abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27888100
Jonge kat gevonden bij Elsloo, Limburg

We blijven de avonturen van Poes bij Belacheloos kritisch volgen.
pi_27890584
Ja ik ben benieuwt hoe het nu is eigenlijk..
  maandag 13 juni 2005 @ 16:30:31 #3
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_27891756
Heb me net door het vorige topic heen geploetert

Het is een tabby colourpoint pers denk ik en die klitten bij lange niet zo erg als een * gewone * pers. Het zijn doorgaans hele lieve katten ik hoop dat ze lekker bij Belacheloos kan blijven wonen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_27892898
* Crashcat weer volgt
なんだっけ
pi_27894560
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:08 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat weer volgt
* Ilsjuhh volgt mee
pi_27894609
hoop dat als er een baasje is die gevonden wordt, iig moet daar vind ik wel veel voor gedaan worden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27894776
Hoe staat het trouwens met de klitten van Poes?
  maandag 13 juni 2005 @ 18:24:43 #8
78780 deedeetee
pi_27894811
Vind 't wel vreemd dat het baasje zélf niet veel moeite doet ... advertenties enzo plaatsen.....
Perzen zijn van huisuit beslist GEEN zwerf katten.
pi_27895172
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:14 schreef DarkElf het volgende:
hoop dat als er een baasje is die gevonden wordt, iig moet daar vind ik wel veel voor gedaan worden.
Ja vandaar dat ik het warm hou met een 2e deel
Belacheloos joehoe
pi_27895361
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:24 schreef deedeetee het volgende:
Vind 't wel vreemd dat het baasje zélf niet veel moeite doet ... advertenties enzo plaatsen.....
Perzen zijn van huisuit beslist GEEN zwerf katten.
voor hetzelfde geldt is iemand op vakantie en heeft de oppas hem laten ontsnappen?

ik noem maar wat maar iig moet een vinder ook hard werken aan het vinden van een eventueel baasje.

ik zou mezelf erg schuldig voelen als ik niet álles geprobeerd had om een baasje te vinden als ik een aanlopertje had of een vondelingetje bijv.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27895386
We willen een update van Poes Poes Poes !!
If gymnastics were easy, it would be called football!
  maandag 13 juni 2005 @ 19:05:57 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27895992
Tvp
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 13 juni 2005 @ 19:12:54 #13
78780 deedeetee
pi_27896236
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

voor hetzelfde geldt is iemand op vakantie en heeft de oppas hem laten ontsnappen?
Dat is anders niks voor een pers, maaja 't is nooit uit te sluiten. Natuurlijk is het sneu als de eigenaar hem graag terug wil, maar in dat geval zou ik toch wel verwachten dat die er meer moeite voordeed en overal advertenties zou plaatsen. Dierenartsen bellen en asiels enzo. Dan zou er toch wel iets bekend zijn inmiddels ?
ik dacht eerlijk gezegd heel achterdochtig dat 't arme beest gedumpt is vanwege de kale plek of omdat ie opeen andere manier tegen gevallen is, of gewoon vanwege de vakantie
pi_27897067
Deel 2 Juich!
* innepin wacht geduldig op updates.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_27898193
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:39 schreef innepin het volgende:
Deel 2 Juich!
* innepin wacht geduldig op updates.
* inkie1010 ook!!!!
pi_27898749
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

ik dacht eerlijk gezegd heel achterdochtig dat 't arme beest gedumpt is vanwege de kale plek of omdat ie opeen andere manier tegen gevallen is, of gewoon vanwege de vakantie
kan natuurlijk, zoiets gebeurt helaas maar goed, voor je eigen gevoel moet je er niet álles aan gedaan hebben voor je besluit het beestje te houden? dat bedoelde ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27898845
Terug Vind Poes.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 13 juni 2005 @ 20:35:19 #18
78780 deedeetee
pi_27898973
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

kan natuurlijk, zoiets gebeurt helaas maar goed, voor je eigen gevoel moet je er niet álles aan gedaan hebben voor je besluit het beestje te houden? dat bedoelde ik
tuurlijk maar ik las in 't vorige topic meen ik al dat de TS daar de nodige moeite voor had gedaan
pi_27899792
TVP
pi_27900186
Mensen let erop, TVP's mogen niet meer he (beleid van heel fok)
Het is de bedoeling dat je het bookmarkknopje (koffertje bovenaan) gebruikt.
pi_27901246
Hallo hallo hallo, hier ben ik weer
Wow, deel twee alweer?!
Sorry voor de lange afwezigheid, heb het erg druk gehad
Ik las dat ik niet veel gedaan zou hebben om Poes weer terug naar haar rechtmatige eigenaar te krijgen, maar ik heb zoals ik al zei genoeg dingen aan m'n kop (woon net in nieuw appartement dat opgeknapt moet worden, druk met werk etc.) en probeer tussen het verzorgen door nog wat met Amivedi te bereiken.
Hier nog een mailtje dat ik vandaag kreeg naar aanleiding van de Roermond melding:
quote:
Hoi Belacheloos,

Nee, het is helaas niet moeshni, daar heb ik namelijk ook een foto van. Ik zou willen dat zij het was geweest, die mensen zijn ziek van ellende. Wat fijn dat je zo goed oplet, en wat jammer dat ze niet gechipt is.
Groetjes Francien
Dus helaas vervalt de Roermond melding voor Poes.
Ik wil heus wel een paar site's doorspitten om Poes terug te vinden, dus als iemand me nog wat vermiste/gevonden-dierensites weet op te noemen, graag
Maar ik ga geen posters ofzo ophangen of rondbuurten, aangezien me dat nogal zinloos lijkt, omdat Poes misschien van weet ik waar is komen aantoffelen.
Ik zou het ook niet over m'n hart krijgen om Poes te houden, terwijl ik niet zeker weet of er iemand is die Poes graag terug wil hebben, dus niet zeggen dat ik Poes zelf wil houden.
Zelfs als ik uiteindelijk de baas van Poes niet kan vinden, weet ik niet of ik haar wil houden, tis toch een hele klus zo'n diertje, en ik heb ook nog niks van de huisbaas gehoord
Maar de tijd zal het leren... Tips zijn welkom, en de foto's? Komen later

Over het wel en wee van Poes zelf:

Ik heb vandaag de hele vloer maar es schoongemaakt, aangezien er sinds de komst van Poes onverklaarbare zwarte vlekken op verschenen zijn. Ook heeft Poes vandaag voor het eerst gekotst, een soort bruinige kwijlerige derrie. Klein beetje maar, kan gebeuren he.
De klitten vallen eigenlijk best wel mee, Poes heeft een paar kleintjes, en een wat grotere, die knip ik er nog wel uit.
Poes eet goed haar bordje leeg, en hapt af en toe wat brokjes, die ze wegspoelt met wat vers aqua. En natuurlijk mogen de kattensnoepjes niet ontbreken af en toe
Poes is geen speelkat, want haar balletje heeft ze nog niet aangeraakt, evenals de gordijnen, loshangende draden etc.

Voor de rest gaat het uitstekend met Poes, zover ik dat kan constateren als katten-leek
Kiek mèr, ich bin van 't kamp!
Helle kern tot op de knook!
  maandag 13 juni 2005 @ 21:57:08 #22
78780 deedeetee
pi_27901673
http://www.marktplaats.nl/ heeft ook een * vermist/gevonden * afd.
  maandag 13 juni 2005 @ 21:57:24 #23
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_27901688
wat een lief topic!!

Belacheloos: geweldig wat je allemaal voor de poezewoez doet als kattenleek
Ik hoop echt dat je Poes kan houden als er geen baasje is die zich meldt.

Wat een ontzettend lieve foto's Ik ben helemaal weg van haar!!! Ik denk dat ze een kruising pers/ragdoll is, het kleurpatroon is in iedergeval ragdoll achtig (de bicolor variant). Als er ook maar een druppel ragdoll bloed in zit moet je dr beslis houden als je de gelegenheid hebt Ragdoll zijn vreselijk lief, zeldzame slijmballen en eigenlijk net puppies.

ohja, Poes vindt het misschien wel heel leuk om te spelen met een propje papier. Onze Macho kijkt naar geen enkel speekgoed om, maar kan uren zoet zijn met een propje
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
pi_27901845
quote:
Op maandag 13 juni 2005 21:57 schreef Nijntjuh het volgende:
ohja, Poes vindt het misschien wel heel leuk om te spelen met een propje papier.
Nope
Ik denk dat ik een kruising tussen een kat en een luiaard heb aangetroffen ofzo, hele tijd maar lekker
Totdat ik naar de ijskast loop, dan komt ze wel in beweging
  maandag 13 juni 2005 @ 22:02:53 #25
8949 Nijntjuh
pi_27901912
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:01 schreef Belacheloos het volgende:

[..]

Nope
Ik denk dat ik een kruising tussen een kat en een luiaard heb aangetroffen ofzo, hele tijd maar lekker
of dr zit Heilige Birmaan in: mijn ouders hebben zo'n poezewoez. Volgens mij vader is ie Gereformeerd. Sobertjes en houdt niet van flauwekul zoals knuffelen en spelen.

Macho daarentegen.....
  maandag 13 juni 2005 @ 22:04:51 #26
78780 deedeetee
pi_27901986
quote:
Op maandag 13 juni 2005 21:57 schreef Nijntjuh het volgende:
Ik denk dat ze een kruising pers/ragdoll is, het kleurpatroon is in iedergeval ragdoll achtig (de bicolor variant).
Géén bicolour, colourpoint pers. Kop van een pers, lijf van een pers en lange vacht van een pers, gekleurde point dus clourpoint pers ook wel Himalayan genoemd.
  maandag 13 juni 2005 @ 22:06:44 #27
8949 Nijntjuh
pi_27902061
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Géén bicolour, colourpoint pers. Kop van een pers, lijf van een pers en lange vacht van een pers, gekleurde point dus clourpoint pers ook wel Himalayan genoemd.
geen druppel ragdoll bloed dus
desondanks ben ik helemaal verliefd op dr
pi_27902211
tvp
#geen
  maandag 13 juni 2005 @ 22:49:00 #29
78780 deedeetee
pi_27903653
ff een plaatje gezocht , kon jammer genoeg niet zo gauw een tabby vinden :

dit is een choc colourpoint pers géén tabby, met dat streepjespatroon wordt de kleur veel lichter op de kop en de pootjes. Op de staart kun je meestal geen * ringen * zien maar wordt de kleur ook verdunt.
  maandag 13 juni 2005 @ 22:52:25 #30
78780 deedeetee
pi_27903794
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:06 schreef Nijntjuh het volgende:

[..]

geen druppel ragdoll bloed dus
desondanks ben ik helemaal verliefd op dr
't is wél * familie * hoor de ragdoll heeft ook perzenbloed en zijn gekleurde points van de siamees.
Ze hebben met de zelfde voorouders gewoon een ander ras gefokt. De heilige birmaan hoort ook in 't rijtje * familie * thuis.
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2005 @ 23:23:55 #31
7074 moussy
kuttekop
pi_27905235
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:01 schreef Belacheloos het volgende:

[..]

Nope
of Poes moet eerst eens flink bijkomen van dr avonturen.

bij vermist op MP staat geen oproep wat volgens mij Poes zou kunnen zijn, heb ik al naar zitten kijken
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:37:21 #32
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_27917041
Ahhh hier is poes gebleven!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_27922146
luie Poes !!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:43:43 #34
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27923104
Bernie en ik zijn tof.
pi_27934256
Mogen we één "klein" fotootje van Poes?? Pleasssssse?
pi_27934770
Ja pleaseeeeeee

10 kleine fototjes mag ook en verhaaltje mag ook erbij
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_27935176
Haha echt een "stille" hint van Kroekiepoes & Nilasha aan Belacheloos!
pi_27938063
U vraagt, wij draaien
Ik heb nog eventjes op dit late tijdstip de camera gepakt en wat foto's geknald van Poes

Ze zijn wat donkerder geworden, omdat het wat later op de avond is, en ik Poes de flits niet wil aandoen
Maar als je ze vergroot, door erop te klikken, kun je alles beter zien!

Zoek de knuffel

Poes gesnapt voor de camera

Poes gaat de bank opspringen

Poes poseerpoes

Eén keer de flits aan, best fel licht he Poes

Poes van kortbij

Poes op haar liefst

Poes krijgt een kattensnoepje

Poes hapt naar het snoepje

Goed kauwen op het snoepje

Dat heeft gesmaakt

Nogmaals, beeeetje donkere foto, maar volgende keer komen er wat lichtere exemplaren aan
Ik en Poes says: Goodnight
pi_27938910
Leuke foto's!! Poes is echt lief en heeft hele mooie grote ogen
pi_27938986
Poes heeft nog zo'n baby koppie
pi_27946964
zucht..... Poes is lief
En ze lijkt wel klein nog hoor! Is ze nou zo klein of komt dat doordat dr vacht niet helemaal is zoals ie hoort nog?

En Belacheloos als dat slijmerige please van ons helpt dan PLEASSSSSSSEEEEE
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_27947597
Poes is lief! Fijn dat het zo te zien heel goed met 'r gaat!
  woensdag 15 juni 2005 @ 13:29:58 #43
78780 deedeetee
pi_27949046
Vraagje aan Belacheloos :

Wat voor kleur hebben de ogen van de poes ?

Afgaande op de kleur van de laatste * flits* foto zou ik neigen naar lilac coulorpoint, maar als ik de oogkleur weet kan ik 't met met meer zekerheid zeggen ( of uitsluiten )
pi_27949723
ach, wat een dropje..

Wij hadden een kat: Poes, zij is 20 jaar geworden en hield ook niet van spelen. zij is helaas al bijna 6 jaar dood, maar niet vergeten.

Deze kat (Poes) kijkt ook een beetje wijs uit haar ogen (of is dat lui? ), net als onze overleden kat.
And the druids turn to stone...
pi_27949780
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb het even nagevraagd bij een Perzenfokster, omdat voor zover ik weet bij Colourpoints er geen wit in de points hoort te zitten. Poes heeft een heel wit snoetje. Ik heb zelf een vage kruising Sealpoint met wit vlekje op haar lip dit is officieel een fout, ze is overigens geen Pers maar lijkt meer op een Birmaan.

Fokster antwoordde dat het een Colourpoint waarschijnlijk gekruist met een Bicolour is, waarschijnlijk Bluetabby. (de foto's zijn idd niet zo duidelijk) Ik dacht dat Bicolour altijd doorliep tot over het neusje, zoals bij de Ragdoll, maar volgens haar hoeft dat bij de Pers niet per sé.
pi_27950309
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:29 schreef deedeetee het volgende:
Vraagje aan Belacheloos :

Wat voor kleur hebben de ogen van de poes ?

Afgaande op de kleur van de laatste * flits* foto zou ik neigen naar lilac coulorpoint, maar als ik de oogkleur weet kan ik 't met met meer zekerheid zeggen ( of uitsluiten )
Wat kan je daaraan dan zien ? Voor zover ik weet horen Colourpoint katten, of het nu Perzen, Birmanen, Siamezen, Ragdolls (Macho met z'n mooie blauwe kijkers) etc zijn, altijd blauwe ogen te hebben. http://www.drakensbergen.nl/Groot%20frame.html Ik weet dat er wel nuances in blauw zijn, maar voor zover ik weet zijn die niet afhankelijk van de kleur van de points. Mijn kat is Seal en heeft hele lichte blauwe ogen, de Sealtabby mama van mijn nieuwe kitten heeft toch dezelfde pointkleur en heeft prachtig diepblauwe kijkers.

Mocht ik het fout hebben, dan is dit een mogelijkheid om weer wat bij te leren, ik vind het nog moeilijk om sommige pointkleuren uit elkaar te houden, en als oogkleur kan helpen zou dat een handig weetje zijn.
  woensdag 15 juni 2005 @ 14:28:44 #47
78780 deedeetee
pi_27951383
Colourpoints hebben idd altijd blauwe ogen dus als poes een andere kleur ogen heeft is 't geen colourpoint maar een andere pers. Op de foto is de kleur van de vacht niet goed te zien en blauw en lilac is sowieso al moeilijk uit elkaar te houden. Ik heb een lilacpoint siamees waarvan de vacht er uit ziet als een bluepoint maar omdat de voetkussentjes roze zijn is het offieel een lilacpoint.
Een witte kin komt vaker ( bij sommige kattenrassen mag dat absoluut niet )voor en dat het wit nog hoger zit óók, het hoort niet maar ik heb een cocker spaniel met een witte vlek op haar oor en dat hoort ook niet. De natuur trekt zich meestal niks aan van dat soort zaken......

De pointkleuren uit elkaar houden is als je alleen naar de vachtkleur kijkt dus idd moeilijk . Mijn te donkere lilacpoint siamees heeft een bluepoint balinees als vader en dus * var. * op zijn stamboom staan. De fokker gebruikte die blauwe kater omdat de oogkleur bij de kittens dan mooier werd en Jules heeft idd prachtige saffierblauwe kijkertjes. Maar ik heb niet gevraagt of de vader die mooie kleur mede aan zijn vachtkleur te danken had of dat hij gewoon toevallig zo'n mooie kleur ogen had en dat goed * vererfde*
Ik ken een choc. tabbypoint heilige birmaan die prachtig van kleur is alleen zijn zijn ogen veel te licht.
Ik weet er overgens ook niet zo veel van af hoor.
pi_27951991
gaap ..wat maakt het uit wat voor "merk" poes het is ? Ze is gewoon lief..en mooi..
pi_27953562
A: dat is voor mensen die zich verdiepen in kattengenetica/kattenrassen leuk om te weten. Zit voor de rest helemaal geen waardeoordeel aan vast. Ik vind Poes ook mooi en lief , ook al was ze paars !

B en misschien nog wel belangrijker: het identificeren van de juiste kleur leidt tot een betere beschrijving van Poes en dat is toch wat nodig is in dit geval ? Er zit nogal een verschil tussen grijs en blauw. Als je dat niet helemaal begrijpt: wat voor kleur heeft het koppie van een traditionele Siamees ? De één zal zeggen zwart (is ook de genetische kleur) de ander bruin. Dat is me nogal een verschil. Zeg je Seal dan weet een siamezenbezitter waarschijnlijk gelijk waar je het over hebt. Bruin zou ook Chocolate kunnen zijn.
  woensdag 15 juni 2005 @ 15:54:09 #50
98634 Lempicka
Back to Life
pi_27954515
Poes ziet er trouwens nog wel heel erg jong en klein uit.. wel lief
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:15:02 #51
48233 Auticia
warriorette
pi_27955302
Poes .
I bet you are flying inside.
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:31:30 #52
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_27981918
Heee Belacheloos,
Goed weer iets over poes te horen. Het aanbod om te helpen staat nog steeds!

Wat betreft het overgeven, geef haar eens wat kattengras. Is bijna bij elke plantenzaak te krijgen (wel prijzig) en bij ikea hebben ze het ook (is stukken goedkoper). Ik gok nl op een haarbal. Is meestal zo'n afgrijselijke kleur. En als ze nu alleen wat vloeibaars heeft eruit gegooid, dan zit die haarbal er nog. En die zal er toch echt uit moeten.

Succes ermee! Enne geef poes maar een flinke knuffel!
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_28016665
Hoe is het met Poes?
pi_28018601
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:05 schreef inkie1010 het volgende:
Hoe is het met Poes?
Ja..kom op ..vertel !!
pi_28021841
Het gaat goed met Poes! De melding op Amivedi is inmiddels ietsje aangepast, zodat-ie meer van toepassing is op Poes:
quote:
2 jun - Kat, PERZISCHE, GRIJS / WIT, Grijs, beige beetje lichtbruin wit, donkerbruine staart, 1 jr, Elsloo nr: 275661
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:38:10 #56
8949 Nijntjuh
pi_28030144
fotooooooooooos van Poes
  vrijdag 17 juni 2005 @ 23:45:44 #57
62964 Little_Acorn
You would know
pi_28034132
Poes is liev!! Tevens tvp
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_28057445
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 16:39 schreef Belacheloos het volgende:
Het gaat goed met Poes! De melding op Amivedi is inmiddels ietsje aangepast, zodat-ie meer van toepassing is op Poes:
[..]

Zal een krabpaal de poes nog meer doen opleven
なんだっけ
pi_28086364
*Poes update request*
pi_28092639
Ja hoe is het met poes?
pi_28094284
En natuurlijk willen we nieuwe foto's
pi_28100462
Foooootoooooo's! Er zitten hier meer fans van Poes dan van Britney Spears, en daar zijn wel 100000 foto's van op internet! Trouwens, mijn kat heet oooook Poes....
pi_28100498
Foooootoooooo's! Er zitten hier meer fans van Poes dan van Britney Spears, en daar zijn wel 100000 foto's van op internet! Trouwens, mijn kat heet oooook Poes....
http://nathalie751.fotopic.net/p1875955.html (ff kijken hoe ik een foto doe..)
  maandag 20 juni 2005 @ 22:04:32 #64
78780 deedeetee
pi_28102489
Leuke poes
pi_28113599
Hoe is het met Poes!! Wij willen nieuws
pi_28119973
Dag mensjes,

't Gaat uitstekend met Poes! Voor de fans, net nog even wat foto's gemaakt, weinig nieuws onder de zon, maar wel recent materiaal:

Poes ligt lekker onder het bureau te luieren

Eventjes stilzitten voor de camera...

En Poes poseert nog ff voor Fok!
pi_28120324
Wat is "onze" Poes toch een SCHEET !
Dat koppie, die blik
Hij doet het goed he
pi_28120454
owww POES.......zucht
pi_28120581
Poes
  woensdag 22 juni 2005 @ 08:09:37 #70
78780 deedeetee
pi_28123619
Wat kijkt poes bráááááááf
Heb je d'r al gekamt en in 't bad gestopt ?
pi_28128951
Die tweede foto is echt
pi_28129777
Poes!! Lief koppie heeft ze toch! Fijn dat alles goed gaat met 'r!
  woensdag 22 juni 2005 @ 12:40:27 #73
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_28129908
Ik ben wel benieuwd of je Poes altijd binnen houdt, of dat ze ook naar buiten kan en mag. Met andere woorden: of Poes jouw huis ook al als háár huis beschouwt. Of is het daarvoor nog te vroeg?
pi_28132836
hmm als het niet nodig is.. kan je poes beter gewoon binnen houden
scheelt hoop ellende aan dierenartsbezoekjes en eventueel kwijtraken

en als poes het dan niet zo boeit of ze naar buiten gaat of niet.. zou ik daar niet heel moeilijk over doen
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_28133824
Niets meer gehoord van Amivedi e.d ?
Zo nee, ben je er dan al uit of je haar zelf gaat houden ?
Neem aan dat ze inmiddels wel enorm aan je gehecht zal zijn.
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:53:58 #76
78780 deedeetee
pi_28133861
Perzen zijn toch katten die liever thuis zijn ?
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2005 @ 15:39:01 #77
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_28135261
Oh Poes
Wat een scheetje
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_28170614
Heb je trouwens nog wat gehoord van je huurbaas? Off heeft hij nog niet gereageerd op de aanwezigheid van Poes
pi_28173067
Poes is lief
Elsloo ligt bij mij in de buurt

[ Bericht 51% gewijzigd door the_legend_killer op 23-06-2005 21:43:16 ]
pi_28174296
Die ogen
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2005 @ 22:09:48 #81
43556 miss_dynastie
pi_28176177
Wat een dotje
pi_28200733
Check this out:

The one 'n' only Poes Crib

Anyway, ik heb nog niets van de huisbaas gehoord gelukkig (ff afkloppen...) en evenmin van Amivedi. Ik heb Poes net geprobeerd in bad te doen
Eerst gewoon in de badkuip: ze jumpte meteen eruit. Daarna lauw water laten stromen, en Poes er ietsje vandaan zetten: Poes ging er snel vandoor
Omdat ik met dit weer niet zoveel bovenkledij aanhad, besloot ik om Poes maar met rust te laten, om eventuele krassen te voorkomen
En over dat buiten laten van Poes: ik heb gelukkig de beschikking over een dakterras, dat afgeschermd is, zeg maar een "hap" uit een normaal schuin dak
Dus Poes kan wel buiten als ze wil, zonder aan de "gevaren" des levens te worden blootgesteld
Ziet ernaar uit dat ik binnenkort eens die Poezen-APK bij de dierenarts moet gaan laten uitvoeren, omdat Poes misschien wel bij Belacheloos zal blijven...

Nog wat vraagjes voor de kenners:
- Poes miauwt wat "schor" en hees, is dat normaal? Ze mauwt meestal als ze wil eten denk ik.
- Poes begint soms wel eens wat aan m'n hand te likken, de tong voelt wat geribbeld en ruw, ook normaal? En smaakt mijn hand zo lekker, of is dat ook een signaal dat Poes iets wil?
- Hoe moet ik haar ogen schoonmaken? Er begint zich in lichte mate wat smurrie te vormen namelijk, maar dat is normaal bij dit soort kat begrijp ik uit alle reacties.

Gracias

[ Bericht 17% gewijzigd door Belacheloos op 24-06-2005 18:30:22 ]
  vrijdag 24 juni 2005 @ 18:40:27 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_28201119
Die ruwe tong is typisch voor een kat: gecombineerd met speciaal speeksel dé manier waarop een kat zichzelf schoon houdt.

Likken aan vingers is een teken van genegenheid en/of doet de kat omdat onze huid een beetje zout is.

Oogjes schoonmaken: water koken, laten afkoelen en dan voorzichtig met een watje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_28201217
Thanx! Nog eentje: Is dit soort katten altijd zo scheel, of is Poes uniek?
pi_28201252
schorheid is iets wat veel bij perzen voorkomt heb ik wel eens het idee gehad, mijn pers is ook schor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 24 juni 2005 @ 20:15:37 #86
78780 deedeetee
pi_28203483
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef Belacheloos het volgende:
Thanx! Nog eentje: Is dit soort katten altijd zo scheel, of is Poes uniek?
Op de foto lijkt het net of poes met allebei de oogjes naar opzij ( rechter naar rechts en linker naar links) kijkt. Miss. zie ik 't verkeerd ?
Ik heb nog nooit een schele pers gezien wel een schele siamees maar die kijkt juist met allebei de oogje naar zijn neus.

Ik heb overgens nog niet meegemaakt dat een pers letterlijk in 't bad werd gezet, die zette de fokker die ik kende gewoon onder de douche. Dat wil zeggen kat met een hand vasthouden in de wasbak en dan met de andere hand de douchekop er boven houden. Lauw water want dieren vinden water al gauw * te warm *
Als poes er geen zin in heeft gaat 't over , gewoon kammen moet dan maar genoeg zijn. Er schijnt ook poeder te zijn dat je in de vacht kunt strooien en dan goed uitborstelen.
Het is wel een goed idee om poes elke dag ff te kammen en/of te borstelen. Het bespaart een hoop klitten en is nog gezellig óók

[ Bericht 37% gewijzigd door deedeetee op 24-06-2005 20:22:08 ]
pi_28204629
onze pers gaat gewoon in bad hoor

eerst uitkammen, dan in bad zetten, kraan aan (lauw idd) , inzepen met beau beau shampoo,
leker uitspoelen, in grote handdoek wikkelen en je hebt een fris ruikend nat gedrocht in huis
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28204655
sowieso moet je bij een pers iedere dag kammen, borstelen.

liefst de klitten eruit halen en dan iedere dag bijhouden,
(niet alleen doen als er veel klitten zijn dus, de kat krijgt er
dan logischerwijs een hekel aan want dat doet pijn)
scheelt klitten, de kat went eraan en de band wordt beter.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28205233
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:24 schreef Belacheloos het volgende:
Check this out:

[[url=http://img195.echo.cx/img195/5499/poeshuis9pq.th.jpg]afbeelding][/URL]

Ziet ernaar uit dat ik binnenkort eens die Poezen-APK bij de dierenarts moet gaan laten uitvoeren, omdat Poes misschien wel bij Belacheloos zal blijven...
Gaaf Belacheloos! Het is echt een schatje en vind dat je het heel goed doet voor een poezen-noobje!
pi_28232437
Oooooo Poes wat ben je toch schattig!!
  maandag 27 juni 2005 @ 20:20:44 #91
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_28283034
Hoi Belacheloos,

blij te lezen dat je op dit moment toch veel moeite doet om Poes bij de eventuele eigenaar terecht te laten komen. Het ziet er naar uit dat die er niet is....
In dat geval: veel geluk met Poes!
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_28289906
Poes mag blijven!

Ja toch belacheloos?

Alles oke met Poes?
pi_28291252
Poes is OK!
En 't ziet er naar uit dat ik eraan vastzit, niet dat ik het erg vind
pi_28291418
Dit is een definitief *POES BLIJFT* topic.
Zelfs onze meest kritische abigail is mild in haar oordeel

Als je oogjes schoonmaakt, doe dat dan met zoals gezegd afgekoeld gekookt water, en ga altijd met je watje 1 richting op, n.l. naar het ooghoekje toe.

Poes heeft toch zo'n koppie
pi_28291589
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:04 schreef Belacheloos het volgende:
Poes is OK!
Dus wij kunnen in Limburg een "poes-meeting" verwachten
なんだっけ
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:53:52 #96
78780 deedeetee
pi_28317846
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:04 schreef Belacheloos het volgende:
Poes is OK!

Poes is lief !!!
pi_28317904
en nu maar goed inlezen over het goed verzorgen van langharige katten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28323224
Poes!!! hij is liev !

Is er al een poes-fanclub?
pi_28323428
Ja hier
En belacheloos gaat heel veel lezen via google hè belacheloos?
pi_28323810
Poes!!!! Wat fijn dat je mag blijven bij Belacheloos!!!!
pi_28323914
Ik heb 't topic niet gevolgd hoor.. maar kijkt 'poes' nou scheel?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:41:02 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_28328641
Ik vind het geweldig dat je Poes zo liefdevol opgenomen hebt, Belacheloos. Zelfs terwijl je van je huisbaas eigenlijk geen huisdieren mocht. Er zouden meer mensen moeten zijn zoals jij
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:21:19 #103
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_28333407
Ik blijf erbij dat je voor gevonden katten stad en land moet afreizen om ze bij de 'rechtmatige' eigenaar terug te krijgen. (Die moet trouwens zelf ook stad en land afreizen op zoek naar de kat!) Als ik me het verdriet herinner dat ik heb gehad om mijn eigen weggelopen kat... (Die gelukkig na acht maanden terug kwam dankzij zijn chip.)

Maar je hebt er alles aan gedaan wat je kon. Dus ik hoop dat Poes een gelukkige kat wordt in jouw huis.

Laat je haar wel chippen voor het geval ze per ongeluk bij jou wegloopt?
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:40:35 #104
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_28334098
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:21 schreef broer het volgende:
Ik blijf erbij dat je voor gevonden katten stad en land moet afreizen om ze bij de 'rechtmatige' eigenaar terug te krijgen. (Die moet trouwens zelf ook stad en land afreizen op zoek naar de kat!) Als ik me het verdriet herinner dat ik heb gehad om mijn eigen weggelopen kat... (Die gelukkig na acht maanden terug kwam dankzij zijn chip.)

Maar je hebt er alles aan gedaan wat je kon. Dus ik hoop dat Poes een gelukkige kat wordt in jouw huis.

Laat je haar wel chippen voor het geval ze per ongeluk bij jou wegloopt?

Helemaal mee eens, zoals ik al gezegd heb. Ik blijf het wel raar vinden dat mensen hier meteen zo enthousiast gingen reageren dat Belacheloos Poes zelf moest houden. Maar die zijn waarschijnlijk nog nooit een huisdier kwijtgeraakt.
I see you're drinking 1%. Is that 'cause you think you're fat? 'Cause you're not. You could be drinking whole if you wanted to.
pi_28334368
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:40 schreef Abigail het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, zoals ik al gezegd heb. Ik blijf het wel raar vinden dat mensen hier meteen zo enthousiast gingen reageren dat Belacheloos Poes zelf moest houden. Maar die zijn waarschijnlijk nog nooit een huisdier kwijtgeraakt.
Als Poes de keus heeft tussen het asiel en blijven bij Belacheloos denk ik dat Poes veel beter bij Belacheloos af is. Daarom is denk ik ook iedereen zo enthousiast.
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:50:16 #106
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_28334457
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:47 schreef Woepsie het volgende:

[..]

Als Poes de keus heeft tussen het asiel en blijven bij Belacheloos denk ik dat Poes veel beter bij Belacheloos af is. Daarom is denk ik ook iedereen zo enthousiast.
? Natuurlijk. Maar iedereen vergeet hierbij dat Poes nog beter af zou zijn bij zijn eventuele eigen baasje. Maar goed, ik hou mijn mond, heb me al vaak genoeg verdedigt hier.
Moge Poes nog maar lang en gelukkig bij Belacheloos blijven!
pi_28341352
Amen :-)
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 15:57:46 #108
43556 miss_dynastie
pi_28341729
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:50 schreef Abigail het volgende:
Maar iedereen vergeet hierbij dat Poes nog beter af zou zijn bij zijn eventuele eigen baasje.
Dat weet je helemaal niet, want je kent het baasje niet.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat als je je beestje écht wilt vinden, het niet lukt... zeker als je amivedi belt, zijn ze direct behulpzaam. Dat is in elk geval mijn ervaring toen ik mn pers kwijt was......

[ Bericht 22% gewijzigd door miss_dynastie op 29-06-2005 16:03:39 ]
pi_28342270
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:50 schreef Abigail het volgende:

[..]

? Natuurlijk. Maar iedereen vergeet hierbij dat Poes nog beter af zou zijn bij zijn eventuele eigen baasje. Maar goed, ik hou mijn mond, heb me al vaak genoeg verdedigt hier.
Moge Poes nog maar lang en gelukkig bij Belacheloos blijven!
Misschien heeft Poes' eigen baasje Poes wel naar buiten geschopt. Weet jij veel.
  woensdag 29 juni 2005 @ 16:19:32 #110
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_28342442
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet, want je kent het baasje niet.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat als je je beestje écht wilt vinden, het niet lukt... zeker als je amivedi belt, zijn ze direct behulpzaam. Dat is in elk geval mijn ervaring toen ik mn pers kwijt was......
Ook weer waar. Maar, en dan ga ik er verder ECHT niet meer op in, dan nog dachten weinig mensen hier aan een eventueel baasje. Zonder alle ins en outs te weten jubelde iedereen hier meteen: 'houden, die Poes!'. Nu weten we inmiddels dat er waarschijnlijk echt geen verdrietig baasje ergens is, maar eerst was ik daar niet zo zeker van. Het kan echt lang duren voordat je je kat terug vindt en dan ook nog op plekken waar je het niet verwacht. Katten kunnen in auto's springen etc.. Dus dat Poes ergens alleen en verwaarloosd rondliep, betekende niet meteen dat ze ook verwaarloosd was en/of gedumpt was.

AMEN.
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:34:32 #111
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_28345266
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat als je je beestje écht wilt vinden, het niet lukt...
Dan begin je dat maar eens voor te stellen. Er raken een heleboel katten kwijt die nooit meer terugkeren, hoe goed hun baasje het ook probeert. Mijn kat was gechipt en ik heb alle mogelijkheden destijds benut: briefjes, 's nachts rondlopen en roepen, dierenartsen, dierenambulance, Amivedi.

Dat hij uiteindelijk terugkwam, was puur omdat de wond die hij had opgelopen ontstoken was en degene die hem voerde (!) uiteindelijk maar eens besloot "dat het zo niet langer kon" en de Dierenambulance belde. Toen waren we wel acht maanden verder.

Als je kat bij zo'n 'opvanghuis' terechtkomt, kun je nog zo graag willen als baasje, maar dan houdt het gewoon op...
quote:
zeker als je amivedi belt, zijn ze direct behulpzaam. Dat is in elk geval mijn ervaring toen ik mn pers kwijt was......
Geen kwaad woord over de inzet van Amivedi. Absoluut niet. Ondanks dat het concept samenwerking hen vreemd lijkt te zijn.

Overigens, nogmaals: ik heb het nu niet over Belacheloos, want die heeft zijn taak gedaan. Het gaat me over het principe dat je een kat niet 'zomaar' moet houden. En ook: dat je een kat niet 'zomaar' terugvindt.
pi_28350339
Ik zie dat er weer een discussie op gang is gekomen
Tsja over die verloren huisdieren...
Als IK mijn kat kwijt zou zijn, zou ik zowiezo me eerst bij Amivedi inschrijven, en dan maar elke dag alle provincies nalopen bij de gevonden dieren! Zo'n dier moet toch OOIT gevonden worden... Maar als-ie dan inmiddels road-kill is, zal die natuurlijk niet zo snel bij Amivedi terecht komen...
Anyway, als er ECHT een baasje is die Poes terug zou willen, dan zou die toch op z'n minst mijn Amivedi-oproep hebben gezien denk ik...

Maar goed, 't ziet ernaar uit dat Poes wel blijft

Ik vind het leuk om te zien dat-ie me een beetje volgt overal, en nu weer op m'n schoot zit mee te lezen op de laptop Ook in de "aai-me-houding" gaan liggen als ik langsloop, is wel grappig

Groeten van Poes
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:05:51 #113
122194 Abigail
Daar kom je nu mee
pi_28352960
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:34 schreef broer het volgende:

[..]

Dan begin je dat maar eens voor te stellen. Er raken een heleboel katten kwijt die nooit meer terugkeren, hoe goed hun baasje het ook probeert. Mijn kat was gechipt en ik heb alle mogelijkheden destijds benut: briefjes, 's nachts rondlopen en roepen, dierenartsen, dierenambulance, Amivedi.

Dat hij uiteindelijk terugkwam, was puur omdat de wond die hij had opgelopen ontstoken was en degene die hem voerde (!) uiteindelijk maar eens besloot "dat het zo niet langer kon" en de Dierenambulance belde. Toen waren we wel acht maanden verder.

Als je kat bij zo'n 'opvanghuis' terechtkomt, kun je nog zo graag willen als baasje, maar dan houdt het gewoon op...
[..]

Geen kwaad woord over de inzet van Amivedi. Absoluut niet. Ondanks dat het concept samenwerking hen vreemd lijkt te zijn.

Overigens, nogmaals: ik heb het nu niet over Belacheloos, want die heeft zijn taak gedaan. Het gaat me over het principe dat je een kat niet 'zomaar' moet houden. En ook: dat je een kat niet 'zomaar' terugvindt.
Thanks man. You've said it all.
pi_28353429
denk dat er ook genoeg mensen zijn die heel amivedi niet kennen
en het houden op posters op alle bomen n de wijde omtrek

tja.. dan kan je zoeken tot je een ons weegt

ben blij dat poes hier gechipt is
hopelijk scheelt dat als ie ooit een keer kwijt raakt
jobensaskia.nl
pi_28354299
Is Poes ondertussen al APK gekeurd of moet dat nog.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_28358055
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef buitenbeentje het volgende:
Is Poes ondertussen al APK gekeurd of moet dat nog.
Moet nog gebeuren. Het gaat heel goed met Poes, dus het heeft niet zo'n vreselijke haast, denk ik
pi_28358435
Je houdt Poes binnen, er kan dus niet zo heel veel gebeuren. Maar misschien heeft Poes verborgen gebreken en dan moet er misschien snel opgetreden worden. NOFI.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_28373903
Veel plezier samen! Ik zou er idd ook van uitgaan dat het 'ex-baasje' Poes als hij het echt wou, allang gevonden had gezien je inspanningen....
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:08:24 #119
78780 deedeetee
pi_28380132
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:47 schreef Arinna het volgende:
Veel plezier samen! Ik zou er idd ook van uitgaan dat het 'ex-baasje' Poes als hij het echt wou, allang gevonden had gezien je inspanningen....
Vind ik óók. Als je nog nooit van Amivedi gehoord hebt krijg je toch van het asiiell e.d. wel te horen om het daar eens te proberen.
pi_28383588
Las gisteren trouwens in het plaatselijk huis-aan-huis blad via een advertentie van Amivedi dat er in de omgeving Heerlen ook een grijze langharige pers vermist wordt.........

Not to burst your bubble, maar er kan weer een verband zijn.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:40:30 #121
78780 deedeetee
pi_28384653
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:06 schreef Kimmster het volgende:
Las gisteren trouwens in het plaatselijk huis-aan-huis blad via een advertentie van Amivedi dat er in de omgeving Heerlen ook een grijze langharige pers vermist wordt.........

Not to burst your bubble, maar er kan weer een verband zijn.
grijze perzen bestaan niet, ze zijn blauw of lilac
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:55:02 #122
63411 Roeji
pi_28385120
Blue smoke kan eruit zien als grijs, als je een leek bent op t gebied van katten/perzen-kleuren.
En er zijn wel meer kleuren
Mijn ouders hebben nu een zwart-witte, met bruinig onderhaar (ik heb geen idee meer welk type het is).
Ik ben zo blij, zo blij
pi_28385855
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef deedeetee het volgende:

[..]

grijze perzen bestaan niet, ze zijn blauw of lilac
Oh dan zullen ze wel blauw bedoelen, er staat in ieder geval grijs

edit : Dit staat op de site > 280076 6/22/2005 Kat poes PERZISCHE GRIJS chipnr.: ja langharig. krols. 6416 TE Maastricht e.o.
KAN dus zijn dat ze de poes nu pas officieel als vermist opgeven maar dat krolse gedeelte klopt dus niet denk ik.
pi_28386708
Poes is gecheck op een chip en die is niet gevonden..
  vrijdag 1 juli 2005 @ 13:44:05 #125
78780 deedeetee
pi_28386925
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:18 schreef Kimmster het volgende:

[..]

Oh dan zullen ze wel blauw bedoelen, er staat in ieder geval grijs

edit : Dit staat op de site > 280076 6/22/2005 Kat poes PERZISCHE GRIJS chipnr.: ja langharig. krols. 6416 TE Maastricht e.o.
KAN dus zijn dat ze de poes nu pas officieel als vermist opgeven maar dat krolse gedeelte klopt dus niet denk ik.
Nu pas opgeven ? Lijkt me sterk da's wel érg aan de late kant.
pi_28387228
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:44 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nu pas opgeven ? Lijkt me sterk da's wel érg aan de late kant.
Misschien hebben ze gewacht totdat de poes vanzelf terug zou komen, je weet het nooit.
Maar goed, ik las al inderdaad dat Poes geen chip had en de vermiste poes in kwestie wel.
Geen match dus !
pi_28396631
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:51 schreef Kimmster het volgende:

[..]

Misschien hebben ze gewacht totdat de poes vanzelf terug zou komen, je weet het nooit.
Maar goed, ik las al inderdaad dat Poes geen chip had en de vermiste poes in kwestie wel.
Geen match dus !
Jij wil gewoon dat Poes bij Belacheloos blijft. Kom er maar rustig voor uit.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_28396980
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 19:45 schreef buitenbeentje het volgende:

[..]

Jij wil gewoon dat Poes bij Belacheloos blijft. Kom er maar rustig voor uit.
Mocht de rechtmatige eigenaar niet gevonden worden denk ik, of weet ik eigenlijk wel zeker, dat Poes bij Belacheloos prima op haar plaats is.
Maar ik vind wel dat er echt alles aan gedaan moet worden om de rechtmatige eigenaar van Poes te vinden, voordat Belacheloos haar helemaal in zijn hart sluit (des te kleiner zal de teleurstelling achteraf zijn als Poes weer weg moet).
Maar wat ik tot nu toe hier gelezen heb wordt hier al goed aan gewerkt !

Toch kijk ik altijd naar de Gevonden/vermist pagina's van Marktplaats,Speurders, Amivedi e.d
Zou het zelf namelijk ook niet leuk vinden als iemand anders mijn kwijtgeraakte huisdier bij zich zou houden en niet de moeite zou doen de eigenaar te vinden.
Maar aan de andere kant, deze moeite moet dan wel van beide kanten komen en tot nu toe heb ik hier, in het geval van Belacheloos, nog niets van opgemerkt.

Maar alsnog een complimentje van mij, Belacheloos.
Super !
Mocht mijn hond ooit (wat hopelijk niet zal gebeuren) vermist raken hoop ik dat hij jou tegenkomt !
(Hetzij voor een korte termijn dan )
pi_28406377
*me wilt weer wat foto's zien .
In bad gestopt en geborsteld graag

Misschien is het makkelijker om de poes een eigen site te geven met een webcam, genaamd:
"The pussy-cam"
なんだっけ
pi_28544109
Het is weer tijd voor een update!

Gaat de APK nog plaats vinden?
pi_28544166
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:05 schreef Woepsie het volgende:

Gaat de APK nog plaats vinden?
lijkt mij wel (ok wie ben ik maar toch )

je weet nooit wat het beestjes misschien heeft en sowieso is een
checkup bij een nieuw huisdier altijd aan te raden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28547871
FOTO'S! Poes, Belacheloos! Doe jullie best es. Slaapt ze al bij je in bed? Heeft ze al een sok opgegeten? Ben je haar al kwijt geweest terwijl ze stiekum in de wcpot verstopt zat? Vertel!!!!
pi_28619986
Ik wacht nog steeds geduldig op de update
pi_28705107
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:50 schreef Woepsie het volgende:
Ik wacht nog steeds geduldig op de update
Ik ook!!!
pi_28710520
Ik ben bang dat Belacheloos dit topic vergeten is
pi_28710701
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:51 schreef Woepsie het volgende:
Ik ben bang dat Belacheloos dit topic vergeten is
Misschen heeft die jongen wel een leven en is hij een paar dagen weg of zo?
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 11 juli 2005 @ 17:24:15 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_28711465
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:56 schreef buitenbeentje het volgende:

[..]

Misschen heeft die jongen wel een leven en is hij een paar dagen weg of zo?
Wat?! En poes alleen achterlaten?!
pi_28712091
hmm ik ga ook weleens weg hoor
dan blijven poezen ook gewoon thuis

lijkt me nou niet automagisch een probleem he
jobensaskia.nl
pi_28712404
Zondag nacht was hij nog op FOK, dus zo lang heeft Poes echt niet alleen gezeten. En verder geloof ik niet dat Belacheloos Poes iets aan zou doen, dan krijgt hij gelijk heel F&F over zich heen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 11 juli 2005 @ 18:41:02 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_28713304
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:02 schreef buitenbeentje het volgende:
Zondag nacht was hij nog op FOK, dus zo lang heeft Poes echt niet alleen gezeten. En verder geloof ik niet dat Belacheloos Poes iets aan zou doen, dan krijgt hij gelijk heel F&F over zich heen.
Pure speculatie, afgezien van het laatste bezoek van Belacheloos aan Fok!.
pi_28719456
yoyoyo,
hier is Belacheloos weer hoor

Ja ik heb idd een leventje erbij, en soms andere dingen aan me kop, maar met Poes gaat 't toppie
Ik heb vandaag z'n oogjes maar es schoongemaakt, kokend water (laten afkoelen natuurlijk ) en dan de derrie wegvegen. Kmoet zeggen, ze liet zich makkelijk verzorgen, ik had verwacht de nodige schrammen op te lopen Als beloning kreeg Poes niet het standaard voer van de Edah, maar een blikkie Gourmet Gold, omdat ze zich zo goed gedragen heeft

Foto's?! Kijk es aan, nu net (een kwartiertje geleden) gemaakt:

Toen ik de reacties las zojuist, ben ik met de camera de huiskamer ingelopen, en trof ik Poes als volgt aan

Snurkend op een muismat, telefoonrekening en CD-hoesje...

Poes kronkelde zich op, en dat betekent voor Belacheloos: "aaaaai me"!

Zo gevraagd, zo gedaan natuurlijk!

"Waarom hou je op met aaien Belacheloos?" - "Omdat ik de foto's van je op Fok! moet flikkeren, Poes!"
pi_28719828

Wat een skeetje!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_28720435

!
  maandag 11 juli 2005 @ 22:28:10 #144
78780 deedeetee
pi_28720862
Wat een enig poessie
pi_28721498
Wat is Poes toch een geweldig lieffie! Ze ziet er heel gelukkig uit Belacheloos!!
pi_28722442
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:45 schreef Nilasha het volgende:
Wat is Poes toch een geweldig lieffie! Ze ziet er heel gelukkig uit Belacheloos!!
Denk dat ze dat ook wel is
pi_28723538
ga je nog naar de dierenarts voor een checkup?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28723746
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:51 schreef DarkElf het volgende:
ga je nog naar de dierenarts voor een checkup?
Ofcourse! Maar Poes lijkt me nu zo happy en gezond genoeg dat het geen dringende zaak is, maar ik zal wel binnenkort eens gaan.
Poes eet, slaapt, kakt, piest, luiert, knuffelt eroplos, dus ze kan het wel volhouden tot de APPK*

*Algemene Periodieke Poezen Keuring
pi_28723913
Ik denk ook dat er niet echt noodzaak is om weer voor een check-up te gaan toch?
Als het goed gaat gaat het goed.
Belacheloos, nog ff een veertje in je dinges hoor

Had jij ooit gedacht nog eens een blauw perspoesje op te voeden?
pi_28724255
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:08 schreef Bluezz het volgende:Had jij ooit gedacht nog eens een blauw perspoesje op te voeden?
Nope! Maar ik ben blij dat dit is gebeurd!
pi_28730988
Poes is geweldig! Belacheloos is geweldig!

Ze ziet er inderdaad happy uit! Maar euh..belacheloos kam je dr wel genoeg?
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:21:58 #152
63411 Roeji
pi_28765094
Vol lof!!

Goed gedaan Belacheloos. Keep her happy!!!
Ik ben zo blij, zo blij
pi_28889135
Poes en Belacheloos heel veel plezier en geluk samen en blijf foto's posten hoor
  zondag 17 juli 2005 @ 21:44:07 #154
8949 Nijntjuh
pi_28892286
poes!
Wat leuk dat ie blijft Belacheloos

@ Poes:
Gefeliciteerd met je nieuwe baasje lieverd!
pi_28892924
Update Request!!!
pi_29253168
Hee belacheloos, tijd voor een kleine update misschien?
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_29287880
Ik denk dat Belacheloos op vakantie is
pi_29305452
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwt hoe het nu is..
pi_29312358
Ik ook!
pi_29312482
quote:
Laatste bezoek: 5 dagen, 5 uur, 43 minuten geleden
Hij is nog in het land hoor
Zal wel druk zijn.... we blijven stalken
pi_29814433
Belacheloos deet ons eens up!
Hoe is het met Poes?
pi_29814525
quote:
Laatste bezoek: 4 dagen, 20 uur, 21 minuten geleden
Joehoeoeoeoeoe
pi_29847227
Hij is gewoon verlegen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_29946606
* Crashcat wil poesje weer zien *hulie*
なんだっけ
pi_30037125
POES.....

Hoe is het nu met je???
pi_30913777
Hee Belacheloos, is Poes nog bij je of ben je weer alleen?
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_30913802
Toevallig zat ik er vannacht aan te denken toen ik het met Inkie over weggelopen katten had, hoe het met Poes zou zijn
pi_30934963
Kunnen wij geen opsporingsbericht plaatsen voor Belacheloos en Poes?
なんだっけ
pi_30947197
Lijkt mij een goed plan. Foto's genoeg in dit topic!
pi_30947318
Ik heb zo'n vermoeden dat Belacheloos FOK! verlaten heeft, zijn laatste post is van 12 juli.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_30948074
Dan zouden we nooit meer een Poes update krijgen
pi_30948215
quote:
Op maandag 26 september 2005 17:57 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Belacheloos FOK! verlaten heeft, zijn laatste post is van 12 juli.
Zijn laatste bezoek :
quote:
Laatste bezoek: 3 dagen, 22 uur, 17 minuten geleden

Dus hij komt nog wel eens op Fok! kijken
  maandag 26 september 2005 @ 18:58:49 #173
78780 deedeetee
pi_30949143
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zijn laatste bezoek :
[..]

Dus hij komt nog wel eens op Fok! kijken
Dit wordt dus mysterie om van te smullen

wat zou er aan de hand zijn
  maandag 26 september 2005 @ 20:14:55 #174
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_30951692
Opgegeten door de poes ?

Wat bleek; HET WAS EEN POEMA!!!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_30951985
Of poes bleek een alien te zijn en heeft Belacheloos nu in zijn macht
pi_30952181
Stelletje gekken
pi_30960992
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Stelletje gekken
Ja, maar wie doet er gezellig mee?!
なんだっけ
pi_30961041
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 01:03 schreef Crashcat het volgende:

Ja, maar wie doet er gezellig mee?!
Dé mod.
Maar alleen om dit topic onder de aandacht te houden van Poes' baas.
Belacheloos dat ie niet reageert zeg
pi_30963848
Goed plan Bluezz
pi_30988108
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 01:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dé mod.
Maar alleen om dit topic onder de aandacht te houden van Poes' baas.
Belacheloos dat ie niet reageert zeg
Ban hem!! Dat zal hem leren om ons in de kou te laten staan
なんだっけ
pi_30991256
Ik wil graag weten hoe Poes er nu uit ziet Of ze al lekker gekamd is, en of ze dat lekker vond en...en... of ze het gewoon een beetje naar haar zin heeft
  woensdag 28 september 2005 @ 08:57:50 #182
78780 deedeetee
pi_30991632
Ik hoop maar dat het wegblijven van belacheloos niet betekent dat 't niet goed is met poes
pi_31004922
Of dat Belachloos en Poes niet meer bij elkaar zijn
pi_31172738
En maar weer omhoog !
Topic moet natuurlijk wel in de My AT van Belacheloos blijven he !
pi_31172984
En in die van de rest van ons...

Ik heb me ook al een beetje zorgen gemaakt over Poes, Belacheloos, zeg iets !
pi_31197978
*kick*
pi_31220762
Laten we een petitie opstellen en naar het mail-adres van Belacheloos sturen. xDDD
なんだっけ
pi_31227498
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 01:25 schreef Crashcat het volgende:
Laten we een petitie opstellen en naar het mail-adres van Belacheloos sturen. xDDD
Kijk, dat is nou een goed plan!
pi_31229815
HOE krijgen we aandacht van Poes en Belacheloos? blijven posten maar......
pi_31253385
JOEHOE Belacheloos ..ben je er nog....
pi_31275640
Poooooooeeeeees !!!!!! Kom je buiten spelen?
pi_31305276
*zwaai zwaai*
pi_31387367
Er heeft al een paar dagen hier noemand gepost, dus kick ik maar weer eens.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_31417062
Weet je....

Iedere keer als ik dit topic weer rood zie denk ik Belacheloos heeft gereageerd

En dan open ik dit topic en dan is het niet zo
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:25:39 #195
98634 Lempicka
Back to Life
pi_31433211
dito
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_31434643
idd Deze topickicks zijn zinloos en voor de fans van Poes telkens een teleurstelling.
Kijk eerst even in zijn posthistory

http://forum.fok.nl/user/history/121874
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 00:24 schreef Belacheloos...
Toen was hij dus voor de laatste keer actief op Fok

En kijk eens in zijn profile
http://forum.fok.nl/user/profile/121874
Laatste bezoek: 6 dagen, 16 uur, 10 minuten geleden

Hij komt ongeveer wekelijks even langs op het forum en heeft dus alle kans om te posten maar er blijkbaar geen zin in of tijd voor.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:20:21 #197
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_31578829
Poooeeehoooooes, waar ben je nouuuuuu?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_31585146
Ik ben bang dat barman gelijk gaat krijgen
pi_31585514
Ik heb belacheloos deze week gemaild
We wachten het verder af ok ?
pi_31653223
Nog niets.......hmmm.....Ik hoop maar niet dat Belacheloos Poes heeft weggedaan en het niet durft te vertellen...
pi_31653897
Ik heb nog geen mail terug, en sluit dit topic, heeft geen zin om het eindeloos te lopen kicken.
Als belacheloos zin en tijd heeft voor een update, mag ie een nieuw topic openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')