Wat zeik je dan? doe dat dan gewoon....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
Gisteren, 3 dvd's voor 30 euro bij VanLeest op internet. Dacht ik haal ze in de winkel wel. Er staat tenslotte niet bij dat het 3v30 INTERNETONLY zijn. Kom ik in de winkel.. zegt ie gas heel doodnormaal... dan haal je ze toch ergens anders?? MONGOOL!!!!!
Leuke KPN abbo + telefoon.. 6 maanden 50% korting op ABBO.. alelen via internet bestellen
A. je moet 10 werkdagen wachten op je dvd's en/of abboquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:24 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Wat zeik je dan? doe dat dan gewoon....
En leer eens nederlands... leukE abbo....
Niet iedereen is hier geborenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:24 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Wat denk je dat zo'n winkel kost? Je moet de spullen in de winkel zien te krijgen, in de etalage/rekken zetten, de hele dag personeel hebben rondscharrelen om jou te helpen, etc...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:19 schreef Dizer het volgende:
Ik begin langzaam een hekel te krijgen aan winkels die ook een internetwinkel hebben waarvan o internet leukere aanbiedingen zijn maar je mag ze dan alleen via internet kopen!
Freerecordshop, Vanleest, Hi.nl en KPN.nl kunnen erwat van!![]()
LeukE abBoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:24 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Het is abonnement... met één 'b'...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:24 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
precies. Mensen die PVA en/of BIV hebben gehad, weten waarom internet alles zo goedkoop maakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:29 schreef jpg97 het volgende:
Tja, zo werkt dat nou eenmaal... via internet= extern magazijn, geen personeel die jouw te woord moet staan dus minder kosten en dan kunnen de prijzen ook omlaag.
Als je dan naar de winkel gaat dan moet je iets meer betalen, want de medewerkers werken natuurlijk niet voor niks
Ga ik ook doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:46 schreef root1980 het volgende:
Ja dan koop je het toch ook lekker ergens anders...
Wat is een internetwinkel anders volgens jou?quote:
Je doet LTS zwakstroom?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
A. je moet 10 werkdagen wachten op je dvd's en/of abbo
B. abbo + teelfoon.. gewoon via internet kopen zonder winkel, blabla.. vind ik niks. tevens zijn de voorwaarden dat als je een abbo via internet koopt een andere service heeft als via winkel.. en das natuurlijk
dat is hijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:57 schreef XiChico het volgende:
Wat is Mister-fok ?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:01 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Je doet LTS zwakstroom?
Je wilt vast niet op internet kopen omdat je de naam van de site niet goed kunt typen ofzo...
Leer nederlands...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |