Zeker, had hem al eens gezien. Heb een beleid dat ik alleen dvd's koop die ik goed vond. En dus wel vaker zou willen zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
@ Lonewolf2003: Infernal Affairs is erg goed!
waarom hebben ze 1 nou weer nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:46 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag (of eigenlijk gisteren) binnen:
[afbeelding]
R2JP uncut. 3 dagen na verzending al binnen!axelmusic
[afbeelding]
wat was ie eng
Ik zou deel 1 hier kopen als ik jou was. Heerlijk goedkoop:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom hebben ze 1 nou weer niet![]()
Deze versie zit in een kleine box met een boekje van ruim 90 pagina's met het gehele script, een setje ansichtkaarten en een senitype. Leuke uitvoering voor 10 euro.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:07 schreef slindenau het volgende:
Wat is er zo speciaal aan de CE van The Holy Grail? Zelf heb ik de R2NL 2 disc (denk ik, uit de montys enzyklo pythonia)...daar staan toch dezelfde extra's etc. op?
quote:An additional frame will be available each year and discerning customers are urged to sign up now and pay for this unique 127,416 year offer which comes with a free tube of glue.
Het zijn RW'tjesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:39 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
#11/20
Maar hij is niet voor mij, hij gaat in de verkoop
![]()
Hoe ziet deze er eigenlijk uit ? Is het een box met 4 keepcases ? Of een digipack ?quote:
een Digipackquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:16 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hoe ziet deze er eigenlijk uit ? Is het een box met 4 keepcases ? Of een digipack ?
Goh, ook al opgevallen dat er een internetonly actie gaande is?quote:
Ik had een posticon gezet.. het was een grapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |