Ja vandaar dat ik het warm hou met een 2e deelquote:Op maandag 13 juni 2005 18:14 schreef DarkElf het volgende:
hoop dat als er een baasje is die gevonden wordt, iig moet daar vind ik wel veel voor gedaan worden.
voor hetzelfde geldt is iemand op vakantie en heeft de oppas hem laten ontsnappen?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:24 schreef deedeetee het volgende:
Vind 't wel vreemd dat het baasje zélf niet veel moeite doet ... advertenties enzo plaatsen.....
Perzen zijn van huisuit beslist GEEN zwerf katten.
Dat is anders niks voor een pers, maaja 't is nooit uit te sluiten. Natuurlijk is het sneu als de eigenaar hem graag terug wil, maar in dat geval zou ik toch wel verwachten dat die er meer moeite voordeed en overal advertenties zou plaatsen. Dierenartsen bellen en asiels enzo. Dan zou er toch wel iets bekend zijn inmiddels ?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor hetzelfde geldt is iemand op vakantie en heeft de oppas hem laten ontsnappen?
* inkie1010 ook!!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 19:39 schreef innepin het volgende:
Deel 2Juich!
* innepin wacht geduldig op updates.
kan natuurlijk, zoiets gebeurt helaasquote:Op maandag 13 juni 2005 19:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
ik dacht eerlijk gezegd heel achterdochtig dat 't arme beest gedumpt is vanwege de kale plek of omdat ie opeen andere manier tegen gevallen is, of gewoon vanwege de vakantie![]()
tuurlijk maar ik las in 't vorige topic meen ik al dat de TS daar de nodige moeite voor had gedaanquote:Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kan natuurlijk, zoiets gebeurt helaasmaar goed, voor je eigen gevoel moet je er niet álles aan gedaan hebben voor je besluit het beestje te houden? dat bedoelde ik
Dus helaas vervalt de Roermond melding voor Poes.quote:Hoi Belacheloos,
Nee, het is helaas niet moeshni, daar heb ik namelijk ook een foto van. Ik zou willen dat zij het was geweest, die mensen zijn ziek van ellende. Wat fijn dat je zo goed oplet, en wat jammer dat ze niet gechipt is.
Groetjes Francien
Nopequote:Op maandag 13 juni 2005 21:57 schreef Nijntjuh het volgende:
ohja, Poes vindt het misschien wel heel leuk om te spelen met een propje papier.
of dr zit Heilige Birmaan in: mijn ouders hebben zo'n poezewoez. Volgens mij vader is ie Gereformeerd. Sobertjes en houdt niet van flauwekul zoals knuffelen en spelen.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:01 schreef Belacheloos het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik denk dat ik een kruising tussen een kat en een luiaard heb aangetroffen ofzo, hele tijd maar lekker![]()
Totdat ik naar de ijskast loop, dan komt ze wel in beweging![]()
Géén bicolour, colourpoint pers. Kop van een pers, lijf van een pers en lange vacht van een pers, gekleurde point dus clourpoint pers ook wel Himalayan genoemd.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:57 schreef Nijntjuh het volgende:
Ik denk dat ze een kruising pers/ragdoll is, het kleurpatroon is in iedergeval ragdoll achtig (de bicolor variant).
geen druppel ragdoll bloed dusquote:Op maandag 13 juni 2005 22:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Géén bicolour, colourpoint pers. Kop van een pers, lijf van een pers en lange vacht van een pers, gekleurde point dus clourpoint pers ook wel Himalayan genoemd.![]()
't is wél * familie * hoor de ragdoll heeft ook perzenbloed en zijn gekleurde points van de siamees.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:06 schreef Nijntjuh het volgende:
[..]
geen druppel ragdoll bloed dus![]()
desondanks ben ik helemaal verliefd op dr![]()
![]()
of Poes moet eerst eens flink bijkomen van dr avonturen.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:01 schreef Belacheloos het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik denk dat ik een kruising tussen een kat en een luiaard heb aangetroffen ofzo, hele tijd maar lekker![]()
Totdat ik naar de ijskast loop, dan komt ze wel in beweging![]()
Ik heb het even nagevraagd bij een Perzenfokster, omdat voor zover ik weet bij Colourpoints er geen wit in de points hoort te zitten. Poes heeft een heel wit snoetje. Ik heb zelf een vage kruising Sealpoint met wit vlekje op haar lipquote:Op maandag 13 juni 2005 22:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Géén bicolour, colourpoint pers. Kop van een pers, lijf van een pers en lange vacht van een pers, gekleurde point dus clourpoint pers ook wel Himalayan genoemd.![]()
Wat kan je daaraan dan zien ? Voor zover ik weet horen Colourpoint katten, of het nu Perzen, Birmanen, Siamezen, Ragdolls (Machoquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:29 schreef deedeetee het volgende:
Vraagje aan Belacheloos :
Wat voor kleur hebben de ogen van de poes ?![]()
Afgaande op de kleur van de laatste * flits* foto zou ik neigen naar lilac coulorpoint, maar als ik de oogkleur weet kan ik 't met met meer zekerheid zeggen ( of uitsluiten )![]()
Ja..kom op ..vertel !!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:05 schreef inkie1010 het volgende:
Hoe is het met Poes?
quote:2 jun - Kat, PERZISCHE, GRIJS / WIT, Grijs, beige beetje lichtbruin wit, donkerbruine staart, 1 jr, Elsloo nr: 275661
Zal een krabpaal de poes nog meer doen oplevenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:39 schreef Belacheloos het volgende:
Het gaat goed met Poes! De melding op Amivedi is inmiddels ietsje aangepast, zodat-ie meer van toepassing is op Poes:
[..]
![]()
Op de foto lijkt het net of poes met allebei de oogjes naar opzij ( rechter naar rechts en linker naar links) kijkt. Miss. zie ik 't verkeerd ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef Belacheloos het volgende:
Thanx! Nog eentje: Is dit soort katten altijd zo scheel, of is Poes uniek?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:24 schreef Belacheloos het volgende:
Check this out:
[[url=http://img195.echo.cx/img195/5499/poeshuis9pq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ziet ernaar uit dat ik binnenkort eens die Poezen-APK bij de dierenarts moet gaan laten uitvoeren, omdat Poes misschien wel bij Belacheloos zal blijven...![]()
Dus wij kunnen in Limburg een "poes-meeting" verwachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:04 schreef Belacheloos het volgende:
Poes is OK!
En 't ziet er naar uit dat ik eraan vastzit, niet dat ik het erg vind
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:04 schreef Belacheloos het volgende:
Poes is OK!
En 't ziet er naar uit dat ik eraan vastzit, niet dat ik het erg vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |