quote:Op dinsdag 25 januari 2005 07:43 schreef Mickeys het volgende:
Nu zat ik bij faq te zoeken naar een mailadres van je, maar ik zal wel erg blonT zijn. Ik kan het niet vinden... heb je een link naar de juiste pagina voor me dan? of kan je aangeven in welk stuk ik moet gaan zoeken?
Alvast tnx
(en ja ik ben nog steeds niet goed bekend waar ik wat moet zoeken. ik mis dus ook de oude manier van zoeken, maar ik weet dat dat even op zich laat wachten)
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:15 schreef Bluezz het volgende:
Als het goed is werkt de link naar moderator nu, en hier staat onderaan onze faq mijn mailadres
FAQ Flora & Fauna
Ik heb er juist voor gekozen om het topic te sluiten en de link te laten staan, zodat er meteen op gewezen kan worden en ingegrepen indien er weer iemand het nodig vind er een topic over te openen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:25 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik wil nog wel even vermelden dat ik dat niet ben. Die Tinkebell dus.
Ik ben al vaker aangesproken (hier en elders), maar ik ben dat dus NIET. Ik ben Tinkerbell.
Is het overigens ook niet handig om de link uit de OP weg te halen?
Blijkbaar hebben jullie deze kattenhater zelf al zo goed aangepakt dat ie wegblijftquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:52 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn duivelse kat
Veel offtopic gezeur van een gefrustreerd zeikwijf
quote:
Yepquote:Op zondag 20 maart 2005 17:37 schreef Tinkerbell het volgende:
F&F is gewoon het leukste forum van Fok![]()
![]()
Precies, en insgelijks jullie!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:46 schreef Tinkerbell het volgende:
Feedback is niet alleen maar negatief, maar ook positief![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:56 schreef Mirage het volgende:
Hallo,
het lijkt mij bijna onwaarschijnlijk dat er nog geen "huisdier fototopic" ( algemeen ) is, maar ik zie hem niet.
Ben ik nou zo blind dat ik er gewoon langs kijk of is het er niet ?
groetjes !
Een echt algemeen huisdier foto topic heb ik niet kunnen vinden.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:56 schreef Mirage het volgende:
Hallo,
het lijkt mij bijna onwaarschijnlijk dat er nog geen "huisdier fototopic" ( algemeen ) is, maar ik zie hem niet.
Ben ik nou zo blind dat ik er gewoon langs kijk of is het er niet ?
groetjes !
Dat laatste topic durf ik niet eens te lezenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:31 schreef deedeetee het volgende:
mag ik ff mijn ongenoegen spuien over de flauwiteiten in het * kat met diarree * topic ?![]()
'k weet niet of ik daarvoor hier terecht kan
enne dit óók al
RoadKill... wat heb jij zoal geraakt?
Ik had iets belangrijkers te doen vandaag.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:52 schreef deedeetee het volgende:
Gelukkig is Dirkh erg goed in het dichtgooien van dat soort onzin![]()
Maar waar zijn Bluezz en Verbal![]()
ow ik dacht dat jullie ploegendienst hadden ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had iets belangrijkers te doen vandaag.
Sommige mods hebben zelfs een leven.
Tuurlijk, het zou niet best zijn als dat niet zo wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had iets belangrijkers te doen vandaag.
Sommige mods hebben zelfs een leven.
Nee hoor we hebben geen ploegendienst, maar gelukkig kunnen andere mods ook een handje helpen/ingrijpen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
ow ik dacht dat jullie ploegendienst hadden ofzo![]()
misverstand dus![]()
Lukt het al?quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb weer eens wat raars
ik wilde reageren in dat papegaai te koop topic, maar iedere keer als ik het aanklik vlieg ik volautomatisch het topic weer uit.
kan iemand me dat uitleggen?
Na 24 uur kan je post niet meer wijzigen, geloof ik. Je kan natuurlijk de foto verwijderen van de plaats waar je hem upgeload hebtquote:Op maandag 4 april 2005 11:46 schreef kissa het volgende:
Hoe kan ik een foto verwijderen die ik geplaatst heb?
Of kan dat niet?
Ok dan.quote:Op maandag 4 april 2005 15:18 schreef kissa het volgende:
Tsja, TS zegt duidelijk dat foto's niet de bedoeling zijn, dus van mij mag de foto weg![]()
Wat was dan je reactie? in mijn topic heaven7?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:24 schreef heaven7 het volgende:
Zeg bluezz, doe het dan ook goed weet je, verwijder dan ook die ge-ediite reactie van mij want nu krijg je dit gezeik weer! (Dat Emmy dus denkt dat het een kutopmerking was, dankzij jou).
Ik haal alles wat offtopic is zoveel mogelijk weg, niet alleen bij jou, om de topics schoon te houden.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:33 schreef heaven7 het volgende:
Ik zei dat TS niet zo moest steigeren, leuke woorspelingInclusief smiley dus, ofwel het was een grapje.
En Bluezz, als je het zo ongepast vindt had je het dus beter kunnen verwijderen en dankzij jouw "onzinnige uilokkende reactie" wordt uiteraard gedacht dat het enorm negatief was. En terecht ook. Maar dat was dus absoluut niet zo.
Dat was niet aan de eerste reaktie te zien van ymme.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:35 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik vind dat ze best mag weten wat ik zei hoor, het was verdorie echt geen kutopmerking!
Overigens weet jij niet (bluezz dus) dat wij allang weer redelijk leuk gemaild hebben een tijdje terug.
Nee, omdat jij de reactie van heaven7 had verwijderd, en ik dus alleen het geen zag staan waarom het verwijderd was. Dus ging ik er eigenlijk vanuit, dat het geen leuke reactie was.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was niet aan de eerste reaktie te zien van ymme.
Maar goed.
Hopelijk gaat het dan nu echt beter en wordt er niet uitgedaagd.
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 11:46 schreef heaven7 het volgende:
Deze opmerking werkte NIET als een rode lap op een stier bij Emmy (dat merk je nu toch?) maar jouw opmerking erbij juist wel! Omdat ze niet kon lezen wat er oorspronkelijk stond.
En ik vind het een beetje hypocriet om die eerste ge-editte opmerking wel te laten staan en mijn verduidelijking, dat het een grapje was en niet vervelend bedoeld, weghaalt. Geen wonder dat het verkeerd wordt begrepen en is het dus in dit geval jouw schuld ja.
het ik absoluut geen moeite mee hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 11:55 schreef ymme het volgende:
Modjes kunnen natuurlijik niet eens een keer een foutje toegeven.
Ik ging er niet van uit dat het deze keer leuk bedoeld wasquote:Goed terecht dat je oftopic dingen verwijderd. Maar als er daardoor misverstanden ontstaan, is het ook een klein beetje een foutje van jou Bluezz
Hij is niet weggehaald, hij is gesloten, omdat er elders op het forum al een dergelijk topic loopt en het handiger is om de discussie niet twee keer te voeren.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:14 schreef Yi-Long het volgende:
Mag ik even weten waarom mijn thread over muizen is weg gehaald?
@Bleuzz,quote:
Mosterd na de maaltijd!quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
Bluezz, als je die laatste 2 posts van luuucida weghaalt, kun je hem wat mij betreft net zo makkelijk weer opengooien hoor, zodat wij ras weer kunnen berichten over het wel & wee van onze gevederde flierefluitertjes Sjun & Lucida. In het licht van wat de notoire topicverpester luuucida - blijkbaar ten einde zijn status aparte op dit forum te bewijzen - weer gepresteerd heeft, stel ik je actie ten zeerste op prijs, echter wij trekken ons niets van hem aan...
Ik héb al heeeel veel posts van hem weggehaaldquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
Bluezz, als je die laatste 2 posts van luuucida weghaalt, kun je hem wat mij betreft net zo makkelijk weer opengooien hoor, zodat wij ras weer kunnen berichten over het wel & wee van onze gevederde flierefluitertjes Sjun & Lucida. In het licht van wat de notoire topicverpester luuucida - blijkbaar ten einde zijn status aparte op dit forum te bewijzen - weer gepresteerd heeft, stel ik je actie ten zeerste op prijs, echter wij trekken ons niets van hem aan...
Je maakt je blij met een dooie mus Bleuzz.quote:Op dinsdag 19 april 2005 06:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik héb al heeeel veel posts van hem weggehaald
Het topic is een uitdaging aan zijn adres heb ik inmiddels begrepen qua namen van vogeltjes... dus was dit te verwachten.
Maar goed, hij is rigoreus opgeschoond, hopelijk gaat het nu wel goed.
En jij bent niet goed bezigquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:50 schreef lucida het volgende:
Je maakt je blij met een dooie mus Bleuzz.
Dat snap ik niet. Je ziet aankomen dat het op ergernis stuit, en toch geef je daar de gelegenheid toe. Ik kan de boosheid van Lucida goed begrijpen. Ik vind het onbegrijpelijk dat jij je laat verleiden nog eens extra de kat op het spek te binden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 06:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik héb al heeeel veel posts van hem weggehaald
Het topic is een uitdaging aan zijn adres heb ik inmiddels begrepen qua namen van vogeltjes... dus was dit te verwachten.
Maar goed, hij is rigoreus opgeschoond, hopelijk gaat het nu wel goed.
Daar ben ik niet op uit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:56 schreef Nathalitia het volgende:
Dat snap ik niet. Je ziet aankomen dat het op ergernis stuit, en toch geef je daar de gelegenheid toe. Ik kan de boosheid van Lucida goed begrijpen. Ik vind het onbegrijpelijk dat jij je laat verleiden nog eens extra de kat op het spek te binden.![]()
Yep, sorry, iets te veel weggehaald, door de lange lappen tekst was ik het overzicht kwijt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:43 schreef Mobious het volgende:
Waarom is mijn post gedelete in deze topic: Onze vogeltjes: Sjun & Lucida. ?
En ja, ik had kritiek: "Zomaar aan vogels beginnen zonder je in te lezen..". Terecht lijkt me.
Dat was je toch al voordat jij de lange lappen tekst weghaalde?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yep, sorry, iets te veel weggehaald, door de lange lappen tekst was ik het overzicht kwijt.
Heb jij ook in dat topic gepost dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:26 schreef Nathalitia het volgende:
Dat was je toch al voordat jij de lange lappen tekst weghaalde?![]()
Is dat dan een must? Ik las gewoon mee en heb mijn mening gegeven. En wat ik er van begrijp ben je zelf wat gaan zwalken. Eerst een slotje dan weer niet. Je zegt te begrijpen dat het mensen boos kan maken, en toch geef je de gelegenheid. Dus dacht ik ook zonder lange flappen tekst is bluezz de draad een beetje kwijt.quote:
Wat ik er (pas later) van begreep is dat Stali/Ryan bewust die namen aan de vogels gegeven hebben om o.a. Lucida uit de tent te lokken, ik ken ook niet ieders geschiedenis of eventuele vete.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:22 schreef Nathalitia het volgende:
Is dat dan een must? Ik las gewoon mee en heb mijn mening gegeven. En wat ik er van begrijp ben je zelf wat gaan zwalken. Eerst een slotje dan weer niet. Je zegt te begrijpen dat het mensen boos kan maken, en toch geef je de gelegenheid. Dus dacht ik ook zonder lange flappen tekst is bluezz de draad een beetje kwijt.
Klinkt plausiebel. Jammer dat het zo moet lopen. Kunnen Stali/Ryan3 niet gewoon andere namen bedenken? Is hun topic gered en maken ze andere users niet onnodig de pis lauw.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat ik er (pas later) van begreep is dat Stali/Ryan bewust die namen aan de vogels gegeven hebben om o.a. Lucida uit de tent te lokken, ik ken ook niet ieders geschiedenis of eventuele vete.
Het was een twijfelgeval open laten en continue opschonen, of dichtgooien.
Het is allemaal niet eens nodig als er normaal gepost wordt.
Ik val net binnen eigenlijk en Stali zegt net dat die topic weer open is, waarvoor btw merci, maar dat er toch wat discussie bestaat. Het verhaal dat je hier vertelt moet m.i. toch enigszins genuanceerd worden. Allereerst begrijp ik "alle commotie" rondom deze topic niet. De vogeltjes hadden aan het begin van de topic nog geen officiële naam, die zijn pas gaandeweg deze topic ontstaan. Net als Ollie een hommage is aan de user OllieA, zijn onze vogeltjes met hun namen een hommage aan de users sjuuun & luuucida; ik begrijp werkelijk niet wat daar verkeerd aan zou zijn en dus deze wat mij betreft overbodige discussie niet. Hoe het zij, ze blijven toch echt zo heten en we zijn ook echt van plan, net zoals in het Olliehondje topic, wat leuke verhaaltjes over het wedervaren van onze gevederde flierefluitertjes te fourneren. Daarnaast bestaan er ook nog heel wat serieuze vragen omtrent de verzorging van ons pluimage, die wellicht beantwoord kunnen worden door hulpvaardige mede-Fok!kertjes. We zijn beiden nl. betrekkelijke leken op dit gebied. Verder moet die opmerking over het zogenaamd uit de tent lokken van de populaire user luuucida wat mij betreft ook enigszins gerelativeerd worden. We zitten hier op een fo-rum-pje hoor... Need I say more??? Enfin, genoeg hierover, we gaan frank en vrij weer verder...quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat ik er (pas later) van begreep is dat Stali/Ryan bewust die namen aan de vogels gegeven hebben om o.a. Lucida uit de tent te lokken, ik ken ook niet ieders geschiedenis of eventuele vete.
Het was een twijfelgeval open laten en continue opschonen, of dichtgooien.
Het is allemaal niet eens nodig als er normaal gepost wordt.
Ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt, maar "nee, jij trekt volle zalen" is een veelgebruikte uitspraak op Fok! Wanneer jij zegt dat ik Lucida nodig heb om mijzelf op Fok! te profileren dan maak je je ronduit belachelijk. Kijk anders even in TRU.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:48 schreef Nathalitia het volgende:
Bij Stali staat in het onderschrift, nee jij trekt volle zalen. Ik denk dat daar de kern van hun probleem ligt. Ze gebruiken gewoon de naamsbekendheid van anderen om zichzelf extra te kunnen profileren.
Juist, alles in het nette en even goede vrienden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:00 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin, genoeg hierover, we gaan frank en vrij weer verder...
De populaire en alom gerespecteerde user luuucida zal wel blij zijn dat er tenminste nog één andere user is die voor hem op komt, al fantaseert dit sujet de boel bij mekaar, zullen we maar zeggen. Ik weet niet wat je van plan bent? Ongetwijfeld deze zinloze pseudo-discussie dusdanig lang rekken dat bewust topic van ellende dichtgegooid wordt; iets dat overigens op Fok! bekend staat als troll... Je aannames en insinuaties zijn evenwel dermate absurd en verstoken van iedere grond dat ze niet eens weersproken hoeven te worden, ook niet voorquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:48 schreef Nathalitia het volgende:
verhaaltje
Zeg mens hoor je wel welke toon jij tegen mij aanslaat. Ik ben verdomme geen pubermeisje. Ik heb het volste recht mijn mening te geven. Als je het er niet mee eens bent ok, maar houdt wel je fatsoen. Ik zelf vind dat topic een groot leeg ei. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom hoe je op een fatsoenlijke manier met elkaar omgaat. Welke rol de mods daarbij hebben. En wat we er aan kunnen doen om getroll te voorkomen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt, maar "nee, jij trekt volle zalen" is een veelgebruikte uitspraak op Fok! Wanneer jij zegt dat ik Lucida nodig heb om mijzelf op Fok! te profileren dan maak je je ronduit belachelijk. Kijk anders even in TRU.!
En verder bepaal jij niet hoe ik mijn vogeltjes noem en daarnaast heb jij er ook geen drol mee te maken. Lucida zou beter bij zichzelf te rade kunnen gaan waarom hij er zo hysterisch op reageert. Het is een volwassen man al zou je de laatste dagen anders denken.
vind ik bijzonder goed op jou van toepassing. Toedeloe.quote:Elk teefje zingt zoals het gebeft is
Leuk hoor, maar omdat een prikkelbare man van middelbare leeftijd over de rooie gaat omdat we onze vogeltjes naar zijn nick, zijn NICK zeg ik je, noemen, moeten wij maar inbinden??? dacht het niet, bovendien, zoals eerder uitgelegd, ronduit belachelijke discussie... Over tot de orde van de dag zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:03 schreef Tinkerbell het volgende:
Jongens ik heb van Stali en de vogeltjes gedroomd![]()
Oplossing: noem de vogeltjes Tinkerbell en Havoc. Wij ook weer blij![]()
Ik denk dat de tijd voor jou is aangebroken om te stoppen met je privë-oorlogje. Je bewering dat wij uitgekotst zouden zijn in POL/WFL is volkomen belachelijk en mist iedere grond. Stali komt er überhaupt weinig tot niet en ik ook nog nauwelijks vanwege het rechtsextremisme dat daar de boventoon voert. Als er aldaar getrolld wordt dan moet je de posts van de populaire user luuucida maar eens op een rijtje zetten, de man is werkelijk nooit of te nimmer ontopic. Vraag anders Sidekick maar even. Kortom, wat mij betreft ben jij degene die hier zuigt, door uit het verband getrokken aannames en insinuaties te plaatsen en deze overbodige zogenaamde discussie onnodig te rekken... Ga lekker koken joh.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:12 schreef Nathalitia het volgende:
[..]
Zeg mens hoor je wel welke toon jij tegen mij aanslaat. Ik ben verdomme geen pubermeisje. Ik heb het volste recht mijn mening te geven. Als je het er niet mee eens bent ok, maar houdt wel je fatsoen. Ik zelf vind dat topic een groot leeg ei. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom hoe je op een fatsoenlijke manier met elkaar omgaat. Welke rol de mods daarbij hebben. En wat we er aan kunnen doen om getroll te voorkomen.
Met jouw vogeltjestopic is niets mis. Maar wel de manier waarop je ander mensen over de zeik haalt. Het is een vieze manier van zuigen. Ik zei al dat jullie zo'n beetje in POL/WFL zijn uitgekotst. Vanwege hetzelfde kinderlijk gedrag.
Meisje ik gun je alle geluk van de wereld, maar houd wel eens je fatsoen.
Gelukkig heb ik alle posts in dit topic gesaved. De uitspraak van Lucida
[..]
vind ik bijzonder goed op jou van toepassing. Toedeloe.
Zo, dus jij denkt met mij te kunnen discussieren door de schunnige teksten van Lucida, welke terecht door Bluezz verwijderd zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:12 schreef Nathalitia het volgende:
[..]
De uitspraak van Lucida
[..]
vind ik bijzonder goed op jou van toepassing. Toedeloe.
Kijken we naar jouw reacties dan is het evident dat we hebben te maken met een verwaand nest. Het is gewoon duidelijk. Het topic zelf zal jou en Ryan3 worst wezen. Als jullie maar een aangrijpingspunt hebben om over sjun en lucida te trollen. Wat bluezz wel of niet terecht verwijdert laat ik aan haar om te bepalen. Dat zij zich laat meeslepen door jullie komedie is niet haar schuld. Jullie zijn daar namelijk zeer bedreven in. Een beetje geoefende mod heeft zoiets meteen door. Bij bluezz moet dit besef nog doordringen. Voorlopig geeft ze jullie de voorkeur boven de twijfel. Of ze daar verstandig aan doet? Ik heb al aangegeven dat ik vind van niet. De spot ligt er boterdik bovenop, hoe zeer jullie ook proberen roomser dan de paus te zijn. En ik moet me wel heel sterk vergissen als ik zeg dat jullie zo'n topic openen om op de naamsbekendheid van anderen mee te liften. De zin 'nee jij trekt volle zalen' spreekt gewoon boekdelen. Het is evident dat jullie niet zuiver op de graad zijn met dat topic.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:35 schreef Stali. het volgende:
[..]
Zo, dus jij denkt met mij te kunnen discussieren door de schunnige teksten van Lucida, welke terecht door Bluezz verwijderd zijn?
Jammer dat ik niet meteen doorhad met wie we hier te maken hebben. Ik ben in ieder geval klaar met jou en met deze belachelijke discussie.
De Kloontjesparanoia speelt je weer eens parten. Maar we kennen dit nu wel van jou. Als je inhoudelijk geen weerwoord hebt gooi je het gewoon over die boeg.quote:
Wat een belachelijke reactie. Je kunt echt merken dat je op het oorlogspad bent. Natuurlijk worden jullie door velen in POL/WFL uitgekotst. Dat Stali daar weinig komt zegt niets. Zeker niet als we kijken met welk gemak jullie onder beide namen posten. Ik ben politiek nauwelijks geïnteresseerd, maar lezen doe ik het wel. Ik ontken dat POL rechts-extremistisch is. Dat jij dit beweert zal wel met je politieke voorkeur te maken hebben, maar is nergens op gebaseerd. Ik zei al dat ik veel lees. En ja Lucida is geen alledaagse poster. Maar waarom moet jij steeds zijn naam verhaspelen? Moeten we dat ook lezen als een hommage? Tegenover Euridice heb je ons ook al bestookt met je kwijlerige onderbroekenlol. Uiteindelijk werd je maar weer eens geband. Want door jouw gezuig zijn interessante users zoals zij en Rereformed en nog vele anderen verdwenen. Dat je sidekick durft te noemen als getuige a decharge is een gotspe. Als iemand van twee walletjes snoept is het deze mod wel. Ik vind het niet fair dat Lucida de dupe wordt van jullie gezuig. Ik neem het daarom voor hem op, ook omdat hij gebanned is voor dit subforum. Hoewel ik denk dat hijzelf dit het beste kan, maak ik voor hem in deze oneerlijke situatie graag een uitzondering.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat de tijd voor jou is aangebroken om te stoppen met je privë-oorlogje. Je bewering dat wij uitgekotst zouden zijn in POL/WFL is volkomen belachelijk en mist iedere grond. Stali komt er überhaupt weinig tot niet en ik ook nog nauwelijks vanwege het rechtsextremisme dat daar de boventoon voert. Als er aldaar getrolld wordt dan moet je de posts van de populaire user luuucida maar eens op een rijtje zetten, de man is werkelijk nooit of te nimmer ontopic. Vraag anders Sidekick maar even. Kortom, wat mij betreft ben jij degene die hier zuigt, door uit het verband getrokken aannames en insinuaties te plaatsen en deze overbodige zogenaamde discussie onnodig te rekken... Ga lekker koken joh.
Het is idd in en in triest; F&F is een gezellig onderdeel van Fok! (tot nu toe dan (b)lijkbaar) waar een ieder het over zijn of haar beestjes en/of plantjes (zoals bijv. vleesetende planten) kan hebben. Wij hebben ons in F&F, ook in kader van het Olliehondje - waarin luuucida en consorten trouwens ook weer unprovoked meenden te moeten stoken - bijzonder aardig vermaakt en gaan wat betreft onze gevederde flierefluitertjes Sjun & Lucida door voor een continuering. Hopelijk dat bepaalde niet bij name genoemde deelnemers aan deze feedbacktopic uiteindelijk de beheersing kunnen vinden hun ietwat overtrokken en op onwaarheden gebaseerde reacties achterwege te laten, dit ten einde we ook van hen in het vervolg een nuttige bijdrage aan dit subforum mogen verwachten...quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik vin dhet wel een beetje triest dat de toestand Lucida vs. Stali/Ryan3 nu in dit subforum en dit topic verder uitgevochten moet worden. Dat het niet leuk was, is gevoeglijk bekend, maar F&F lijkt me niet het forum om de vete opnieuw aan te halen. Kan dat niet via mail ofzo?
Ik denk dat het een gevolg is van hun gezuig in F&F. Op die manier hopen ze toch nog van hun zieke bewondering voor de users sjun en Lucida blijk te geven. Ik ken mezelf. Waar vrouwen in het spel zijn, is er vaak sprake van afgunst en jaloezie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik vin dhet wel een beetje triest dat de toestand Lucida vs. Stali/Ryan3 nu in dit subforum en dit topic verder uitgevochten moet worden. Dat het niet leuk was, is gevoeglijk bekend, maar F&F lijkt me niet het forum om de vete opnieuw aan te halen. Kan dat niet via mail ofzo?
Ah, tenslotte zitten sjun en Lucida alert op het vinkentouw. Toch?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:27 schreef Nathalitia het volgende:
[..]
Ik denk dat het een gevolg is van hun gezuig in F&F. Op die manier hopen ze toch nog van hun zieke bewondering voor de users sjun en Lucida blijk te geven. Ik ken mezelf. Waar vrouwen in het spel zijn, is er vaak sprake van afgunst en jaloezie.
On my wayquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:05 schreef deedeetee het volgende:
Kan iemand 'ns een blik werpen op 't filmpje dat Foo_niks gepost heeft in het* konijntje gezocht * topic ?
Moi aussi.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:15 schreef Bluezz het volgende:
hoe zien jullie dat?
ik zie een hond die een konijn in zijn bek heeft, en zit met mijn neus op het scherm
Whahaha dat had ik wel 'ns willen zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:11 schreef Foo_niks het volgende:
In dezelfde documantaire kwam trouwens ook een cackatoo voor die de eigenaar van het huis altijd aanviel.
Beste man zat nu met een motorhelm op de bank .
Voor jullie en alle andere (toekomstige) F&F posters :quote:Op zondag 8 mei 2005 23:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
okidoki dan open ik er 1tje thx anyway
Dat kan, maar er is natuurlijk ook een heel gezellig SC topic, waar uitgebreid hierover(over vanalles) wordt gesproken, mét plaatjes belevenissen en foto'squote:Op maandag 9 mei 2005 07:11 schreef Klonk het volgende:
wat toevallig zat ik net over na te denken, in bijvoorbeeld de kattenfoto topics komen door foto's verhaaltjes los, het lijkt mij dan ook een goed/leuk idee (vooral dat laatste) om 1 topic te hebben voor katten verhaaltjes, foto's, belevenissen en plaatjes.
Kun je er nog een paar verwijderen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:29 schreef Bluezz het volgende:
On my way....
Het is wel prima zo, dankjewelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Heb ik dus gedaan maar wil notes zetten/reminders voor mezelf.
Dat kost meer tijd dan alleen maar weghalen.
Ik zei dat je het NETJES moest vragen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:57 schreef Redux het volgende:
waarom schopte je m'n topic naar onz, tinkelbell? Slaat toch nergens op? Het was een serieus topic.
Ik heb heel MSN eruit gedonderd, maar ik had dan wel meer verloren zaken zeg maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:31 schreef laffer het volgende:
ik zie nog geen nieuw henk topic![]()
ik heb wel uit respect m`n MSN op "afwezig" gezet![]()
Lafferd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:31 schreef laffer het volgende:
ik zie nog geen nieuw henk topic![]()
ik heb wel uit respect m`n MSN op "afwezig" gezet![]()
Ach.. dat doe je zelf zeg maar hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:54 schreef Stali. het volgende:
Ik heb heel MSN eruit gedonderd, maar ik had dan wel meer verloren zaken zeg maar..
whehe, ik zal m`n MSN ff opstarten (ik gebruik het eigenlijk nooit)quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lafferd.
Come in to mine beeb.
Al is het maar uit respect offline
Mwa, ik ben er nu al overheen, maar vooruit, ik open wel een nieuw topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Hoi Redux,
Er liepen een tweetal topics van mensen die vandaag een dier verloren hadden. Die topics werden redelijk verbaggert en toen kwam jij met Henk. Ik nam dat niet helemaal serieus op dat moment.
Maar goed, jij zegt van wel en misschien zat ik fout. Ik zou zeggen: probeer het maar opnieuw.
En beloof me dan dat je bij je volgende goudvis de batterijen uit de kom houdt.
Ik kijk even, en vraag naquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef Spindizzy het volgende:
Er zijn nu twee Honden Fototopics open. Misschien kunnen ze gemerged?
Ze zijn 1 geworden inmiddelsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef Spindizzy het volgende:
Er zijn nu twee Honden Fototopics open. Misschien kunnen ze gemerged?
Ik vond mijn titel beter.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Is het een idee om ook nog even de topictitel te veranderen naar 'kittens geslachtsbepaling' of zo?
't Dekt prima de lading.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef gfree het volgende:
[..]
Ik vond mijn titel beter.Nu lijkt het net of mijn topic geopend is door zo'n greenpeace homo.
Ik heb haar een week of 3/4 geleden gevraagd om naast FHZ ook moderator op F&F te worden omdat Verbal om gezondheidsredenen wisselend aanwezig is.quote:
Dat ze graag wat te doen heeft naast het niet-bij-te-houden-zo-snelle klusforum is wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb haar een week of 3/4 geleden gevraagd om naast FHZ ook moderator op F&F te worden omdat Verbal om gezondheidsredenen wisselend aanwezig is.
In overleg met de FA's uiteraard.
Dus doen we het nu gezellig met zijn 3tjes.
Er heeft een sticky gehangen en ze staat er nu bij in de faq.
Je mag me wel rechtstreeks aanspreken hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:20 schreef Vow het volgende:
[..]
Dat ze graag wat te doen heeft naast het niet-bij-te-houden-zo-snelle klusforum is wel begrijpelijk.
Als iemand vraagt een naam voor zijn konijn te bedenken en ik zeg "Kerstmenu", is dat zo erg? Kwets ik er iemand mee? Discriminatie? Het wordt in ieder geval promt door Tingelbell verwijderd.
Het is hoogstens een flauwe grap. Ik dacht dat er op Fok! wel iets kon.
Ik lees hier 2 nogal neerbuigende teksten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:20 schreef Vow het volgende:
Dat ze graag wat te doen heeft naast het niet-bij-te-houden-zo-snelle klusforum is wel begrijpelijk.
Dan wordt het hoog tijd dat je de faq van F&F eens leest, en de historie, en weet dat het erg flauw overkomt na een aantal jaar dit soort teksten. Onzin is toch echt ergens anders.quote:Als iemand vraagt een naam voor zijn konijn te bedenken en ik zeg "Kerstmenu", is dat zo erg? Kwets ik er iemand mee? Discriminatie?
En wéér tiep je haar naam ( met opzet ) foutquote:Het wordt in ieder geval promt door Tingelbell verwijderd.
Dan ligt toch echt aan jou.quote:Het is hoogstens een flauwe grap. Ik dacht dat er op Fok! wel iets kon.
Eentje. Dat het een briljant idee was om het klusforum permanent te maken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lees hier 2 nogal neerbuigende teksten.
F&F is geen onderdeel van Fok?quote:Dan wordt het hoog tijd dat je de faq van F&F eens leest, en de historie, en weet dat het erg flauw overkomt na een aantal jaar dit soort teksten. Onzin is toch echt ergens anders.
quote:En wéér tiep je haar naam ( met opzet ) fout
Ik verbagger niks, maak alleen een luchtig grapje.quote:Dan ligt toch echt aan jou.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Vow je verbaggert niks en een luchtig grapje is misschien wel zomaar (te) snel weggehaald.
Als je al minstens 1334 keer dit soort ludiek bedoelde namen voorbij ziet komen, is het voor jou mss wel leuk, maar voor ons al niet meer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:58 schreef Vow het volgende:
Als ludieke naam was kerstmenu best aardig vond ik.
Nou, hij was niet geheel en al inhoudelijk. Veel gescheld op schijthonden en dat werd zelfs tot Volkert van der Graaf doorgetrokken. Eigenlijk een beetje spijt van dat ik hem naar het overigens vriendelijke F&F had gehaaldquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:13 schreef Harry_Sack het volgende:
Verbal, wat is precies de bedoeling met Honden aan de riem in het Vondelpark!!!!
Ik wil daar graag reageren, het is toch een normaal draadje, of wat?
Rare foto's van je beest - Deel 2quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:19 schreef Oblivion het volgende:
Rare foto's van je beest
Is hier een vervolg op?
Sorry had de jouwe niet gezien, komt in orde enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag deze op slot, hij is dubbel: [SC deel 32] Met een dikke pluim!
Thank youquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:51 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Sorry had de jouwe niet gezien, komt in orde enzo
Je was me net voor en UITERAARD wordt deze niet teruggezet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:56 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
wmb. wel. Mocht dat niet zo zijn kan een F&F-modje het weer terugzetten
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef kissa het volgende:
http://media.putfile.com/Mvi_8219
ff proberen![]()
Nu doe je exact hetzelfde!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef Verbal het volgende:
Lieve Nuek, doe niet zo dramatisch zeg.
Je mag het van mij kinderachtig vinden, prima. Ter kennisgeving aangenomen.
Post lekker je orignele post dan maar, inclusief je stoere antwoord, begint de slowchat lekker opnieuw. Leef je uit, als jet het niet laten kan. Ik zal het laten staan.
Weltrusten.
V.
Niet per se, nee, en wellicht was ik daarin wat te voortvarend. Maar als je vervolgens geen zin hebt om dingen opnieuw te posten, dan niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:32 schreef Nuek het volgende:
[..]
Nu doe je exact hetzelfde!
Het is niet mijn probleem als n.a.v. van een post van mij slowchat ontstaat. Dat is jouw zorg maar dat wil niet zeggen dat de oplossing gelijk ligt in het weghalen van de post die 'oorzaak' is.
Je doet er heel erg dramatisch over. Post gewoon opnieuw. Ik heb je in eerste instantie gevraagd die SC-lokker weg te laten, en hierboven heb ik gezegd dat je lekker moet doen waar je zin in hebt.quote:Het gaat hier niet om drama maar gewoon om principe.
'behandelen'. Er is een post van jou verwijderd in een heel ritsje SC. Was een fifty-fity-beslissing of ik jouw post weg moest halen. Kwartje viel de delete-kant op. Kan over getwist worden. Oplossing: opnieuw posten. Heeft niks met 'behandelen' te maken.quote:Als iemand jou op deze manier zou behandelen zou je dat ook niet leuk vinden of accepteren.
Mail MSN etc etc.. niet hier svp jullie stupide spelletjes spelen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:28 schreef Stali. het volgende:
Voor HarryS: Man, doe normaal! Ik ben stapel op Olleke!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:50 schreef barman het volgende:
Hoi Poesliefhebbers,
Eergisteren postte ik deze post in
Jonge kat gevonden bij Elsloo, Limburg *Poes* deel 2 over Belacheloos zwijgzame gedrag. Daarbij zetten ik net als Bluezz eerder had gedaan zijn posthistory neer en zijn profile om te zien of hij nog op Fok kwam.
Inmiddels is hij gisteren alweer op Fok geweest zonder iets te posten. Ik wil dat topic niet nodeloos kicken vandaar dat ik het hier meld.
Misschien was ik te bot met mijn voorstel het topic te laten rusten om teleurstellingen te voorkomen. Het is al een teleurstelling, nee, het is inmiddels een echt mysterie aan het worden. Wat kunnen we eraan doen om het te ontrafelen?
Hem blijven stalken en toch maar zijn topic volspammen met oproepen desnoods tot het een hele reeks is?
Of afwachten en steeds op zijn profile blijven klikken vol verbazing dat de vogel alweeer is gevlogen...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:55 schreef Bluezz het volgende:
Dit past mss beter in FB van F&F.
Maar goed, ik had ook al zoiets van, je komt nog wel op fok, maar kennelijk geen zin meer, en om maar steeds te kicken op deze manier heeft ook geen zin idd.
Jammer... maar helaas
Ik heb het de hele middag verders in de gaten gehoudenquote:Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef tonja het volgende:
Wat mij betreft mag er een slotje op Dat was dus een vriendin
..totaal verbaggerd.
Laat maar, het gebagger lijkt gestopt.
Jij moet wel heel eenzaam zijn om zo te reageren.quote:Op zondag 13 november 2005 13:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Bluez,
Aah en je blijft derin
Nog mijn innige dank voor de nachtsalvo´s hier, wat het was weet ik niet maar ik kwam niet meer bij! Ik ben lachend naar bed gegaan..ongelooflijk gewoon..
Thnks a lot!![]()
Ik ben absoluut niet eenzaam maar ben in de eerste instantie wél aan fok blijven * hangen * doordat ik niet meer bij kwam van het lachen, maaja dat was in ONZ en KLBquote:Op zondag 13 november 2005 20:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij moet wel heel eenzaam zijn om zo te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |