Ik heb dat prezies hetzelfde. Maar inderdaad, je ziet het niet dankzij de vormquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:57 schreef slindenau het volgende:
Nu ook de trotse bezitter van:
[afbeelding]
Al was die sticker wel klote, een klein beetje blauw karton is meegekomen. Maar dat merk je gelukkig niet van een klein afstandje.
Als je A-film mailt sturen ze je een nieuwe verpakking op.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:57 schreef slindenau het volgende:
Nu ook de trotse bezitter van:
[afbeelding]
Al was die sticker wel klote, een klein beetje blauw karton is meegekomen. Maar dat merk je gelukkig niet van een klein afstandje.
The MotorVHS Diaries?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:31 schreef California het volgende:
Nee, daar is een apart topic voor.
The Video Suicidesquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
The MotorVHS Diaries?
Zonder sticker? Dat zou ik dan wel even kunnen overwegenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als je A-film mailt sturen ze je een nieuwe verpakking op.Wat een erg nette service is, heb er zelf geen gebruik van gemaakt want de stikker irriteerd me niet.
¤ 31,60 excl. verzendkosten. Maar wel geen douane kostenquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor betaald? Op de site vind ik 'm nogal duur namelijk. Is er iets bijzonders aan?
Ja zonder stikker.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:44 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zonder sticker? Dat zou ik dan wel even kunnen overwegen.
quote:
Geen slaap + 2 donkere avatars + slaapverwekkend werk =quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toch die gene met de Tin Can van BoB en niet KQ. Maar geluk is het zeker
![]()
info@a-film.nl zal vast wel werken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar ik kan nergens een email adres van A-Film vinden op hun site?
Dat heb ik ook met een heleboel filmsquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
in mijn herinnering was speed beter maar net een stukje gezien en vraag me nu af 'wat heb ik gedaan!?'![]()
Haha, dat had ik ook nadat ik de dvd weer eens gezien had.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
in mijn herinnering was speed beter maar net een stukje gezien en vraag me nu af 'wat heb ik gedaan!?'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |