Check this out:
![]()
The one 'n' only Poes Crib
Anyway, ik heb nog niets van de huisbaas gehoord gelukkig (ff afkloppen...) en evenmin van Amivedi. Ik heb Poes net geprobeerd in bad te doen
Eerst gewoon in de badkuip: ze jumpte meteen eruit. Daarna lauw water laten stromen, en Poes er ietsje vandaan zetten: Poes ging er snel vandoor
Omdat ik met dit weer niet zoveel bovenkledij aanhad, besloot ik om Poes maar met rust te laten, om eventuele krassen te voorkomen
En over dat buiten laten van Poes: ik heb gelukkig de beschikking over een dakterras, dat afgeschermd is, zeg maar een "hap" uit een normaal schuin dak
Dus Poes kan wel buiten als ze wil, zonder aan de "gevaren" des levens te worden blootgesteld
Ziet ernaar uit dat ik binnenkort eens die Poezen-APK bij de dierenarts moet gaan laten uitvoeren, omdat Poes misschien wel bij Belacheloos zal blijven...
Nog wat vraagjes voor de kenners:
- Poes miauwt wat "schor" en hees, is dat normaal? Ze mauwt meestal als ze wil eten denk ik.
- Poes begint soms wel eens wat aan m'n hand te likken, de tong voelt wat geribbeld en ruw, ook normaal? En smaakt mijn hand zo lekker, of is dat ook een signaal dat Poes iets wil?
- Hoe moet ik haar ogen schoonmaken? Er begint zich in lichte mate wat smurrie te vormen namelijk, maar dat is normaal bij dit soort kat begrijp ik uit alle reacties.
Gracias
[ Bericht 17% gewijzigd door Belacheloos op 24-06-2005 18:30:22 ]