Ik reageer maar niet verder, want de foto's spreken voor zich.. alleen heb ik die mensen op die foto's al 20x dood gewenst!
-edit-foto's verwijderd, als je ze toch wil zien, klik dan op eigen risico op het linkje hieronder-edit-
en zo gaat dit fucking lang door
ik ga bijna kotsen van die foto's dus ik stop hier mee maar er is nog meer (en 10x erger) te zien op www.tegendierenleed.nl
Ik vind echt dat hier iets tegen gedaan moet worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 26-10-2003 23:09]
quote:Eh
Op woensdag 17 september 2003 01:02 schreef francia het volgende:Ik vind echt dat hier iets tegen gedaan moet worden.
Dan doe er wat aan!?!
quote:spuug
Op woensdag 17 september 2003 01:03 schreef Haanibal het volgende:
wat denk je dat je bij de gemiddelde chinees krijgt voorgeschoteld in je babi pangang?
dat die mishandeling niet goed is spreekt voor zich, maar bovenstaande hypocriete mening meen ik ook tussen je regels door te lezen
Plaats ook wat foto's van kalveren en biggetjes in de nederlandse bioindustrie.
Tis daar nu eenmaal gewoon om honden en katten te eten, net zoals het hier normaal is om koeien en varkens te eten.
Valt niks tegen te doen, alleen het dierenleed mag alleen wat minder
quote:ok daarom heb ik dus wel bewondering voor de mensen die dit soort dingen "op moeten ruimen"
Op woensdag 17 september 2003 01:07 schreef LennyKravitz het volgende:
Het kan nog erger... kijk maar hier (niet net na het eten)...en klik dan op "Schokkend 18+"
quote:roadkill....
Het kan nog erger... kijk maar hier (niet net na het eten)...en klik dan op "Schokkend 18+"
heeft natuurlijk heel weinig met dierenmishandeling te maken....
quote:Het ging om de Ferrari
Op woensdag 17 september 2003 01:09 schreef Mobster273 het volgende:[..]
roadkill....
heeft natuurlijk heel weinig met dierenmishandeling te maken....
quote:is uiteaard zeer vervelend, maar de link met dierenmishandeling zie ik niet helemaal....
Op woensdag 17 september 2003 01:10 schreef Najra het volgende:[..]
Het ging om de Ferrari
quote:ze mishandelen de paardekrachten
Op woensdag 17 september 2003 01:14 schreef Mobster273 het volgende:[..]
is uiteaard zeer vervelend, maar de link met dierenmishandeling zie ik niet helemaal....
nee sorry ik zie de link ook niet echt
quote:Sommigen rijden gewoon niet met hun hoofd erbij
Ontopic:
Je eet toch ook rund/kippen/schapen en varkens vlees? En dan veroordeel jij hun? Hypocriet
quote:Denk dat je niet helemaal begrepen hebt waar francia met dit topic heen wilde.
die motorrijder ligt wel behoorlijk in stukkies.
Dieren zijn dieren, mocht je ze eten dan moet je 't niet zielig vinden voor die paar hondjes.Idd, dan ben je gewoon hypocriet!
quote:Veiligheid voor alles, je moet die beesten natuurlijk wel muilkorven
Op woensdag 17 september 2003 01:17 schreef Bushmaster het volgende:
Wroafhhhh!
[afbeelding]
quote:in india is het toch zo dat de Koe heilig is? die flippen ook helemaal als ze foto's van ons zien met een lekkere biefstuk op ons bord!
Op woensdag 17 september 2003 01:17 schreef Duiveltja het volgende:
Ontopic:
Je eet toch ook rund/kippen/schapen en varkens vlees? En dan veroordeel jij hun? Hypocriet![]()
quote:Flikker op !!!
Op woensdag 17 september 2003 01:18 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Veiligheid voor alles, je moet die beesten natuurlijk wel muilkorven
Tenslotte zal men ook batterijkippen, varkens, kalveren en dergelijk voedsel niet behandelen zoals in het sprookje van Malpertuus. Het dierenleed is alom, zelfs in sommige huiskamers.
Mensen mishandelen elkaar al, dus dierenmishandeling zal al helemaal niet te stoppen zijn.
En het is daarnaast nog zo cultuurgebonden dat het er maar net van afhangt wat voor soort brainwash je in je leven hebt gehad.
In sommige landen gaan ze met dieren om zoals wij met mieren. Als ze in de weg lopen, dan gaan ze eraan. In andere landen zijn koeien dan weer heilig en behandelen ze honden dan weer als eeuh honden. 't Is allemaal zo relatief dat ik me soms afvraag of ik me er wel druk om moet maken.
Maar het is volgens mijn normen ook verschrikkelijk om dergelijke zaken te zien. Het is niet nodig dat zo'n zaken gebeuren en als het kan gestopt worden, dan graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |