abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30732069
Ik heb sinds kort een grijze roodstaart baby van 6,5 week ongeveer. Maar nu heb ik een probleem sinds dat ik hem heb nu 4 dagen krijst hij alleen maar. Als je weg gaat en een tijdje later terug komt dan is het stil totdat hij je weer in de gaten heeft. Ook na het voeden blijft hij krijsen en ik zou echt niet weten wat ik eraan zou kunnen doen. Ook als ik hem bij me heb op schoot is hij geen moment stil.

Heeft iemand tips?
pi_30732216
dat krijsen doet hij uit angst of boosheid.
Onze roodstaart doet het ook en je moet het negeren.
Of het ook zo werkt bij een jonkie weet ik niet,
Wij negeren de papegaai en geven hem dan ook geen eten.
op het moment dat hij stil is krijgt hij wat lekkers
pi_30732374
Horen papegaaien niet met zn 2tjes??
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_30732849
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Horen papegaaien niet met zn 2tjes??
Mensen die ik ken hebben er maar 1, maar je moet dan wel genoeg tijd besteden aan het beestje.
  † In Memoriam † maandag 19 september 2005 @ 18:37:57 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_30737437
Is ie niet eenzaam?
Waar heb je hem vandaan? Mss mist ie wel zijn veilige nest, en dat duurt mss wel even?
Heb je al eerder zo'n beestje gehad?
pi_30738070
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:38 schreef Bluezz het volgende:
Is ie niet eenzaam?
Waar heb je hem vandaan? Mss mist ie wel zijn veilige nest, en dat duurt mss wel even?
Heb je al eerder zo'n beestje gehad?
Ik weet niet of hij eenzaam is... hij komt uit een winkel waar ze meer jonge papegaaien hebben. Hij eet verder wel goed. Verder weet ik dus niet wat normaal is aangezien ik nog nooit eerder een grijze roodstaart heb gehad. Maar ik ken iemand en die had er 1 van 10 weken en die leek wel vrij rustig...

Maar over dat eenzame... dan zou je zeggen als je hem lekker tegen je aanhoud dat hij dan wel wat kalmer wordt. Maar het is juist als je een tijdje de woonkamer verlaat dan wordt hij rustig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')