quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:39 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
is hoop ik voor je de DFW uitgave?
Is dit de hele anime serie? alle 12 delen (of hoeveel zijn er)???quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:53 schreef Ash het volgende:
Zal ook maar weer eens wat posten:
[afbeelding]
Tering!quote:
Waar was je?! Wat is er aan de hand! We hebben je gemistquote:Op zondag 5 juni 2005 11:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Tering!
Het gaat niet goed met me
Heb nog niks kunnen posten in dit topic, maar nog erger is dat ik hem zelfs vergeten ben te tvp-en
Ach ja, het kan niet altijd feest zijn![]()
Ik was me aan het voorbereiden op de De Nationale Filmquiz 2005, laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 5 juni 2005 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar was je?! Wat is er aan de hand! We hebben je gemist
Okidokequote:Op zondag 5 juni 2005 12:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik was me aan het voorbereiden op de De Nationale Filmquiz 2005, laten we het daar maar op houden
en ik wil er verder niet meer over praten, het is gewoon te erg![]()
Ook van Rodisc (zoals het plaatje). of ergens anders vandaan?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:25 schreef AntiChrist het volgende:
Gisteren Gekocht:
2046 2-disc TIN R2-NL
[afbeelding]
bij boudisque in amsterdamquote:Op zondag 5 juni 2005 13:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ook van Rodisc (zoals het plaatje). of ergens anders vandaan?
Daar kan ik de Tin niet vinden, alleen de 2disc versie.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:48 schreef Shogo het volgende:
FRS en van Leest hebben hem ook, ziet er erg leuk uit, maar heb de film niet gezien dus ik wacht zelf even af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |