Als ik je een tip mag geven: 3 disc edition!quote:Op zondag 22 mei 2005 08:36 schreef Dizer het volgende:
En nou hopen dat ik de film goed vind, want staat op het lijstje bij mij en ik ga hem kopen volgende week, maar ik heb hem nog nooit gezien. En ik twijfel tussen de 2dic of de 3disc editie. De 2 disc is wat goedkoper en ziet er mooi uit, maar de 3 disc is plus soundtrack én ziet er gewoon übergeil uit
Cool! Thx! Ik zag al dat hij bij de Fame voor maar 24,99 is terwijl bij de FRS 29,99. Scheelt een hoop in de beslissingquote:Op zondag 22 mei 2005 11:15 schreef A.J. het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: 3 disc edition!
Soundtrack is echt ongelooflijk mooi. Film zelf is ook ijzersterk![]()
Ik ga hem binnenkort ook kopen![]()
alleen jammer dat de soundtrack er niet volledig opstaat (gedoe met rechten)quote:Op zondag 22 mei 2005 11:15 schreef A.J. het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: 3 disc edition!
Soundtrack is echt ongelooflijk mooi. Film zelf is ook ijzersterk![]()
Ik ga hem binnenkort ook kopen![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 22 mei 2005 12:32 schreef MrX1982 het volgende:
Gister op de valreep:
The Matrix Limited Attachè Case
[afbeelding]
Nummertje 2999
Nog bedankt k00s
Thx!quote:
Wat is dat PJR?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:22 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga dadelijk maar eens kijken of ik de 4-disc van MIB besteld krijg voor 15 euro met 5 euro PJR-korting... dan is het nog wel een mooie aanbieding
33 euro? 3 voor 30 euro, toch? (hier in groningen iig)quote:Op zondag 22 mei 2005 22:47 schreef Timo20 het volgende:
Leuke titel weer Dizer.
Gisteren aangeschaft vanwege de 25% korting bij Van Leest:
samen voor zo`n ¤ 33,-. goed te doen lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hier ookquote:Op maandag 23 mei 2005 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
33 euro? 3 voor 30 euro, toch? (hier in groningen iig)
Wat is er zo speciaal aan die film? Afgaande op alleen de inlay kan ik er weinig uit opmaken eik.quote:
Zal je zeker niet tegenvallenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja hier ookmaar ze zaten alle 3 niet in die actie. Heb ze apart gekocht voor ¤ 14,99 per stuk. En dan minus de 25%. Kom je op ongeveer ¤ 11,70 per stuk
Vandaag binnen:
[afbeelding]
R1 2disc
Ben erg benieuwd
Ben tonks wel niet, maar bij mij duurde het van 18 april tot 21 mei, ongeveer 5 weken dusquote:Op zondag 22 mei 2005 22:10 schreef --Globe-- het volgende:
hey tonks, vroeg in t vorige topic al, maar hoe lang heeft t geduurd voordat je The O.C box thuis kreeg bezorgd?
goed filmpiequote:
Thx als gangster liefhebber moest ik hem wel halen.Warner komt volgend jaar met weer een nieuwe Gangster collection ik kan niet wachten.quote:
Ditoquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:39 schreef Dada het volgende:
Bij de Film Valley van deze maand:
L.A. Confidential
[afbeelding]
Is het bij jou ook echt een SE? Op de DVD hoes staat bij mij SE met op de achterkant een aantal extra’s maar toen ik de DVD bekeek kon ik alleen wat krantenknipsels en promo’s vinden, geen docu’s of iets die wel op de achterkant staan vermeld.quote:
Ik heb ze ook, alleen is P1 Groen en P2 Roodquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:39 schreef k00s het volgende:
Predator Ultimate Editon JP
[afbeelding]
Predator 2 Utimate Edition JP
[afbeelding]
![]()
Holy shit, waar is het blijven hangen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:09 schreef Durbin het volgende:
5 Januari besteld, vandaag geleverd.![]()
[afbeelding]
Dit zijn de overheerlijke Japanse Versiesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, alleen is P1 Groen en P2 Rood
Of zijn deze niet zoals de NL versies Ultimate 2 Discs?
P.s. Waar is Hare?
Ik ben blindquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Dit zijn de overheerlijke Japanse Versiesvandaar ook het JP denk ik
yepquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Dit zijn de overheerlijke Japanse Versiesvandaar ook het JP denk ik
Het verbaast me dat er geen Costa, Pista of Volle Maan bijzitquote:
Waarschijnlijk niet. Maar hij kost maar 19¤ en ik heb (Belg zijnde) nog niet zo enorm veel Nederlandse films gezien en heb toch al goede dingen gehoord over films als Lek, De Poolse Bruid en andere Tweelingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het verbaast me dat er geen Costa, Pista of Volle Maan bijzit
Maar waarschijnlijk had je hem dan ook niet gekocht
VanGodLos is de beste film daartussen IMO. Teven de beste NL film ooit gemaakt IMO. Eigenlijk staat VanGodLos best hoog in mijn Top50 films of zo denk ik. Tygo =quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar hij kost maar 19¤ en ik heb (Belg zijnde) nog niet zo enorm veel Nederlandse films gezien en heb toch al goede dingen gehoord over films als Lek, De Poolse Bruid en andere Tweelingen.
Ja die zag ik ook. Is dat wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[afbeelding]
Voor 7,19 (met kortingspasje) kon ik hem niet laten liggen.
Je kan ook een 20 euro box kopen met alle afleveringen van costa en daar zitten Pista/Costa wel in mocht je ze heel graag willenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het verbaast me dat er geen Costa, Pista of Volle Maan bijzit
Maar waarschijnlijk had je hem dan ook niet gekocht
Die had ik al gezien en hij was zeker niet slecht, maar ik vond Cloaca, Spoorloos en Simon beter.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
VanGodLos is de beste film daartussen IMO. Teven de beste NL film ooit gemaakt IMO. Eigenlijk staat VanGodLos best hoog in mijn Top50 films of zo denk ik. Tygo =
Spoorloos staat bij mij inderdaad ook bovenaan in het alltime Nederlandse lijstje.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die had ik al gezien en hij was zeker niet slecht, maar ik vond Cloaca, Spoorloos en Simon beter.
Hell no..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:08 schreef Eippie het volgende:
[..]
Je kan ook een 20 euro box kopen met alle afleveringen van costa en daar zitten Pista/Costa wel in mocht je ze heel graag willen![]()
![]()
check dvd-home.nl ffquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:26 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Komt house of flying daggers hier(in nederland) nog uit?![]()
Voor hoeveel heb jij hem gekocht en wat is de serienummer?quote:
Pff.. Volgens mij rond de 90 euro incl. verzenden. Serienummer is 4588.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb jij hem gekocht en wat is de serienummer?
Ik was eigenlijk al vergeten dat ik hem besteld had, maar hij blijkt sinds de 27e naar me onderweg te zijn.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:07 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
Heb je SLAVE GIRLS FROM BEYOND INFINITY nou al eens ontvangen?
Ehm... heh heh heh. that depends.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:32 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Even een vraagje tussen door, is het filmvalley magazine het film/dvd blad voor jullie?
Je had hem ook kunnen downloaden, schijnt datquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:51 schreef Durbin het volgende:
Daar was ie al.
..hulde aan KQ dat hij beter van mijn dvd-bestellingen op de hoogte is dan ikzelf..![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:53 schreef Ulx het volgende:
This one, you bloated sacks of protoplasm...
[afbeelding]
Oh joyyyyyyy
Volgens mij was ik toch die gene met de Tin Can van BoB en niet KQquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef Cheiron het volgende:
KQ, ik kreeg gewoon de normale box van BoB. je hebt dus duidelijk geluk gehad
Zal wel komen omdat die tin een tijdje geleden weer massaal is uitgebracht.
Hoeveel heb je er voor betaald? Op de site vind ik 'm nogal duur namelijk. Is er iets bijzonders aan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:19 schreef Timo20 het volgende:
M`n eerste order bij cdjapan is goed bevallen: vrijdag verzonden, vandaag binnen en zonder douane kosten![]()
![]()
[afbeelding]
Wanneer kan ik hem verw88?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef Cheiron het volgende:
KQ, ik kreeg gewoon de normale box van BoB. je hebt dus duidelijk geluk gehad
Zal wel komen omdat die tin een tijdje geleden weer massaal is uitgebracht.
Het zijn 3 lim keepcasesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:48 schreef Shogo het volgende:
[..]Die moet ik ook eens aanschaffen, hoe is de verpakking eigenlijk een digipack of keepcases?
Thx, dat is ook nice.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:57 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Het zijn 3 lim keepcasesin een kartonnen omhulsel overigens komen de andere seizoenen ook binnenkort
Leuk Dizer. Het is een goed blad ben zelf ook al een tijdje lidquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:50 schreef Dizer het volgende:
Ik had het blad vandaag gekocht. Ik ga vanaf volgende maand abonnement nemen
Ik heb dat prezies hetzelfde. Maar inderdaad, je ziet het niet dankzij de vormquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:57 schreef slindenau het volgende:
Nu ook de trotse bezitter van:
[afbeelding]
Al was die sticker wel klote, een klein beetje blauw karton is meegekomen. Maar dat merk je gelukkig niet van een klein afstandje.
Als je A-film mailt sturen ze je een nieuwe verpakking op.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:57 schreef slindenau het volgende:
Nu ook de trotse bezitter van:
[afbeelding]
Al was die sticker wel klote, een klein beetje blauw karton is meegekomen. Maar dat merk je gelukkig niet van een klein afstandje.
The MotorVHS Diaries?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:31 schreef California het volgende:
Nee, daar is een apart topic voor.
The Video Suicidesquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
The MotorVHS Diaries?
Zonder sticker? Dat zou ik dan wel even kunnen overwegenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als je A-film mailt sturen ze je een nieuwe verpakking op.Wat een erg nette service is, heb er zelf geen gebruik van gemaakt want de stikker irriteerd me niet.
¤ 31,60 excl. verzendkosten. Maar wel geen douane kostenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor betaald? Op de site vind ik 'm nogal duur namelijk. Is er iets bijzonders aan?
Ja zonder stikker.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zonder sticker? Dat zou ik dan wel even kunnen overwegen.
quote:
Geen slaap + 2 donkere avatars + slaapverwekkend werk =quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toch die gene met de Tin Can van BoB en niet KQ. Maar geluk is het zeker
![]()
info@a-film.nl zal vast wel werken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar ik kan nergens een email adres van A-Film vinden op hun site?
Dat heb ik ook met een heleboel filmsquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
in mijn herinnering was speed beter maar net een stukje gezien en vraag me nu af 'wat heb ik gedaan!?'![]()
Haha, dat had ik ook nadat ik de dvd weer eens gezien had.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
in mijn herinnering was speed beter maar net een stukje gezien en vraag me nu af 'wat heb ik gedaan!?'![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:39 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
is hoop ik voor je de DFW uitgave?
Is dit de hele anime serie? alle 12 delen (of hoeveel zijn er)???quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:53 schreef Ash het volgende:
Zal ook maar weer eens wat posten:
[afbeelding]
Tering!quote:
Waar was je?! Wat is er aan de hand! We hebben je gemistquote:Op zondag 5 juni 2005 11:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Tering!
Het gaat niet goed met me
Heb nog niks kunnen posten in dit topic, maar nog erger is dat ik hem zelfs vergeten ben te tvp-en
Ach ja, het kan niet altijd feest zijn![]()
Ik was me aan het voorbereiden op de De Nationale Filmquiz 2005, laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 5 juni 2005 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar was je?! Wat is er aan de hand! We hebben je gemist
Okidokequote:Op zondag 5 juni 2005 12:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik was me aan het voorbereiden op de De Nationale Filmquiz 2005, laten we het daar maar op houden
en ik wil er verder niet meer over praten, het is gewoon te erg![]()
Ook van Rodisc (zoals het plaatje). of ergens anders vandaan?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:25 schreef AntiChrist het volgende:
Gisteren Gekocht:
2046 2-disc TIN R2-NL
[afbeelding]
bij boudisque in amsterdamquote:Op zondag 5 juni 2005 13:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ook van Rodisc (zoals het plaatje). of ergens anders vandaan?
Daar kan ik de Tin niet vinden, alleen de 2disc versie.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:48 schreef Shogo het volgende:
FRS en van Leest hebben hem ook, ziet er erg leuk uit, maar heb de film niet gezien dus ik wacht zelf even af.
Je zou bijna denken dat hij OOP is. Na maanden te wachten op dvdimport.com kwam ik er net achter dat dvdpacific er gewoon een aantal op voorraad had.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:25 schreef AntiChrist het volgende:
Gisteren Gekocht:
House of Wax (1953) / Mystery of the wax museum (1933) R1
[afbeelding]
Ik liep er toevallig tegen aan bij boudisque hij stond nog op mn wishlist en was cheapquote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij OOP is. Na maanden te wachten op dvdimport.com kwam ik er net achter dat dvdpacific er gewoon een aantal op voorraad had.![]()
Soms is boudique wel een waardige winkel om te checken. Af en toe gestoorde prijzen maar daartussen ook goede aanbiedingen.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik liep er toevallig tegen aan bij boudisque hij stond nog op mn wishlist en was cheapdus het was een mooie aankoop
Ja ik ben ook benieuwd wat er speciaal is aan de DFW versie.quote:
Oooh, hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:33 schreef Motoko het volgende:
2 van de beste Japanse films uit 2004, niet toevallig met Asano erin.
Cha no Aji (aka: The Taste of Tea) - Region-2 / 2 Disc Set
[afbeelding]
Vital: Limited Premium Edition - Region-2 / 2 Disc Set
[afbeelding]
Ik las dat hij in augustus uitkomtquote:Op maandag 6 juni 2005 15:56 schreef Motoko het volgende:
heb nog geen aankondiging gezien maar kan me niet voorstellen dat ze daar lang mee wachten.
De uitgave van het plaatje dat je gepost heb is niet widescreen en gecensureerd.quote:
Heeft iemand uberhaupt die hele gangsters box al gezien hier?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:39 schreef dvdfreak het volgende:
vandaag deze gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb dat tijdschrift ook maar gekocht. Is de film wat?quote:
Geil!quote:Op maandag 6 juni 2005 01:51 schreef Durbin het volgende:
"Vergeten" te melden, maar onlangs wist mijn vriendin deze aan te schaffen voor een aardige 30 euro.
[afbeelding]
Ik zag hem vandaag bij mediamarkt Rotterdam gezien.Ik vind de box veel mooierquote:Op maandag 6 juni 2005 18:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heeft iemand uberhaupt die hele gangsters box al gezien hier?
Zal ik dan toch de Steve McQueen Box gaan bestellen of is dat het lot tarten?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:44 schreef Sai het volgende:
40 CAD op het pakje, maar geen ambetaar die erom maalt..
Ik denk dat hij ze wel kent, maar ze niet in de online-lijst toont, omdat hij ze als adult ziet. Volgens mij kun je ergens instellen dat hij die ook moet laten zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef Scandalous het volgende:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Scandalous
Alleen kent ie bv Ken Park niet... of Faster Pussycat, Kill Kill!
Nah, die heb ik al voor 11 euro gehaald bij de vanleest. Ik vroeg me alleen af of de FRS ook nog slipcases had.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor 11 euro (met kortingslink: 9 euro) heb je de 2-disc SE van Trainspotting bij cd-wow.net..
Jup, op amsterdam centraal nu nog 2. voor 12.99 = 11 Euro met pas.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nah, die heb ik al voor 11 euro gehaald bij de vanleest. Ik vroeg me alleen af of de FRS ook nog slipcases had.
wat een kut hoer ben je ook.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Ik weet het AntiChrist, ik ben een vuile rotslet
@ Mrx1982
Je SPIDER-MAN Coffret gaat zo snel mogelijk op de post
![]()
He's backquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:52 schreef Hare het volgende:
Van goed naar geweldig:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In een prachtige verzamelbox van ons aller Criterion:
[afbeelding]
En dan ook nog eens een van de allereerste van Marilyn (maar dat is niet de rede dat ik hem heb gekocht)
[afbeelding]
Hoe voelt dat nou Hare, een groupie ?quote:
Wat ben je toch een hoerquote:Op maandag 6 juni 2005 01:51 schreef Durbin het volgende:
"Vergeten" te melden, maar onlangs wist mijn vriendin deze aan te schaffen voor een aardige 30 euro.
Helemaal supergeweldig geil is het gewoon.quote:
En nu hebben we het genoeg over mij gehad. Straks gaat blaatschaap weer vervelend doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers, das totaal anders
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef Hare het volgende:
[..]
En nu hebben we het genoeg over mij gehad. Straks gaat blaatschaap weer vervelend doen.![]()
Jaloers op mij, het moet niet gekker worden![]()
Thx, dan ga ik die morgen halen, kan ik hem als kado weggeven maandagquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:50 schreef slindenau het volgende:
Toevallig bij de V&D gevonden:
[afbeelding]
Tin, 20 euro.
Nou, mijn vriendin heeft hem gekocht, dus technisch gezien maakt dat..quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:03 schreef Durbin het volgende:
[..]
Nou, mijn vriendin heeft hem gekocht, dus technisch gezien maakt dat..
Hmm..
*doet vervelend*quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef Hare het volgende:
[..]
En nu hebben we het genoeg over mij gehad. Straks gaat blaatschaap weer vervelend doen.![]()
Jaloers op mij, het moet niet gekker worden![]()
Waar had je hem gekocht?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Vandaag binnen:
[afbeelding]
geen digipack zoals op dvdbeaver staat aangegeven![]()
maar een gewone keepcase
![]()
![]()
waar en voor hoeveel heb je hem besteld?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[afbeelding]
Mijn friendsbox is binnen
quote:Dear customer,
We are sorry to hear that the digipack has been damaged during shipping. Unfortunately we cannot change the digipack. We do our best to avoid this kind of damage, but it is beyond our control still since the shipping by regular mail is not insured. We hope you understand and that this won't stop you from shopping with us.
Sincerely,
Hugo, DVDIMPORT.
OMG!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Gisteren m'n allerlaatste aankoop bij dvdimport.com ontvangen:
[afbeelding]
The Dead Zone: The Complete 3rd Season
Met als bonus een zwaar beschadigde digipack. De plastic splinters vielen er bij het open van de box al meteen uit.![]()
[..]
![]()
Ik was gisteren in Tilburg (voor concert van 3 doors down) en ik ben nog langs de V&D gelopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef slindenau het volgende:
Ik weet niet of ze de tins nog in elke V&D hebben, maar bij het filiaal in Tilburg lagen nog 3 Donald Ducks (nu dus 2, hehe), wat Mickey's en Silly Symphonies.
WTF!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Gisteren m'n allerlaatste aankoop bij dvdimport.com ontvangen:
[afbeelding]
The Dead Zone: The Complete 3rd Season
Met als bonus een zwaar beschadigde digipack. De plastic splinters vielen er bij het open van de box al meteen uit.![]()
[..]
![]()
Ik heb hem bij de FRS gehaald voor ¤149,-quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:43 schreef Chielus het volgende:
[..]
waar en voor hoeveel heb je hem besteld?
bij de franse amazon toch maar gekochtquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar had je hem gekocht?
Hij is er idd in keepcase en digipack uitvoering. Gewoon goed zoeken
Nope, deze is ongecensureerd itt tot de nederlandsequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:47 schreef pascalheister het volgende:
is die hetzelfde als de nederlandse?
Nederlandse is ook uncensoredquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nope, deze is ongecensureerd itt tot de nederlandse
R1 CE America - (Paramount - UNCENSORED & UNRATED) - No cuts, longer "Unrated" version of the film.
R1 CE America - (Paramount R-RATED VERSION) - No cuts, shorter R-rated Theatrical cut version of the film.
R2 Germany - (Paramount) - No cuts, shorter Theatrical cut version of the film.
R2 United Kingdom - (Paramount) - No cuts, shorter Theatrical cut version of the film.
www.criterionco.comquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:08 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat dat " Criterion" inhoud?![]()
BVD
quote:
Moet je wel de edition limitee hebben he.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
bij de franse amazon toch maar gekocht
Ik moet deze films ook maar eens een keer aanschaffenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:45 schreef Durbin het volgende:
Na 25 april verzonden te zijn, eindelijk ontvangen :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 juni 2005 15:33 schreef Butra het volgende:
Net de World War 2 Collection van Saving Private Ryan gehaald bij de MM, was maar 19,95.
[afbeelding]
niet te bestellen he, is out of stock voor t geval je t nog niet had gezienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Moet je wel de edition limitee hebben he.
http://www.amazon.fr/exec(...)/402-6183185-1368119
![]()
Tuurlijk had ik dat wel gezien, maar als jij die ook toen je hem had besteld had gezien is het toch een beetje dom toch nog de wel te bestellen versie te bestellen terwijl je weet dat die ander de digipack is.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niet te bestellen he, is out of stock voor t geval je t nog niet had gezien
Joh, zou ik dat eens even voor je doen?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:02 schreef FremantleDockers het volgende:
Joh, noem eens wat franse marktplaatsen...
Ach, zo nu en dan ben ik nog wel ergens goed voorquote:Op maandag 13 juni 2005 11:07 schreef FremantleDockers het volgende:
Joh, is dat effe handig! Fijne site, kende ik nog niet. Thanx!
ik heb hem ook vandaag binnenquote:
de R2 neem ik aan?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb hem ook vandaag binnen
en deze
[afbeelding]
Ja maar wel 2 disc editionquote:
natuurlijk, die oude snapper is al een tijdje de deur uit, dus deze ook maar eens een keer bestellenquote:
De eerste foto ziet er zo te zien natuurgetrouwer uit, de onderste lijkt me een "verbeterd" beeld, want de tekst "Would You Erase Me" is helemaal niet zo goed te lezen.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:10 schreef FremantleDockers het volgende:
Over dvds gesproken, wat is nou eigenlijk het verschil tussen deze twee versies:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beide worden bij verschillende winkels als de 3-disc met soundtrack aangeprijsd. Maar als ze dezelfde zijn, waar zien ze er dan anders uit?
http://www.amazon.com/gp/(...)337434?condition=allquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:08 schreef FremantleDockers het volgende:
Kijk aan, dan kan ik bestellen. Bedankt!
Deze voor ¤35+shipping, waarbij ik helaas het gevoel heb dat dat iets teveel is...
Wat zou ie tegenwoordig nou echt waard zijn?
Ja, maar daar klopt volgens mij iets niet. Heb ik nooit begrepen, waarom de bovenste rij van 15-25 gaan, en de onderste van 50-100. Raar verhaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:31 schreef Hare het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/gp/(...)337434?condition=all
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:43 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ja, maar daar klopt volgens mij iets niet. Heb ik nooit begrepen, waarom de bovenste rij van 15-25 gaan, en de onderste van 50-100. Raar verhaal.
Haha, een flipper is de DVD zelf een keepcase is het hoesje waar de DVD inzit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:24 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een flipper en een keepcase?
Ja ik ben niet helemaal wakker blijkbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:26 schreef Hare het volgende:
Haha, een flipper is de DVD zelf een keepcase is het hoesje waar de DVD inzit.
Ik denk dat je je vergist met een snapper. Dat zijn die kartonnen doosjes van Warner.
Een flipper is een DVD die aan beide kanten wat heeft staan, de Friends DVDs zijn bijvoorbeeld ook flippers.
Jawel. Althans de post was geweest maar ik lag nog te slapen dus die komt morgen weerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:17 schreef kinky_queen het volgende:
Geen kist?
ach ja, wat is dom??quote:Op zondag 12 juni 2005 23:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik dat wel gezien, maar als jij die ook toen je hem had besteld had gezien is het toch een beetje dom toch nog de wel te bestellen versie te bestellen terwijl je weet dat die ander de digipack is.
Is trouwens nog wel te krijgen hoor de digipack, misschien niet bij amazon, maar er zijn genoeg andere leuke franse marktplaatsen. Heb ik nu ook net Dogville, La Vie est Belle en L'Awrence D'Arabie vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |