Ga eens praten met je buurvrouw, zij hoort jouw katn iet te voerenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:24 schreef Skimmer het volgende:
Misschien moet je tegen die buurvrouw zeggen dat je graag zelf voor je eigen katten wilt zorgen, en dat zij ze dus geen eten moet geven, en al helemaal niet binnen moet halen. Doet ze het wel dan doe je aangifte van diefstal.
Ik heb een LAT relatie met mijn kat. Mijn beest vindt het ook niet erg als ik eens ergens anders eet. We liggen wel in een 1 bed.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:27 schreef Uhmmie het volgende:
als ie vaker bij buuf zit dan bij jou.. dan is het kennelijk bij buuf leuker dan bij jou
misschien vind hij het wel gewoon lekker rustig bij de buuf?
en je mag buufje schppen als ze je kat voert.. want dat hoort niet
stel je voor jouw kat zit op zwaar dieet.. en dan gaat een willekeurige persoon er gewoon kattevoer in stoppen
misschien moet je dat eens tegen dr zeggen.. want afgezien dat de buuf het ongetwijfeld heel lief bedoeld.. is het toch niet zo fijn
ik had op gegeven moment mijn buren afgericht dat ipv het aan de kat geven.. ze bakjes naast mijn achterdeur neerzetten zodat ik het zelf kon geven
(die gaven die kat alles wat los en vast zat en "over" was.. varierend van corned beef tot een halve kilo zalm)
mja die heb ik ook met mijn katquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik heb een LAT relatie met mijn kat. Mijn beest vindt het ook niet erg als ik eens ergens anders eet. We liggen wel in een 1 bed.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:21 schreef deedeetee het volgende:
En mijn buurman is helaas overhoop gereden dus er is geen oppas in de buurt.
Dat ga ik mijn katten niet aan doen ik blijf gewoon lekker thuisquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:34 schreef Abigail het volgende:
[..]
![]()
Hee en Deedeetee, er bestaat ook nog zoiets als een kattenpension hoor![]()
Misschien was het dan wel niet voorbestemdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:49 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
mja die heb ik ook met mijn kat
die vindt het overigens wel erg als ik ergens anders eet/slaap
maar af en toe gebeurd dat nou eenmaal
en het is allemaal niet zo'n drama
tot je kat besluit dt het ergens anders definitief leuker is
of je kat op speciaal voer leeft.. want dan word ie dus hartstikke ziek van het voer van iemand anders
snappu wat ik bedoel?
was niet speciaal bedoelt qua deze kat.. maar meer gewoon dat mensen vaker katten voeren die niet van hun zijn.. maar er heel niet bij nadenken dat het misschien wel helemaal niet goed is voor de kat in kwestie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |