abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27317424

Sony's Playstation®2
's Werelds populairste gameconsole! Er zijn al ruim 80 miljoen exemplaren van verscheept en dit aantal blijft maar toenemen! Met alweer 4 jaren op de Nederlandse markt en een recente cosmetische update, blijft de PS2 een topconsole!

Essentiële Accesoires
Als je een PS2 hebt, of van plan bent er een aan te schaffen dan zijn de volgende accessoires haast onmisbaar:

• Officiële Dual Shock 2 Controller
    Als je met z'n tweeën wilt spelen heb je natuurlijk een extra controller nodig! Wil je een controller die robuust en betrouwbaar is, dan is de officiële Dual Shock 2 controller de beste die je kunt kopen! Verkrijgbaar vanaf ¤29,99.

• Officiële 8MB Memory Card
    Zonder memory card geen savegames, zonder savegames geen vooruitgang. 8MB lijkt misschien wat weinig, maar je kunt er aardig wat savegames op kwijt. Er zijn ook "third party" memory cards die meer opslagruimte bieden, maar ook hier geldt dat de officiële Memory Cards van Sony het meest betrouwbaar zijn. Verkrijgbaar vanaf ¤29,99 of ¤44,99 voor een dual pack.

• RGB-kabel / Scartkabel / Euro-AV-kabel
    Grafisch rekent de PS2 met RGB-waarden, je tv werkt intern met RGB-waarden. Hoe kun je het beeldsignaal het beste vanuit je PS2 naar je tv sturen? In de vorm van RGB-waarden! De meegeleverde AV-kabel gebruikt analoge compressie om alle kleurinformatie over één kabeltje te kunnen sturen. Hierdoor gaat veel kwaliteit verloren, terwijl de RGB-kabel de kleuren rood, groen en blauw gescheiden naar je tv stuurt zonder enig verlies van kwaliteit. Vrijwel iedere PAL tv heeft minstens één scartaansluiting die RGB ondersteunt. Of je de officiële van Sony gebruikt of een "third party"-versie maakt eigenlijk niet uit. (Let op: Bij dvd-playback wordt RGB helaas niet ondersteund, wegens "kopiëerbeveiligingen".)

• Officiële Netwerkadapter
    Heb je een ouder PS2 model en wil je daarmee online gamen? Dan moet je deze netwerkadapter hebben. Zonder deze netwerkadapter kom je niet online. De vernieuwde kleine PS2 heeft al een ingebouwde netwerkpoort en heeft deze netwerkadapter dus niet nodig. Verkrijgbaar vanaf ¤26,99

Potentiële Toppers
    Nieuwe PS2-spellen zijn nog altijd vrij prijzig. Als je ¤50 tot ¤60 uitgeeft aan een spel wil je natuurlijk dat je geld goed besteed is. Hoewel "goed" een persoonlijk begrip is, zijn er toch altijd titels die in meerdere opzichten boven de rest uitsteken. Deze moet je in de gaten moet houden:
  • Dragon Quest VIII
  • Final Fantasy XII
  • God of War
  • Kingdom Hearts 2
  • Metal Gear Solid 3: Subsistance
  • Shadow of the Colossus
  • Soul Calibur III
  • Tekken 5

Links
    Meer informatie over de Playstation2 of PS2-spellen? Hier wat interessante links:
  • Officiële Playstation Site (NL)
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • Fok!games
  • IGN
  • Gamespot
  • Eurogamer

Online Gamewinkels
    Webshops zijn meestal goedkoper dan normale winkels. Ook als je opzoek bent naar een wat ouder spel, kunnen webshops uitkomst bieden. Voor sommige webshops heb je een creditcard nodig, maar bij de meeste Nederlandse winkels kun je ook vooruit betalen of het spel onder rembours op laten sturen. Enkele links:
  • Dimension Plus (NL)
  • Futuremax (NL)
  • GCshop (NL)
  • Nedgame (NL)
  • CD-Wow
  • Play.com

Voorgaande PS2-Topics
    De geschiedenis van de Fok!-PS2-topicreeks:
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25
    26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39

PSP-Topics
    Wil je meer te weten komen of wil je iets kwijt over Sony's nieuwe handheld? Dan kun je terecht in de PSP-topics:
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13

PS3-Topics
    Lekker hypen over Sony's allernieuwste entertainment-apparaat kun je doen in de PS3-Topics:
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06

(OP)
  •   dinsdag 24 mei 2005 @ 19:26:23 #2
    119819 buurvrouw4
    watch this...
    pi_27318124
    Zeg me alsjeblieft dat jullie me niet aan het uitlachen waren, maar aan het toelachen.....

Ik kan er niets aan doen, ik ben helemaal verslaafd aan puzzelen

We hebben sinds kort ook een playstation 2, we hebben alleen nog maar een racespel, zo'n oorlogsspel, boksen en voetballen en daar geef ik nou eenmaal niet zoveel om....

Geef mij maar leuke quest-games, met zoveel mogelijk puzzles om op te lossen

Ben alleen nog niet zo thuis in PS2, wie heeft er goede tips voor me
    Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.
      dinsdag 24 mei 2005 @ 19:42:12 #3
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27318589
    quote:
    Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef buurvrouw4 het volgende:
    Zeg me alsjeblieft dat jullie me niet aan het uitlachen waren, maar aan het toelachen.....

We hebben sinds kort ook een playstation 2, we hebben alleen nog maar een racespel, zo'n oorlogsspel, boksen en voetballen en daar geef ik nou eenmaal niet zoveel om....

Ok

Dark Chronicle en ICO,... met de nadruk op ICO,... lijken me leuke startspellen voor je. Check review en meer info hier : www.ign.com

[ Bericht 2% gewijzigd door Chocobo op 24-05-2005 19:51:47 ]
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_27318842
    Morgen killzone binnen, hoop dat ie lekker multiplayt
      dinsdag 24 mei 2005 @ 19:57:53 #5
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_27319076
    Even het spel Okami in Potentiële Toppers zetten a.u.b.

Ik word steeds meer en meer aangetrokken tot de PS2, als ik zo de games zie... 150 euro en dan nog eens 60 euro is trouwens best duur.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_27319128
    wat houdt die mgs3 substitance in ? Uitbreiding ofzo ?
    pi_27319398
    Overigens mag het "Sony is de beste" gehalte in de OP wel wat minder. De controllers zijn overduidelijk niet de beste. Dat zijn die van logitech.

Daarbij weet ik ook niet zo zeker of de memorycards beter te vetrouwen zijn dan andere.
      dinsdag 24 mei 2005 @ 21:20:42 #8
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_27321349
    quote:

Adventures (quest games) voor de PS2
    Myst III
    Syberia
    Glass Rose
    Shadow of Memories
    Primal
    Escape from Monkey Island
    Broken Sword The Sleeping Dragon
    Largo Winch Empire Under Threat
    Atlantis III

Beetje meer actie (Role Playing Games) Arc the Lad
    Kingdom Hearts
    Dark Chronicles

Action-adventures
    Beyond Good and Evil
    Silent Hill
    Fatal Frame
    Clock Tower
    Kya Dark Lineage
    ICO

Lees gewoon een paar reviews en probeer er een paar.
    Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
    Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
    pi_27321829
    quote:
    Op dinsdag 24 mei 2005 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
    Even het spel Okami in Potentiële Toppers zetten a.u.b.
    Oké! Zet 'm d'r wel bij voor de volgende keer!
    quote:
    Ik word steeds meer en meer aangetrokken tot de PS2, als ik zo de games zie...
    Natuurlijk!
    quote:
    150 euro en dan nog eens 60 euro is trouwens best duur.
    Vind ik wel meevallen. En bij de juiste online shops zit je meestal wel onder de ¤60,- voor games.
    quote:
    Op dinsdag 24 mei 2005 19:59 schreef Markster het volgende:
    wat houdt die mgs3 substitance in? Uitbreiding ofzo ?
    MGS3 + de volledige originele MSX2-versies van Metal Gear en Metal Gear 2 + 3D-draaibare camera in het spel zelf + online gameplay mode + alle extra's die eerst exclusief waren in de PAL-versie.
    quote:
    Op dinsdag 24 mei 2005 20:07 schreef Markster het volgende:
    Overigens mag het "Sony is de beste" gehalte in de OP wel wat minder.
    En dat zijn joúw woorden?!
    quote:
    De controllers zijn overduidelijk niet de beste.
    Jawel!
    quote:
    Dat zijn die van logitech.
    Goed... voor mensen met hele grote handen, neem een logitech controller.
    quote:
    Daarbij weet ik ook niet zo zeker of de memorycards beter te vetrouwen zijn dan andere.
    Zeker weten van wel!
    pi_27321928
    quote:

Ik denk eerlijk gezegd dat de Final Fantasy reeks ook wel wat voor jou is! Mijn zus is bijv. Playstation-verslaafde geworden dankzij Final Fantasy (en door mijn invloed natuurlijk ) Hier moet je misschien niet zoveel puzzelen, maar als je aangeeft dat je van quest-games houdt, kun je deze ook wel proberen denk ik.

Final Fantasy X en Final Fantasy X-2 zijn allebei platinum en verkrijgbaar vanaf ¤29,-
      dinsdag 24 mei 2005 @ 21:47:16 #11
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27322011
    Waar haal ik het goedkoopste een platte NTSC PS2?
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_27322058
    Vroeger had ik een onofficiële memorycard, na een week kapot
    pi_27322143
    Ik gebruik voor de PSX een 3rd party memory kaart, van 40mb (600blocks) en die werkt nog steeds na 8 jaar ofzo.
    En logitech is niet alleen voor grote handen, maar voor betere kwaliteit

En zelfs ik zeg dat, ja
    pi_27322146
    quote:
    Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
    Geen idee! Maar het voordeel van zo'n platte is inderdaad dat je gewoon je PAL adapter kunt gebruiken en geen gehannes meer hebt met 110v.
    quote:
    Op dinsdag 24 mei 2005 21:49 schreef ZigoSOS het volgende:
    Vroeger had ik een onofficiële memorycard, na een week kapot
    Toen ik 7 jaar geleden m'n PS1 kocht, kocht ik er ook een onofficiële memory card bij... ook na een week kapot.
    pi_27322207
    Dan is het gewoon een kwestie van geluk hebben dan

In dat opzicht is sony misschien betrouwbaarder, maar ik doe nu ook inmiddels al een maand met een 'MAX' memorycard van 16mb, zonder problemen.
      dinsdag 24 mei 2005 @ 21:58:49 #16
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27322278
    quote:
    Gijs ?
      dinsdag 24 mei 2005 @ 22:28:26 #17
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27322953
    quote:
    Op dinsdag 24 mei 2005 21:58 schreef Chocobo het volgende:
    Gijs ?
    Nu nog niet, maar ik zit eraan te denken om mijn PS2 te vervangen als alle Square toppers uitkomen. Zo'n platte is een stuk mooier en stiller.

In elk geval wil ik een DQVIII controller.

[ Bericht 8% gewijzigd door Strolie75 op 25-05-2005 06:35:46 ]
      dinsdag 24 mei 2005 @ 22:57:36 #18
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27323782
    quote:
    Ik haal hem bij Toys 'r Us, Time Square
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_27324355
    Tvp
    Die controller
    α & Ω
    Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
    pi_27324391
    quote:
    Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef Strolie75 het volgende:
    In elk geval wil ik een DQVIII controller.

[afbeelding]
    Wat de hel?! Is dat ding ook een beetje handzaam?
      woensdag 25 mei 2005 @ 06:36:25 #21
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27328264
    quote:
    Op dinsdag 24 mei 2005 23:17 schreef P-Style het volgende:
    Wat de hel?! Is dat ding ook een beetje handzaam?
    Vast niet, maar ik vind hem wel cool!

woensdag 25 mei 2005 @ 08:38:11 #22
    117709 TopStyle
    leeft erop los!
    pi_27328942
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 06:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Mooie handen
    Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
    pi_27329385
    heeft iemand hier een mening over "Teenage Mutant Ninja Turtles 2: Battle Nexus"? lijkt me wel een vet spel.
      woensdag 25 mei 2005 @ 12:10:33 #24
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27335115
    quote:

[..]

[afbeelding]
    Gijs hij heerst
      woensdag 25 mei 2005 @ 13:14:01 #25
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27337152
    quote:
    Ik was een tijdje geleden ook op zoek naar een Amerikaanse PS2 (ik heb er inmiddels één ja) en ik kwam toen uit bij http://www.replay.nl/ die ze destijds verkochte voor 180e.- Bij dimensionplus.nl kan je ook kijken, maar dan ben je wel wat meer geld kwijt.
    Please Move The Deer Crossing Sign
    pi_27348911
    quote:
    Op dinsdag 24 mei 2005 19:50 schreef Markster het volgende:
    Morgen killzone binnen, hoop dat ie lekker multiplayt
    Gvd dus gewoon he

Ze kwamen vandaag, was me moeder niet thuis (niet zo erg, ook zij werkt ochtenden)

Maar nu hebben ze besloten om mijn pakje morgen nog een kans te geven, itt bij de buren droppen of op het postkantoor!

Nou is er morgen helemaal niemand thuis de hele dag

Dus nu heb ik hem pas vrijdag, want dan kan ik hem wel ophalen.

Waarom doen ze dat niet meteen
      woensdag 25 mei 2005 @ 21:21:01 #27
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27353392
    Nieuwe PS2 game. Klinkt goed!

Genji: Dawn of the Samurai is an intense 3D action-adventure game. Inspired by the 11th century Japanese literary masterpiece, Tale of Genji, this PS2 game provides a dramatic samurai plot fused with fantastical Japanese mythology. This historic samurai tale is set against the beautiful and elegant environments of feudal Japan, and delivers a story of two noble warriors engaged in a crusade against mythical forces controlling Japan. In addition, Genji: Dawn of the Samurai features authentic swordplay choreographed by Japan's leading swordsman, and production directed by acclaimed industry veterans.

http://ps2.ign.com/objects/700/700641.html
      woensdag 25 mei 2005 @ 22:05:06 #28
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27355398
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 21:21 schreef Strolie75 het volgende:

Genji
    Het is allang bekend dat Genji gaat roxen
      donderdag 26 mei 2005 @ 10:35:57 #29
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27366960
    quote:
    Op woensdag 25 mei 2005 21:21 schreef Strolie75 het volgende:

Genji: Dawn of the Samurai is an intense 3D action-adventure game. Inspired by the 11th century Japanese literary masterpiece, Tale of Genji, this PS2 game provides a dramatic samurai plot fused with fantastical Japanese mythology. This historic samurai tale is set against the beautiful and elegant environments of feudal Japan, and delivers a story of two noble warriors engaged in a crusade against mythical forces controlling Japan. In addition, Genji: Dawn of the Samurai features authentic swordplay choreographed by Japan's leading swordsman, and production directed by acclaimed industry veterans.

http://ps2.ign.com/objects/700/700641.html
    Tijdje geleden al bekeken..... lijkt me een Onimusha soort game.... ben er nog niet weg van
      donderdag 26 mei 2005 @ 10:36:21 #30
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27366974
    Nieuwe Shadow of the Colossus movies !!

http://media.ps2.ign.com/media/490/490849/vids_1.html
      donderdag 26 mei 2005 @ 10:48:33 #31
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27367411
    DQVIII naar Europa [Infos] Dragon Quest VIII confirmé en Europe !

"La série japonaise de jeux de rôle, qui s'est vendue à plusieurs millions d'exemplaires, arrive enfin en Europe. En dépit de ses 35 millions d'exemplaires vendus dans le monde, la série Dragon Quest de Square Enix n'a encore jamais été éditée en Europe. Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King est le dernier épisode de cette série de jeux ultra populaires, et le premier à être adapté sur PlayStation 2. Les fans de Dragon Ball Z seront ravis d'apprendre que son créateur, Akira Toriyama, s'occupe des personnages du jeu et, grâce à un superbe travail de cel-shading, ces derniers ont l'air de sortir tout droit d'un dessin animé. Les superbes effets visuels et le style de jeu classique de Dragon Quest font de cet opus l'un des meilleurs et des plus mémorables de la série."

vertaling met babelfish !!

"the Japanese series of role plaies, which were sold to several million specimens, arrives finally to Europe. In spite of its 35 million specimens sold in the world, the series Dragon Quest de Square Enix was never yet published in Europe. Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King is the last episode of this series of popular ultra plays, and the first with being adapted on PlayStation 2. The fans of Dragon Ball Z will be charmed to learn that its creator, Akira Toriyama, are occupied of the characters of the play and, thanks to a superb work from concealment-shading, the latter seem to leave straight of an animated drawing. The superb visual effects and the traditional style of play of Quest Dragon make this opus one of best and more memorable of the series."

Een gigantische streaming wereld

donderdag 26 mei 2005 @ 10:56:36 #32
    117709 TopStyle
    leeft erop los!
    pi_27367727
    quote:
    Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef Chocobo het volgende:

had bijna m'n ntsc-ps2 besteld
      donderdag 26 mei 2005 @ 11:33:05 #33
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_27368841
    En van http://www.playstation-e3.com/ de officiële Engelse tekst Leest toch makkelijker.

Japan's multi-million selling RPG series finally makes its European debut.

Despite selling over 35 million units worldwide, Square Enix's Dragon Quest series has never made the journey over to European shores - until now. Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King is the latest instalment of the incredibly popular series, and the first to be created for PlayStation 2.

Fans of Dragon Ball Z will be pleased to learn that the series' creator Akira Toriyama is on character design duties and, thanks to some excellent cel-shading, they all look as if they've been lifted straight out of an anime. The gorgeous visuals, combined with the classic Dragon Quest gameplay, will make for the finest, most epic instalment of the series yet.

The first instalment of the immensely popular RPGseries to reach Europe
    Features character design from Dragon Ball Z creator Akira Toriyama
    Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
    pi_27368916
    Geen datum?
      donderdag 26 mei 2005 @ 11:45:15 #35
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_27369282
    quote:
    Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
    Geen datum?
    Nee
    pi_27373532
    Speelt hier iemand Splinter Cell Chaos Theory (of desnoods Pandora Tomorrow nog) online op de PS2? Ik zit er namelijk over te denken om een soort clan te beginnen. Mijn gamertag is in Splinter Cell 'bas678'.
      donderdag 26 mei 2005 @ 14:32:18 #37
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27374658
    quote:
    Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
    Geen datum
    + 50hz
      donderdag 26 mei 2005 @ 14:44:31 #38
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27375053
    Maar ja, het is natuurlijk flauw op dat te zeggen, ik ben in ieder geval blij dat jullie ook van deze game zullen kunnen genieten. Enige minpuntje lijkt mij de rondom-battles, dat vind ik in alle RPG's altijd best irritant.

Nog wat screens om het te vieren :

donderdag 26 mei 2005 @ 14:49:45 #39
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27375240
    quote:
    Op donderdag 26 mei 2005 14:44 schreef JimmyJames het volgende:
    Maar ja, het is natuurlijk flauw op dat te zeggen, ik ben in ieder geval blij dat jullie ook van deze game zullen kunnen genieten. Enige minpuntje lijkt mij de rondom-battles, dat vind ik in alle RPG's altijd best irritant.

Nog wat screens om het te vieren :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    He heerlijk........ PAL release
    pi_27383168
    Ziet er maar dom uit
      donderdag 26 mei 2005 @ 19:16:52 #41
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27383412
    quote:
    Op donderdag 26 mei 2005 19:06 schreef Markster het volgende:
    Ziet er maar dom uit
    Je weet serieus niet waar je over praat nu Maar ieder zijn mening !!
      donderdag 26 mei 2005 @ 19:19:39 #42
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27383473
    * MMaRsu schopt Markster, nu ga je echt tever!
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_27387119
    Hehe sorry

Ben niet zo een RPG fan. Laatste die ik goed vond was suikoden. Deel 1 ja
    pi_27388186
    Killzone vandaag binnengekregen. Niet slecht, maar (uitgezonderd van de enorm goede sfeer en omgevingen) geen topper. Te veel bugs en die framerate slaat gewoon alles.

Daarbij heb ik een probleem, ik zie nergens een online mode?

Mijn netwerkconfiguratiebestand staat op dezelfde memory card als killzone, gewoon memcard 1.

Iemand?
      vrijdag 27 mei 2005 @ 11:41:13 #45
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27401974
    Waarom is er nog geen Dragon Warrior VIII topic geopend? Het zou een beetje ongepast zijn als ik dit hele topic zou volposten met screens van één enkel spel hè.
      vrijdag 27 mei 2005 @ 15:01:42 #46
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27407989
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef JimmyJames het volgende:
    Waarom is er nog geen Dragon Warrior VIII topic geopend?
    Wat let je ?
      vrijdag 27 mei 2005 @ 15:40:15 #47
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27409211
      vrijdag 27 mei 2005 @ 20:10:57 #48
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27416382
    http://cube.ign.com/articles/617/617000p2.html

Shigeru Miyamoto : So let me ask you something: have you seen anything on the show floor that's really pretty and playable?

IGNcube: Yes. The game that first comes to mind is Okami from Capcom. It's amazing.

Shigeru Miyamoto: What is that on?

IGNcube: PlayStation 2.

Owned
      vrijdag 27 mei 2005 @ 20:35:55 #49
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27416888
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 20:10 schreef JimmyJames het volgende:

Shigeru Miyamoto : So let me ask you something: have you seen anything on the show floor that's really pretty and playable?

IGNcube: Yes. The game that first comes to mind is Okami from Capcom. It's amazing.

Owned
      vrijdag 27 mei 2005 @ 22:50:03 #50
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27420048
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 20:10 schreef JimmyJames het volgende:

Owned
    Oei dat is pijnlijk
    pi_27420685
    quote:

[..]

[afbeelding]
    die controller is fucking amazing
      zaterdag 28 mei 2005 @ 07:48:23 #52
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27426202
    quote:
    Op vrijdag 27 mei 2005 23:11 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

die controller is fucking amazing
    Uitverkocht bij Lik-sang maar er komen weer nieuwe
    pi_27426464
    Aangeboden voor de PS2:
    GTA San Andreas
    GTA Vice City

Graag ruilen voor andere games. Roep maar wat je hebt.
    Magen cube, xbox of ps2 games zijn!
      zaterdag 28 mei 2005 @ 10:13:40 #54
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27427070
    Grandia

zaterdag 28 mei 2005 @ 10:38:01 #55
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27427408
    DQVIII movie:

De vijfde keuze van de bovenste navigatiebalk laat je een cool filmpje zien met cutscenes, battles en wat van het verhaal

http://www.square-enix.co.jp/dragonquest/eight/
      zaterdag 28 mei 2005 @ 13:00:21 #56
    119543 Stationsklok
    Hoe laat is het?
    pi_27429649
    quote:
    Op donderdag 26 mei 2005 21:56 schreef Markster het volgende:
    Killzone vandaag binnengekregen. Niet slecht, maar (uitgezonderd van de enorm goede sfeer en omgevingen) geen topper. Te veel bugs en die framerate slaat gewoon alles.

Daarbij heb ik een probleem, ik zie nergens een online mode?

Mijn netwerkconfiguratiebestand staat op dezelfde memory card als killzone, gewoon memcard 1.

Iemand?
    Please help. Elk spel kan gewoon online, central station werkt etc, maar ik zie onder Battlefields alleen de optie 1 en 2 spelers, hoe kom ik nou online
    Tijd om een stationsklok te kopen, lul!
      zaterdag 28 mei 2005 @ 13:14:00 #57
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27429870
    Fuck Grandia 3 ziet er meesterlijk uit
      zaterdag 28 mei 2005 @ 13:23:49 #58
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27430064
    quote:
    Op zaterdag 28 mei 2005 13:14 schreef MMaRsu het volgende:
    Fuck Grandia 3 ziet er meesterlijk uit
    2006, het jaar van de PS2
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      zaterdag 28 mei 2005 @ 14:56:28 #59
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27431673
    quote:
    Op zaterdag 28 mei 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
    Grandia

[afbeelding]

[afbeelding]
    Mwah, geef mij maar Dragon Quest 8
    Hij komt pas deze zomer uit in Japan en daar moeten we nog minstens een jaar bij optellen voordat hij in Amerika verschijnt
    pi_27431852
    De PS2 gaat in 2006 gewoon vet hard de concurrentie aan met de Xbox 360, vind ik eigenlijk best grappig.

Die Draqon Quest site is trouwens echt droog en dat filmpje
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      zaterdag 28 mei 2005 @ 15:10:02 #61
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27431896
    quote:
    Op zaterdag 28 mei 2005 15:07 schreef peristilius het volgende:
    De PS2 gaat in 2006 gewoon vet hard de concurrentie aan met de Xbox 360, vind ik eigenlijk best grappig.

Die Draqon Quest site is trouwens echt droog en dat filmpje
    Op het terrein van RPG's heeft de PS2 geen concurrentie, zo simpel is het
      zaterdag 28 mei 2005 @ 15:12:41 #62
    119543 Stationsklok
    Hoe laat is het?
    pi_27431931
    Help me, dit is geen centraal RPG slowchat topic maar een ps2 topic waar je mensen hoort te helpen enzo
    pi_27432519
    op playstation site staat 1-2 spelers.....
    en ook dat je wel online multiplayer kan doen...

zijn er 2 versies van misschien?
      zaterdag 28 mei 2005 @ 15:51:06 #64
    119543 Stationsklok
    Hoe laat is het?
    pi_27432578
    quote:
    Op zaterdag 28 mei 2005 15:47 schreef Cutie het volgende:
    op playstation site staat 1-2 spelers.....
    en ook dat je wel online multiplayer kan doen...

zijn er 2 versies van misschien?
    Voor zover ik weet is er maar 1. Daarbij staat er bij mijne "with net play" op.
      zaterdag 28 mei 2005 @ 18:28:21 #65
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27435440
    quote:
    Op zaterdag 28 mei 2005 14:56 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Mwah, geef mij maar Dragon Quest 8
    Geef mij beiden maar
      zaterdag 28 mei 2005 @ 20:36:33 #66
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27437980
    quote:
    Op zaterdag 28 mei 2005 15:12 schreef Stationsklok het volgende:
    Help me, dit is geen centraal RPG slowchat topic maar een ps2 topic waar je mensen hoort te helpen enzo
    Als niemand antwoord geeft dan weet niemand het.
      zondag 29 mei 2005 @ 16:23:28 #67
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27455330
    Ik ben maar weer eens begonnen met Dark Cloud 2. Die had ik nog nooit uitgespeeld!

Mooi spel!
      zondag 29 mei 2005 @ 16:50:27 #68
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_27456189
    Gister even nieuwe OPM2 gehaald met wat demootjes die ik wel wilde zien.
    Lego Starwars staat er o.a. op en die is hilarisch Als die een beetje een leuke prijs krijgt over een aantal maanden, dan ga ik 'm wel halen. Prachtspel
    pi_27460616
    Iemand meer info wanneer het spel The Godfather uitkomt voor de ps2?
    En Vincent zag het koren
    En Einstein het getal
    En Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
      zondag 29 mei 2005 @ 19:49:27 #70
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27461568
    Is Star Ocean leuk? Er komen momenteel zo weinig leuke spellen uit voor de consoles, dus ik probeer terug te grijpen naar oudere spellen die ik nog niet gespeeld heb .
    pi_27468412
    quote:
    Op zondag 29 mei 2005 19:49 schreef H.Flick het volgende:
    Is Star Ocean leuk? Er komen momenteel zo weinig leuke spellen uit voor de consoles, dus ik probeer terug te grijpen naar oudere spellen die ik nog niet gespeeld heb .
    Na een tijdje wordt ie een beetje saai imo. Hij is ook best pittig.
    Sold my Soul to Sony
      zondag 29 mei 2005 @ 23:37:31 #72
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27468721
    quote:
    Op zondag 29 mei 2005 23:27 schreef Jebus het volgende:

[..]

Na een tijdje wordt ie een beetje saai imo. Hij is ook best pittig.
    Zijn er betere RPGs te vinden die ik nog niet gespeeld heb?

Dus geen FF of Dark Chronicle
    pi_27469032
    quote:
    Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Als niemand antwoord geeft dan weet niemand het.
    ...òf dan ben ik een poosje niet meer online geweest!

Battlefield is een spel van EA-games, dus daar heb je geen Central Station account voor nodig. Voor EA-spellen heb je een EA-account nodig en die moet je gewoon aan kunnen maken via Battlefield. Ik zou zeggen... zoek nog even goed in de menu'tjes, want online opties willen nog wel eens verstopt zitten in spellen van EA. (Verder is de online-service van EA ook niet ècht uitermate goed. )
      zondag 29 mei 2005 @ 23:49:03 #74
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27469054
    quote:
    Op zondag 29 mei 2005 23:47 schreef P-Style het volgende:

[..]

...òf dan ben ik een poosje niet meer online geweest!

Battlefield is een spel van EA-games, dus daar heb je geen Central Station account voor nodig. Voor EA-spellen heb je een EA-account nodig en die moet je gewoon aan kunnen maken via Battlefield. Ik zou zeggen... zoek nog even goed in de menu'tjes, want online opties willen nog wel eens verstopt zitten in spellen van EA. (Verder is de online-service van EA ook niet ècht uitermate goed. )
    Het gaat over Killzone.
    pi_27469378
    quote:
    Op zondag 29 mei 2005 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Het gaat over Killzone.
    Hèhè! O ja...
      maandag 30 mei 2005 @ 06:23:06 #76
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_27472124
    quote:
    Op zondag 29 mei 2005 23:37 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Zijn er betere RPGs te vinden die ik nog niet gespeeld heb?

Dus geen FF of Dark Chronicle
    Heb je Shadow Hearts: Covenant gespeeld?
      maandag 30 mei 2005 @ 14:07:45 #77
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27481189
    Tales of Legendia: http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=5070

Nieuwe screens, character art en de openingsfilm.
      maandag 30 mei 2005 @ 14:11:52 #78
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27481335
    quote:
    Op maandag 30 mei 2005 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Tales of Legendia: http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=5070

Nieuwe screens, character art en de openingsfilm.

Ik vind het er nou niet bepaald mooi uitzien. Tales of Rebirth ziet er (imho) veel beter uit, waarom brengen ze die niet in de VS uit? Oh ja, omdat geen drie d is
      maandag 30 mei 2005 @ 14:19:40 #79
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27481546
    quote:
    Op maandag 30 mei 2005 14:11 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik vind het er nou niet bepaald mooi uitzien. Tales of Rebirth ziet er (imho) veel beter uit, waarom brengen ze die niet in de VS uit? Oh ja, omdat geen drie d is
    Rebirth lijkt me teveel op Symphonia:

Allebei immers cell shaded. Het leuke aan Legendia vind ik juist de 3D characters. Het liefst zou ik rebirth ook spelen uiteraard, maar als ik moest kiezen ga ik voor legendia
      maandag 30 mei 2005 @ 16:12:28 #80
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27485058
    quote:
    Op maandag 30 mei 2005 06:23 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Heb je Shadow Hearts: Covenant gespeeld?
    Nog niet, maar binnenkort wel

Bedankt! Ik heb overigens net ook al Star Ocean gehaald, dus ik ben weer even zoet.
    pi_27485777
    Iemand een ideetje waar ik een wireless headset kan vinden voor de ps2? Word gek van die korte kabel.
    Logitech heeft wel een fijne wireless controller, maar geen headset. Voor de xbox is dit gelukkig wel verkrijgbaar.
    pi_27486276
    quote:
    Op maandag 30 mei 2005 16:35 schreef Alfa_Boy het volgende:
    Iemand een ideetje waar ik een wireless headset kan vinden voor de ps2? Word gek van die korte kabel.
    Logitech heeft wel een fijne wireless controller, maar geen headset. Voor de xbox is dit gelukkig wel verkrijgbaar.
    Nee. Maar de officiële PS2 headset (die overigens ook gewoon van Logitech is) heeft anders een behoorlijk lange kabel hoor!
    pi_27486401
    Het snoertje is voor mij gewoon te kort
    Heb al eens bij liksang gekeken, maar niets gevonden
    pi_27487177
    quote:
    Op maandag 30 mei 2005 16:54 schreef Alfa_Boy het volgende:
    Het snoertje is voor mij gewoon te kort
    Heb al eens bij liksang gekeken, maar niets gevonden
    Je kunt natuurlijk altijd nog een simpele USB-verlengkabel gebruiken!
    pi_27491485
    Nee, ik wil ervaren hoe het is om je headset en controller kwijt te zijn
      maandag 30 mei 2005 @ 20:59:13 #86
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_27492887
    Hoe komt het eigenlijk dat PS2 nog maar 40 topic's heeft op Fok! en Cube en Xbox al over de 120 heen zijn. Terwijl de PS2 véééééél meer verkocht heeft
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_27493795
    ps2 is veel te mainstream
    pi_27493834
    quote:
    Op maandag 30 mei 2005 20:59 schreef HomerJ het volgende:
    Hoe komt het eigenlijk dat PS2 nog maar 40 topic's heeft op Fok! en Cube en Xbox al over de 120 heen zijn. Terwijl de PS2 véééééél meer verkocht heeft
    Het schijnt dat PS2-gamers meer spelen en minder lullen!

Nee... ik heb werkelijk geen idee. De populariteit van de consoles op Fok! is omgekeerd evenredig met de verkoopcijfers van de consoles.
      maandag 30 mei 2005 @ 21:47:13 #89
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27494568
    quote:
    Eigenlijk moet je alle spelspecifieke topics ook mee tellen, en daar heeft de PS2 er wel aardig wat van. Final Fantasy topic, Metal Gear topic, Gran Turismo topic, GTA topic etc.

En er zijn natuurlijk extreem veel nintendo fanboys hier.
      maandag 30 mei 2005 @ 21:52:34 #90
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27494788
    quote:
    Misschien omdat er hier te vaak kwesties langskomen zonder enige discussiewaarde, zoals "hoe moet ik online gaan met mijn controller"
      maandag 30 mei 2005 @ 23:03:47 #91
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27497268
    quote:
    Op maandag 30 mei 2005 21:47 schreef H.Flick het volgende:

En er zijn natuurlijk extreem veel nintendo fanboys hier.
    Gelukkig wel
    pi_27498262
    quote:
    Op maandag 30 mei 2005 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Gelukkig wel

Nou ja... zonder Nintendo was er nooit een Sony Computer Entertainment en ook geen Playstation geweest. Dus ik ben ook wel een beetje blij met Nintendo!
      dinsdag 31 mei 2005 @ 12:19:25 #93
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27509138
    Kan ik Shadow Hearts 2 spelen als ik deel 1 niet gedaan heb? Of mis ik dan heel veel van het verhaal?
      dinsdag 31 mei 2005 @ 12:51:26 #94
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_27509992
    quote:
    Op maandag 30 mei 2005 23:29 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nou ja... zonder Nintendo was er nooit een Sony Computer Entertainment en ook geen Playstation geweest. Dus ik ben ook wel een beetje blij met Nintendo!
    Iig iemand die het begrijpt .
      dinsdag 31 mei 2005 @ 13:15:05 #95
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27510731
    Zonder de Magnavox Odyssey was er geen Nintendo geweest
      dinsdag 31 mei 2005 @ 17:39:54 #96
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27519447
    Ik zit nu ongeveer 5 uurtjes in Star Ocean 3 en ik vind het geweldig. Het battle systeem ziet er goed uit, al snap ik het nog niet helemaal en qua sfeer en gameplay moet ik op de een of andere manier telkens terugdenken aan FFVII en FFIX. Schitterend .
    pi_27519723
    quote:
    Op dinsdag 31 mei 2005 17:39 schreef H.Flick het volgende:
    Ik zit nu ongeveer 5 uurtjes in Star Ocean 3 en ik vind het geweldig. Het battle systeem ziet er goed uit, al snap ik het nog niet helemaal en qua sfeer en gameplay moet ik op de een of andere manier telkens terugdenken aan FFVII en FFIX. Schitterend .
    Star Ocean 3... zou dat spel nog platinum worden? Voor een zacht prijsje wil ik 'm ook wel proberen!
    pi_27520189
    quote:
    Op dinsdag 31 mei 2005 17:49 schreef P-Style het volgende:

[..]

Star Ocean 3... zou dat spel nog platinum worden? Voor een zacht prijsje wil ik 'm ook wel proberen!
    Bij play.com is ie minder dan 30 euro volgens mij.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
      dinsdag 31 mei 2005 @ 18:28:48 #99
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27520673
    quote:
    Op dinsdag 31 mei 2005 17:49 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik zat er ook aan te denken, maar hij scoort tamelijk laag bij gamespot, gamespy and co.
    pi_27525422
    quote:
    Op dinsdag 31 mei 2005 18:08 schreef peristilius het volgende:
    Bij play.com is ie minder dan 30 euro volgens mij.
    Hmmm... tja, maar ik heb geen creditcard (en heb voorlopig ook geen zin om er een aan te schaffen)
    quote:
    Op dinsdag 31 mei 2005 18:28 schreef JimmyJames het volgende:
    Ik zat er ook aan te denken, maar hij scoort tamelijk laag bij gamespot, gamespy and co.
    Echt waar?! Ik dacht juist dat deze game wel aardige scores kreeg.
      dinsdag 31 mei 2005 @ 22:51:09 #101
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27528495
    quote:
    Op dinsdag 31 mei 2005 21:20 schreef P-Style het volgende:

Echt waar?! Ik dacht juist dat deze game wel aardige scores kreeg.
    7,9 bij Gamespot en 7 bij Gamespy. Maar volgens mij houden ze er bij Gamespot wel van om RPG's onderuit te halen. Overigens schijnt de niet geoptimaliseerde 50hz nogal stuitend te zijn.
      dinsdag 31 mei 2005 @ 23:42:09 #102
    117709 TopStyle
    leeft erop los!
    pi_27530184
    quote:
    Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

7,9 bij Gamespot en 7 bij Gamespy. Maar volgens mij houden ze er bij Gamespot wel van om RPG's onderuit te halen. Overigens schijnt de niet geoptimaliseerde 50hz nogal stuitend te zijn.
    Niet nadenken; gewoon halen!

Hij's echt heel fijn

Zet wel de voice-acting uit, puur text is te prefereren boven het gewauwel van de 'acteurs'. Het old-skool snes / ps1 sfeertje krijg je er dan gratis bij .

Maar het verhaal, de graphics, de muziek en vooral het heerlijke battle-systeem maken het meer dan de moeite waard.

Toppertje
      woensdag 1 juni 2005 @ 14:40:35 #103
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27544518
    @TopStyle Misschien volg ik je raad wel op, nadat ik Ico eindelijk heb ontvangen, het battle-systeem en de niet rondom-battles spreken me wel aan. Maar Suikoden 3 lijkt me ook wel tof en is nu nog redelijk te betalen, een moeilijke keuze in perspectief.
      woensdag 1 juni 2005 @ 14:50:14 #104
    117709 TopStyle
    leeft erop los!
    pi_27544842
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 14:40 schreef JimmyJames het volgende:
    @TopStyle Misschien volg ik je raad wel op, nadat ik Ico eindelijk heb ontvangen, het battle-systeem en de niet rondom-battles spreken me wel aan. Maar Suikoden 3 lijkt me ook wel tof en is nu nog redelijk te betalen, een moeilijke keuze in perspectief.
    Suikoden (3 & 4) vind ik persoonlijk maar matig. Zeker qua sfeer en grafische presentatie laat het nogal te wensen over...

Ico
      woensdag 1 juni 2005 @ 14:52:43 #105
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27544921
    Welke (Japanse) RPG's zijn er nou allemaal op de PS2 die echt de moeite waard zijn en niet zo ontzettend bekend?

Ik heb nu FFX, FFX-2, Dark Chronicle, Star Ocean en Kingdom Hearts (voor zover dat echt een RPG is). Shadow Hearts wil ik dus nog gaan halen. Maar anders nog iets?
      woensdag 1 juni 2005 @ 14:56:40 #106
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27545071
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 14:52 schreef H.Flick het volgende:
    Welke (Japanse) RPG's zijn er nou allemaal op de PS2 die echt de moeite waard zijn en niet zo ontzettend bekend?

Ik heb nu FFX, FFX-2, Dark Chronicle, Star Ocean en Kingdom Hearts (voor zover dat echt een RPG is). Shadow Hearts wil ik dus nog gaan halen. Maar anders nog iets?
    Disgaea, Phantom Brave, La Pucelle
      woensdag 1 juni 2005 @ 14:59:21 #107
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27545159
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Disgaea, Phantom Brave, La Pucelle
    Dank u .

Ik ga even wat reviews lezen en mezelf bedwingen niet meteen een heleboel spellen in 1 keer te bestellen. Zeker met RPGs kom ik er dan niet meer doorheen en ontstaat er een gigantische backlog.
      woensdag 1 juni 2005 @ 15:03:54 #108
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27545327
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 14:59 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dank u .

Ik ga even wat reviews lezen en mezelf bedwingen niet meteen een heleboel spellen in 1 keer te bestellen. Zeker met RPGs kom ik er dan niet meer doorheen en ontstaat er een gigantische backlog.
    Die drie zijn wel van allemaal van dezelfde serie, wellicht kun je er beter eerst eentje kopen en kijken hoe het je bevalt.
      woensdag 1 juni 2005 @ 15:05:29 #109
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27545398
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 14:50 schreef TopStyle het volgende:

[..]

Suikoden (3 & 4) vind ik persoonlijk maar matig. Zeker qua sfeer en grafische presentatie laat het nogal te wensen over...
    Ja, ik las al dat deel 4 nogal bagger was. Maar deel 3 krijgt toch wel behoorlijk goeie reviews, wat beviel je niet?
      woensdag 1 juni 2005 @ 15:05:41 #110
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27545404
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 15:03 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Die drie zijn wel van allemaal van dezelfde serie, wellicht kun je er beter eerst eentje kopen en kijken hoe het je bevalt.
    Inderdaad, gewoon de goedkoopste kiezen en die gaan spelen Ik heb Disgaea staan en weet alleen dat ik het er fantastisch uit vind zien...
      woensdag 1 juni 2005 @ 15:07:00 #111
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27545449
    Eerst Star Ocean uitspelen, dat gaat ook nog een hele kluif worden denk ik. En ik heb al niet zoveel tijd meer om te gamen...
      woensdag 1 juni 2005 @ 15:16:51 #112
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27545782
      woensdag 1 juni 2005 @ 16:46:58 #113
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_27548593
    ik zit te twijfelen of ik een PS2 zal aanschaffen met GT4. Maar aan de andere kan denk ik ook: tja de PS3 is ook weer aangekocht en die komt binnen 2 jaar al in de winkels misschien nog wel veel sneller, dus kan dat wel uit...??

welke voordelen zitten er nu nog aan?
    Welcome to DerOllie's Car Channel!
    http://www.youtube.com/DerOllie
    pi_27548737
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 16:46 schreef CybPraetorian het volgende:
    ik zit te twijfelen of ik een PS2 zal aanschaffen met GT4. Maar aan de andere kan denk ik ook: tja de PS3 is ook weer aangekocht en die komt binnen 2 jaar al in de winkels misschien nog wel veel sneller, dus kan dat wel uit...??

Voor een racegame zou ik gaan voor een xbox met Forza, maar de PS2 is zeker nog wel de moeite waard, vooral als je van RPG's houdt. GT4 is natuurlijk ook goed.
      woensdag 1 juni 2005 @ 16:54:25 #115
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27548802
    Als je nu nog een console koopt heb je een gigantische keuze aan games die ook vaak nog eens tegen een zacht prijsje te krijgen zijn. Bovendien is de console zelf ook niet zo duur meer.

Als je niet iemand bent die altijd het nieuwste van het nieuwste wil hebben (en dat ben je niet als je nu nog geen PS2 hebt ), dan is de PS2 gewoon een goede aankoop denk ik. Al zou ik ook even naar de andere consoles kijken en diegene kiezen die voor jou de meeste interessante titels heeft.
      woensdag 1 juni 2005 @ 17:07:24 #116
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_27549201
    de reden dat ik geen PS2 heb, is dat ik eigenlijk een pc gamer ben en eigenlijk console gaming heb afgeslagen. Aan de andere kant ben ik een fervent race game fan, en het spel wat je dan moet hebben is GT4 (of xbox, maar die opvolger komt nog eerder). Tja verder ben ik eigenlijk geen RPG fan, wel arcade dingen, en adventurese zoals mario, in de zin van crash bandicoot

tja aan de andere kant staat er ook een monster van een pc in mn kamer die nog geen jaar oud is...
      woensdag 1 juni 2005 @ 17:15:05 #117
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27549423
    De PS2 heeft ook qua adventure/platform spellen een hele sterke line-up. Denk bijvoorbeeld aan de Jak & Daxter reeks en de Ratchet & Clank reeks.
      woensdag 1 juni 2005 @ 18:33:07 #118
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27551413
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 16:46 schreef CybPraetorian het volgende:

Bedenk wel dat 2 jaar verschrikkelijk lang is en dat de PS2 de beste investering is van de huidige consoles gezien de nog in aantocht zijnde games zoals Okami, Shadow of the Colossus en Dragon Quest 8 (een willekeurige greep uit het toekomstige aanbod).
      woensdag 1 juni 2005 @ 20:05:58 #119
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_27554211
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 18:33 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Bedenk wel dat 2 jaar verschrikkelijk lang is en dat de PS2 de beste investering is van de huidige consoles gezien de nog in aantocht zijnde games zoals Okami, Shadow of the Colossus en Dragon Quest 8 (een willekeurige greep uit het toekomstige aanbod).
    die spellen zeggen me allemaal niks

maar het is wel zo dat voor de PS2 de beste aanbod is, samen met het goedkoopste aanbod
    pi_27555269
    Ik wil een headset kopen voor mijn PS2 voor het online spelen van Splinter Cell, maar die officiële headset is overal zo belachelijk duur, iets van 40-50 euro ofzo. Zijn er geen andere USB headsets die compatible zijn met de PS2, zo ja, welke? Of is die officiële headset ergens goedkoper te krijgen?
    pi_27557199
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 20:38 schreef basalphenaar het volgende:
    Ik wil een headset kopen voor mijn PS2 voor het online spelen van Splinter Cell, maar die officiële headset is overal zo belachelijk duur, iets van 40-50 euro ofzo. Zijn er geen andere USB headsets die compatible zijn met de PS2, zo ja, welke? Of is die officiële headset ergens goedkoper te krijgen?
    Ik heb de officiële headset gekocht voor 39,95 bij de Dixons. Voor ¤10,- minder heb je er een van Logitech. De officiële headset is óók van Logitech en het enige verschil tussen deze en die andere niet-officiële Logitech, is de kwaliteit en de volumeregeling die bij de officiële versie wel aanwezig is en bij de niet-officiële versie niet.
    pi_27557262
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 18:33 schreef JimmyJames het volgende:
    Twee jaar is inderdaad èrg lang! Aan de andere kant heb je straks bij de PS3 dezelfde software-lineup als nu voor de PS2, aangezien de PS3 backward compatible is met de PS2 en PS1.
    pi_27559176
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 21:29 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb de officiële headset gekocht voor 39,95 bij de Dixons. Voor ¤10,- minder heb je er een van Logitech. De officiële headset is óók van Logitech en het enige verschil tussen deze en die andere niet-officiële Logitech, is de kwaliteit en de volumeregeling die bij de officiële versie wel aanwezig is en bij de niet-officiële versie niet.
    Ik kan op de Logitech site alleen die van ¤ 39,- vinden, weet jij of die van ¤ 10,- minder ergens op internet te vinden is?
    pi_27638911
    Ik heb de headset van ¤ 39 nu gekocht, wel een mooi dingetje hoor! Ik wou eigenlijk een goedkopere, maar die kon ik nergens vinden. Ik vind ¤ 39 wel belachelijk duur voor zo'n headset.
    Maargoed, ik heb op dit moment Splinter Cell Chaos Theory, daar kan je mee online, maar het spel wordt niet veel online gespeeld op de PS2, en dat maakt het wat minder leuk allemaal. Nou zat ik te denken, ik kan Splinter Cell vandaag nog ruilen (koopzondag) voor een echte coole online game zoals Socom II. Nou was mijn vraag: speelt hier iemand Socom II online en is het echt zo vet als ze zeggen?
      zondag 5 juni 2005 @ 11:30:25 #125
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_27639055
    quote:
    Op woensdag 1 juni 2005 21:30 schreef P-Style het volgende:

[..]

Twee jaar is inderdaad èrg lang! Aan de andere kant heb je straks bij de PS3 dezelfde software-lineup als nu voor de PS2, aangezien de PS3 backward compatible is met de PS2 en PS1.
    ja idd, dat is ook erg mooi geregeld..
    daar zat ik ook aan te denken...
      zondag 5 juni 2005 @ 11:39:22 #126
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27639215
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 11:21 schreef basalphenaar het volgende:
    Ik heb de headset van ¤ 39 nu gekocht, wel een mooi dingetje hoor! Ik wou eigenlijk een goedkopere, maar die kon ik nergens vinden. Ik vind ¤ 39 wel belachelijk duur voor zo'n headset.
    Maargoed, ik heb op dit moment Splinter Cell Chaos Theory, daar kan je mee online, maar het spel wordt niet veel online gespeeld op de PS2, en dat maakt het wat minder leuk allemaal. Nou zat ik te denken, ik kan Splinter Cell vandaag nog ruilen (koopzondag) voor een echte coole online game zoals Socom II. Nou was mijn vraag: speelt hier iemand Socom II online en is het echt zo vet als ze zeggen?
    Ik speel zelf nooit online met mn PS2 (alleen met Xbox Live), maar volgens mij is SOCOM II behoorlijk populair online.
    pi_27661214
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 11:21 schreef basalphenaar het volgende:
    Ik vind ¤39,- niet eens zo heel duur hoor. Je krijgt voor dat geld een complete headset van best aardige kwaliteit mèt AD/DA-converter die je gewoon in je USB-poort kunt proppen. Bovendien kun je deze headset ook gewoon voor je pc gebruiken.
    pi_27670970
    Dat is wel cool dat je 'm ook op je PC kan gebruiken. Maar 30 euro had ik een iets betere prijs gevonden. Ik heb nu SOCOM II gekocht, spelen er nog mensen dat hier?
    pi_27672953
    hoezo is er geen centraal ff-topic meer?
      maandag 6 juni 2005 @ 13:42:41 #130
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27673613
      maandag 6 juni 2005 @ 17:12:01 #131
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_27681317
    kennen jullie nog wat nieuwe, niet te ingewikkelde spellen waar je niet te lang overdoet om uit te spelen?

ik speel nu Lego Star Wars maar die heb ik zo uitgespeeld
      maandag 6 juni 2005 @ 17:22:03 #132
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27681698
    Jak3 is relatief nieuw en erg leuk en redelijk kort!
    pi_27683175
    quote:
    Op maandag 6 juni 2005 17:22 schreef H.Flick het volgende:
    Jak3 is relatief nieuw en erg leuk en redelijk kort!
    Inderdaad!
      maandag 6 juni 2005 @ 18:31:56 #134
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_27683606
    Jak 3 dus? ik vond Jak 2 niet echt super eigenlijk.
    pi_27684108
    jak 3 is iig maar 19,99 las ik op www.budgetgaming.nl
    ik haal hem maar niet omdat ik een hekel heb aan platformers, maar voor die prijs kun je je er geen buil aan vallen eigenlijk
    pi_27685883
    quote:
    Op maandag 6 juni 2005 18:49 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
    jak 3 is iig maar 19,99 las ik op www.budgetgaming.nl
    ik haal hem maar niet omdat ik een hekel heb aan platformers, maar voor die prijs kun je je er geen buil aan vallen eigenlijk
    Ik heb eigenlijk ook een gigantische hekel aan platform games, maar de Jak-trilogie is een enorme uitzondering wat dat betreft!
    pi_27686403
    ja ok, maar ik heb nog meerdere toppers liggen en die speel ik ook al niet. ik ben het gamen zo'n beetje ontgroeit. lees nog wel het 1 en ander, maar gamen doe ik niet meer. GT4 ben ik op 5% ofzo en mijn PSP heb ik snel verkocht, na een half uur ermee gespeeld te hebben. Devil may Cry had ik laatst ook gehaald, heb het nog geen half uur gespeeld...
    pi_27688807
    quote:
    Op maandag 6 juni 2005 19:57 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
    ja ok, maar ik heb nog meerdere toppers liggen en die speel ik ook al niet. ik ben het gamen zo'n beetje ontgroeit. lees nog wel het 1 en ander, maar gamen doe ik niet meer. GT4 ben ik op 5% ofzo en mijn PSP heb ik snel verkocht, na een half uur ermee gespeeld te hebben. Devil may Cry had ik laatst ook gehaald, heb het nog geen half uur gespeeld...
    Wat dat betreft zijn er maar weinig games die ik ècht waardeer. Gelukkig heeft de PS2 een gigantisch groot aanbod, waardoor er altijd wel games tussen zitten, waarmee ik me langere tijd mee weet te vermaken.
    pi_27690422
    quote:
    Op maandag 6 juni 2005 18:14 schreef P-Style het volgende:

[..]

Inderdaad!
    Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad want ik merk dat ik de laatste tijd vooral games wil spelen die gewoon fijn weg spelen en waarbij je niet te lang vast zit of een half uur doet om eindelijk die bepaalde eindbaas te verslaan. Bij Jak 2 had ik dit probleem namelijk meerdere malen en daarbij sprak de sfeer vna die stad me niet zo aan maar aangezien dit deel in de woestijn is moet dat wel goed komen. De platform levels waren namelijk wel heel erg leuk en heb dan ook erg van Jak & Daxter genoten itt Jak 2
    pi_27692752
    quote:
    Op maandag 6 juni 2005 21:44 schreef Darkzell het volgende:
    Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad want ik merk dat ik de laatste tijd vooral games wil spelen die gewoon fijn weg spelen en waarbij je niet te lang vast zit of een half uur doet om eindelijk die bepaalde eindbaas te verslaan. Bij Jak 2 had ik dit probleem namelijk meerdere malen en daarbij sprak de sfeer vna die stad me niet zo aan maar aangezien dit deel in de woestijn is moet dat wel goed komen. De platform levels waren namelijk wel heel erg leuk en heb dan ook erg van Jak & Daxter genoten itt Jak 2
    Jak 2 heb ik nog steeds niet gespeeld! (Moet 'm maar snel eens aanschaffen), Jak & Daxter heb ik wel gespeeld en ik vond Jak3 over het algemeen makkelijker dan deel 1. Bij Jak3 heb je niet zoveel van die frustrerende passages die je 300x opnieuw moet proberen voordat het lukt. Verder is de variatie in de omgevingen best groot!
      maandag 6 juni 2005 @ 22:53:27 #141
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27692830
    Jak2 heeft een paar behoorlijk frustrerend delen waar je heel vaak opnieuw moet beginnen, Jak3 kwam op mij wat meer user-friendly over. Het is gewoon een ontzettend mooi spel dat makkelijk 'weg speelt'. Ook echt een spel dat je snel nog een keer gaat spelen nadat je hem uitgespeeld hebt.

Het enige dat ik echt nooit gedaan heb zijn die bonuseieren verzamelen, alleen Jak&Daxter heb ik helemaal 100% uitgespeeld.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 09:19:44 #142
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_27699550
    Ik speel nu Alien Hominid, best een vet spel, maar moeilijker dan Vieuwtiful Joe imho.
    ( tevensch tvp )
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      dinsdag 7 juni 2005 @ 09:25:25 #143
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27699685
    pi_27703383
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
    Nieuwe trailer Okami
    Dat ziek er toch eigenlijk wel héél erg cool uit! Een erg unieke stijl ook! Komt dit spel eigenlijk ook nog naar Europa?
      dinsdag 7 juni 2005 @ 12:29:12 #145
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27704759
    Ik heb Shadow Hearts: Covenant maar even besteld bij Play, hij was nergens anders meer te krijgen en het schijnt toch een goede RPG te zijn .
    pi_27707274
    Ik zag Shadow Hearts: Covenant vandaag nog bij de FRS liggen, maar is iets te duur voor mij.
    Ik heb Onimusha 3 maar gekocht voor ¤20,- maakt het heel veel uit dat ik de eerdere delen niet gespeeld heb?
      dinsdag 7 juni 2005 @ 14:38:30 #147
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27708906
    Ico is binnen, ik ga hem zo meteen spelen.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 15:54:00 #148
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_27711456
    quote:
    Op maandag 6 juni 2005 19:57 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
    dat heb ik ook heel erg.
    speel bijna nooit behalve dan mijn dagelijkse portie PES4
    heb wel GT4, maar die speel ik bijna nooit. Timesplitters 3 maar die heb ik al uitgespeeld. Area 51 maar die ging me vervelen en dat geld voor veel andere spellen.
    soms heb ik weer een periode dat ik meer zin heb om te spellen en dan wil ik meestal spellen waar je snel instapt en die niet al te moeilijk zijn (10x doodgaan op hetzelfde punt en ik gooi mijn controller door de muur )
      dinsdag 7 juni 2005 @ 15:57:06 #149
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_27711554
    quote:
    Op maandag 6 juni 2005 22:53 schreef H.Flick het volgende:
    Jak2 heeft een paar behoorlijk frustrerend delen waar je heel vaak opnieuw moet beginnen, Jak3 kwam op mij wat meer user-friendly over.
    hmm dat was voor mij precies de reden niet echt warm te worden van Jak3. misschien toch maar proberen
    pi_27715056
    iemand die een rts spel kent voor ps2??
      dinsdag 7 juni 2005 @ 17:36:13 #151
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_27715099
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef X-eCuTe het volgende:
    ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar
    je had dat ene spel waar de pers ook een rol inspeelde, iets met War Zone ofzo heette dat dacht ik.
    kost nu maar 5 euro maar is volgens mij niet echt goed.
    pi_27715181
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 17:34 schreef X-eCuTe het volgende:
    Ze bestaan wel. Maar de PS2 is eigenlijk niet echt geschikt om RTS'en te spelen. De PS3 lijkt me dan wèl weer een geschikt een platvorm voor RTS'en. Veel hogere resoluties en USB-aansluitingen voor keyboard en muis. (nou heeft de PS2 ook wel twee USB-poorten, maar de games die USB-muizen ondersteunen zijn op één hand te tellen)
    pi_27715358
    Age of Empires 2 was toch ook op de PS2 uitgekomen?

Ik heb net een uurtje Onimusha 3 zitten spelen, fijn spelletje, zeker voor 20 E.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 19:50:41 #154
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27718753
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 14:38 schreef JimmyJames het volgende:
    Ico is binnen, ik ga hem zo meteen spelen.
    En het is niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Ik dacht dat het meer een platformer was, maar nee bijna alleen maar puzzles onderbroken door gevechten die ze beter achterwege hadden kunnen laten. De camera werkt ook niet echt mee, de grafics zijn mooi zonder meer en dat wijf werkt me op de zenuwen. Maar misschien ga ik het na verloop van tijd nog leuk vinden.
    pi_27718775
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 19:50 schreef JimmyJames het volgende:
    En het is niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Ik dacht dat het meer een platformer was, maar nee bijna alleen maar puzzles onderbroken door gevechten die ze beter achterwege hadden kunnen laten. De camera werkt ook niet echt mee, de grafics zijn mooi zonder meer en dat wijf werkt me op de zenuwen. Maar misschien ga ik het na verloop van tijd nog leuk vinden.
    Klinkt goed!
      dinsdag 7 juni 2005 @ 19:55:26 #156
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_27718906
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 19:50 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

dat had ik je ook wel kunnen vertellen
    ik vind de sfeer en setting van dat spel heel mooi, het spelen vond ik echter minder leuk.
      dinsdag 7 juni 2005 @ 20:17:16 #157
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27719787
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat had ik je ook wel kunnen vertellen
    ik vind de sfeer en setting van dat spel heel mooi, het spelen vond ik echter minder leuk.
    Ondanks de waarschuwingen wilde ik het spel toch zelf aan de tand voelen

Nieuwe scans van Grandia III :
    http://www.jeux-france.co(...)606_144148_3_big.jpg
    http://www.jeux-france.co(...)606_144147_2_big.jpg
    http://www.jeux-france.co(...)606_144146_1_big.jpg
    http://www.jeux-france.co(...)606_144145_0_big.jpg

[ Bericht 37% gewijzigd door JimmyJames op 07-06-2005 20:24:04 ]
      dinsdag 7 juni 2005 @ 20:21:43 #158
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27719948
    Ik moet Ico ook nog eens een keer proberen
      dinsdag 7 juni 2005 @ 20:25:08 #159
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27720070
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 20:21 schreef H.Flick het volgende:
    Ik moet Ico ook nog eens een keer proberen
    Don't zou ik voorlopig zeggen
      dinsdag 7 juni 2005 @ 20:29:20 #160
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_27720225
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Don't zou ik voorlopig zeggen
    verkoop 'm door aan hem
    pi_27720687
    quote:
    Ziet er toch wel leuk uit!

Misschien moet ik toch maar wat meer RPG's proberen op de PS2. Naast de Final Fantasy reeks heb ik eigenlijk alleen Arc The Lad: Twilight Of The Spirits gespeeld. Dat spel was niet super... maar zeker wel vermakelijk! En nog verslavend ook... zolang het duurde!
      dinsdag 7 juni 2005 @ 20:45:52 #162
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27720845
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 20:29 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

verkoop 'm door aan hem
    Sure Ruilen kan ook .
      dinsdag 7 juni 2005 @ 22:44:34 #163
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27725583
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Sure Ruilen kan ook .
    Ik heb de Amerikaanse versie gekocht. Ik moet m'n harde oordeel over Ico trouwens wat nuanceren (hoezo wispelturig ). Hoewel de gevechten vervelend blijven, moet ik zeggen dat het kasteel adembenemend mooi en groot is (ik keek daarstraks m'n ogen uit toen ik voor het eerst "echt" buiten was) en sommige puzzles wel leuk zijn
      dinsdag 7 juni 2005 @ 22:51:38 #164
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27725876
    quote:
    Ik ben klaar. Wil er neits meer over horen
      woensdag 8 juni 2005 @ 09:05:23 #165
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27732115
    quote:
    Op dinsdag 7 juni 2005 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
    Nieuwe trailer Okami
    Wow,.... dat zag er cool uit
      woensdag 8 juni 2005 @ 09:50:45 #166
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27733164
    quote:
    Fantastisch he !!
      donderdag 9 juni 2005 @ 10:22:15 #167
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27767003

pi_27771112
    Nieuwe Katamari?
    α & Ω
    Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
      donderdag 9 juni 2005 @ 12:50:18 #169
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27771170
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 12:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Nieuwe Katamari?
    "We love Katamari"
      donderdag 9 juni 2005 @ 13:11:26 #170
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_27771870
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 12:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Nieuwe Katamari?

Prachtige cover, gewoon het eigen gebouw en medewerkers op de hoes zetten.
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:15:28 #171
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_27778008
    vraagje: als ik een PS2 op een grote afstand van de tv wil zetten, dan moet ik een verlenging hebben van mn scartkabel of niet?
    voor de rest heeft ie geen snoeren nodig naar tv ofzo? alleen electiciteit, en controlleer dan nog. Kwil hem namelijk als ik hem koop naast me heen zetten, en dan staat hij wel 3 a 4 meter vande tv af...
      donderdag 9 juni 2005 @ 16:18:24 #172
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27778096

Zoiets zou ik kopen dan.

Als je hem ook nog op een versterker ofzo wilt aansluiten moet er natuurlijk daar ook een kabeltje heen.
      vrijdag 10 juni 2005 @ 02:24:59 #173
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27794505

Suikoden Tactics.
    pi_27794564
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 02:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
    [afbeelding]

Suikoden Tactics.
    Vertel er eens wat meer over!
      vrijdag 10 juni 2005 @ 02:42:14 #175
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27794576
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 02:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik weet alleen dattie speelt rond Suikoden IV, het Rune systeem terugkomt en dat er een aantal bekende characters inzitten. Meer niet, ik ken geen Japans
      vrijdag 10 juni 2005 @ 08:59:20 #176
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27796194
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 02:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

Gewoon een tactics versie he,....... ala FF tactics. Persoonlijk vind ik dat soort RPG's wat minder. La Pucelle tactics is het enige wat me in dat genre trekt !
      vrijdag 10 juni 2005 @ 11:10:31 #177
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_27799389
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 16:18 schreef H.Flick het volgende:
    [afbeelding]
    Zoiets zou ik kopen dan.

Als je hem ook nog op een versterker ofzo wilt aansluiten moet er natuurlijk daar ook een kabeltje heen.
    ja precies, scart verlengkabel. En ik wil hem idd wel aansluiten op een versterker, maar dat zal mn stereo zijn, en daar wil ik hem juist opzetten, dus dat gaat wel lukken denk ik
    pi_27808555
    Speelt iemand hier toevallig nog wel eens Killzone of Call of Duty online? En zo ja, zijn er nog een beetje veel spelers online? (ben namelijk sinds een paar dagen online en wil ff weten wat er populair is) Killzone heb ik overigens al, maar vind het zonde om 3 mb aan kostbare saves te wissen of een nieuwe memcard te kopen als er niemand online is. (Update is vereist).
      vrijdag 10 juni 2005 @ 15:58:41 #179
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27808621
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 13:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Prachtige cover, gewoon het eigen gebouw en medewerkers op de hoes zetten.
    erg grappig inderdaad.
    maar Katamari deeltje 1 vond ik niets bijzonders, de vormgeving e.d. dat is allemaal heel leuk en grappig gedaan maar het spel zelf ging me snel vervelen.
      zaterdag 11 juni 2005 @ 12:53:35 #181
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27831144
    quote:
    Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
    [afbeelding]

Briljant,... ga deel 2 kopen denk ik. Wat zijn de veranderingen tov deel 1 ? Wanneer is de release? Volgens mij vind het kuiken dit ook wel cool denk ik
      zaterdag 11 juni 2005 @ 13:14:26 #182
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_27831574
    link is kapot

[ Bericht 40% gewijzigd door JimmyJames op 11-06-2005 14:37:05 ]
    pi_27833353
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 15:57 schreef jap85 het volgende:
    Speelt iemand hier toevallig nog wel eens Killzone of Call of Duty online? En zo ja, zijn er nog een beetje veel spelers online? (ben namelijk sinds een paar dagen online en wil ff weten wat er populair is) Killzone heb ik overigens al, maar vind het zonde om 3 mb aan kostbare saves te wissen of een nieuwe memcard te kopen als er niemand online is. (Update is vereist).
    SOCOM heb ik sinds een paar dagen en ik denk dat die wel het populairst is qua online play. Daar zijn meestal 2000-3000 mensen online.
      zondag 12 juni 2005 @ 12:41:57 #184
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27853401
    MAGNA CARTA: CRIMPSON STIGMATA ziet er echt cool uit. Eerste RPG uit Korea !

zondag 12 juni 2005 @ 12:50:27 #185
    28553 jimjim1983
    Villalobos
    pi_27853594
    heeft iemand hier batman begins al gespeeld? of Cold Winter?

[ Bericht 15% gewijzigd door jimjim1983 op 12-06-2005 13:34:16 ]
      zondag 12 juni 2005 @ 15:25:58 #186
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_27858038
    heeft hier iemand al God of War gespeeld? lijkt me wel een vette game.
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_27872999
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 12:41 schreef Chocobo het volgende:
    MAGNA CARTA: CRIMPSON STIGMATA ziet er echt cool uit. Eerste RPG uit Korea !
    Ziet er goed uit!
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 15:25 schreef jpg97 het volgende:
    heeft hier iemand al God of War gespeeld? lijkt me wel een vette game.
    God of War is al wel besproken in de PS2 topics. Alleen maar positieve reacties als ik me niet vergis. Hij zou alweer bijna in de winkels liggen, als ik mij niet vergis?
      maandag 13 juni 2005 @ 00:17:50 #188
    44745 Ixnay
    On The Hombre
    pi_27873946
    Shadow of the Colossus lijkt me wel wat, is het een RPG of een Adventure, of gecombineerd?
    pi_27874196
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 00:17 schreef Ixnay het volgende:
    Shadow of the Colossus lijkt me wel wat, is het een RPG of een Adventure, of gecombineerd?
    Ik dacht meer een soort actie/adventure.
    Sold my Soul to Sony
      maandag 13 juni 2005 @ 10:33:56 #190
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_27879181
    Ik ben op zoek naar een kabel om mijn Playstation 2 op mijn surround set aan te sluiten. De kabel heb ik gevonden, zie ook deze link, maar ik kan geen enkele winkel vinden waar ze dat ding verkopen...

Iemand een idee?
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
      maandag 13 juni 2005 @ 11:57:25 #191
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27881870
    Je moet gewoon zo'n optische digitale kabel halen.

En als je versterker geen optische digitale ingang heeft kun je eventueel ook de Blaze RGB kabel halen, daar zitten ook van die rode en witte audiotulpjes bij, volgens mij. Maar de digitale kabel is natuurlijk de beste optie.
      maandag 13 juni 2005 @ 12:47:31 #192
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_27883455
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 11:57 schreef H.Flick het volgende:
    Je moet gewoon zo'n optische digitale kabel halen.

[afbeelding]

En als je versterker geen optische digitale ingang heeft kun je eventueel ook de Blaze RGB kabel halen, daar zitten ook van die rode en witte audiotulpjes bij, volgens mij. Maar de digitale kabel is natuurlijk de beste optie.
    Die optische kabel heb ik, maar om één of andere vage reden krijg ik dan geen beeld, alleen maar geluid...
      maandag 13 juni 2005 @ 13:00:29 #193
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27883907
    Die optische kabel geeft ook alleen maar geluid door toch?
    pi_27883977
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      maandag 13 juni 2005 @ 13:08:11 #195
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27884211
    Ik neem aan dat je ook nog een Scartkabel naar je TV hebt?
      maandag 13 juni 2005 @ 14:09:24 #196
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_27886618
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef H.Flick het volgende:
    Ik neem aan dat je ook nog een Scartkabel naar je TV hebt?
    Ik kon me ook al niet voorstellen dat het aan mij lag dat ik alleen maar geluid kreeg...

Anyhoe, op dit moment is e.e.a. aangesloten met scart naar de TV. In verband met een uitbreiding van m'n installatie heb ik die scart aansluiting op de TV ergens anders voor nodig. De Playstation 2 kan ik via de eerder genoemde kabel via de surround set laten lopen...

Komen we dus weer uit bij mijn vraag... Waar kan ik zo'n kabel kopen?
    pi_27887593
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 14:09 schreef AirwiN het volgende:
    Waar kan ik zo'n kabel kopen?
    Iedere audioboer moet je zo'n optische kabel kunnen leveren. Verder kun je toch het beste je PS2 direct op je tv aansluiten met de scartkabel, want dan heb je het beste beeld!
      maandag 13 juni 2005 @ 14:41:36 #198
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_27887871
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 14:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Iedere audioboer moet je zo'n optische kabel kunnen leveren. Verder kun je toch het beste je PS2 direct op je tv aansluiten met de scartkabel, want dan heb je het beste beeld!
    De optische kabel die heb ik. Het gaat mij om deze kabel.
      maandag 13 juni 2005 @ 14:45:31 #199
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27891064
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 14:41 schreef AirwiN het volgende:
    De optische kabel die heb ik. Het gaat mij om deze kabel.
    Aha... de component kabel! Heb jij een tv met een component-ingang dan? Want hier in Europa zie je niet zoveel tv's met component ingang.
      dinsdag 14 juni 2005 @ 08:07:24 #201
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_27909058
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 14:45 schreef H.Flick het volgende:
    Het Grote: Welke kabel geeft het beste beeld/geluid? topic

Kijk eens in dit topic .
    Dat topic had ik inderdaad al eens gevonden. Helaas staat daar geen informatie waar je deze kabels kan kopen. (of ik heb er overheen gelezen) In dit topic verwacht ik een grotere bereikbaarheid qua lezers...
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 16:09 schreef P-Style het volgende:

Aha... de component kabel! Heb jij een tv met een component-ingang dan? Want hier in Europa zie je niet zoveel tv's met component ingang.
    Mijn TV heeft niet zo'n ingang, mijn surround set wel. Mijn bedoeling is om beeld te laten lopen via de component kabel en geluid via de optische kabel, beide via de surround set...
      dinsdag 14 juni 2005 @ 11:17:45 #202
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27912806
    Kan je beeld via een surround set laten lopen?! Is voor mij nieuw, maar ik ben ook niet zo bekend met al die audio/video dingen.
    pi_27916531
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 08:07 schreef AirwiN het volgende:
    Mijn TV heeft niet zo'n ingang, mijn surround set wel. Mijn bedoeling is om beeld te laten lopen via de component kabel en geluid via de optische kabel, beide via de surround set...
    Als je tv geen component ingang heeft, dan kun je je beeld natuurlijk nooit via je receiver laten lopen. Je zult je PS2 direct op je tv aan moeten sluiten met de scartkabel. Je kunt je PS2 wel via composite of s-video via je receiver laten lopen, maar dat wil je niet.
      dinsdag 14 juni 2005 @ 15:40:35 #204
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_27921036
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 13:22 schreef P-Style het volgende:

Als je tv geen component ingang heeft, dan kun je je beeld natuurlijk nooit via je receiver laten lopen. Je zult je PS2 direct op je tv aan moeten sluiten met de scartkabel. Je kunt je PS2 wel via composite of s-video via je receiver laten lopen, maar dat wil je niet.
    Kun je ook aangeven waarom niet?
    pi_27921208
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 15:40 schreef AirwiN het volgende:
    Kun je ook aangeven waarom niet?
    Zo moeilijk is dat toch niet?

PS2 --> Receiver --> TV

Je stuurt je beeldsignaal dus vanaf je PS2, via je receiver naar je tv. Dit signaal moet natuurlijk wel in dezelfde vorm blijven. Je kunt je PS2 wel fijn met een component-kabel op je receiver aansluiten, maar als je vervolgens geen component ingang op je tv hebt, dan kun je je receiver dit component signaal natuurlijk nooit naar de tv laten sturen! Hoe was jij van plan om je receiver op je tv aan te sluiten dan?
      dinsdag 14 juni 2005 @ 15:57:45 #206
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_27921613
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 15:45 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zo moeilijk is dat toch niet?

PS2 --> Receiver --> TV

Je stuurt je beeldsignaal dus vanaf je PS2, via je receiver naar je tv. Dit signaal moet natuurlijk wel in dezelfde vorm blijven. Je kunt je PS2 wel fijn met een component-kabel op je receiver aansluiten, maar als je vervolgens geen component ingang op je tv hebt, dan kun je je receiver dit component signaal natuurlijk nooit naar de tv laten sturen! Hoe was jij van plan om je receiver op je tv aan te sluiten dan?

Nou ja, beter dat ik er zo achter kom, dan dat ik erachter kom als ik die kabel al heb. Dan wordt het toch rechtstreeks aansluiten op de TV via de scart...

Thanks voor de antwoorden allen!
      dinsdag 14 juni 2005 @ 16:00:12 #207
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27921681
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 15:57 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nou ja, beter dat ik er zo achter kom, dan dat ik erachter kom als ik die kabel al heb. Dan wordt het toch rechtstreeks aansluiten op de TV via de scart...

En dan kun je je optische kabel weer gebruiken voor het geluid! Hoef je niks te kopen .
    pi_27921949
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 15:57 schreef AirwiN het volgende:
    Geen dank! Scart kabel en optische kabel. Dat is alles wat je nodig hebt!
      dinsdag 14 juni 2005 @ 17:41:10 #209
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27924681
    Ik heb zojuist Shadow Hearts: Convenant binnen gekregen en meteen ff een half uurtje gespeeld. De eerste indrukken zijn zeer positief, het judgement ring systeem spreekt me erg aan en turn-based vind ik toch een stuk fijner dan realt-time in een RPG (Star Ocean ligt dan inmiddels ook stof te verzamelen ).

Grafisch is het allemaal wat minder, maar daar kijk ik wel doorheen.
      dinsdag 14 juni 2005 @ 17:45:45 #210
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27924800
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 17:41 schreef H.Flick het volgende:
    (Star Ocean ligt dan inmiddels ook stof te verzamelen ).
    Als in "ik ga het niet meer spelen" if so, ga je hem dan misschien ook verkopen? Of hou je al je games gewoon?
    pi_27924923
    Voor iedereen die nog een PS2 wilt aanschaffen (alsof hier nog users zijn die er nog een aan willen schaffen... )...

Er is nu een pakket verkrijgbaar met de zilveren slimline PS2, twéé controllers èn memorycard voor maar ¤189,95
      dinsdag 14 juni 2005 @ 18:13:42 #212
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27925484
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als in "ik ga het niet meer spelen" if so, ga je hem dan misschien ook verkopen? Of hou je al je games gewoon?
    Ik verkoop sowieso niks voordat ik het echt uitgespeeld heb, behalve als het echt een slecht spel is . Als ik van de winter misschien meer tijd heb geef ik het nog een kans.
      dinsdag 14 juni 2005 @ 18:55:57 #213
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27926579
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 18:13 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik verkoop sowieso niks voordat ik het echt uitgespeeld heb, behalve als het echt een slecht spel is . Als ik van de winter misschien meer tijd heb geef ik het nog een kans.
    Ok Ik heb ook geen haast, wil de game uiteindelijk wel een keer een kans geven, maar ik wacht nog even op of een leuke prijs (onder 20) of veel tijd.
      dinsdag 14 juni 2005 @ 19:20:22 #214
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27927241
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 17:41 schreef H.Flick het volgende:
    Ik heb zojuist Shadow Hearts: Convenant binnen gekregen en meteen ff een half uurtje gespeeld. De eerste indrukken zijn zeer positief, het judgement ring systeem spreekt me erg aan en turn-based vind ik toch een stuk fijner dan realt-time in een RPG (Star Ocean ligt dan inmiddels ook stof te verzamelen ).

Grafisch is het allemaal wat minder, maar daar kijk ik wel doorheen.
    Zit inmiddels op 23 uur met SHC,... erg goed wordt het. Een game die snel over het hoofd gezien wordt. Er komen fantastische characters bij !!
      dinsdag 14 juni 2005 @ 20:36:02 #215
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_27929578
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 19:20 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zit inmiddels op 23 uur met SHC,... erg goed wordt het. Een game die snel over het hoofd gezien wordt. Er komen fantastische characters bij !!
    Komen er later ook nog dorpjes/steden waar je gewoon kunt rondlopen zonder dat er telkens random encounters komen? Want dat mis ik tot nu toe nog een beetje (ik zit ook pas helemaal in het begin, natuurlijk )
      dinsdag 14 juni 2005 @ 21:40:03 #216
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_27931719
    quote:
    Op dinsdag 14 juni 2005 20:36 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Komen er later ook nog dorpjes/steden waar je gewoon kunt rondlopen zonder dat er telkens random encounters komen? Want dat mis ik tot nu toe nog een beetje (ik zit ook pas helemaal in het begin, natuurlijk )
    Jazeker,..... in het begin vecht je wat meer dan normaal ja. Straks ga je Gepetto's echte poppen kunsten vinden in de steden, ontmoet je nieuwe character met bizarre wapens en special moves en zal het verhaal ook steeds interessanter worden.

Dorpjes komen er nog genoeg !
      vrijdag 17 juni 2005 @ 20:33:10 #217
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28028300
    KH2 scans:

vrijdag 17 juni 2005 @ 21:04:16 #218
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_28029186
    Breath of Fire: Dragon Quarter. Is dat wat?
      vrijdag 17 juni 2005 @ 21:54:55 #219
    44745 Ixnay
    On The Hombre
    pi_28030635
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 20:33 schreef Chocobo het volgende:
    KH2 scans:

[afbeelding]

[afbeelding]
    Heheh, hoezo afgekeken van Cloud?
      vrijdag 17 juni 2005 @ 22:03:35 #220
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28030911
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 21:04 schreef H.Flick het volgende:
    Breath of Fire: Dragon Quarter. Is dat wat?
    Hele goede korte krachtige RPG... heb hem ergens van Ebay gehaald. Prima game... check de reviews !
      zaterdag 18 juni 2005 @ 20:32:46 #221
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28050217
    Nieuwe Grandia III screens !!

zondag 19 juni 2005 @ 00:05:20 #222
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_28054679
    quote:
    Op zaterdag 18 juni 2005 20:32 schreef Chocobo het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Godver!
    pi_28054803
    quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    ben benieuwd hoe dit er op mijn tv uit gaat zien
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zondag 19 juni 2005 @ 00:40:28 #224
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28055262
    quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    erm weer een rpg...
    een rpg op zen tijd is leuk maar word je dat nou niet zat?
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zondag 19 juni 2005 @ 00:50:09 #225
    96614 PandorasBox
    Open me....
    pi_28055432
    Nee.

Mensen spelen bijvoorbeeld na meer dan een half jaar nog steeds Halo 2 online. Worden zij ook niet zat van dat?

[ Bericht 3% gewijzigd door PandorasBox op 19-06-2005 00:56:19 ]
    ...and you shall see.
      zondag 19 juni 2005 @ 01:14:47 #226
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28055840
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 00:50 schreef PandorasBox het volgende:
    Nee.

Mensen spelen bijvoorbeeld na meer dan een half jaar nog steeds Halo 2 online. Worden zij ook niet zat van dat?
    appels en peren enzo
      zondag 19 juni 2005 @ 01:23:11 #227
    96614 PandorasBox
    Open me....
    pi_28055984
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

appels en peren enzo
    Het komt op hetzelfde neer. Als je van iets houdt, dan zal het niet zo snel oninteressant worden.

Ik persoonlijk vind al die RPG's niet erg, laat maar komen.
    ...and you shall see.
      zondag 19 juni 2005 @ 01:44:13 #228
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28056267
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 01:23 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Het komt op hetzelfde neer. Als je van iets houdt, dan zal het niet zo snel oninteressant worden.

Ik persoonlijk vind al die RPG's niet erg, laat maar komen.
    mwah ik vind het een beetje te veel, ik zag laatst et verlang lijstje van iemand, RPG a7 RPG b8 RPG c9
    en dan een stuk of 10, dat snap ik persoonlijk niet, geef mij maar god of war donderdag
    pi_28056573
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 01:44 schreef Gamedemon het volgende:
    mwah ik vind het een beetje te veel, ik zag laatst et verlang lijstje van iemand, RPG a7 RPG b8 RPG c9
    en dan een stuk of 10, dat snap ik persoonlijk niet, geef mij maar god of war donderdag
    Is 'ie er donderdag al?! Ik koop (of bestel..) 'm gelijk!
      zondag 19 juni 2005 @ 10:49:06 #230
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28058842
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 00:40 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

erm weer een rpg...
    een rpg op zen tijd is leuk maar word je dat nou niet zat?
    Ik speel van alles maar voornamelijk RPG's. Helemaal RPG's van Square Enix dus nee.... ik wordt dit niet zat
      zondag 19 juni 2005 @ 10:49:40 #231
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28058851
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 01:44 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

geef mij maar god of war donderdag
    Die ook
      zondag 19 juni 2005 @ 11:47:36 #232
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28059971
    quote:
    Op zondag 19 juni 2005 02:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Is 'ie er donderdag al?! Ik koop (of bestel..) 'm gelijk!
    release datum is de 24ste, daar mag je altijd een dag afhalen dus
      maandag 20 juni 2005 @ 00:43:40 #233
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_28078616
    God of War skip ik even, misschien dat ik hem een keer leen van Strolie ofzo, maar ik geef liever de voorrang aan RPG's
    pi_28078627
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
    God of War skip ik even, misschien dat ik hem een keer leen van Strolie ofzo, maar ik geef liever de voorrang aan RPG's
    En als er nou voorlopig geen goeie RPG's uitkomen?
      maandag 20 juni 2005 @ 00:46:22 #235
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_28078660
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 00:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

En als er nou voorlopig geen goeie RPG's uitkomen?
    Backlog

FFVIII en Disgaea liggen hier al eeuwen namelijk en één van die 2 ga ik in de vakantie uitspelen.
    pi_28078706
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Backlog

FFVIII en Disgaea liggen hier al eeuwen namelijk en één van die 2 ga ik in de vakantie uitspelen.
    Uh... Wil je nu zeggen dat JIJ FFVIII nog niet uitgespeeld hebt?!?
      maandag 20 juni 2005 @ 00:55:08 #237
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_28078790
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 00:49 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het enige dat ik ervan gespeeld heb is t/m de missie naar dat eiland met die metalen spin Lang verhaal wat te maken heeft met PC gamen en het toen niet hebben van een PS enzo
      maandag 20 juni 2005 @ 01:42:09 #238
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28079285
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 00:49 schreef P-Style het volgende:

[..]

ik heb em geeneens, kheb aleen ffx uitgespeeld en ffx2 vond ik zuigen
    maarja iemand als noot roy zou em wel uitgespeeld moeten hebben foei noot
      maandag 20 juni 2005 @ 13:42:57 #239
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28087819
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het enige dat ik ervan gespeeld heb is t/m de missie naar dat eiland met die metalen spin Lang verhaal wat te maken heeft met PC gamen en het toen niet hebben van een PS enzo
    Dan ben je nog niet eens gediplomeerd Seed Pak die op Gijs.... erg cool spel !!
      maandag 20 juni 2005 @ 23:12:38 #240
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_28104718
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 01:42 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik heb em geeneens, kheb aleen ffx uitgespeeld en ffx2 vond ik zuigen
    maarja iemand als noot roy zou em wel uitgespeeld moeten hebben foei noot
    Je wilt toch niet zeggen dat je behalve ffpoepx en ffpoepx2 de ff reeks niet kent!!!?
      maandag 20 juni 2005 @ 23:39:10 #241
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28105431
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 23:12 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Je wilt toch niet zeggen dat je behalve ffpoepx en ffpoepx2 de ff reeks niet kent!!!?
    ik ken et wel, kheb ze aleen niet gespeeld, khad ff8 een keer een dag gehuurd en tot na de mechanische spin gekomen, daarna niks meer gespeeld behalve ffx, aan het einde van ffx was ik die turn based crap ook zat ook, voorlopig geen final fantasy voor mij
    pi_28106252
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 23:39 schreef Gamedemon het volgende:
    ik ken et wel, kheb ze aleen niet gespeeld, khad ff8 een keer een dag gehuurd en tot na de mechanische spin gekomen, daarna niks meer gespeeld behalve ffx, aan het einde van ffx was ik die turn based crap ook zat ook, voorlopig geen final fantasy voor mij
    Gelukkig is die "turn based crap" vanaf FFXII afgelopen!
    pi_28106672
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 00:17 schreef P-Style het volgende:

[..]

Gelukkig is die "turn based crap" vanaf FFXII afgelopen!
    Ja waar gaat dat toch heen met de RPG's.
    Over een tijdje bestaan er alleen nog maar action/adventures.
    Final Fantasy moet gewoon turn based.
      dinsdag 21 juni 2005 @ 01:13:10 #244
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_28106922
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 00:47 schreef peristilius het volgende:

[..]

pi_28107349
    quote:
    Final Fantasy kan na 10 delen en een aantal spin-offs heus wel wat vernieuwingen gebruiken!
      dinsdag 21 juni 2005 @ 07:57:53 #246
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28108414
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 02:16 schreef P-Style het volgende:

[..]

Final Fantasy kan na 10 delen en een aantal spin-offs heus wel wat vernieuwingen gebruiken!
    idd ja, ik kan daar zo slecht tegen dat final fantasy...je wilt stoppen met spelen je moet nog 6 meter naar je save point....krijg je om de 2 meter nog een random encounter voor je kiezen, zo frustrerend
      dinsdag 21 juni 2005 @ 09:00:03 #247
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28108957
    quote:

[..]

Correct,... ben zeer fan van turn-based. Echter vind ik het cool en een welkome vernieuwing van Square om dit in FFXII eens aan te passen. Weet echter zeker dat turn-based nooit zal verdwijnen uit de RPG wereld !
      dinsdag 21 juni 2005 @ 09:34:08 #248
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_28109505
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 09:00 schreef Chocobo het volgende:
    Correct,... ben zeer fan van turn-based. Echter vind ik het cool en een welkome vernieuwing van Square om dit in FFXII eens aan te passen. Weet echter zeker dat turn-based nooit zal verdwijnen uit de RPG wereld !
    Tun-based heerst. Dan heb je tenminste de tijd om na te denken. Bijvoorbeeld of je gebruik maakt van statuseffecten of magie. Ook kun je leuke strategieën ontwikkelen al naar gelang de volgorde waarin je partymembers aan de beurt komen. Real-time vechten ontaard meestal in op een knop rammen of gebruik proberen te maken van combo’s. Dit werkt prima in vechtgames als Ninja Gaiden of God of War. Maar voor RPG’s is het niks.
      dinsdag 21 juni 2005 @ 10:18:27 #249
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_28110404
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 09:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Tun-based heerst. Dan heb je tenminste de tijd om na te denken. Bijvoorbeeld of je gebruik maakt van statuseffecten of magie. Ook kun je leuke strategieën ontwikkelen al naar gelang de volgorde waarin je partymembers aan de beurt komen. Real-time vechten ontaard meestal in op een knop rammen of gebruik proberen te maken van combo’s. Dit werkt prima in vechtgames als Ninja Gaiden of God of War. Maar voor RPG’s is het niks.
    Serieus joh?
      dinsdag 21 juni 2005 @ 12:16:30 #250
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_28113825
    FFXII real-time?! NEEEEEE! Ik speel Star Ocean nooit meer omdat ik gewoon niet kan wennen aan het real-time vechten .
      dinsdag 21 juni 2005 @ 12:37:17 #251
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_28114455
    quote:
    Op maandag 20 juni 2005 23:39 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

FF7 is wel een game die elk zichzelf respecterende gamer moet hebben gespeeld hoor. Tot de dag van vandaag blijft het een meestwerk, hoewel hij grafisch wel wat is verouderd.
      dinsdag 21 juni 2005 @ 12:39:53 #252
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_28114530
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

idd ja, ik kan daar zo slecht tegen dat final fantasy...je wilt stoppen met spelen je moet nog 6 meter naar je save point....krijg je om de 2 meter nog een random encounter voor je kiezen, zo frustrerend
    Je wilt stoppen met spelen?! Bij FF wil ik juist altijd doorgaan en moet ik mezelf dwingen te stoppen

En als ik echt moet stoppen laat ik gewoon de console aanstaan op pauze.
      dinsdag 21 juni 2005 @ 12:41:06 #253
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28114567
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 12:37 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

FF7 is wel een game die elk zichzelf respecterende gamer moet hebben gespeeld hoor. Tot de dag van vandaag blijft het een meestwerk, hoewel hij grafisch wel wat is verouderd.
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 12:39 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Je wilt stoppen met spelen?! Bij FF wil ik juist altijd doorgaan en moet ik mezelf dwingen te stoppen

En als ik echt moet stoppen laat ik gewoon de console aanstaan op pauze.
    Kenners
    pi_28115221
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
    Het lompe is, dat turn based gevechts-systemen en save-points allebei zijn geïntroduceerd vanwege de "hardwarematige beperkingen", van de NES destijds. Tegenwoordig (en eigenlijk al een hele tijd) is de hardware zo geavanceerd dat gevechten màkkelijk realtime kunnen en je werkelijk overal moet kunnen saven. Echter zijn Square-Enix en veel andere RPG-developers een beetje blijven steken in het ouwe systeem.
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
    Strategiën bij Final Fantasy's heb ik alleen gebruikt helemaal in het begin van het spel, als je nog superslap bent, of tegen de eerste paar Boss-fights. Maar na tientallen uren gamen zijn m'n mannetjes zó sterk dat ik alleen nog maar op (attack) loop te rammen bij ieder moster, of iedere Boss die ik tegenkom! En het was bij mij alleen FFX die echt turn based was en alle andere Final Fantasies die ik heb gespeeld hadden ATB (Active Time Battle), daarbij moest je je tenminste nog een béétje haasten.
    pi_28115364
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 13:04 schreef P-Style het volgende:

Strategiën bij Final Fantasy's heb ik alleen gebruikt helemaal in het begin van het spel, als je nog superslap bent, of tegen de eerste paar Boss-fights. Maar na tientallen uren gamen zijn m'n mannetjes zó sterk dat ik alleen nog maar op [afbeelding] (attack) loop te rammen bij ieder moster, of iedere Boss die ik tegenkom!
    dat had ik ook bij FF7, ik had sephiroth binnen no-time verslagen
    pi_28115376
    quote:

[..]

Het lompe is, dat turn based gevechts-systemen en save-points allebei zijn geïntroduceerd vanwege de "hardwarematige beperkingen", van de NES destijds. Tegenwoordig (en eigenlijk al een hele tijd) is de hardware zo geavanceerd dat gevechten màkkelijk realtime kunnen en je werkelijk overal moet kunnen saven. Echter zijn Square-Enix en veel andere RPG-developers een beetje blijven steken in het ouwe systeem.
    [..]

Strategiën bij Final Fantasy's heb ik alleen gebruikt helemaal in het begin van het spel, als je nog superslap bent, of tegen de eerste paar Boss-fights. Maar na tientallen uren gamen zijn m'n mannetjes zó sterk dat ik alleen nog maar op [afbeelding] (attack) loop te rammen bij ieder moster, of iedere Boss die ik tegenkom! En het was bij mij alleen FFX die echt turn based was en alle andere Final Fantasies die ik heb gespeeld hadden ATB (Active Time Battle), daarbij moest je je tenminste nog een béétje haasten.
    Als je overal zou kunnen saven met een FF game zou het echt niet leuk zijn.

En dat jij je characters nou zo ziekelijk omhoog levelt dat het spel niet meer leuk is is toch echt je eigen schuld.
    pi_28115398
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ik kan hem echt niet aan met mijn level 50 characters.
    pi_28115489
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
    Ik bij X, daar had ik Jecht in 2 klappen dood en die stomme krab ook! Ik weet niet eens wat Jecht en die krab voor aanvallen hebben, omdat ze nooit de kans kregen!
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 13:09 schreef peristilius het volgende:
    Als je overal zou kunnen saven met een FF game zou het echt niet leuk zijn.

En dat jij je characters nou zo ziekelijk omhoog levelt dat het spel niet meer leuk is is toch echt je eigen schuld.
    Oh... integendeel. Mijn ziekelijk sterke characters maken het spel alleen maar leuker! Dat zorgt er namelijk voor dat ik ruim 200 tot 300 uur in een Final Fantasy steek!
    pi_28115609
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 13:13 schreef P-Style het volgende:

Oh... integendeel. Mijn ziekelijk sterke characters maken het spel alleen maar leuker! Dat zorgt er namelijk voor dat ik ruim 200 tot 300 uur in een Final Fantasy steek!
    ja precies, ik vond FF7 zo fantastisch dat ik overal heen ging en alles wilde hebben en uiteindelijk ben je dan zo belachelijk sterk ja.

helaas heb ik nu het geduld en de tijd niet meer om een rpg te spelen.
    pi_28115799
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 13:18 schreef jimjim1983 het volgende:
    helaas heb ik nu het geduld en de tijd niet meer om een rpg te spelen.
    Ach... RPG's (Final Fantasy's in ieder geval) zijn echt van die spellen die je na het rondspelen van het verhaal nog af en toe eens oppakt om nog sterker te worden, om de aller-àllersterkste optionele bosses nog een keertje te kunnen verslaan!

Ik heb FFX op de launch gekocht en zo nu en dan speel ik nog steeds verder met m'n eerste savegame.
      dinsdag 21 juni 2005 @ 22:10:50 #261
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28116023
    quote:

[..]

Beetje onzin dit... turn-based is gewoon een gameplay mode. Heeft niks met beperkingen te maken. Misschien toen, maar wie weet kozen ze wel turn-based boven realtime of wilde ze het altijd al maken. Echte goede realtime RPG's zijn schaars te vinden.

Met uitzondering van bv ToS (Matig spel) en SO3 of SoM ,........ FF, Xenogears en de Chrono Trigger serie,... dat zijn pas echte RPG's !
      dinsdag 21 juni 2005 @ 22:19:03 #262
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_28116315
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Serieus joh?
    Stap dan in joh!
      dinsdag 21 juni 2005 @ 22:34:18 #263
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28116934
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 13:24 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ach... RPG's (Final Fantasy's in ieder geval) zijn echt van die spellen die je na het rondspelen van het verhaal nog af en toe eens oppakt om nog sterker te worden, om de aller-àllersterkste optionele bosses nog een keertje te kunnen verslaan!

Ik heb FFX op de launch gekocht en zo nu en dan speel ik nog steeds verder met m'n eerste savegame.
    ik had geen trek om door te spelen nadat ik de eindbaas had vermoord,
    de enigste reden waarom ik door bleef spelen was om de coole cutscenes, iedereen keer als ik er een gehad had wou ik de volgende zo snel mogelijk zien
      dinsdag 21 juni 2005 @ 22:36:48 #264
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_28117046
    quote:

Strategiën bij Final Fantasy's heb ik alleen gebruikt helemaal in het begin van het spel, als je nog superslap bent, of tegen de eerste paar Boss-fights. Maar na tientallen uren gamen zijn m'n mannetjes zó sterk dat ik alleen nog maar op [afbeelding] (attack) loop te rammen bij ieder moster, of iedere Boss die ik tegenkom! En het was bij mij alleen FFX die echt turn based was en alle andere Final Fantasies die ik heb gespeeld hadden ATB (Active Time Battle), daarbij moest je je tenminste nog een béétje haasten.
    Is er nog wat aan als je alleen maar X ingedrukt houdt tijdens de gevechten?
    En pas je die geweldige tactiek ook toe met tovenaars?
    In de meeste RPG's moet je toch wel beschikken over enig strategisch inzicht: De acties van je vijanden juist inschatten en tegenmaatregelen treffen horen daarbij.
    In veel RPG's passen einbazen zich ook aan aan jouw niveau, dus dan kun je ook niet simpelweg oneindig levelen om ze te verslaan.
      dinsdag 21 juni 2005 @ 22:40:36 #265
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28117216
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 22:36 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Is er nog wat aan als je alleen maar X ingedrukt houdt tijdens de gevechten?
    En pas je die geweldige tactiek ook toe met tovenaars?
    In de meeste RPG's moet je toch wel beschikken over enig strategisch inzicht: De acties van je vijanden juist inschatten en tegenmaatregelen treffen horen daarbij.
    In veel RPG's passen einbazen zich ook aan aan jouw niveau, dus dan kun je ook niet simpelweg oneindig levelen om ze te verslaan.
    vriend van mij heeft zen hele Sphere grid vol, hij kan dus niet meer sterker worden, hij doet standaard 9999dmg aangezien de teller niet hoger kan, en hij poept op de eindbaas

en waarom pakken ze bij FF het kotor systeem over?
    dat is eigenlijk ook turn based aleen je kan zelf beslissen of je het spel pauzeert of niet
      dinsdag 21 juni 2005 @ 22:42:08 #266
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_28117284
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

vriend van mij heeft zen hele Sphere grid vol, hij kan dus niet meer sterker worden, hij doet standaard 9999dmg aangezien de teller niet hoger kan, en hij poept op de eindbaas

dat is eigenlijk ook turn based aleen je kan zelf beslissen of je het spel pauzeert of niet
    Stoere vriend heb jij
      dinsdag 21 juni 2005 @ 22:48:09 #267
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28117550
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Stoere vriend heb jij
    mjah voorheen maakte ik em belachelijk dat hij er zoveel tijd had in gestoken...aleen nu ik warcraft speel en er 4 keer zoveel tijd in heb zitten zeg ik maar niks meer...
      woensdag 22 juni 2005 @ 07:33:08 #268
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28123415
    quote:

[..]

Mmmm,... dan heeft die nog niet alles gezien want elke character heeft een weapon break optie.... gaat je damage over de 9999
    quote:

[..]

Met Kotor kan je ook nog bewegen en wegrennen om je tactiek aan te passen. Het geeft meer controle over de battle. De Kotor engine vind ik briljant.
      woensdag 22 juni 2005 @ 07:48:43 #269
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_28123482
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 07:33 schreef Chocobo het volgende:
    Mmmm,... dan heeft die nog niet alles gezien want elke character heeft een weapon break optie.... gaat je damage over de 9999
    Ik hoop wel dat het verzamelen daarvan en van de ultimate weapons in FFXII wat leuker wordt dan in FFX. Dat waren af en toe echt langdradige, saaie of frustrerende side-quests.
      woensdag 22 juni 2005 @ 08:03:00 #270
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28123578
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 07:33 schreef Chocobo het volgende:

[..]

oja dat kon ook ja, dan kwam hij er idd dik overheen, weet aleen niet meer hoeveel
      woensdag 22 juni 2005 @ 10:36:17 #271
    76339 woeshie
    Let your mind go
    pi_28126301
    Ik ben gek van het spelletje Kingdom Hearts (nou ja, was .. ben het nu bijna beu gespeeld )
    Nu is m'n vraag, kent er iemand een game die een beetje gelijkaardig is hieraan ?
      woensdag 22 juni 2005 @ 10:50:12 #272
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28126692
    quote:
    Op woensdag 22 juni 2005 10:36 schreef woeshie het volgende:
    Ik ben gek van het spelletje Kingdom Hearts (nou ja, was .. ben het nu bijna beu gespeeld )
    Nu is m'n vraag, kent er iemand een game die een beetje gelijkaardig is hieraan ?
    Niet echt... wachten op KH2
      donderdag 23 juni 2005 @ 18:43:54 #273
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28169762
      donderdag 23 juni 2005 @ 18:47:26 #274
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_28169852
    Review op Eurogamer is beter: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59738

Spel lijkt me echt een must-have! maar wel op de Xbox

donderdag 23 juni 2005 @ 18:52:21 #275
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28169976
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 18:47 schreef Strolie75 het volgende:
    Review op Eurogamer is beter: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59738

Spel lijkt me echt een must-have! maar wel op de Xbox

[afbeelding]
    Ik haal hem ook voor Xbox
      donderdag 23 juni 2005 @ 18:58:24 #276
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_28170171
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 18:52 schreef Chocobo het volgende:
    Ik haal hem ook voor Xbox
    Bij www.amazon.co.uk staat de release op 9 september.

Are you going to release it soon in Europe?

1. Yes
    2. No, not yet.

SLAP! How about now?
      donderdag 23 juni 2005 @ 23:51:32 #277
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28179807
    kheb god of war man o man wat issie vet
    bij iedere vijand wil ik gelijk weten hoe die finishing combo eruit ziet, Toppertje
    pi_28181677
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 23:51 schreef Gamedemon het volgende:
    bij iedere vijand wil ik gelijk weten hoe die finishing combo eruit ziet, Toppertje
    Dus hij is er?! Ik ga 'm binnenkort ook maar eens halen.
      vrijdag 24 juni 2005 @ 09:16:14 #279
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28184598
    quote:
    Op donderdag 23 juni 2005 23:51 schreef Gamedemon het volgende:
    Top Die ga ik na mijn verhuizing halen !
      vrijdag 24 juni 2005 @ 09:27:18 #280
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_28184873
    NIeuwe trailer : Tales of Legendia
    pi_28187479
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 01:00 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dus hij is er?! Ik ga 'm binnenkort ook maar eens halen.
    Idem!

Vanavond ff rap scoren.
      vrijdag 24 juni 2005 @ 11:37:11 #282
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28188345
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
    NIeuwe trailer : Tales of Legendia
    Cool
      vrijdag 24 juni 2005 @ 13:26:31 #283
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_28192363
    God of war is echt super vet, echt die finishing moves, zo bruut...
    kwam gister op een stuk daar kon je iemand kop eraf trekken als finishing move, moest je met je linker aneloge stick 2 keer draaien zoals het op beeld stond, toen draaide je echt die kop eraf, super
      vrijdag 24 juni 2005 @ 19:34:32 #284
    18875 BDisOKE
    Spend some quality time...
    pi_28202369
    God of War net gehaald bij de FRS.
    Goed weekend mensen!!!
    with a demon of mine...
    BDisOKE.nl mijn werk
    Mijn games...
    pi_28212414
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 19:34 schreef BDisOKE het volgende:
    God of War net gehaald bij de FRS.
    Goed weekend mensen!!!
    Ik heb dit weekend eigenlijk helemaal geen tijd om 'm te halen. Het gekke is ook dat ik God of War ook nog bij geen enkele (voor mij gebruikelijke) webshops heb zien staan!
      zaterdag 25 juni 2005 @ 08:49:40 #286
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28215430
    quote:
    Op zaterdag 25 juni 2005 01:35 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb dit weekend eigenlijk helemaal geen tijd om 'm te halen. Het gekke is ook dat ik God of War ook nog bij geen enkele (voor mij gebruikelijke) webshops heb zien staan!
    Bij de FRS en Bart Smit hier staan ze gewoon.... dat is vreemd !
    pi_28247220
    Ik heb laatst een PS2 Satin Silver gekocht, echt megagaaf!!!!
    Ik heb een Formule 1 spel, alle Sonic spellen (allen op 1 cd... nostalgie!!!) en Mortal Kombat: Deception gekocht.
    Het meeste speel ik MK... ik hou wel van dat soort spellen. Vooral de Quest is erg leuk om te doen.
    Iemand nog tips voor RPG games? Ik hoor dat Final Fantasy erg gaaf is, is er nog meer???

Thanks!
    Tralalalaaa
      zondag 26 juni 2005 @ 14:08:34 #288
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28248581
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 13:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
    Ik heb laatst een PS2 Satin Silver gekocht, echt megagaaf!!!!
    Ik heb een Formule 1 spel, alle Sonic spellen (allen op 1 cd... nostalgie!!!) en Mortal Kombat: Deception gekocht.
    Het meeste speel ik MK... ik hou wel van dat soort spellen. Vooral de Quest is erg leuk om te doen.
    Iemand nog tips voor RPG games? Ik hoor dat Final Fantasy erg gaaf is, is er nog meer???

Thanks!
    De PS2 is de RPG console. Er is zoooveel te krijgen. Probeer:

Breath of Fire: Dragon Quarter
    Dark Cloud 2 *
    Arc the Lad: Twilight of the Spirits
    Grandia II
    Shadow Hearts: Covenant *
    Star Ocean: Till the End of Time - Director's Cut *
      zondag 26 juni 2005 @ 15:31:28 #289
    84048 NvM
    Nevermind
    pi_28250432
    Vanwaar de sterretjes? Die vooral?
      zondag 26 juni 2005 @ 22:10:16 #290
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28256319
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 15:31 schreef NvM het volgende:
    Vanwaar de sterretjes? Die vooral?
      zondag 26 juni 2005 @ 22:11:10 #291
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28256345
    Gamers,......... Jak 2 en Jak 3 zijn nu erg goedkoop. Heb erg genoten van deel 1 maar de vervolgen dus nooit gegamed. Raden jullie deze aan? Ben benieuwd naar reakties van gamers die hem gegamed hebben.
      zondag 26 juni 2005 @ 23:59:23 #292
    84048 NvM
    Nevermind
    pi_28259811
    Jak 2 is erg frustrerend, en heb er weinig plezier aan beleeft. Deel 1 was een echte platformer terwijl Jak 2 in elke categorie een graantje probeert mee te pikken, wat het spel niet ten goede komt.

Ik zit ook te twijfelen om Jak 3 te halen, vooral omdat de berichten daar positiever over zijn.
    pi_28262008
    quote:
    Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef Chocobo het volgende:
    Gamers,......... Jak 2 en Jak 3 zijn nu erg goedkoop. Heb erg genoten van deel 1 maar de vervolgen dus nooit gegamed. Raden jullie deze aan? Ben benieuwd naar reakties van gamers die hem gegamed hebben.
    Ik heb alleen ervaring met deel 1 en 3. Drie is zéker aan te raden als je deel één hebt gespeeld! Maar voor het verhaal moet je eigenlijk ook deel 2 nog gespeeld hebben...
      maandag 27 juni 2005 @ 09:52:49 #294
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28264759
    quote:
    Op maandag 27 juni 2005 01:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb alleen ervaring met deel 1 en 3. Drie is zéker aan te raden als je deel één hebt gespeeld! Maar voor het verhaal moet je eigenlijk ook deel 2 nog gespeeld hebben...
    Ik lees op de diverse review sites dat deel 3 idd fantastisch is ! Nou,... ga het na de verhuizing maar proberen dan.
    pi_28265075
    Voor 20 euro kun je er geen buil aan vallen lijkt me
      maandag 27 juni 2005 @ 10:53:15 #296
    47102 Elvi
    miemkwien
    pi_28266040
    Ik zit erover te denken om een PS2 te kopen. Loont het de moeite of kan ik beter wachten op de opvolger? Ik wil niet dat ik m eindelijk heb en er ineens geen (nieuwe) spellen meer voor uitkomen Ik heb dat vroegah gehad met de SNES en toen kon ik ineens ook geen spellen meer krijgen omdat iedereen overging op de Nintendo64 (die er ook nie al te lang was )

Dussss kan ik m kopen?
      maandag 27 juni 2005 @ 10:55:38 #297
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28266095
    quote:
    Op maandag 27 juni 2005 10:53 schreef Elvi het volgende:
    Ik zit erover te denken om een PS2 te kopen. Loont het de moeite of kan ik beter wachten op de opvolger? Ik wil niet dat ik m eindelijk heb en er ineens geen (nieuwe) spellen meer voor uitkomen Ik heb dat vroegah gehad met de SNES en toen kon ik ineens ook geen spellen meer krijgen omdat iedereen overging op de Nintendo64 (die er ook nie al te lang was )

Dussss kan ik m kopen?
    Er zijn echt TALLOZE games voor je te koop maar ik moet zeggen dat je wel wat laat bent. Volgend jaar komt de PS3 uit. De huidige console bloeden rustig dood, echter de PS2 kwam het eerst en gaat het laatst weg. Er zijn nog flink wat games in development. Waar ben je de afgelopen 5 jaar geweest

Mmmm.... je zou hem kunnen kopen. Je kan je games toch immers nog op je aankomende PS3 blijven gamen
      maandag 27 juni 2005 @ 10:58:56 #298
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28266179
    Nieuwe Radiata Stories screens !

pi_28266543
    quote:
    Op maandag 27 juni 2005 10:58 schreef Chocobo het volgende:
    Nieuwe Radiata Stories screens !
    Ik denk dat ik volgend jaar maar een jaartje sabatical neem om al die rpg's te kunnen spelen ;')

De RPG Shin Megami Tensei komt ook deze week uit gaat iemand die proberen?

IGN review (8,6) http://ps2.ign.com/articles/550/550199p1.html

Ziet er wel hip uit voor een RPG
    Sold my Soul to Sony
      maandag 27 juni 2005 @ 11:19:28 #300
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_28266701
    quote:
    Op maandag 27 juni 2005 11:13 schreef Jebus het volgende:

[..]

Ik denk dat ik volgend jaar maar een jaartje sabatical neem om al die rpg's te kunnen spelen ;')

De RPG Shin Megami Tensei komt ook deze week uit gaat iemand die proberen?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

IGN review (8,6) http://ps2.ign.com/articles/550/550199p1.html

Ziet er wel hip uit voor een RPG
    Jeetje ... helemaal over het hoofd gezien. Ben nu de trailer aan het downen Komt die volgende week dan PAL uit ?
    pi_28267133
    quote:
    Op maandag 27 juni 2005 11:19 schreef Chocobo het volgende:

Jeetje ... helemaal over het hoofd gezien. Ben nu de trailer aan het downen Komt die volgende week dan PAL uit ?
    Deze week al als het goed is, 1 juli.

De trailer: http://www.gametrailers.com/player.php?id=3514&type=mov

Er lijkt ook rol weggelegd te zijn voor Dante uit DMC Ziet er echt supercool uit ik ben beniewd

[ Bericht 16% gewijzigd door Jebus op 27-06-2005 11:40:44 ]
    Sold my Soul to Sony
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')