abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24988431
ok ik heb sindskort (26 dagen) een kitten toen ik dr kreeg was ze +/- 3 maand oud. ze is afgedankt en daardoor was ze erg schuw, dat draaide vrij snel bij en nu is het echt een dropje. het is een lapjespoes? (rood, zwart en wit maar geen lapjes motief meer een kruising tussen een wit zwarte en zo`n tijgerkatje) nu is het zo dat ze sindskort wel aardig afhankelijk is geworden ze mist me dus als ik weg ga en als ik terug kom is ze blij.

echter zijn er een paar dingen waar ik even aandacht voor wil. ze is soms echt heel lief en dan ligt ze zo een uur op mn schoot te spinnen maar soms is ze ook heel wild (logisch ze is speels) maar ik heb het idee dat ze soms te wild is en vraag me af waarom (niet dat het me echt stoort integendeel moet er vaak om lachen)

ze rent vaak heel hard door huis en dan met opgezette staart en kromgebogen rug (agressie?) dan heeft ze geen rust en wil ze overal achteraan wat soms wel vervelend is aangezien alles wat beweegt een doel is, mijn handen dus ook. al is ze meestal heel voorzichtig met haar nagels en tanden. alleen de bank krijgt in deze aanvallen veel nagels te verduren, het krabben aan de bank is iets dat ik er al uitgekregen heb door haar bij dr nek te pakken (niet te wild uiteraard) en bij de krabplank (aan de muur bevestigd) te plaatsen.

ze slaat ook het eten uit dr voederbak met haar pootje en dan gaat ze eten (dit doet ze niet altijd) ook gaat ze vaak de brokjes die ze eruit slaat aanvallen (ja ik weet het ze is gek ) speeltjes heeft ze genoeg dus daar kan het niet aan liggen. hetzelfde doet ze met kattensnoepjes daar speelt ze mee maar opeten ho maar. (2 soorten geprobeerd) als ik ze in dr bakje leg eet ze ze wel op

wat ze ook nog deed was met dr eigen opgedroogde keutels spelen die ze zorgzaam uit de kattenbak had gevist (de viezerik ) dat heb ik eruit gekregen door het terug te plaatsen in de kattenbak en de poes erachteraan

wat ik me afvroeg is of ik me er zorgen om moet maken of dat het wel bijdraait met de tijd?

voor de duidelijkheid het zijn geen klachten hoor, ik ben gek op haar en zij op mij maar wil gewoon weten of het wel goed gaat of dat ik mogelijkerwijs iets fout doe. hoe dan ook tips zijn welkom
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:00:47 #2
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24988483
Gefeliciteerd! Je hebt een perfect gewone kat
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:01:42 #3
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24988497
Klinkt als een gezonde kitten, lekker speels
En verschillende katten zijn in verschillende mate agressief.
Krabben aan de bank schijnt te verhelpen zijn door azijn op de plekken te spuiten waar ze niet mag krabben. Of het werkt, geen idee maar het is de moeite van het proberen waard.

Maar we willen natuurlijk foto's zien he
pi_24988517
Ik zie geen vreemde dingen, ze ziet alles als prooi, en ze is nog superjong, en dan kunnen ze echt zo razend-gek doen.... met het ouder worden wordt het wel rustiger hoor

Je pakt het goed aan, door te corrigeren zonder te straffen volgens mij.
Van die keutels uit kattenbak vissen heb ik nog nooit gehoord, maar wie weet heeft dat met territorium gedrag te maken in de verte????

Je weet gewoon niet wat voor rots of raars ze in haar eerste weken heeft meegemaakt, dat verklaart vaak wel wat extreem gedrag.

Plaats je ook een keer fotootjes? Kunnen we ff kijken of het een lapjes is
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:04:39 #5
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24988530
Oja: bij het opvoeden van katten is de plantenspuit je beste vriend. Maar dat wist je vast al he?

Ik wil ook fotootjes zien.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24988881
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie geen vreemde dingen, ze ziet alles als prooi, en ze is nog superjong, en dan kunnen ze echt zo razend-gek doen.... met het ouder worden wordt het wel rustiger hoor
'Razend-gek' ja dat zegje goed, je kan van die hyper actieve kittens hebben, echt super lief.
Ik kon zelf anderhalf-jaar gelee een kitten meenemen, eigenlijk wel spijt
(dat ik er niet meenam)
En het was zo'n leuk poesje! Een heel speciaal soort donker-bruin en als je d'r vacht plooit zie je een donker-grijs ofzo. Met een vrij spits koppie en lief!

Zo zie je maar weer wat liefde en aandacht voor een zelfs al schuw diertje kan doen.
Hetzelfde geldt bij mensen, ben ik van mening

Een poes meegemaakt, werd ws. mishandeld bij vorige eigenaar.
Echt niet te aaien in het begin.
Is een tijdlang goed voor gezorgd. Nu kan je d'r aaien, komt ze bij je zitten.
Alleen als ze bij d'r voerbakje staat dan moet je d'r met rust laten,
ze kijkt nog steeds heel vaak om,
holle rug, en naar binnen gerichte kromme tenen. echt zo zielig..
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:29:56 #7
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24988908
http://www.bonsaikitten.com/

Je kunt ze tegenwoordig zelfs van Vorm veranderen
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_24988946
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:04 schreef Spindizzy het volgende:
Oja: bij het opvoeden van katten is de plantenspuit je beste vriend. Maar dat wist je vast al he?
behalve als je een kat hebt die niet bang is voor water... de kat van mn vriend gaat rustig mee douchen, dus die plantenspuit hielp ook niet toen die klein was.

het leukst aan katten is als gaan jagen op iets dat er niet is....
pi_24989185
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:29 schreef DeHeldjes het volgende:
http://www.bonsaikitten.com/

Je kunt ze tegenwoordig zelfs van Vorm veranderen
Dit is al zovaak voorbij gekomen
En het is nog een hoax ook.

Verder nog iets zinnigs te melden behalve dit uitgemolken gedoe?

OT
Plantenspuit is hier alleen maar lekker om tegenin te likken, ze is dan ook een echte waterrkat

Kort blazen in haar gezicht doet het wel goed.
pi_24989259
nooit fotos geshowed maar omdat mijn Kira (dat is haar naam) de mooiste poes ter wereld is, zal ik het doen. iemand nog een tip waar ik ze het best kan uppen?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24989313
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:04 schreef Spindizzy het volgende:

Ik wil ook fotootjes zien.
ja dat wist ik, maar die vergeet ik steeds te kopen zo nu ook weer heb wel een nieuw speeltje gekocht, een harige vis aan een hengel... vind ze ook erg leuk

tja en dat dat geen bestaand dier is maakt niet uit hahaha ze pakt alles dat beweegt
pi_24989427
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:03 schreef Bluezz het volgende:
dacht ik al maar een topic kan nooit kwaad he wil het beste voor mn ADHDertjuh
quote:
Je pakt het goed aan, door te corrigeren zonder te straffen volgens mij.
Van die keutels uit kattenbak vissen heb ik nog nooit gehoord, maar wie weet heeft dat met territorium gedrag te maken in de verte????
thnx ik doe ook hard mn best territorium gedrag lijkt me niet het is een vrouwtjuh
quote:
Je weet gewoon niet wat voor rots of raars ze in haar eerste weken heeft meegemaakt, dat verklaart vaak wel wat extreem gedrag.
weet ik idd niet, maar ik doe iig stinkend mn best dat wijffie een goed leven te geven
quote:
Plaats je ook een keer fotootjes? Kunnen we ff kijken of het een lapjes is
alleen wordt dan iedereen jaloers omdat ze de allerknapste is
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:36:56 #13
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24989653
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:08 schreef GewoneMan het volgende:

alleen wordt dan iedereen jaloers omdat ze de allerknapste is
Niet! Ik heb al gezien! Ok, ze is ietsje mooier dan Xena maar tipt bij lange na Døra niet
Proud Powerpauper
pi_24989688
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:54 schreef GewoneMan het volgende:
nooit fotos geshowed maar omdat mijn Kira (dat is haar naam) de mooiste poes ter wereld is, zal ik het doen. iemand nog een tip waar ik ze het best kan uppen?
Zie het linkjes topic hier in F&F, staan een paar suggesties

Enneh over dat mooiste poesje daag ik je uit tot een catfight
pi_24989737
fotos niet de beste kwaliteit, zijn met mijn telefoon genomen. maar ja heb geen digitaal toestel...

pi_24989810
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zie het linkjes topic hier in F&F, staan een paar suggesties

Enneh over dat mooiste poesje daag ik je uit tot een catfight
accepted
pi_24989876
JAAAAAAAAAA eindelijk foto's!!!!!!!

Wat een lekkere meid, gefeli, je bent de eigenaar van een lapjeskat, eigenzinnige wezens zijn dat, daar ga je nog wat te stellen mee krijgen, lekkere ondeugd, je ziet de ondeugd ervanaf stralen

Er is niets mis met je kitten, ze is lekker speels, zo hoort het, het ruwe kan je wat afremmen door het spel te stoppen zodra ze tever gaat met een auwwwwww erbij, evt een nee...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24989928
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:55 schreef erodome het volgende:
JAAAAAAAAAA eindelijk foto's!!!!!!!

Wat een lekkere meid, gefeli, je bent de eigenaar van een lapjeskat, eigenzinnige wezens zijn dat, daar ga je nog wat te stellen mee krijgen, lekkere ondeugd, je ziet de ondeugd ervanaf stralen

Er is niets mis met je kitten, ze is lekker speels, zo hoort het, het ruwe kan je wat afremmen door het spel te stoppen zodra ze tever gaat met een auwwwwww erbij, evt een nee...
heerlijk he
pi_24989938
AAAaaaah wat een schatje!!!!
pi_24989975
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
AAAaaaah wat een schatje!!!!
schijn bedriegt hoor

niet dat het geen schatje is hoor maar oehhhhh ze is ondeugend maar dat geeft nix ik vind het heerlijk...
pi_24990038
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:04 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

schijn bedriegt hoor

niet dat het geen schatje is hoor maar oehhhhh ze is ondeugend maar dat geeft nix ik vind het heerlijk...
juist dan zijn ze lief!!

mn vriend heeft er 2, waarvan één heel rustig en een zo druk dat ze ook alles onderkwijlt van enthousiasme. lief!
pi_24990127
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

juist dan zijn ze lief!!

mn vriend heeft er 2, waarvan één heel rustig en een zo druk dat ze ook alles onderkwijlt van enthousiasme. lief!
je hebt helemaal gelijk Kira is
pi_24990894
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:36 schreef Nuek het volgende:

[..]

Niet! Ik heb al gezien! Ok, ze is ietsje mooier dan Xena maar tipt bij lange na Døra niet
ehhh Døra is wel een knappe kater maar Kira is veeeel knapper WTF is Xena?
pi_24991122
Genoeg speelgoed kopen waar ze zich mee uit kan leven, een nep-muis doet het altijd wel goed.
Maar op die leeftijd vermaken ze zich nog overal mee ook met propjes papier en pingpongballen.

Geniet er maar van, over een paar jaar is ze een bezadigde dame en verlang je stiekem terug naar de mini-tornado van vroeger.
pi_24991196
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 18:29 schreef Sassie het volgende:
Genoeg speelgoed kopen waar ze zich mee uit kan leven, een nep-muis doet het altijd wel goed.
Maar op die leeftijd vermaken ze zich nog overal mee ook met propjes papier en pingpongballen.
speeltjes zat hoor ghehe. enne bierdopjes vinden ze ook geweldig (alles wat beweegt en of geluid maakt)
quote:
Geniet er maar van, over een paar jaar is ze een bezadigde dame en verlang je stiekem terug naar de mini-tornado van vroeger.
ach nee hoor, tuurlijk is het geweldig zo`n speels wijffie in je buurt, maar als ze ouder wordt en minder speels wordt is het ook prima. ik neem dr zoals ze is. alles heeft voor en nadelen. ik hou toch al van dr ook als ze 20 is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')