Ik heb de hele site gelezen alvorens het topic dichtging. Wellicht was deze hele toelichting die je nu geeft handig geweest, een openingspost met alleen een link red het sowieso meestal niet op Fok
![]()
Ik heb wel gelezen dat stichting aap er mee bezig was, maar niet dat het
via stichting aap ging, alhoewel ik dat natuurlijk onmiddelijk van je aanneem. Dan weten zij ook dat een particulier zelden een budeb/cites verklaring krijgt. Ook denk ik dat als stichting aap er mee bezig is, wat moet een gemiddelde Fok!ker er dan nog aan doen? Dat bedoel ik niet zo lullig als dat het er staat, maar als dierentuinen Singé al niet willen opvangen, wat kunnen wij er dan nog aan doen?
Dat het goed en fout verhaaltje niet aan de orde is begreep ik wel (en bovendien ken ik jouw posts en je bent altijd zeer integer als het om dieren gaat), maar ik vrees wel voor meer reacties zoals die ene die ge-edit werd, als ik eerlijk ben.
We hebben overlegd met een FA alvorens het topic te sluiten, en die was ook van mening dat het beter maar dicht kon. Ik zal jouw post hier nog eens voorleggen.