Whahaha dat had ik wel 'ns willen zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:11 schreef Foo_niks het volgende:
In dezelfde documantaire kwam trouwens ook een cackatoo voor die de eigenaar van het huis altijd aanviel.
Beste man zat nu met een motorhelm op de bank .
Voor jullie en alle andere (toekomstige) F&F posters :quote:Op zondag 8 mei 2005 23:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
okidoki dan open ik er 1tje thx anyway
Dat kan, maar er is natuurlijk ook een heel gezellig SC topic, waar uitgebreid hierover(over vanalles) wordt gesproken, mét plaatjes belevenissen en foto'squote:Op maandag 9 mei 2005 07:11 schreef Klonk het volgende:
wat toevallig zat ik net over na te denken, in bijvoorbeeld de kattenfoto topics komen door foto's verhaaltjes los, het lijkt mij dan ook een goed/leuk idee (vooral dat laatste) om 1 topic te hebben voor katten verhaaltjes, foto's, belevenissen en plaatjes.
Kun je er nog een paar verwijderen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:29 schreef Bluezz het volgende:
On my way....
Het is wel prima zo, dankjewelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Heb ik dus gedaan maar wil notes zetten/reminders voor mezelf.
Dat kost meer tijd dan alleen maar weghalen.
Ik zei dat je het NETJES moest vragen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:57 schreef Redux het volgende:
waarom schopte je m'n topic naar onz, tinkelbell? Slaat toch nergens op? Het was een serieus topic.
Ik heb heel MSN eruit gedonderd, maar ik had dan wel meer verloren zaken zeg maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:31 schreef laffer het volgende:
ik zie nog geen nieuw henk topic![]()
ik heb wel uit respect m`n MSN op "afwezig" gezet![]()
Lafferd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:31 schreef laffer het volgende:
ik zie nog geen nieuw henk topic![]()
ik heb wel uit respect m`n MSN op "afwezig" gezet![]()
Ach.. dat doe je zelf zeg maar hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:54 schreef Stali. het volgende:
Ik heb heel MSN eruit gedonderd, maar ik had dan wel meer verloren zaken zeg maar..
whehe, ik zal m`n MSN ff opstarten (ik gebruik het eigenlijk nooit)quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lafferd.
Come in to mine beeb.
Al is het maar uit respect offline
Mwa, ik ben er nu al overheen, maar vooruit, ik open wel een nieuw topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Hoi Redux,
Er liepen een tweetal topics van mensen die vandaag een dier verloren hadden. Die topics werden redelijk verbaggert en toen kwam jij met Henk. Ik nam dat niet helemaal serieus op dat moment.
Maar goed, jij zegt van wel en misschien zat ik fout. Ik zou zeggen: probeer het maar opnieuw.
En beloof me dan dat je bij je volgende goudvis de batterijen uit de kom houdt.
Ik kijk even, en vraag naquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef Spindizzy het volgende:
Er zijn nu twee Honden Fototopics open. Misschien kunnen ze gemerged?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |