Je zou bijna denken dat hij OOP is. Na maanden te wachten op dvdimport.com kwam ik er net achter dat dvdpacific er gewoon een aantal op voorraad had.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:25 schreef AntiChrist het volgende:
Gisteren Gekocht:
House of Wax (1953) / Mystery of the wax museum (1933) R1
[afbeelding]
Ik liep er toevallig tegen aan bij boudisque hij stond nog op mn wishlist en was cheapquote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij OOP is. Na maanden te wachten op dvdimport.com kwam ik er net achter dat dvdpacific er gewoon een aantal op voorraad had.![]()
Soms is boudique wel een waardige winkel om te checken. Af en toe gestoorde prijzen maar daartussen ook goede aanbiedingen.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik liep er toevallig tegen aan bij boudisque hij stond nog op mn wishlist en was cheapdus het was een mooie aankoop
Ja ik ben ook benieuwd wat er speciaal is aan de DFW versie.quote:
Oooh, hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:33 schreef Motoko het volgende:
2 van de beste Japanse films uit 2004, niet toevallig met Asano erin.
Cha no Aji (aka: The Taste of Tea) - Region-2 / 2 Disc Set
[afbeelding]
Vital: Limited Premium Edition - Region-2 / 2 Disc Set
[afbeelding]
Ik las dat hij in augustus uitkomtquote:Op maandag 6 juni 2005 15:56 schreef Motoko het volgende:
heb nog geen aankondiging gezien maar kan me niet voorstellen dat ze daar lang mee wachten.
De uitgave van het plaatje dat je gepost heb is niet widescreen en gecensureerd.quote:
Heeft iemand uberhaupt die hele gangsters box al gezien hier?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:39 schreef dvdfreak het volgende:
vandaag deze gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb dat tijdschrift ook maar gekocht. Is de film wat?quote:
Geil!quote:Op maandag 6 juni 2005 01:51 schreef Durbin het volgende:
"Vergeten" te melden, maar onlangs wist mijn vriendin deze aan te schaffen voor een aardige 30 euro.
[afbeelding]
Ik zag hem vandaag bij mediamarkt Rotterdam gezien.Ik vind de box veel mooierquote:Op maandag 6 juni 2005 18:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heeft iemand uberhaupt die hele gangsters box al gezien hier?
Zal ik dan toch de Steve McQueen Box gaan bestellen of is dat het lot tarten?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:44 schreef Sai het volgende:
40 CAD op het pakje, maar geen ambetaar die erom maalt..
Ik denk dat hij ze wel kent, maar ze niet in de online-lijst toont, omdat hij ze als adult ziet. Volgens mij kun je ergens instellen dat hij die ook moet laten zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef Scandalous het volgende:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Scandalous
Alleen kent ie bv Ken Park niet... of Faster Pussycat, Kill Kill!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |