abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2005 @ 10:37:42 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_24932450
Wat heb ik nu toch in huis gehaald? De duivel in eigen persoon! Mijn katje van 16 weken is zo ontzettend brutaal dat iedereen zich erover verbaast. Als ik hem eten wil geven, bijt 'ie in m'n benen, hij scheurt het behang van de muren, speelt met punaises, kauwt op m'n boeken en op m'n laptop.... Als ik hem iets verboden heb, loopt 'ie er, zodra ik weg ben, weer vrolijk naartoe, het monster....... hij heeft al meerdere keren te maken gehad met z'n biggest enemy: de plantenspuit. Combinatie van mij en plantenspuit is reden om achter de bank te verdwijnen Maar wat doe ik met zo'n monster? Hoe leert 'ie het nou echt af om zich zo te misdragen? Hij kan overigens ook heel lief op de bank liggen, hoor Dus ik kan nooit lang kwaad op hem blijven, maar ik heb het gevoel dat ik hem constant in de gaten moet houden, want wie weet wat hij 's nachts allemaal uitspookt? Is mijn kat eigenlijk wel normaal??
Niet meer actief op Fok!
pi_24932503
Jij bent toch ook jong geweest? alles wat je verboden word moet je uitproberen
  zaterdag 5 februari 2005 @ 10:46:15 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24932546
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:37 schreef Viking84 het volgende:
Is mijn kat eigenlijk wel normaal??
Ja hoor Het hoort er allemaal bij en het zal echt beter worden. 16 Weken is nog hartstikke jong. Het beestje moet nog even lekker uitrazen.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24932562
quote:
Is mijn kat eigenlijk wel normaal??
Nu komen we bij een fundamentele discussie. Is het wel normaal om katten als huisdier te houden? Wat moet je er mee? Ze scheiten de hele boel onder, ze stinken, ze komen op plekken waar ze helemaal niet horen te zijn, ze maken deuken in mijn auto en dan helpen ze het interieur ook nog aan gort. Je weet dus van te voren wat je in huis dus bespaar ons je verslag van wat je kat nu toch weer gedaan heeft.
pi_24932576
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:46 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ja hoor Het hoort er allemaal bij en het zal echt beter worden. 16 Weken is nog hartstikke jong. Het beestje moet nog even lekker uitrazen.
Uitrazen moet ik altijd als ik weer eens een kat zie.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 10:49:04 #6
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_24932588
Speel veel met hem, dan raakt ie wat energie kwijt hoeft hij z'n aandacht niet met kattekwaad te verdienen.

Iets van een wollen touwtje met een strikje aan het uiteinde is altijd goed voor katten, daar kunnen ze uren achteraan jagen.
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 10:51:38 #7
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24932625
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:48 schreef Steijn het volgende:

[..]

Flikker toch op met je offtopic gezeik, zuurpruim. Je bent net pietverdriet die het woord 'vego' in een topictitel ziet staan
  zaterdag 5 februari 2005 @ 10:52:26 #8
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_24932635
doen ze idd allemaal
mijn 2 kittens van 17 weken zijn nu gewend aan de plantenspuit dat ze er geen kick meer om geven.. >> waterpistool dus
verder altijd nee roepen voor je met de plantenspuit gaat spuiten, gebruik altijd t zelfde woord, dan is later nee voldoende
succes ermee
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_24932781
Ik moet wel lachen om de combinatie plantenspuit en laptop. pas je wel op dat je je niet vergist.
pi_24932782
Een maat van me heeft ook een hele maffe kat. Die heeft volgens mij 2 persoonlijkheden.
Soms is ie heel lief en rustig, maar op het andere moment kijkt ie heel raar uit zn ogen, en kan je je beter niet verroeren, want anders valt ie je aan.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:13:41 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_24932903
hehe, wat wel grappig is, is dat ie mij altijd terug slaat als ik hem een tik op z'n kop geef.
Kijkt ie zo van: he maar dat pik ik niet *pets*

edit: ik heb ook een hoorapparaat en ik ben als de dood dat 'ie daar op gaat kauwen. Dat ding lag van de week al eens onder het bed
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:14:18 #12
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24932914
En terecht. Zou ik ook niet pikken
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:16:53 #13
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_24932951
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:13 schreef Viking84 het volgende:
hehe, wat wel grappig is, is dat ie mij altijd terug slaat als ik hem een tik op z'n kop geef.
Kijkt ie zo van: he maar dat pik ik niet *pets*
je moet ook nooit slaan, worden ze alleen maar bang van, en zeker van je handen
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:19:10 #14
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_24932984
Dat trekt als het goed is wel vanzelf weg.
Slaan zou ik maar niet meer doen, vind het sowieso een beetje triest als je dieren gaat lopen slaan. .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_24933095
dat kauwen hebben we hier opgelost met sambal. toen was het heeeel snel afgelopen. werkt goed dus.
* * * * *
pi_24933678
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:47 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nu komen we bij een fundamentele discussie. Is het wel normaal om katten als huisdier te houden? Wat moet je er mee? Ze scheiten de hele boel onder, ze stinken, ze komen op plekken waar ze helemaal niet horen te zijn, ze maken deuken in mijn auto en dan helpen ze het interieur ook nog aan gort. Je weet dus van te voren wat je in huis dus bespaar ons je verslag van wat je kat nu toch weer gedaan heeft.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:59:44 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_24934721
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:19 schreef Little_Angel het volgende:
Dat trekt als het goed is wel vanzelf weg.
Slaan zou ik maar niet meer doen, vind het sowieso een beetje triest als je dieren gaat lopen slaan. .
ja nu kom ik over als een dierenbeul en dat ben ik dus niet tis meer zo van als ie op bed zit en dan aan mn laptop kauwt dat ik hem dan een tikje geef: "AFBLIJVEN". Maar goed, ik zal t niet meer doen
Niet meer actief op Fok!
pi_24935359
Ik blaas nog wel eens in haar gezicht als ze weer eens ineens in mijn arm hangt en out of de blue bijt en wegrent tijdens een knuffelsessie. De plantenspuit heb ik niet altijd voor het grijpen

als iemand zijn post mist, was offtopic geblaat, maar dat weet je zelf ook wel
pi_24938934
quote:
Wat heb ik nu toch in huis gehaald? De duivel in eigen persoon!
Mijn volgende kat ga ik Satan of Damiën noemen
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_24939130
Wij hebben hier ook 2 poezen "rondlopen"...
Tegenwoordig zijn het eerder 2 slapende haarballen die 1 of 2 keer in de dag zon 15 minuten helemaal los gaan, maar ze maken niks kapot hier.

Dit hebben wij ze aangeleerd door elke keer als ze ergens aan zaten te krabben ze tegen de krabpaal te zetten en op de voorpootjes te drukken zodat de nageltjes naarbuiten kwamen, zodat ze aan de paal gingen krabben.

Onze katten hadden vroeger ook de neiging in de gordijnen te klimmen, maar zodra wij dat zagen kwam de plantenspuit in actie, ze hadden dus na een maand al door dat het niet de bedoeling was om de gordijnen als klimrek te gebruiken.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 18:35:00 #21
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_24940543
Dat wordt vanzelf wel beter, die boefjes van mij zijn óók al aardig afgekoeld. Maar toen ze nog maar een paar maanden oud waren zaten ze óók overal aan. Bij iedere overtreding gebruik maken van de platenspuit heeft uit eindelijk wel resultaat gehad
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_24940763
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:48 schreef Steijn het volgende:

[..]

Herken ik. ( dat uitrazen dan.)
Dat heb ik echter alleen wanneer ik weer eens een Steijn tegenkom.

Ts, het is normaal gedrag van een katje.
Stel wel duidelijke grenzen en wees consequent in wat de kat wel of niet mag.
Zolang de kat de plantenspuit eng vindt, dan deze gewoon blijven gebruiken.
Het wordt minder.
Mijn katten gooiden peuken uit de asbak, maakten de vloerbedekking stuk, gooiden plantenbakken omver, vermorzelden acceptgiro's etc.
Nu zijn ze een stuk rustiger.

P.s: Wees blij dat de plantenspuit werkt.Mijn katten vonden het ding na 3 keer spuiten alleen maar interessant.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_24958711
Liev toch
pi_24959529
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:47 schreef Brennie het volgende:

[..]

Herken ik. ( dat uitrazen dan.)
Dat heb ik echter alleen wanneer ik weer eens een Steijn tegenkom.

Ts, het is normaal gedrag van een katje.
Stel wel duidelijke grenzen en wees consequent in wat de kat wel of niet mag.
Zolang de kat de plantenspuit eng vindt, dan deze gewoon blijven gebruiken.
Het wordt minder.
Mijn katten gooiden peuken uit de asbak, maakten de vloerbedekking stuk, gooiden plantenbakken omver, vermorzelden acceptgiro's etc.
Nu zijn ze een stuk rustiger.

P.s: Wees blij dat de plantenspuit werkt.Mijn katten vonden het ding na 3 keer spuiten alleen maar interessant.
ja wat zij zegt
pi_24959663
Als je kittens niet voldoende op je schoot neemt wanneer ze nog klein zijn, gaan ze zich zo (wild) gedragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')