die beesten zijn best lekker schijnt het. zolang ze niet tot moes zijn gereden kun je ze nog eten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:32 schreef roadronner het volgende:
Een eend... ik reed langs een kanaal. Komt dat beest van links over een weiland aangevlogen... ik zag het al gebeuren.. PATS! Hij vloog zo tegen de bestuurdersportier aan... hoop veren vlogen op. k zag niks meer spartelen dus ik ben maar doorgereden. Het was een auto van de zaak, maar er zaten gelukkig geen krassen op.
Nee volgens mij nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik mik altijd op de kinderen van mensen die in dit topic posten... uit medelijden rijd ik dan altijd nog achteruit en weer vooruit en weer achteruit over zo'n kindje heen, net zo lang tot ie echt goed plat is. Stoer he?(of is dit weer niet 'grappig' ?)
nee dat is struggle of life.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:52 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Stelletje debielen... waarom is het leuk die beesten te killen? Zielige figuren hoor!
ja das altijd moeilijk inschatten. kreeg je hem goed onder de wielen of moest je er nog een paar maal overheen rijden?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:55 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Ja een kat heb ik een keer met een scooter doodgereden.
Ik maakte zo een testritje op de scooter van een vriend van mij en toen zag ik een kat. Ik wou die kat effe laten schrikken met de gedachte dat hij wel opzij zou gaan.
Jammergenoeg voor hem had ik het mis![]()
Dat heb ik dus met jouw kinderen, die rennen als kakkerlakken weg, zo irritant, moet ik weer met m'n hummer door gras en perkjes om ze te pakken te krijgenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:57 schreef BBH-mode het volgende:
[..]
ja das altijd moeilijk inschatten. kreeg je hem goed onder de wielen of moest je er nog een paar maal overheen rijden?
hey das op de man spelen he.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:00 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met jouw kinderen, die rennen als kakkerlakken weg, zo irritant, moet ik weer met m'n hummer door gras en perkjes om ze te pakken te krijgen![]()
one hit killquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:57 schreef BBH-mode het volgende:
[..]
ja das altijd moeilijk inschatten. kreeg je hem goed onder de wielen of moest je er nog een paar maal overheen rijden?
Mijn moeder doet het gratis sinds ze er niet meer is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:02 schreef BBH-mode het volgende:
[..]
hey das op de man spelen he.
ik heb het over irritante dieren die hun plek niet weten.
btw pijpt je moeder nog steeds voor 5 euro?
misschien moet je de volgende keer prikkeldraad onder je auto spannen, dan weet je zeker dat je hem te pakken krijgt!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:10 schreef mart81 het volgende:
1x een kat maar die liep gewoon weer verdwaasd verder
en een eend tegen de bumper, die heeft het niet overleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |