Okquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef buurvrouw4 het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat jullie me niet aan het uitlachen waren, maar aan het toelachen.....
Ik kan er niets aan doen, ik ben helemaal verslaafd aan puzzelen![]()
We hebben sinds kort ook een playstation 2, we hebben alleen nog maar een racespel, zo'n oorlogsspel, boksen en voetballen en daar geef ik nou eenmaal niet zoveel om....
Geef mij maar leuke quest-games, met zoveel mogelijk puzzles om op te lossen![]()
Ben alleen nog niet zo thuis in PS2, wie heeft er goede tips voor me![]()
Adventures (quest games) voor de PS2quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef buurvrouw4 het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat jullie me niet aan het uitlachen waren, maar aan het toelachen.....
We hebben sinds kort ook een playstation 2, we hebben alleen nog maar een racespel, zo'n oorlogsspel, boksen en voetballen en daar geef ik nou eenmaal niet zoveel om....
Geef mij maar leuke quest-games, met zoveel mogelijk puzzles om op te lossen![]()
Oké! Zet 'm d'r wel bij voor de volgende keer!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Even het spel Okami in Potentiële Toppers zetten a.u.b.
Natuurlijk!quote:Ik word steeds meer en meer aangetrokken tot de PS2, als ik zo de games zie...
Vind ik wel meevallen. En bij de juiste online shops zit je meestal wel onder de ¤60,- voor games.quote:150 euro en dan nog eens 60 euro is trouwens best duur.
MGS3 + de volledige originele MSX2-versies van Metal Gear en Metal Gear 2 + 3D-draaibare camera in het spel zelf + online gameplay mode + alle extra's die eerst exclusief waren in de PAL-versie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:59 schreef Markster het volgende:
wat houdt die mgs3 substitance in? Uitbreiding ofzo ?
En dat zijn joúw woorden?!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:07 schreef Markster het volgende:
Overigens mag het "Sony is de beste" gehalte in de OP wel wat minder.
Jawel!quote:De controllers zijn overduidelijk niet de beste.
Goed... voor mensen met hele grote handen, neem een logitech controller.quote:Dat zijn die van logitech.
Zeker weten van wel!quote:Daarbij weet ik ook niet zo zeker of de memorycards beter te vetrouwen zijn dan andere.
Ik denk eerlijk gezegd dat de Final Fantasy reeks ook wel wat voor jou is! Mijn zus is bijv. Playstation-verslaafde geworden dankzij Final Fantasy (en door mijn invloed natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef buurvrouw4 het volgende:
Geen idee!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
Waar haal ik het goedkoopste een platte NTSC PS2?
Toen ik 7 jaar geleden m'n PS1 kocht, kocht ik er ook een onofficiële memory card bij... ook na een week kapot.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:49 schreef ZigoSOS het volgende:
Vroeger had ik een onofficiële memorycard, na een week kapot![]()
Gijs ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
Nu nog niet, maar ik zit eraan te denken om mijn PS2 te vervangen als alle Square toppers uitkomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:58 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ?
Ik haal hem bij Toys 'r Us, Time Squarequote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
Wat de hel?!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef Strolie75 het volgende:
In elk geval wil ik een DQVIII controller.
[afbeelding]
Vast niet, maar ik vind hem wel cool!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:17 schreef P-Style het volgende:
Wat de hel?!Is dat ding ook een beetje handzaam?
Mooie handenquote:Op woensdag 25 mei 2005 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik vind hem wel cool!
[afbeelding]
Gijs hij heerstquote:Op woensdag 25 mei 2005 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik was een tijdje geleden ook op zoek naar een Amerikaanse PS2 (ik heb er inmiddels één ja) en ik kwam toen uit bij http://www.replay.nl/ die ze destijds verkochte voor 180e.- Bij dimensionplus.nl kan je ook kijken, maar dan ben je wel wat meer geld kwijt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
Gvd dus gewoon hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:50 schreef Markster het volgende:
Morgen killzone binnen, hoop dat ie lekker multiplayt
Tijdje geleden al bekeken..... lijkt me een Onimusha soort game.... ben er nog niet weg vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe PS2 game. Klinkt goed!
Genji: Dawn of the Samurai is an intense 3D action-adventure game. Inspired by the 11th century Japanese literary masterpiece, Tale of Genji, this PS2 game provides a dramatic samurai plot fused with fantastical Japanese mythology. This historic samurai tale is set against the beautiful and elegant environments of feudal Japan, and delivers a story of two noble warriors engaged in a crusade against mythical forces controlling Japan. In addition, Genji: Dawn of the Samurai features authentic swordplay choreographed by Japan's leading swordsman, and production directed by acclaimed industry veterans.
http://ps2.ign.com/objects/700/700641.html
Neequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Geen datum?
+ 50hzquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Geen datum
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:44 schreef JimmyJames het volgende:
Maar ja, het is natuurlijk flauw op dat te zeggen, ik ben in ieder geval blij dat jullie ook van deze game zullen kunnen genieten. Enige minpuntje lijkt mij de rondom-battles, dat vind ik in alle RPG's altijd best irritant.
Nog wat screens om het te vieren :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet serieus niet waar je over praat nuquote:
Wat let jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:41 schreef JimmyJames het volgende:
Waarom is er nog geen Dragon Warrior VIII topic geopend?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:10 schreef JimmyJames het volgende:
http://cube.ign.com/articles/617/617000p2.html
Shigeru Miyamoto : So let me ask you something: have you seen anything on the show floor that's really pretty and playable?
IGNcube: Yes. The game that first comes to mind is Okami from Capcom. It's amazing.
Shigeru Miyamoto: What is that on?
IGNcube: PlayStation 2.
Owned![]()
Oei dat is pijnlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:10 schreef JimmyJames het volgende:
http://cube.ign.com/articles/617/617000p2.html
Shigeru Miyamoto : So let me ask you something: have you seen anything on the show floor that's really pretty and playable?
IGNcube: Yes. The game that first comes to mind is Okami from Capcom. It's amazing.
Shigeru Miyamoto: What is that on?
IGNcube: PlayStation 2.
Owned![]()
die controller is fucking amazingquote:Op woensdag 25 mei 2005 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uitverkocht bij Lik-sang maar er komen weer nieuwequote:
Please help. Elk spel kan gewoon online, central station werkt etc, maar ik zie onder Battlefields alleen de optie 1 en 2 spelers, hoe kom ik nou onlinequote:Op donderdag 26 mei 2005 21:56 schreef Markster het volgende:
Killzone vandaag binnengekregen. Niet slecht, maar (uitgezonderd van de enorm goede sfeer en omgevingen) geen topper. Te veel bugs en die framerate slaat gewoon alles.
Daarbij heb ik een probleem, ik zie nergens een online mode?
Mijn netwerkconfiguratiebestand staat op dezelfde memory card als killzone, gewoon memcard 1.
Iemand?
2006, het jaar van de PS2quote:
Mwah, geef mij maar Dragon Quest 8quote:
Op het terrein van RPG's heeft de PS2 geen concurrentie, zo simpel is hetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:07 schreef peristilius het volgende:
De PS2 gaat in 2006 gewoon vet hard de concurrentie aan met de Xbox 360, vind ik eigenlijk best grappig.
Die Draqon Quest site is trouwens echt droogen dat filmpje
Voor zover ik weet is er maar 1. Daarbij staat er bij mijne "with net play" op.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:47 schreef Cutie het volgende:
op playstation site staat 1-2 spelers.....
en ook dat je wel online multiplayer kan doen...
zijn er 2 versies van misschien?
Geef mij beiden maarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:56 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Mwah, geef mij maar Dragon Quest 8![]()
Als niemand antwoord geeft dan weet niemand het.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:12 schreef Stationsklok het volgende:
Help me, dit is geen centraal RPG slowchat topic maar een ps2 topic waar je mensen hoort te helpen enzo
Na een tijdje wordt ie een beetje saai imo. Hij is ook best pittig.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:49 schreef H.Flick het volgende:
Is Star Ocean leuk? Er komen momenteel zo weinig leuke spellen uit voor de consoles, dus ik probeer terug te grijpen naar oudere spellen die ik nog niet gespeeld heb.
Zijn er betere RPGs te vinden die ik nog niet gespeeld heb?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:27 schreef Jebus het volgende:
[..]
Na een tijdje wordt ie een beetje saai imo. Hij is ook best pittig.
...òf dan ben ik een poosje niet meer online geweest!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als niemand antwoord geeft dan weet niemand het.
Het gaat over Killzone.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
...òf dan ben ik een poosje niet meer online geweest!
Battlefield is een spel van EA-games, dus daar heb je geen Central Station account voor nodig. Voor EA-spellen heb je een EA-account nodig en die moet je gewoon aan kunnen maken via Battlefield. Ik zou zeggen... zoek nog even goed in de menu'tjes, want online opties willen nog wel eens verstopt zitten in spellen van EA. (Verder is de online-service van EA ook niet ècht uitermate goed.)
Heb je Shadow Hearts: Covenant gespeeld?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zijn er betere RPGs te vinden die ik nog niet gespeeld heb?
Dus geen FF of Dark Chronicle
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Legendia: http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=5070
Nieuwe screens, character art en de openingsfilm.
Rebirth lijkt me teveel op Symphonia:quote:Op maandag 30 mei 2005 14:11 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind het er nou niet bepaald mooi uitzien. Tales of Rebirth ziet er (imho) veel beter uit, waarom brengen ze die niet in de VS uit? Oh ja, omdat geen drie d is![]()
Nog niet, maar binnenkort welquote:Op maandag 30 mei 2005 06:23 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Heb je Shadow Hearts: Covenant gespeeld?
Nee. Maar de officiële PS2 headset (die overigens ook gewoon van Logitech is) heeft anders een behoorlijk lange kabel hoor!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:35 schreef Alfa_Boy het volgende:
Iemand een ideetje waar ik een wireless headset kan vinden voor de ps2? Word gek van die korte kabel.
Logitech heeft wel een fijne wireless controller, maar geen headset. Voor de xbox is dit gelukkig wel verkrijgbaar.
Je kunt natuurlijk altijd nog een simpele USB-verlengkabel gebruiken!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:54 schreef Alfa_Boy het volgende:
Het snoertje is voor mij gewoon te kort![]()
Heb al eens bij liksang gekeken, maar niets gevonden
Het schijnt dat PS2-gamers meer spelen en minder lullen!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:59 schreef HomerJ het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat PS2 nog maar 40 topic's heeft op Fok! en Cube en Xbox al over de 120 heen zijn. Terwijl de PS2 véééééél meer verkocht heeft
Eigenlijk moet je alle spelspecifieke topics ook mee tellen, en daar heeft de PS2 er wel aardig wat van. Final Fantasy topic, Metal Gear topic, Gran Turismo topic, GTA topic etc.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:59 schreef HomerJ het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat PS2 nog maar 40 topic's heeft op Fok! en Cube en Xbox al over de 120 heen zijn. Terwijl de PS2 véééééél meer verkocht heeft
Misschien omdat er hier te vaak kwesties langskomen zonder enige discussiewaarde, zoals "hoe moet ik online gaan met mijn controller"quote:Op maandag 30 mei 2005 20:59 schreef HomerJ het volgende:
Gelukkig welquote:Op maandag 30 mei 2005 21:47 schreef H.Flick het volgende:
En er zijn natuurlijk extreem veel nintendo fanboys hier.
quote:
Iig iemand die het begrijptquote:Op maandag 30 mei 2005 23:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... zonder Nintendo was er nooit een Sony Computer Entertainment en ook geen Playstation geweest. Dus ik ben ook wel een beetje blij met Nintendo!
Star Ocean 3... zou dat spel nog platinum worden? Voor een zacht prijsje wil ik 'm ook wel proberen!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:39 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit nu ongeveer 5 uurtjes in Star Ocean 3 en ik vind het geweldig. Het battle systeem ziet er goed uit, al snap ik het nog niet helemaal en qua sfeer en gameplay moet ik op de een of andere manier telkens terugdenken aan FFVII en FFIX. Schitterend.
Bij play.com is ie minder dan 30 euro volgens mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Star Ocean 3... zou dat spel nog platinum worden? Voor een zacht prijsje wil ik 'm ook wel proberen!
Ik zat er ook aan te denken, maar hij scoort tamelijk laag bij gamespot, gamespy and co.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Star Ocean 3... zou dat spel nog platinum worden? Voor een zacht prijsje wil ik 'm ook wel proberen!
Hmmm... tja, maar ik heb geen creditcard (en heb voorlopig ook geen zin om er een aan te schaffen)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:08 schreef peristilius het volgende:
Bij play.com is ie minder dan 30 euro volgens mij.
Echt waar?! Ik dacht juist dat deze game wel aardige scores kreeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:28 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zat er ook aan te denken, maar hij scoort tamelijk laag bij gamespot, gamespy and co.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |