Je had hem ook kunnen downloaden, schijnt datquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:51 schreef Durbin het volgende:
Daar was ie al.
..hulde aan KQ dat hij beter van mijn dvd-bestellingen op de hoogte is dan ikzelf..![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:53 schreef Ulx het volgende:
This one, you bloated sacks of protoplasm...
[afbeelding]
Oh joyyyyyyy
Volgens mij was ik toch die gene met de Tin Can van BoB en niet KQquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef Cheiron het volgende:
KQ, ik kreeg gewoon de normale box van BoB. je hebt dus duidelijk geluk gehad
Zal wel komen omdat die tin een tijdje geleden weer massaal is uitgebracht.
Hoeveel heb je er voor betaald? Op de site vind ik 'm nogal duur namelijk. Is er iets bijzonders aan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:19 schreef Timo20 het volgende:
M`n eerste order bij cdjapan is goed bevallen: vrijdag verzonden, vandaag binnen en zonder douane kosten![]()
![]()
[afbeelding]
Wanneer kan ik hem verw88?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef Cheiron het volgende:
KQ, ik kreeg gewoon de normale box van BoB. je hebt dus duidelijk geluk gehad
Zal wel komen omdat die tin een tijdje geleden weer massaal is uitgebracht.
Het zijn 3 lim keepcasesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:48 schreef Shogo het volgende:
[..]Die moet ik ook eens aanschaffen, hoe is de verpakking eigenlijk een digipack of keepcases?
Thx, dat is ook nice.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:57 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Het zijn 3 lim keepcasesin een kartonnen omhulsel overigens komen de andere seizoenen ook binnenkort
Leuk Dizer. Het is een goed blad ben zelf ook al een tijdje lidquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:50 schreef Dizer het volgende:
Ik had het blad vandaag gekocht. Ik ga vanaf volgende maand abonnement nemen
Ik heb dat prezies hetzelfde. Maar inderdaad, je ziet het niet dankzij de vormquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:57 schreef slindenau het volgende:
Nu ook de trotse bezitter van:
[afbeelding]
Al was die sticker wel klote, een klein beetje blauw karton is meegekomen. Maar dat merk je gelukkig niet van een klein afstandje.
Als je A-film mailt sturen ze je een nieuwe verpakking op.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:57 schreef slindenau het volgende:
Nu ook de trotse bezitter van:
[afbeelding]
Al was die sticker wel klote, een klein beetje blauw karton is meegekomen. Maar dat merk je gelukkig niet van een klein afstandje.
The MotorVHS Diaries?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:31 schreef California het volgende:
Nee, daar is een apart topic voor.
The Video Suicidesquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
The MotorVHS Diaries?
Zonder sticker? Dat zou ik dan wel even kunnen overwegenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als je A-film mailt sturen ze je een nieuwe verpakking op.Wat een erg nette service is, heb er zelf geen gebruik van gemaakt want de stikker irriteerd me niet.
¤ 31,60 excl. verzendkosten. Maar wel geen douane kostenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor betaald? Op de site vind ik 'm nogal duur namelijk. Is er iets bijzonders aan?
Ja zonder stikker.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zonder sticker? Dat zou ik dan wel even kunnen overwegen.
quote:
Geen slaap + 2 donkere avatars + slaapverwekkend werk =quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toch die gene met de Tin Can van BoB en niet KQ. Maar geluk is het zeker
![]()
info@a-film.nl zal vast wel werken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar ik kan nergens een email adres van A-Film vinden op hun site?
Dat heb ik ook met een heleboel filmsquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
in mijn herinnering was speed beter maar net een stukje gezien en vraag me nu af 'wat heb ik gedaan!?'![]()
Haha, dat had ik ook nadat ik de dvd weer eens gezien had.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
in mijn herinnering was speed beter maar net een stukje gezien en vraag me nu af 'wat heb ik gedaan!?'![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:39 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
is hoop ik voor je de DFW uitgave?
Is dit de hele anime serie? alle 12 delen (of hoeveel zijn er)???quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:53 schreef Ash het volgende:
Zal ook maar weer eens wat posten:
[afbeelding]
Tering!quote:
Waar was je?! Wat is er aan de hand! We hebben je gemistquote:Op zondag 5 juni 2005 11:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Tering!
Het gaat niet goed met me
Heb nog niks kunnen posten in dit topic, maar nog erger is dat ik hem zelfs vergeten ben te tvp-en
Ach ja, het kan niet altijd feest zijn![]()
Ik was me aan het voorbereiden op de De Nationale Filmquiz 2005, laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 5 juni 2005 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar was je?! Wat is er aan de hand! We hebben je gemist
Okidokequote:Op zondag 5 juni 2005 12:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik was me aan het voorbereiden op de De Nationale Filmquiz 2005, laten we het daar maar op houden
en ik wil er verder niet meer over praten, het is gewoon te erg![]()
Ook van Rodisc (zoals het plaatje). of ergens anders vandaan?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:25 schreef AntiChrist het volgende:
Gisteren Gekocht:
2046 2-disc TIN R2-NL
[afbeelding]
bij boudisque in amsterdamquote:Op zondag 5 juni 2005 13:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ook van Rodisc (zoals het plaatje). of ergens anders vandaan?
Daar kan ik de Tin niet vinden, alleen de 2disc versie.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:48 schreef Shogo het volgende:
FRS en van Leest hebben hem ook, ziet er erg leuk uit, maar heb de film niet gezien dus ik wacht zelf even af.
Je zou bijna denken dat hij OOP is. Na maanden te wachten op dvdimport.com kwam ik er net achter dat dvdpacific er gewoon een aantal op voorraad had.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:25 schreef AntiChrist het volgende:
Gisteren Gekocht:
House of Wax (1953) / Mystery of the wax museum (1933) R1
[afbeelding]
Ik liep er toevallig tegen aan bij boudisque hij stond nog op mn wishlist en was cheapquote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij OOP is. Na maanden te wachten op dvdimport.com kwam ik er net achter dat dvdpacific er gewoon een aantal op voorraad had.![]()
Soms is boudique wel een waardige winkel om te checken. Af en toe gestoorde prijzen maar daartussen ook goede aanbiedingen.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik liep er toevallig tegen aan bij boudisque hij stond nog op mn wishlist en was cheapdus het was een mooie aankoop
Ja ik ben ook benieuwd wat er speciaal is aan de DFW versie.quote:
Oooh, hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:33 schreef Motoko het volgende:
2 van de beste Japanse films uit 2004, niet toevallig met Asano erin.
Cha no Aji (aka: The Taste of Tea) - Region-2 / 2 Disc Set
[afbeelding]
Vital: Limited Premium Edition - Region-2 / 2 Disc Set
[afbeelding]
Ik las dat hij in augustus uitkomtquote:Op maandag 6 juni 2005 15:56 schreef Motoko het volgende:
heb nog geen aankondiging gezien maar kan me niet voorstellen dat ze daar lang mee wachten.
De uitgave van het plaatje dat je gepost heb is niet widescreen en gecensureerd.quote:
Heeft iemand uberhaupt die hele gangsters box al gezien hier?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:39 schreef dvdfreak het volgende:
vandaag deze gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb dat tijdschrift ook maar gekocht. Is de film wat?quote:
Geil!quote:Op maandag 6 juni 2005 01:51 schreef Durbin het volgende:
"Vergeten" te melden, maar onlangs wist mijn vriendin deze aan te schaffen voor een aardige 30 euro.
[afbeelding]
Ik zag hem vandaag bij mediamarkt Rotterdam gezien.Ik vind de box veel mooierquote:Op maandag 6 juni 2005 18:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heeft iemand uberhaupt die hele gangsters box al gezien hier?
Zal ik dan toch de Steve McQueen Box gaan bestellen of is dat het lot tarten?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:44 schreef Sai het volgende:
40 CAD op het pakje, maar geen ambetaar die erom maalt..
Ik denk dat hij ze wel kent, maar ze niet in de online-lijst toont, omdat hij ze als adult ziet. Volgens mij kun je ergens instellen dat hij die ook moet laten zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef Scandalous het volgende:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Scandalous
Alleen kent ie bv Ken Park niet... of Faster Pussycat, Kill Kill!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |