Ze komen uit hetzelfde nest, maar toen werd er een uitgestoten. Daarna na een jaar begonnen de laatste 2 ook te vechten en het resultaat:
quote:hihi
Op woensdag 23 april 2003 20:01 schreef marla het volgende:
Ze komen uit hetzelfde nest, maar toen werd er een uitgestoten. Daarna na een jaar begonnen de laatste 2 ook te vechten en het resultaat:

heb een hele lieve hamster, is nu al bijna 6 maanden oud.
We hebben hem Spyro genoemd. ![]()
maar ik heb het idee dat zijn nageltjes (ze zijn al niet zo groot) te lang zijn, weet iemand of dat kan en wanneer ze te lang zijn?
quote:Ze zijn te lang als ze langer zijn dan het beestje zelf
Op zaterdag 26 april 2003 16:59 schreef Psyduckie het volgende:
dalijk vragen of mijn vriend de foto´s mee neemt!!!heb een hele lieve hamster, is nu al bijna 6 maanden oud.
We hebben hem Spyro genoemd.maar ik heb het idee dat zijn nageltjes (ze zijn al niet zo groot) te lang zijn, weet iemand of dat kan en wanneer ze te lang zijn?
quote:
Op donderdag 11 december 2003 23:12 schreef BadGirly het volgende:
Dit is m'n lieve kereltje Henkie
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 02:05 schreef Fratz het volgende:
wat leuk! je hebt er een hamsterparadijs van gemaakt!!
Zou gewoon in een dierenwinkel moeten liggen. Anders kunnen ze het misschien bestellen. Ik en m'n vriendin hebben geen idee waar wij 't vandaan hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:47 schreef inkie1010 het volgende:
Geweldig!! Mag ik vragen waar je dat hamster-rennetje vandaan hebt? Ik zie ze wel vaker op foto's maar ik ben ze nog in geen enkele dierenwinkel tegengekomen
Mag je die trouwens gewoon vasthouden, of zijn ze daar te klein voor? Het lijken me zulke leuke beestjes, maar ik ben bang dat ze snel stuk gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:37 schreef inkie1010 het volgende:
...
Dat is dus één van de foto's van de site die ik postte, zie http://www.flickr.com/photos/akagami/sets/143873/ voor meer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |