is er zo speciaal aan de CE van The Holy Grail? Zelf heb ik de R2NL 2 disc (denk ik, uit de montys enzyklo pythonia)...daar staan toch dezelfde extra's etc. op?
quote:An additional frame will be available each year and discerning customers are urged to sign up now and pay for this unique 127,416 year offer which comes with a free tube of glue.
Het zijn RW'tjesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:39 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
#11/20
Maar hij is niet voor mij, hij gaat in de verkoop
![]()
Hoe ziet deze er eigenlijk uit ? Is het een box met 4 keepcases ? Of een digipack ?quote:
een Digipackquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:16 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hoe ziet deze er eigenlijk uit ? Is het een box met 4 keepcases ? Of een digipack ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |