Dat is aan m'n ouders. Misschien dat ze een nieuwe nemen, misschien niet. M'n broers en ik denken er wel over om m'n ouders een hond kado te doen voor hun verjaardagen als ze er weer een willen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:07 schreef Ondergrond het volgende:.
Das altijd klote.. sterkte.. en ga je een nieuwe nemen ?
Het feit dat hij niet naast me staat weerhoudt mij ervan hem niet het ziekenhuis in te slaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Mijn intelligentie weerhoud mij ervan hier met jou in discussie te gaan.
Niet de moeite waard dat is juist waar dat soort minkukels op uit is.......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Mijn intelligentie weerhoud mij ervan hier met jou in discussie te gaan.
Yep Kooiker, erg actief ja, veel wandelen en spelen. Dat ie niet meer wilde spelen de laatste paar weken was wel een goede aanwijzing dat er iets helemaal mis was.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:45 schreef deedeetee het volgende:
Ik wilde net vragen om wat meer over de hond te vertellen, is het toevallig een kooiker ? Of was hij groter ?![]()
Het ziet eruit als een actief type hij hield zeker veel van wandelen ?
Ik verwijder even (wat mijn gewoonte normaal is) eens niets.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:42 schreef Ondergrond het volgende:
Bluezz, anders verwijder je die post.
Zo ziet het er ook niet uit..
Jammer want ze kunnen best wel oud worden. Zijn het nu allemansvrienden of is het een hond die terughoudend is tegenover vreemden ? Ik vind 't een leuk ras en erg mooi om te zien maar ik ken zelf niemand die er eentje heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep Kooiker, erg actief ja, veel wandelen en spelen. Dat ie niet meer wilde spelen de laatste paar weken was wel een goede aanwijzing dat er iets helemaal mis was.
Whahaha en dat zonder de bek te branden ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:53 schreef Thomas B. het volgende:
Je moet aan de leuke dingen denken.
Zat er een stel duitsers te barbequen. Rex vrat zo al die worsten van de barbeque
Waarschijnlijk viel het met de pijn nog mee, al is dat moeilijk in te schatten. Hij moest alleen ontzettend hoesten de laatste week en dat was gewoon zielig om te zien. Hij was gewoon echt niet meer in orde en als de dierenarts hem niet in had laten slapen waren het nog een paar echt vervelende weken geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:48 schreef Thomas B. het volgende:
Even OT:
Je zei een spuitje... heeft onze hond ook gehad toendertijd. Heeft ie veel pijn gehad op het einde? Onze hond was echt een wrak op het einde. Viel de hele tijd van de trap af, was de hele tijd in de war enzo... tenminste zo herinner ik het me.
Omdat er een stel kleuters dit topic hadden gevonden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vanwaar al die edits?
Ze worden zo tussen de 10 en 15 meestal, die van ons was dus 11.5 Redelijk netjes dus. Die van ons was best een allemansvriend, er waren maar weinig mensen van wie hij echt niets moest hebben, maar dat was dan ook vaak wederzijds. Meestal ging het wel goed, na even wennen. Vooral kinderen ging altijd heel goed. Alleen niet alle kooikers zijn allemansvrienden. Dat kan nog wel eens verschillen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jammer want ze kunnen best wel oud worden. Zijn het nu allemansvrienden of is het een hond die terughoudend is tegenover vreemden ? Ik vind 't een leuk ras en erg mooi om te zien maar ik ken zelf niemand die er eentje heeft.
Erg moeilijk is dat als je hond ziek is en je niks kunt doen hé ? Ik heb een week met een hond gesukkeld tussen hoop en vreze in en toen we dachten dat een operatie oplossing zou brengen bleek het allemaal veel erger als de DA had verwacht en moest ik toch nog besluiten haar in te laten slapen. Dat was toen heel erg naar.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarschijnlijk viel het met de pijn nog mee, al is dat moeilijk in te schatten. Hij moest alleen ontzettend hoesten de laatste week en dat was gewoon zielig om te zien. Hij was gewoon echt niet meer in orde en als de dierenarts hem niet in had laten slapen waren het nog een paar echt vervelende weken geweest.
Onze hond ook. Zakte steeds door z'n heupen. Op het eind lag hij zelfs te poepen op de keukenvloer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:48 schreef Thomas B. het volgende:
Even OT:
Je zei een spuitje... heeft onze hond ook gehad toendertijd. Heeft ie veel pijn gehad op het einde? Onze hond was echt een wrak op het einde. Viel de hele tijd van de trap af, was de hele tijd in de war enzo... tenminste zo herinner ik het me.
Lees de faq van F&F.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gecondoleerd, ik heb nooit meer dan een hamster verloren maar het lijkt me erg rot..
vanwaar al die edits?
Kei is toen ie een jaar of 2 was al een keer bijna dood geweest. Hij had toen iedere keer geen fut meer, iedere keer naar de dierenarts, kreeg ie weer antibiotica, ging het weer goed en later was de fut weer weg. Uiteindelijk in wageningen bij een dierenarts terechtgekomen die constateerde dat ie een ontsteking aan de hartspier had. Andere zwaardere en langere antibioticakuur en het was over.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Erg moeilijk is dat als je hond ziek is en je niks kunt doen hé ? Ik heb een week met een hond gesukkeld tussen hoop en vreze in en toen we dachten dat een operatie oplossing zou brengen bleek het allemaal veel erger als de DA had verwacht en moest ik toch nog besluiten haar in te laten slapen. Dat was toen heel erg naar.....
Dat is erg, zo ver moet je 't eigenlijk niet laten komen.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Onze hond ook. Zakte steeds door z'n heupen. Op het eind lag hij zelfs te poepen op de keukenvloer.
jeetje ....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Onze hond ook. Zakte steeds door z'n heupen. Op het eind lag hij zelfs te poepen op de keukenvloer.
Waarschijnlijk wel d'r bek verbrand... was niet altijd de slimste hondquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Whahaha en dat zonder de bek te branden ?Respect !!
![]()
Mja had Rex ook idd...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ach 't is maar net hoe je 't bekijkt, ze had 't er waarschijnlijk graag voor over !quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel d'r bek verbrand... was niet altijd de slimste hond![]()
Je ziet bij een hond snel genoeg of hij nog vrolijk is of niet. Als een hond altijd heel actief vrolijk is geweest en hij kan alleen nog maar suf voor zich uit liggen staren, dan heeft het naar mijn mening weinig nut nog langer door te sukkelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mja had Rex ook idd...
Ze was ook al 13 en dan weet je dat het toch niet meer beter zal gaan. Dan kan je er imo maar beter een einde aan maken, dan dat arme beest nog langer te laten lijden.
Dan heeft hij in ieder geval nog een heleboel gezonde, fijne jaren gehad. Dat is wel fijn om aan te denken. De eerste weken is het 't moeilijkste omdat je dan nog steeds met de hond wilt wandelen en hem eten geven enzo en dan schrik je als 't je invalt dat de hond er niet meer is. Maar dat slijt wel gelukkig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef DrMarten het volgende:
Sindsdien zijn we dus ook niet meer bij de dierenarts geweest die dit gemist heeft.
Ik liep al niet veel meer met de hond aangezien ik niet meer thuis woon, maar de volgende keer dat ik daar binnen kom zal wel even raar zijn ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dan heeft hij in ieder geval nog een heleboel gezonde, fijne jaren gehad. Dat is wel fijn om aan te denken. De eerste weken is het 't moeilijkste omdat je dan nog steeds met de hond wilt wandelen en hem eten geven enzo en dan schrik je als 't je invalt dat de hond er niet meer is. Maar dat slijt wel gelukkig.![]()
Is er geen nieuwe hond gekomenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:19 schreef Thomas B. het volgende:
Hoorde dat ook van veel mensen die de maanden erna over de vloer kwamen. Ze wisten wel dat ze dood was, maar je mist wel gewoon 'iets', zegmaar. Als is het maar dat je gewoon je botherham op tafel kon laten staan
Slecht opgevoedde hond dan, bij ons konden we brood e.d. zelf op de grond laten staanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:19 schreef Thomas B. het volgende:
Als is het maar dat je gewoon je botherham op tafel kon laten staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |