abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27888100
Jonge kat gevonden bij Elsloo, Limburg

We blijven de avonturen van Poes bij Belacheloos kritisch volgen.
pi_27890584
Ja ik ben benieuwt hoe het nu is eigenlijk..
  maandag 13 juni 2005 @ 16:30:31 #3
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_27891756
Heb me net door het vorige topic heen geploetert

Het is een tabby colourpoint pers denk ik en die klitten bij lange niet zo erg als een * gewone * pers. Het zijn doorgaans hele lieve katten ik hoop dat ze lekker bij Belacheloos kan blijven wonen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_27892898
* Crashcat weer volgt
なんだっけ
pi_27894560
quote:
Op maandag 13 juni 2005 17:08 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat weer volgt
* Ilsjuhh volgt mee
pi_27894609
hoop dat als er een baasje is die gevonden wordt, iig moet daar vind ik wel veel voor gedaan worden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27894776
Hoe staat het trouwens met de klitten van Poes?
  maandag 13 juni 2005 @ 18:24:43 #8
78780 deedeetee
pi_27894811
Vind 't wel vreemd dat het baasje zélf niet veel moeite doet ... advertenties enzo plaatsen.....
Perzen zijn van huisuit beslist GEEN zwerf katten.
pi_27895172
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:14 schreef DarkElf het volgende:
hoop dat als er een baasje is die gevonden wordt, iig moet daar vind ik wel veel voor gedaan worden.
Ja vandaar dat ik het warm hou met een 2e deel
Belacheloos joehoe
pi_27895361
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:24 schreef deedeetee het volgende:
Vind 't wel vreemd dat het baasje zélf niet veel moeite doet ... advertenties enzo plaatsen.....
Perzen zijn van huisuit beslist GEEN zwerf katten.
voor hetzelfde geldt is iemand op vakantie en heeft de oppas hem laten ontsnappen?

ik noem maar wat maar iig moet een vinder ook hard werken aan het vinden van een eventueel baasje.

ik zou mezelf erg schuldig voelen als ik niet álles geprobeerd had om een baasje te vinden als ik een aanlopertje had of een vondelingetje bijv.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27895386
We willen een update van Poes Poes Poes !!
If gymnastics were easy, it would be called football!
  maandag 13 juni 2005 @ 19:05:57 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27895992
Tvp
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 13 juni 2005 @ 19:12:54 #13
78780 deedeetee
pi_27896236
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

voor hetzelfde geldt is iemand op vakantie en heeft de oppas hem laten ontsnappen?
Dat is anders niks voor een pers, maaja 't is nooit uit te sluiten. Natuurlijk is het sneu als de eigenaar hem graag terug wil, maar in dat geval zou ik toch wel verwachten dat die er meer moeite voordeed en overal advertenties zou plaatsen. Dierenartsen bellen en asiels enzo. Dan zou er toch wel iets bekend zijn inmiddels ?
ik dacht eerlijk gezegd heel achterdochtig dat 't arme beest gedumpt is vanwege de kale plek of omdat ie opeen andere manier tegen gevallen is, of gewoon vanwege de vakantie
pi_27897067
Deel 2 Juich!
* innepin wacht geduldig op updates.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_27898193
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:39 schreef innepin het volgende:
Deel 2 Juich!
* innepin wacht geduldig op updates.
* inkie1010 ook!!!!
pi_27898749
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

ik dacht eerlijk gezegd heel achterdochtig dat 't arme beest gedumpt is vanwege de kale plek of omdat ie opeen andere manier tegen gevallen is, of gewoon vanwege de vakantie
kan natuurlijk, zoiets gebeurt helaas maar goed, voor je eigen gevoel moet je er niet álles aan gedaan hebben voor je besluit het beestje te houden? dat bedoelde ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27898845
Terug Vind Poes.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 13 juni 2005 @ 20:35:19 #18
78780 deedeetee
pi_27898973
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

kan natuurlijk, zoiets gebeurt helaas maar goed, voor je eigen gevoel moet je er niet álles aan gedaan hebben voor je besluit het beestje te houden? dat bedoelde ik
tuurlijk maar ik las in 't vorige topic meen ik al dat de TS daar de nodige moeite voor had gedaan
pi_27899792
TVP
pi_27900186
Mensen let erop, TVP's mogen niet meer he (beleid van heel fok)
Het is de bedoeling dat je het bookmarkknopje (koffertje bovenaan) gebruikt.
pi_27901246
Hallo hallo hallo, hier ben ik weer
Wow, deel twee alweer?!
Sorry voor de lange afwezigheid, heb het erg druk gehad
Ik las dat ik niet veel gedaan zou hebben om Poes weer terug naar haar rechtmatige eigenaar te krijgen, maar ik heb zoals ik al zei genoeg dingen aan m'n kop (woon net in nieuw appartement dat opgeknapt moet worden, druk met werk etc.) en probeer tussen het verzorgen door nog wat met Amivedi te bereiken.
Hier nog een mailtje dat ik vandaag kreeg naar aanleiding van de Roermond melding:
quote:
Hoi Belacheloos,

Nee, het is helaas niet moeshni, daar heb ik namelijk ook een foto van. Ik zou willen dat zij het was geweest, die mensen zijn ziek van ellende. Wat fijn dat je zo goed oplet, en wat jammer dat ze niet gechipt is.
Groetjes Francien
Dus helaas vervalt de Roermond melding voor Poes.
Ik wil heus wel een paar site's doorspitten om Poes terug te vinden, dus als iemand me nog wat vermiste/gevonden-dierensites weet op te noemen, graag
Maar ik ga geen posters ofzo ophangen of rondbuurten, aangezien me dat nogal zinloos lijkt, omdat Poes misschien van weet ik waar is komen aantoffelen.
Ik zou het ook niet over m'n hart krijgen om Poes te houden, terwijl ik niet zeker weet of er iemand is die Poes graag terug wil hebben, dus niet zeggen dat ik Poes zelf wil houden.
Zelfs als ik uiteindelijk de baas van Poes niet kan vinden, weet ik niet of ik haar wil houden, tis toch een hele klus zo'n diertje, en ik heb ook nog niks van de huisbaas gehoord
Maar de tijd zal het leren... Tips zijn welkom, en de foto's? Komen later

Over het wel en wee van Poes zelf:

Ik heb vandaag de hele vloer maar es schoongemaakt, aangezien er sinds de komst van Poes onverklaarbare zwarte vlekken op verschenen zijn. Ook heeft Poes vandaag voor het eerst gekotst, een soort bruinige kwijlerige derrie. Klein beetje maar, kan gebeuren he.
De klitten vallen eigenlijk best wel mee, Poes heeft een paar kleintjes, en een wat grotere, die knip ik er nog wel uit.
Poes eet goed haar bordje leeg, en hapt af en toe wat brokjes, die ze wegspoelt met wat vers aqua. En natuurlijk mogen de kattensnoepjes niet ontbreken af en toe
Poes is geen speelkat, want haar balletje heeft ze nog niet aangeraakt, evenals de gordijnen, loshangende draden etc.

Voor de rest gaat het uitstekend met Poes, zover ik dat kan constateren als katten-leek
Kiek mèr, ich bin van 't kamp!
Helle kern tot op de knook!
  maandag 13 juni 2005 @ 21:57:08 #22
78780 deedeetee
pi_27901673
http://www.marktplaats.nl/ heeft ook een * vermist/gevonden * afd.
  maandag 13 juni 2005 @ 21:57:24 #23
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_27901688
wat een lief topic!!

Belacheloos: geweldig wat je allemaal voor de poezewoez doet als kattenleek
Ik hoop echt dat je Poes kan houden als er geen baasje is die zich meldt.

Wat een ontzettend lieve foto's Ik ben helemaal weg van haar!!! Ik denk dat ze een kruising pers/ragdoll is, het kleurpatroon is in iedergeval ragdoll achtig (de bicolor variant). Als er ook maar een druppel ragdoll bloed in zit moet je dr beslis houden als je de gelegenheid hebt Ragdoll zijn vreselijk lief, zeldzame slijmballen en eigenlijk net puppies.

ohja, Poes vindt het misschien wel heel leuk om te spelen met een propje papier. Onze Macho kijkt naar geen enkel speekgoed om, maar kan uren zoet zijn met een propje
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
pi_27901845
quote:
Op maandag 13 juni 2005 21:57 schreef Nijntjuh het volgende:
ohja, Poes vindt het misschien wel heel leuk om te spelen met een propje papier.
Nope
Ik denk dat ik een kruising tussen een kat en een luiaard heb aangetroffen ofzo, hele tijd maar lekker
Totdat ik naar de ijskast loop, dan komt ze wel in beweging
Kiek mèr, ich bin van 't kamp!
Helle kern tot op de knook!
  maandag 13 juni 2005 @ 22:02:53 #25
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_27901912
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:01 schreef Belacheloos het volgende:

[..]

Nope
Ik denk dat ik een kruising tussen een kat en een luiaard heb aangetroffen ofzo, hele tijd maar lekker
Totdat ik naar de ijskast loop, dan komt ze wel in beweging
of dr zit Heilige Birmaan in: mijn ouders hebben zo'n poezewoez. Volgens mij vader is ie Gereformeerd. Sobertjes en houdt niet van flauwekul zoals knuffelen en spelen.

Macho daarentegen.....
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')