ik heb hem ook vandaag binnenquote:
de R2 neem ik aan?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb hem ook vandaag binnen
en deze
[afbeelding]
Ja maar wel 2 disc editionquote:
natuurlijk, die oude snapper is al een tijdje de deur uit, dus deze ook maar eens een keer bestellenquote:
De eerste foto ziet er zo te zien natuurgetrouwer uit, de onderste lijkt me een "verbeterd" beeld, want de tekst "Would You Erase Me" is helemaal niet zo goed te lezen.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:10 schreef FremantleDockers het volgende:
Over dvds gesproken, wat is nou eigenlijk het verschil tussen deze twee versies:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beide worden bij verschillende winkels als de 3-disc met soundtrack aangeprijsd. Maar als ze dezelfde zijn, waar zien ze er dan anders uit?
http://www.amazon.com/gp/(...)337434?condition=allquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:08 schreef FremantleDockers het volgende:
Kijk aan, dan kan ik bestellen. Bedankt!
Deze voor ¤35+shipping, waarbij ik helaas het gevoel heb dat dat iets teveel is...
Wat zou ie tegenwoordig nou echt waard zijn?
Ja, maar daar klopt volgens mij iets niet. Heb ik nooit begrepen, waarom de bovenste rij van 15-25 gaan, en de onderste van 50-100. Raar verhaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:31 schreef Hare het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/gp/(...)337434?condition=all
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:43 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ja, maar daar klopt volgens mij iets niet. Heb ik nooit begrepen, waarom de bovenste rij van 15-25 gaan, en de onderste van 50-100. Raar verhaal.
Haha, een flipper is de DVD zelf een keepcase is het hoesje waar de DVD inzit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:24 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een flipper en een keepcase?
Ja ik ben niet helemaal wakker blijkbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:26 schreef Hare het volgende:
Haha, een flipper is de DVD zelf een keepcase is het hoesje waar de DVD inzit.
Ik denk dat je je vergist met een snapper. Dat zijn die kartonnen doosjes van Warner.
Een flipper is een DVD die aan beide kanten wat heeft staan, de Friends DVDs zijn bijvoorbeeld ook flippers.
Jawel. Althans de post was geweest maar ik lag nog te slapen dus die komt morgen weerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:17 schreef kinky_queen het volgende:
Geen kist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |