Waarschijnlijk niet. Maar hij kost maar 19¤ en ik heb (Belg zijnde) nog niet zo enorm veel Nederlandse films gezien en heb toch al goede dingen gehoord over films als Lek, De Poolse Bruid en andere Tweelingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het verbaast me dat er geen Costa, Pista of Volle Maan bijzit
Maar waarschijnlijk had je hem dan ook niet gekocht
VanGodLos is de beste film daartussen IMO. Teven de beste NL film ooit gemaakt IMO. Eigenlijk staat VanGodLos best hoog in mijn Top50 films of zo denk ik. Tygo =quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar hij kost maar 19¤ en ik heb (Belg zijnde) nog niet zo enorm veel Nederlandse films gezien en heb toch al goede dingen gehoord over films als Lek, De Poolse Bruid en andere Tweelingen.
Ja die zag ik ook. Is dat wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[afbeelding]
Voor 7,19 (met kortingspasje) kon ik hem niet laten liggen.
Je kan ook een 20 euro box kopen met alle afleveringen van costa en daar zitten Pista/Costa wel in mocht je ze heel graag willenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het verbaast me dat er geen Costa, Pista of Volle Maan bijzit
Maar waarschijnlijk had je hem dan ook niet gekocht
Die had ik al gezien en hij was zeker niet slecht, maar ik vond Cloaca, Spoorloos en Simon beter.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
VanGodLos is de beste film daartussen IMO. Teven de beste NL film ooit gemaakt IMO. Eigenlijk staat VanGodLos best hoog in mijn Top50 films of zo denk ik. Tygo =
Spoorloos staat bij mij inderdaad ook bovenaan in het alltime Nederlandse lijstje.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die had ik al gezien en hij was zeker niet slecht, maar ik vond Cloaca, Spoorloos en Simon beter.
Hell no..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:08 schreef Eippie het volgende:
[..]
Je kan ook een 20 euro box kopen met alle afleveringen van costa en daar zitten Pista/Costa wel in mocht je ze heel graag willen![]()
![]()
check dvd-home.nl ffquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:26 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Komt house of flying daggers hier(in nederland) nog uit?![]()
Voor hoeveel heb jij hem gekocht en wat is de serienummer?quote:
Pff.. Volgens mij rond de 90 euro incl. verzenden. Serienummer is 4588.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb jij hem gekocht en wat is de serienummer?
Ik was eigenlijk al vergeten dat ik hem besteld had, maar hij blijkt sinds de 27e naar me onderweg te zijn.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:07 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
Heb je SLAVE GIRLS FROM BEYOND INFINITY nou al eens ontvangen?
Ehm... heh heh heh. that depends.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:32 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Even een vraagje tussen door, is het filmvalley magazine het film/dvd blad voor jullie?
Je had hem ook kunnen downloaden, schijnt datquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:51 schreef Durbin het volgende:
Daar was ie al.
..hulde aan KQ dat hij beter van mijn dvd-bestellingen op de hoogte is dan ikzelf..![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:53 schreef Ulx het volgende:
This one, you bloated sacks of protoplasm...
[afbeelding]
Oh joyyyyyyy
Volgens mij was ik toch die gene met de Tin Can van BoB en niet KQquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef Cheiron het volgende:
KQ, ik kreeg gewoon de normale box van BoB. je hebt dus duidelijk geluk gehad
Zal wel komen omdat die tin een tijdje geleden weer massaal is uitgebracht.
Hoeveel heb je er voor betaald? Op de site vind ik 'm nogal duur namelijk. Is er iets bijzonders aan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:19 schreef Timo20 het volgende:
M`n eerste order bij cdjapan is goed bevallen: vrijdag verzonden, vandaag binnen en zonder douane kosten![]()
![]()
[afbeelding]
Wanneer kan ik hem verw88?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:22 schreef Cheiron het volgende:
KQ, ik kreeg gewoon de normale box van BoB. je hebt dus duidelijk geluk gehad
Zal wel komen omdat die tin een tijdje geleden weer massaal is uitgebracht.
Het zijn 3 lim keepcasesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:48 schreef Shogo het volgende:
[..]Die moet ik ook eens aanschaffen, hoe is de verpakking eigenlijk een digipack of keepcases?
Thx, dat is ook nice.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:57 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Het zijn 3 lim keepcasesin een kartonnen omhulsel overigens komen de andere seizoenen ook binnenkort
Leuk Dizer. Het is een goed blad ben zelf ook al een tijdje lidquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:50 schreef Dizer het volgende:
Ik had het blad vandaag gekocht. Ik ga vanaf volgende maand abonnement nemen
Ik heb dat prezies hetzelfde. Maar inderdaad, je ziet het niet dankzij de vormquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:57 schreef slindenau het volgende:
Nu ook de trotse bezitter van:
[afbeelding]
Al was die sticker wel klote, een klein beetje blauw karton is meegekomen. Maar dat merk je gelukkig niet van een klein afstandje.
Als je A-film mailt sturen ze je een nieuwe verpakking op.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:57 schreef slindenau het volgende:
Nu ook de trotse bezitter van:
[afbeelding]
Al was die sticker wel klote, een klein beetje blauw karton is meegekomen. Maar dat merk je gelukkig niet van een klein afstandje.
The MotorVHS Diaries?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:31 schreef California het volgende:
Nee, daar is een apart topic voor.
The Video Suicidesquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
The MotorVHS Diaries?
Zonder sticker? Dat zou ik dan wel even kunnen overwegenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als je A-film mailt sturen ze je een nieuwe verpakking op.Wat een erg nette service is, heb er zelf geen gebruik van gemaakt want de stikker irriteerd me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |