Ja hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Is mijn kat eigenlijk wel normaal??
Nu komen we bij een fundamentele discussie. Is het wel normaal om katten als huisdier te houden? Wat moet je er mee? Ze scheiten de hele boel onder, ze stinken, ze komen op plekken waar ze helemaal niet horen te zijn, ze maken deuken in mijn auto en dan helpen ze het interieur ook nog aan gort. Je weet dus van te voren wat je in huis dus bespaar ons je verslag van wat je kat nu toch weer gedaan heeft.quote:
Uitrazen moet ik altijd als ik weer eens een kat zie.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja hoorHet hoort er allemaal bij en het zal echt beter worden. 16 Weken is nog hartstikke jong. Het beestje moet nog even lekker uitrazen.
Flikker toch op met je offtopic gezeik, zuurpruim. Je bent net pietverdriet die het woord 'vego' in een topictitel ziet staanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Uitrazen moet ik altijd als ik weer eens een kat zie.
je moet ook nooit slaan, worden ze alleen maar bang van, en zeker van je handenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:13 schreef Viking84 het volgende:
hehe, wat wel grappig is, is dat ie mij altijd terug slaat als ik hem een tik op z'n kop geef.
Kijkt ie zo van: he maar dat pik ik niet *pets*
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:47 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nu komen we bij een fundamentele discussie. Is het wel normaal om katten als huisdier te houden? Wat moet je er mee? Ze scheiten de hele boel onder, ze stinken, ze komen op plekken waar ze helemaal niet horen te zijn, ze maken deuken in mijn auto en dan helpen ze het interieur ook nog aan gort. Je weet dus van te voren wat je in huis dus bespaar ons je verslag van wat je kat nu toch weer gedaan heeft.
ja nu kom ik over als een dierenbeul en dat ben ik dus nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef Little_Angel het volgende:
Dat trekt als het goed is wel vanzelf weg.
Slaan zou ik maar niet meer doen, vind het sowieso een beetje triest als je dieren gaat lopen slaan..
Mijn volgende kat ga ik Satan of Damiën noemenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Wat heb ik nu toch in huis gehaald? De duivel in eigen persoon!
Herken ik. ( dat uitrazen dan.)quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Uitrazen moet ik altijd als ik weer eens een kat zie.
ja wat zij zegtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:47 schreef Brennie het volgende:
[..]
Herken ik. ( dat uitrazen dan.)
Dat heb ik echter alleen wanneer ik weer eens een Steijn tegenkom.![]()
Ts, het is normaal gedrag van een katje.
Stel wel duidelijke grenzen en wees consequent in wat de kat wel of niet mag.
Zolang de kat de plantenspuit eng vindt, dan deze gewoon blijven gebruiken.
Het wordt minder.
Mijn katten gooiden peuken uit de asbak, maakten de vloerbedekking stuk, gooiden plantenbakken omver, vermorzelden acceptgiro's etc.
Nu zijn ze een stuk rustiger.
P.s: Wees blij dat de plantenspuit werkt.Mijn katten vonden het ding na 3 keer spuiten alleen maar interessant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |