Waar had je hem gekocht?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Vandaag binnen:
[afbeelding]
geen digipack zoals op dvdbeaver staat aangegeven![]()
maar een gewone keepcase
![]()
![]()
waar en voor hoeveel heb je hem besteld?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[afbeelding]
Mijn friendsbox is binnen
quote:Dear customer,
We are sorry to hear that the digipack has been damaged during shipping. Unfortunately we cannot change the digipack. We do our best to avoid this kind of damage, but it is beyond our control still since the shipping by regular mail is not insured. We hope you understand and that this won't stop you from shopping with us.
Sincerely,
Hugo, DVDIMPORT.
OMG!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Gisteren m'n allerlaatste aankoop bij dvdimport.com ontvangen:
[afbeelding]
The Dead Zone: The Complete 3rd Season
Met als bonus een zwaar beschadigde digipack. De plastic splinters vielen er bij het open van de box al meteen uit.![]()
[..]
![]()
Ik was gisteren in Tilburg (voor concert van 3 doors down) en ik ben nog langs de V&D gelopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef slindenau het volgende:
Ik weet niet of ze de tins nog in elke V&D hebben, maar bij het filiaal in Tilburg lagen nog 3 Donald Ducks (nu dus 2, hehe), wat Mickey's en Silly Symphonies.
WTF!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Gisteren m'n allerlaatste aankoop bij dvdimport.com ontvangen:
[afbeelding]
The Dead Zone: The Complete 3rd Season
Met als bonus een zwaar beschadigde digipack. De plastic splinters vielen er bij het open van de box al meteen uit.![]()
[..]
![]()
Ik heb hem bij de FRS gehaald voor ¤149,-quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:43 schreef Chielus het volgende:
[..]
waar en voor hoeveel heb je hem besteld?
bij de franse amazon toch maar gekochtquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar had je hem gekocht?
Hij is er idd in keepcase en digipack uitvoering. Gewoon goed zoeken
Nope, deze is ongecensureerd itt tot de nederlandsequote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:47 schreef pascalheister het volgende:
is die hetzelfde als de nederlandse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |