Hallo hallo hallo, hier ben ik weer
Wow, deel twee alweer?!
Sorry voor de lange afwezigheid, heb het erg druk gehad
Ik las dat ik niet veel gedaan zou hebben om Poes weer terug naar haar rechtmatige eigenaar te krijgen, maar ik heb zoals ik al zei genoeg dingen aan m'n kop (woon net in nieuw appartement dat opgeknapt moet worden, druk met werk etc.) en probeer tussen het verzorgen door nog wat met Amivedi te bereiken.
Hier nog een mailtje dat ik vandaag kreeg naar aanleiding van de Roermond melding:
quote:
Hoi Belacheloos,
Nee, het is helaas niet moeshni, daar heb ik namelijk ook een foto van. Ik zou willen dat zij het was geweest, die mensen zijn ziek van ellende. Wat fijn dat je zo goed oplet, en wat jammer dat ze niet gechipt is.
Groetjes Francien
Dus helaas vervalt de Roermond melding voor Poes.
Ik wil heus wel een paar site's doorspitten om Poes terug te vinden, dus als iemand me nog wat vermiste/gevonden-dierensites weet op te noemen, graag
Maar ik ga geen posters ofzo ophangen of rondbuurten, aangezien me dat nogal zinloos lijkt, omdat Poes misschien van weet ik waar is komen aantoffelen.
Ik zou het ook niet over m'n hart krijgen om Poes te houden, terwijl ik niet zeker weet of er iemand is die Poes graag terug wil hebben, dus niet zeggen dat ik Poes zelf wil houden.
Zelfs als ik uiteindelijk de baas van Poes niet kan vinden, weet ik niet of ik haar wil houden, tis toch een hele klus zo'n diertje, en ik heb ook nog niks van de huisbaas gehoord
Maar de tijd zal het leren... Tips zijn welkom, en de foto's? Komen later
Over het wel en wee van Poes zelf:
Ik heb vandaag de hele vloer maar es schoongemaakt, aangezien er sinds de komst van Poes onverklaarbare zwarte vlekken op verschenen zijn. Ook heeft Poes vandaag voor het eerst gekotst, een soort bruinige kwijlerige derrie. Klein beetje maar, kan gebeuren he.
De klitten vallen eigenlijk best wel mee, Poes heeft een paar kleintjes, en een wat grotere, die knip ik er nog wel uit.
Poes eet goed haar bordje leeg, en hapt af en toe wat brokjes, die ze wegspoelt met wat vers aqua. En natuurlijk mogen de kattensnoepjes niet ontbreken af en toe
Poes is geen speelkat, want haar balletje heeft ze nog niet aangeraakt, evenals de gordijnen, loshangende draden etc.
Voor de rest gaat het uitstekend met Poes, zover ik dat kan constateren als katten-leek