Je had haar beter wat eten kunnen geven.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:13 schreef tonja het volgende:
..., vriendin het huis uit getrapt min of meer...
Zo simpel ligt dat ook weer niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:15 schreef Spindizzy het volgende:
Zo, die had ik ook mijn huis uitgetrapt! Goed gedaan.
Het is volgens mij tegen de wet om huisdieren dood te maken. Ik zou gewoon aangifte doen
wow wat ben jij een zielig ventjequote:Op donderdag 10 november 2005 15:21 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat ben jij een zielig wijf. Ik weet niet of je het weet, maar ik ken zat mensen die kleine katten tegen de muur dood gooien. Dus zij lost het nog netjes op. En het kan mij trouwens ook geen hol schelen want katten zijn voor alleenstaande sociale dienst paupers.
Wat ben jij een triest figuur zegquote:Op donderdag 10 november 2005 15:21 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat ben jij een zielig wijf. Ik weet niet of je het weet, maar ik ken zat mensen die kleine katten tegen de muur dood gooien. Dus zij lost het nog netjes op. En het kan mij trouwens ook geen hol schelen want katten zijn voor alleenstaande sociale dienst paupers.
Blijf jij dan maar lekker aan je bier en tieten denken... loserquote:Op donderdag 10 november 2005 15:21 schreef Sjakie01 het volgende:
Gescheiden man/vrouw die ingeschreven staan bij de sociale dienst.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:26 schreef Troeta het volgende:
katten zijn voor alleenstaande sociale dienstpaupers??? Kan je dat eens uitleggen?
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:21 schreef Sjakie01 het volgende:
En het kan mij trouwens ook geen hol schelen want katten zijn voor alleenstaande sociale dienst paupers.
flikker op lulquote:Op donderdag 10 november 2005 15:27 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja prima negeer mij maar. Wilde alleen even mededelen dat katten dood gooien tegen de muur op bepaalde plekken in Nederland geen zonde is.
Op de boerderij is het heel gewoon hoor. Weet je hoeveel katten daar rondlopen? Vaak leggen boeren ze achter de tractor of gooien ze inderdaad tegen de muur.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:24 schreef erikh het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest figuur zeg
Kleine katten tegen een muur doodgooien, ik zou meteen de politie bellen als ik het zou zien. Wat kunnen die arme beestjes er nou aan doen en anders kun je ze ook nog naar het asiel of de dierenambulance brengen.
Waarom zijn katten voor dat soort mensen?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:28 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gescheiden man/vrouw die ingeschreven staan bij de sociale dienst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |