Nah, die heb ik al voor 11 euro gehaald bij de vanleest. Ik vroeg me alleen af of de FRS ook nog slipcases had.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor 11 euro (met kortingslink: 9 euro) heb je de 2-disc SE van Trainspotting bij cd-wow.net..
Jup, op amsterdam centraal nu nog 2. voor 12.99 = 11 Euro met pas.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nah, die heb ik al voor 11 euro gehaald bij de vanleest. Ik vroeg me alleen af of de FRS ook nog slipcases had.
wat een kut hoer ben je ook.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Ik weet het AntiChrist, ik ben een vuile rotslet
@ Mrx1982
Je SPIDER-MAN Coffret gaat zo snel mogelijk op de post
![]()
He's backquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:52 schreef Hare het volgende:
Van goed naar geweldig:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In een prachtige verzamelbox van ons aller Criterion:
[afbeelding]
En dan ook nog eens een van de allereerste van Marilyn (maar dat is niet de rede dat ik hem heb gekocht)
[afbeelding]
Hoe voelt dat nou Hare, een groupie ?quote:
Wat ben je toch een hoerquote:Op maandag 6 juni 2005 01:51 schreef Durbin het volgende:
"Vergeten" te melden, maar onlangs wist mijn vriendin deze aan te schaffen voor een aardige 30 euro.
Helemaal supergeweldig geil is het gewoon.quote:
En nu hebben we het genoeg over mij gehad. Straks gaat blaatschaap weer vervelend doen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers, das totaal anders
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef Hare het volgende:
[..]
En nu hebben we het genoeg over mij gehad. Straks gaat blaatschaap weer vervelend doen.![]()
Jaloers op mij, het moet niet gekker worden![]()
Thx, dan ga ik die morgen halen, kan ik hem als kado weggeven maandagquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:50 schreef slindenau het volgende:
Toevallig bij de V&D gevonden:
[afbeelding]
Tin, 20 euro.
Nou, mijn vriendin heeft hem gekocht, dus technisch gezien maakt dat..quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:03 schreef Durbin het volgende:
[..]
Nou, mijn vriendin heeft hem gekocht, dus technisch gezien maakt dat..
Hmm..
*doet vervelend*quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef Hare het volgende:
[..]
En nu hebben we het genoeg over mij gehad. Straks gaat blaatschaap weer vervelend doen.![]()
Jaloers op mij, het moet niet gekker worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |