abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:58:45 #1
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_27994743
Kreeg net van iemand in het park te horen dat ze over een week ofzo niet meer los mogen lopen in het park omdat het testament veroudert is??

Dit zou met behulp van Moskovich zijn gegaan?

Iemand hier een bron van? Wil nu wel weten of het echt zo is anders gaan we natuurlijk PROTESTEREN!!!
People are the biggest virus walking the face of this planet!!!
Don't Hate Immigrate!
pi_27994790
Het openluchttheater hebben ze ook al naar de klote geholpen.

Actie, nu!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_27994806
Testament, wie is er dood
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:05:39 #4
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_27994950
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:00 schreef ChrisJX het volgende:
Zo'n honderd jaar geleden was het vondelpark prive eigendom van 2 oude dametje die gek waren op honden, na hun overlijden is er in hun testament opgenomen dat het park alleen vrij toegankelijk zou zijn mits de honden los in het park mogen lopen! En dat hebben ze aangevochten en gewonnen omdat het testament veroudert zou zijn. Alleen dat is bullshit want het dan zou de familie van de twee dametje's ook beroep kunnen doen en het park weer prive maken!

Als ik moet kiezen tussen de hond aan de lijn in het park of dat niemand het park in komt ga ik toch voor het tweede!

Anders heb je een park vol met opgefokte honden die ten eerste hun energie niet kwijt kunnen, zich aggresief gaan gedragen omdat ze continu aan de lijn moeten lopen. Zal lekker worden zo.
Don't Hate Immigrate!
pi_27995002
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:00 schreef ChrisJX het volgende:
Het testament van de twee oude dametjes die het park (hun achtertuin ofzo) achterlieten aan de gemeenschap, onder bepaalde voorwaarden.

geen zin om de exacte geschiedenis op te googelen, ts komt er vast wel mee.

edit: zie je wel!
pi_27995006
Dat is nu net één van de charmes van het Vondelpark... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_27995012
Gewoon alle honden afschaffen, heb je ook geen gezeur

Maar bedankt voor de uitleg
pi_27995015
Honden aan de lijn, ik snuffel toch ook niet ongevraagd aan andermans schoenen ...
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:08:31 #9
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_27995027
Niet snel genoeg aan de riem, die vieze poepmachines
pi_27995074
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:05 schreef EKS1707 het volgende:

[..]
En dat hebben ze aangevochten en gewonnen omdat het testament veroudert zou zijn.
Serieus?
Da's best schandalig.
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:13:48 #11
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_27995186
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:07 schreef michiel- het volgende:
Honden aan de lijn, ik snuffel toch ook niet ongevraagd aan andermans schoenen ...
Jongen al zou je vragen of je aan m'n schoenen mocht snuffelen zou ik nog nee zeggen, tenzij je je zo erg honds voelt op 4 poten loopt kwispelt en hijgt dan mischien wel even snel
Don't Hate Immigrate!
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:15:26 #12
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_27995228
Die rothonden moeten aan de lijn.
Ik heb geen trek om als ik door dat parkje loop een hond aan mijn voeten te moeten kleven.
Het zijn vieze en vervuilende beesten. Daarnaast ook nog vals voor anderen en poepen maar raak.
Weg ermee!!!! verbieden om honden te houden. En loslopende honden afschieten.......
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_27995249
BEESTEN DIE IN JE KRUIS GAAN SNUFFELEN MOETE AAN EEN TOUW
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:17:37 #14
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_27995288
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:07 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dat is nu net één van de charmes van het Vondelpark... .
Precies, daar staat het vondelpark BEKEND om, zelfs in het buitenland
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:08 schreef Slarioux het volgende:
Niet snel genoeg aan de riem, die vieze poepmachines
Nee al die junkies/daklozen die het park ondershijten zijn zo fris.
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:10 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Serieus?
Da's best schandalig.
Jah en vooral omdat ze het hebben gedaan voor die kut toeristen die hier 2 maanden per jaar komen! Ik loop er het gehele jaar!
Don't Hate Immigrate!
pi_27995298
Mooi zo. Vieze stinkbeesten.. Komen ze altijd om je heen kwijlen als je gewoon ff rustig wil wandelen. De enige goeie hond, is een dooie hond.
pi_27995340
En terecht! Opsodemieteren met die stinkende beesten! Kwam net thuis, ruik wat, jahoor... WEER hondestront onder m'n schoenen... GATVER DE GATVER, RUIM JE SCHIJT OP!!!!

Iedereen die zo asociaal is om een hond in de stad te houden mag van mijn part 3x zo veel strontbelasting betalen en moet verplicht worden alle geproduceerde stront op te ruimen.

(ik schijt toch ook niet bij jou in de tuin)
pi_27995358
Ik heb het ook niet zo op honden, maar als dat park is ingesteld om honden los te mogen laten lopen is het vrij raar om te zeggen dat het nu ineens niet meer mag.

Maar hebben we al een officiële bron? Want mss is het wel helemaal niet waar.
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:20:58 #18
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_27995387
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Die rothonden moeten aan de lijn.
Ik heb geen trek om als ik door dat parkje loop een hond aan mijn voeten te moeten kleven.
Het zijn vieze en vervuilende beesten. Daarnaast ook nog vals voor anderen en poepen maar raak.
Weg ermee!!!! verbieden om honden te houden. En loslopende honden afschieten.......
Hmm..wat dacht je van niet door DAT park lopen, zijn genoeg parken waar honden aan de lijn moeten, wacht ff in ALLE andere parken moeten honden aan de lijn.

Verbieden om honden te houden?

Wist je dat er honden zijn die hoger in de bevolkingsgroep staan dan jouw, die redden namelijk mensen levens! Ooit van blindegeleidenhonden gehoord?

Het enige vieze en vervuilde ben jij vriend.

Tjah waarom zouden we achter criminelen aangaan, loslopende honden dat is pas een gevaar voor de samenleving!

Idioot
Don't Hate Immigrate!
pi_27995396
Wat belachelijk .
pi_27995490
goed nieuws .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:24:40 #21
110987 ErwinRommel
pi_27995522
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:20 schreef EKS1707 het volgende:

[..]

Hmm..wat dacht je van niet door DAT park lopen, zijn genoeg parken waar honden aan de lijn moeten, wacht ff in ALLE andere parken moeten honden aan de lijn.

Verbieden om honden te houden?

Wist je dat er honden zijn die hoger in de bevolkingsgroep staan dan jouw, die redden namelijk mensen levens! Ooit van blindegeleidenhonden gehoord?

Het enige vieze en vervuilde ben jij vriend.

Tjah waarom zouden we achter criminelen aangaan, loslopende honden dat is pas een gevaar voor de samenleving!

Idioot
Mensen die honden houden zijn idioot!!! Ik in elk geval niet.
Voor blinden zijn er met de huidige technologie wel andere middelen te bedenken dan een poepfabriek.

En als IK in dat park wil rondlopen dan doe ik dat, en wil ik geen levende hond zien die mijn plezier bederft door weer wat poepresten achter te laten.

Hondenbezitters mogen ze dan ook consequent keihard aanpakken als ze ook maar een stap verkeerd doen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:25:46 #22
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_27995565
Ik steel hem even naar F&F

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:25:54 #23
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_27995568
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:17 schreef Nouk het volgende:
Mooi zo. Vieze stinkbeesten.. Komen ze altijd om je heen kwijlen als je gewoon ff rustig wil wandelen. De enige goeie hond, is een dooie hond.
ZIe vorige post join the idiot club!
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:19 schreef veejay het volgende:
En terecht! Opsodemieteren met die stinkende beesten! Kwam net thuis, ruik wat, jahoor... WEER hondestront onder m'n schoenen... GATVER DE GATVER, RUIM JE SCHIJT OP!!!!

Iedereen die zo asociaal is om een hond in de stad te houden mag van mijn part 3x zo veel strontbelasting betalen en moet verplicht worden alle geproduceerde stront op te ruimen.

(ik schijt toch ook niet bij jou in de tuin)
Mischien een brilletje halen? ik zie/ruik drollen namelijk meestal liggen!

De hondenbelasting is al assiocaal verhoogt van rond de 70 naar de 90 en je bent verplicht je hondenstront op te ruimen als de popo je ziet krijg je een boete!

En ik ga m'n hondenshijt niet opruimen betaal al 90 euro belangsting mogen ze het lekker zelf opruimen ook!
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:20 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb het ook niet zo op honden, maar als dat park is ingesteld om honden los te mogen laten lopen is het vrij raar om te zeggen dat het nu ineens niet meer mag.

Maar hebben we al een officiële bron? Want mss is het wel helemaal niet waar.
Jah ik zoek als een gek maar kan niks vinden dus zal waarschijnljik niet waar zijn...was al bang dat ik die mensen niet meer gek mocht maken in het park!

Is dat beest niet gevaarlijk, jah meneer daarom loopt hij ook los
Don't Hate Immigrate!
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:28:14 #24
110987 ErwinRommel
pi_27995651
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:25 schreef EKS1707 het volgende:

[..]

ZIe vorige post join the idiot club!
[..]

Mischien een brilletje halen? ik zie/ruik drollen namelijk meestal liggen!

De hondenbelasting is al assiocaal verhoogt van rond de 70 naar de 90 en je bent verplicht je hondenstront op te ruimen als de popo je ziet krijg je een boete!

En ik ga m'n hondenshijt niet opruimen betaal al 90 euro belangsting mogen ze het lekker zelf opruimen ook!
[..]

Jah ik zoek als een gek maar kan niks vinden dus zal waarschijnljik niet waar zijn...was al bang dat ik die mensen niet meer gek mocht maken in het park!

Is dat beest niet gevaarlijk, jah meneer daarom loopt hij ook los
Daar ga je dus al de fout in, jou rotjoekel schijt op straat, je betaald edoch wel belasting, maar verdomd het om de boel op te ruimen!!!!!! Ze moeten die poepfabriek van jou eens opruimen, dat heet preventief ruimen.
pi_27995677
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 20:13 schreef EKS1707 het volgende:

[..]

Jongen al zou je vragen of je aan m'n schoenen mocht snuffelen zou ik nog nee zeggen, tenzij je je zo erg honds voelt op 4 poten loopt kwispelt en hijgt dan mischien wel even snel
Kijk, ik hoor jou nee zeggen op zo'n moment en zal niet snuffelen.
Een hond daarentegen ... da's nog maar een verrassing per hond, hoe goed 'ie is afgericht!

Hmm, snuffelen aan jouw voeten als ik op 4 poten loop en kwispel/hijg ... zal 't eens heroverwegen.

Maar serieus, op de functionele honden na (blindegeleiden hond, St Bernard, etc) zijn het allemaal kutbeesten, enkel bedoeld om de eenschzame mens te plezieren of je savonds veilig te voelen. Ruim die stront op en val andere mensen niet lastig met je soulmate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')