die controller is fucking amazingquote:Op woensdag 25 mei 2005 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik vind hem wel cool!
[afbeelding]
Uitverkocht bij Lik-sang maar er komen weer nieuwequote:
Please help. Elk spel kan gewoon online, central station werkt etc, maar ik zie onder Battlefields alleen de optie 1 en 2 spelers, hoe kom ik nou onlinequote:Op donderdag 26 mei 2005 21:56 schreef Markster het volgende:
Killzone vandaag binnengekregen. Niet slecht, maar (uitgezonderd van de enorm goede sfeer en omgevingen) geen topper. Te veel bugs en die framerate slaat gewoon alles.
Daarbij heb ik een probleem, ik zie nergens een online mode?
Mijn netwerkconfiguratiebestand staat op dezelfde memory card als killzone, gewoon memcard 1.
Iemand?
2006, het jaar van de PS2quote:
Mwah, geef mij maar Dragon Quest 8quote:
Op het terrein van RPG's heeft de PS2 geen concurrentie, zo simpel is hetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:07 schreef peristilius het volgende:
De PS2 gaat in 2006 gewoon vet hard de concurrentie aan met de Xbox 360, vind ik eigenlijk best grappig.
Die Draqon Quest site is trouwens echt droogen dat filmpje
Voor zover ik weet is er maar 1. Daarbij staat er bij mijne "with net play" op.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:47 schreef Cutie het volgende:
op playstation site staat 1-2 spelers.....
en ook dat je wel online multiplayer kan doen...
zijn er 2 versies van misschien?
Geef mij beiden maarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:56 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Mwah, geef mij maar Dragon Quest 8![]()
Als niemand antwoord geeft dan weet niemand het.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:12 schreef Stationsklok het volgende:
Help me, dit is geen centraal RPG slowchat topic maar een ps2 topic waar je mensen hoort te helpen enzo
Na een tijdje wordt ie een beetje saai imo. Hij is ook best pittig.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:49 schreef H.Flick het volgende:
Is Star Ocean leuk? Er komen momenteel zo weinig leuke spellen uit voor de consoles, dus ik probeer terug te grijpen naar oudere spellen die ik nog niet gespeeld heb.
Zijn er betere RPGs te vinden die ik nog niet gespeeld heb?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:27 schreef Jebus het volgende:
[..]
Na een tijdje wordt ie een beetje saai imo. Hij is ook best pittig.
...òf dan ben ik een poosje niet meer online geweest!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als niemand antwoord geeft dan weet niemand het.
Het gaat over Killzone.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
...òf dan ben ik een poosje niet meer online geweest!
Battlefield is een spel van EA-games, dus daar heb je geen Central Station account voor nodig. Voor EA-spellen heb je een EA-account nodig en die moet je gewoon aan kunnen maken via Battlefield. Ik zou zeggen... zoek nog even goed in de menu'tjes, want online opties willen nog wel eens verstopt zitten in spellen van EA. (Verder is de online-service van EA ook niet ècht uitermate goed.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |