'Razend-gek' ja dat zegje goed, je kan van die hyper actieve kittens hebben, echt super lief.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie geen vreemde dingen, ze ziet alles als prooi, en ze is nog superjong, en dan kunnen ze echt zo razend-gek doen.... met het ouder worden wordt het wel rustiger hoor
behalve als je een kat hebt die niet bang is voor water... de kat van mn vriend gaat rustig mee douchen, dus die plantenspuit hielp ook niet toen die klein was.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:04 schreef Spindizzy het volgende:
Oja: bij het opvoeden van katten is de plantenspuit je beste vriend. Maar dat wist je vast al he?
Dit is al zovaak voorbij gekomenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:29 schreef DeHeldjes het volgende:
http://www.bonsaikitten.com/
Je kunt ze tegenwoordig zelfs van Vorm veranderen
ja dat wist ik, maar die vergeet ik steeds te kopenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:04 schreef Spindizzy het volgende:
Oja: bij het opvoeden van katten is de plantenspuit je beste vriend. Maar dat wist je vast al he?
Ik wil ook fotootjes zien.
dacht ik alquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie geen vreemde dingen, ze ziet alles als prooi, en ze is nog superjong, en dan kunnen ze echt zo razend-gek doen.... met het ouder worden wordt het wel rustiger hoor
thnx ik doe ook hard mn bestquote:Je pakt het goed aan, door te corrigeren zonder te straffen volgens mij.
Van die keutels uit kattenbak vissen heb ik nog nooit gehoord, maar wie weet heeft dat met territorium gedrag te maken in de verte????
weet ik idd niet, maar ik doe iig stinkend mn best dat wijffie een goed leven te gevenquote:Je weet gewoon niet wat voor rots of raars ze in haar eerste weken heeft meegemaakt, dat verklaart vaak wel wat extreem gedrag.
quote:Plaats je ook een keer fotootjes? Kunnen we ff kijken of het een lapjes is
Niet! Ik heb al gezien! Ok, ze is ietsje mooier dan Xena maar tipt bij lange na Døra nietquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:08 schreef GewoneMan het volgende:
alleen wordt dan iedereen jaloers omdat ze de allerknapste is
![]()
Zie het linkjes topic hier in F&F, staan een paar suggestiesquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:54 schreef GewoneMan het volgende:
nooit fotos geshowed maar omdat mijn Kira (dat is haar naam) de mooiste poes ter wereld is, zal ik het doen. iemand nog een tip waar ik ze het best kan uppen?
acceptedquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie het linkjes topic hier in F&F, staan een paar suggesties
Enneh over dat mooiste poesje daag ik je uit tot een catfight
heerlijk hequote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:55 schreef erodome het volgende:
JAAAAAAAAAA eindelijk foto's!!!!!!!
Wat een lekkere meid, gefeli, je bent de eigenaar van een lapjeskat, eigenzinnige wezens zijn dat, daar ga je nog wat te stellen mee krijgen, lekkere ondeugd, je ziet de ondeugd ervanaf stralen
Er is niets mis met je kitten, ze is lekker speels, zo hoort het, het ruwe kan je wat afremmen door het spel te stoppen zodra ze tever gaat met een auwwwwww erbij, evt een nee...
schijn bedriegt hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
AAAaaaah wat een schatje!!!!
juist dan zijn ze lief!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:04 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
schijn bedriegt hoor![]()
![]()
![]()
niet dat het geen schatje is hoor maar oehhhhh ze is ondeugendmaar dat geeft nix ik vind het heerlijk...
je hebt helemaal gelijk Kira isquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
juist dan zijn ze lief!!
mn vriend heeft er 2, waarvan één heel rustig en een zo druk dat ze ook alles onderkwijlt van enthousiasme. lief!
ehhh Døra is wel een knappe kater maar Kira is veeeel knapperquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:36 schreef Nuek het volgende:
[..]
Niet! Ik heb al gezien! Ok, ze is ietsje mooier dan Xena maar tipt bij lange na Døra niet![]()
speeltjes zat hoor ghehe. enne bierdopjes vinden ze ook geweldig (alles wat beweegt en of geluid maakt)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:29 schreef Sassie het volgende:
Genoeg speelgoed kopen waar ze zich mee uit kan leven, een nep-muis doet het altijd wel goed.
Maar op die leeftijd vermaken ze zich nog overal mee ook met propjes papier en pingpongballen.
ach nee hoor, tuurlijk is het geweldig zo`n speels wijffie in je buurt, maar als ze ouder wordt en minder speels wordt is het ook prima. ik neem dr zoals ze is. alles heeft voor en nadelen. ikquote:Geniet er maar van, over een paar jaar is ze een bezadigde dame en verlang je stiekem terug naar de mini-tornado van vroeger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |