abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24794422
Kan dat zomaar? Ik vraag me toch af hoe het is afgelopen met de verhuizing van Redux, Herman zou vandaag gaan samenwonen met Henk

Ik hoorde namelijk net dat je vissen helemaal niet kunt verhuizen als ze ouder zijn dan vier maanden.

Weet iemand hoe dat precies zit?
pi_24794451
Oh kut! Ik heb hem op dak van m'n auto laten liggen!!
Ben zo terug!!
pi_24794499
ECHT?! !!
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 11:10:36 #4
43556 miss_dynastie
pi_24794539
pi_24794555
He hallo?! Waar op het dak van je auto? Arme Herman boft dat de zon niet schijnt anders ren je nu naar een gekookt visje. .
pi_24794670
Oh kut, ik heb er helemaal niet meer aan gedacht! Ik heb Herman vanmorgen in een zakje gedaan, maar ik moest de ramen krabben, heb ik hem even op dak van m'n auto gezet, maar ik ben hem helemaal vergeten!!!!! Hij lag er nog wel, alleen weet iemand hoe ik het zakje kan ontdooien? Ik heb hier op m'n werk een magnetron staan..
pi_24794743
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:19 schreef Redux het volgende:
Oh kut, ik heb er helemaal niet meer aan gedacht! Ik heb Herman vanmorgen in een zakje gedaan, maar ik moest de ramen krabben, heb ik hem even op dak van m'n auto gezet, maar ik ben hem helemaal vergeten!!!!! Hij lag er nog wel, alleen weet iemand hoe ik het zakje kan ontdooien? Ik heb hier op m'n werk een magnetron staan..
Ja, ik heb natuurlijk helemaal geen verstand van vissen maar beweegt Herman nog?
pi_24794826
Nou het water in het zakje is bovenaan al ontdooit, maar Herman zit onderin het zakje, en dat gedeelte is nog bevroren
Dat hij de hele weg op m'n dak is blijven liggen zeg, dat is toch wel erg verwonderlijk!!
pi_24794933
Arme Herman, ik denk dat je hem eerst in warm water moet leggen om te kijken of hij nog leeft.
Misschien kan hij ook in een grote bak water in de magnetron, maar hou me ten goede hoor, ik heb niet zoveel verstand van vissen.
pi_24795017
Ik kan het zakje niet gewoon bij Henk in de kom doen zodat het water smelt?
pi_24795085
Nee, dat is toch zielig voor Henk? Ineens in zo'n ijskoude plas.
Eerst toch in een bakje water en dan in de magnetron. Gewoon 30 seconden hoor, niet laten koken. Een beetje zoals je knakworstjes verwarmt.
pi_24802000
Ehm......Niet meer dan 1-2 graden temperatuurverschil anders kan ie in een shock raken.
pi_24805561
Slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')