Misschien hebben ze gewacht totdat de poes vanzelf terug zou komen, je weet het nooit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nu pas opgeven ? Lijkt me sterk da's wel érg aan de late kant.![]()
Jij wil gewoon dat Poes bij Belacheloos blijft. Kom er maar rustig voor uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:51 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Misschien hebben ze gewacht totdat de poes vanzelf terug zou komen, je weet het nooit.
Maar goed, ik las al inderdaad dat Poes geen chip had en de vermiste poes in kwestie wel.
Geen match dus !
Mocht de rechtmatige eigenaar niet gevonden worden denk ik, of weet ik eigenlijk wel zeker, dat Poes bij Belacheloos prima op haar plaats is.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:45 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat Poes bij Belacheloos blijft. Kom er maar rustig voor uit.
lijkt mij wel (ok wie ben ik maar tochquote:
quote:
Misschen heeft die jongen wel een leven en is hij een paar dagen weg of zo?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:51 schreef Woepsie het volgende:
Ik ben bang dat Belacheloos dit topic vergeten is
Wat?! En poes alleen achterlaten?!quote:Op maandag 11 juli 2005 16:56 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Misschen heeft die jongen wel een leven en is hij een paar dagen weg of zo?
Pure speculatie, afgezien van het laatste bezoek van Belacheloos aan Fok!.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:02 schreef buitenbeentje het volgende:
Zondag nacht was hij nog op FOK, dus zo lang heeft Poes echt niet alleen gezeten. En verder geloof ik niet dat Belacheloos Poes iets aan zou doen, dan krijgt hij gelijk heel F&F over zich heen.
Denk dat ze dat ook wel isquote:Op maandag 11 juli 2005 22:45 schreef Nilasha het volgende:
Wat is Poes toch een geweldig lieffie! Ze ziet er heel gelukkig uit Belacheloos!!
Ofcourse! Maar Poes lijkt me nu zo happy en gezond genoeg dat het geen dringende zaak is, maar ik zal wel binnenkort eens gaan.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:51 schreef DarkElf het volgende:
ga je nog naar de dierenarts voor een checkup?
Nope! Maar ik ben blij dat dit is gebeurd!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:08 schreef Bluezz het volgende:Had jij ooit gedacht nog eens een blauw perspoesje op te voeden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |