Dat is aan m'n ouders. Misschien dat ze een nieuwe nemen, misschien niet. M'n broers en ik denken er wel over om m'n ouders een hond kado te doen voor hun verjaardagen als ze er weer een willen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:07 schreef Ondergrond het volgende:.
Das altijd klote.. sterkte.. en ga je een nieuwe nemen ?
Het feit dat hij niet naast me staat weerhoudt mij ervan hem niet het ziekenhuis in te slaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Mijn intelligentie weerhoud mij ervan hier met jou in discussie te gaan.
Niet de moeite waard dat is juist waar dat soort minkukels op uit is.......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Mijn intelligentie weerhoud mij ervan hier met jou in discussie te gaan.
Yep Kooiker, erg actief ja, veel wandelen en spelen. Dat ie niet meer wilde spelen de laatste paar weken was wel een goede aanwijzing dat er iets helemaal mis was.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:45 schreef deedeetee het volgende:
Ik wilde net vragen om wat meer over de hond te vertellen, is het toevallig een kooiker ? Of was hij groter ?![]()
Het ziet eruit als een actief type hij hield zeker veel van wandelen ?
Ik verwijder even (wat mijn gewoonte normaal is) eens niets.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:42 schreef Ondergrond het volgende:
Bluezz, anders verwijder je die post.
Zo ziet het er ook niet uit..
Jammer want ze kunnen best wel oud worden. Zijn het nu allemansvrienden of is het een hond die terughoudend is tegenover vreemden ? Ik vind 't een leuk ras en erg mooi om te zien maar ik ken zelf niemand die er eentje heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep Kooiker, erg actief ja, veel wandelen en spelen. Dat ie niet meer wilde spelen de laatste paar weken was wel een goede aanwijzing dat er iets helemaal mis was.
Whahaha en dat zonder de bek te branden ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:53 schreef Thomas B. het volgende:
Je moet aan de leuke dingen denken.
Zat er een stel duitsers te barbequen. Rex vrat zo al die worsten van de barbeque
Waarschijnlijk viel het met de pijn nog mee, al is dat moeilijk in te schatten. Hij moest alleen ontzettend hoesten de laatste week en dat was gewoon zielig om te zien. Hij was gewoon echt niet meer in orde en als de dierenarts hem niet in had laten slapen waren het nog een paar echt vervelende weken geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:48 schreef Thomas B. het volgende:
Even OT:
Je zei een spuitje... heeft onze hond ook gehad toendertijd. Heeft ie veel pijn gehad op het einde? Onze hond was echt een wrak op het einde. Viel de hele tijd van de trap af, was de hele tijd in de war enzo... tenminste zo herinner ik het me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |