Ditoquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:39 schreef Dada het volgende:
Bij de Film Valley van deze maand:
L.A. Confidential
[afbeelding]
Is het bij jou ook echt een SE? Op de DVD hoes staat bij mij SE met op de achterkant een aantal extra’s maar toen ik de DVD bekeek kon ik alleen wat krantenknipsels en promo’s vinden, geen docu’s of iets die wel op de achterkant staan vermeld.quote:
Ik heb ze ook, alleen is P1 Groen en P2 Roodquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:39 schreef k00s het volgende:
Predator Ultimate Editon JP
[afbeelding]
Predator 2 Utimate Edition JP
[afbeelding]
![]()
Holy shit, waar is het blijven hangen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:09 schreef Durbin het volgende:
5 Januari besteld, vandaag geleverd.![]()
[afbeelding]
Dit zijn de overheerlijke Japanse Versiesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, alleen is P1 Groen en P2 Rood
Of zijn deze niet zoals de NL versies Ultimate 2 Discs?
P.s. Waar is Hare?
Ik ben blindquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Dit zijn de overheerlijke Japanse Versiesvandaar ook het JP denk ik
yepquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Dit zijn de overheerlijke Japanse Versiesvandaar ook het JP denk ik
Het verbaast me dat er geen Costa, Pista of Volle Maan bijzitquote:
Waarschijnlijk niet. Maar hij kost maar 19¤ en ik heb (Belg zijnde) nog niet zo enorm veel Nederlandse films gezien en heb toch al goede dingen gehoord over films als Lek, De Poolse Bruid en andere Tweelingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het verbaast me dat er geen Costa, Pista of Volle Maan bijzit
Maar waarschijnlijk had je hem dan ook niet gekocht
VanGodLos is de beste film daartussen IMO. Teven de beste NL film ooit gemaakt IMO. Eigenlijk staat VanGodLos best hoog in mijn Top50 films of zo denk ik. Tygo =quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar hij kost maar 19¤ en ik heb (Belg zijnde) nog niet zo enorm veel Nederlandse films gezien en heb toch al goede dingen gehoord over films als Lek, De Poolse Bruid en andere Tweelingen.
Ja die zag ik ook. Is dat wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[afbeelding]
Voor 7,19 (met kortingspasje) kon ik hem niet laten liggen.
Je kan ook een 20 euro box kopen met alle afleveringen van costa en daar zitten Pista/Costa wel in mocht je ze heel graag willenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het verbaast me dat er geen Costa, Pista of Volle Maan bijzit
Maar waarschijnlijk had je hem dan ook niet gekocht
Die had ik al gezien en hij was zeker niet slecht, maar ik vond Cloaca, Spoorloos en Simon beter.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
VanGodLos is de beste film daartussen IMO. Teven de beste NL film ooit gemaakt IMO. Eigenlijk staat VanGodLos best hoog in mijn Top50 films of zo denk ik. Tygo =
Spoorloos staat bij mij inderdaad ook bovenaan in het alltime Nederlandse lijstje.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die had ik al gezien en hij was zeker niet slecht, maar ik vond Cloaca, Spoorloos en Simon beter.
Hell no..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:08 schreef Eippie het volgende:
[..]
Je kan ook een 20 euro box kopen met alle afleveringen van costa en daar zitten Pista/Costa wel in mocht je ze heel graag willen![]()
![]()
check dvd-home.nl ffquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:26 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Komt house of flying daggers hier(in nederland) nog uit?![]()
Voor hoeveel heb jij hem gekocht en wat is de serienummer?quote:
Pff.. Volgens mij rond de 90 euro incl. verzenden. Serienummer is 4588.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb jij hem gekocht en wat is de serienummer?
Ik was eigenlijk al vergeten dat ik hem besteld had, maar hij blijkt sinds de 27e naar me onderweg te zijn.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:07 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
Heb je SLAVE GIRLS FROM BEYOND INFINITY nou al eens ontvangen?
Ehm... heh heh heh. that depends.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:32 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Even een vraagje tussen door, is het filmvalley magazine het film/dvd blad voor jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |