Je had haar beter wat eten kunnen geven.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:13 schreef tonja het volgende:
..., vriendin het huis uit getrapt min of meer...
Zo simpel ligt dat ook weer niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:15 schreef Spindizzy het volgende:
Zo, die had ik ook mijn huis uitgetrapt! Goed gedaan.
Het is volgens mij tegen de wet om huisdieren dood te maken. Ik zou gewoon aangifte doen
wow wat ben jij een zielig ventjequote:Op donderdag 10 november 2005 15:21 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat ben jij een zielig wijf. Ik weet niet of je het weet, maar ik ken zat mensen die kleine katten tegen de muur dood gooien. Dus zij lost het nog netjes op. En het kan mij trouwens ook geen hol schelen want katten zijn voor alleenstaande sociale dienst paupers.
Wat ben jij een triest figuur zegquote:Op donderdag 10 november 2005 15:21 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat ben jij een zielig wijf. Ik weet niet of je het weet, maar ik ken zat mensen die kleine katten tegen de muur dood gooien. Dus zij lost het nog netjes op. En het kan mij trouwens ook geen hol schelen want katten zijn voor alleenstaande sociale dienst paupers.
Blijf jij dan maar lekker aan je bier en tieten denken... loserquote:Op donderdag 10 november 2005 15:21 schreef Sjakie01 het volgende:
Gescheiden man/vrouw die ingeschreven staan bij de sociale dienst.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:26 schreef Troeta het volgende:
katten zijn voor alleenstaande sociale dienstpaupers??? Kan je dat eens uitleggen?
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:21 schreef Sjakie01 het volgende:
En het kan mij trouwens ook geen hol schelen want katten zijn voor alleenstaande sociale dienst paupers.
flikker op lulquote:Op donderdag 10 november 2005 15:27 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja prima negeer mij maar. Wilde alleen even mededelen dat katten dood gooien tegen de muur op bepaalde plekken in Nederland geen zonde is.
Op de boerderij is het heel gewoon hoor. Weet je hoeveel katten daar rondlopen? Vaak leggen boeren ze achter de tractor of gooien ze inderdaad tegen de muur.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:24 schreef erikh het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest figuur zeg
Kleine katten tegen een muur doodgooien, ik zou meteen de politie bellen als ik het zou zien. Wat kunnen die arme beestjes er nou aan doen en anders kun je ze ook nog naar het asiel of de dierenambulance brengen.
Waarom zijn katten voor dat soort mensen?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:28 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gescheiden man/vrouw die ingeschreven staan bij de sociale dienst.
Omdat ze goed kunnen buiten leven, en daarom bij mensen met kleine huizen passen.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:29 schreef Troeta het volgende:
[..]
Waarom zijn katten voor dat soort mensen?
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Want? Loop ik ook met katten te gooien?
dat vind ik al genoegquote:Op donderdag 10 november 2005 15:21 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat ben jij een zielig wijf.
[...]
En het kan mij trouwens ook geen hol schelen want katten zijn voor alleenstaande sociale dienst paupers.
Dat slaat echt nergens op...quote:Op donderdag 10 november 2005 15:30 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Omdat ze goed kunnen buiten leven, en daarom bij mensen met kleine huizen passen.
Helemaal mee eens. Ze vindt volgens mij zelfs dat ze een goede daad verricht heeft. Hoe stupide kan je zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:31 schreef jack4ya het volgende:
Hoe waardeloos en strafbaar ook, het gebeurt idd dat kittens vermoord worden.
Maar deze vriendin valt vermoedelijk niet onder de categorie "lompe boer" (of juist wel) en had heus iets anders kunnen bedenken.
Mensen die een kitten vermoorden geven hoogstens aan dat ze compleet incapabel zijn om fatsoenlijk te kunnen denken. (lees: ze zijn te stom!)
Echt, die gedachte kronkels van jouquote:Op donderdag 10 november 2005 15:30 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Omdat ze goed kunnen buiten leven, en daarom bij mensen met kleine huizen passen.
Want? Het is toch gewoon een feit dat als je in een klein appartement woont, daar geen plaats is voor een hond omdat die ruimte nodig heeft. Katten leven binnen en buiten.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:37 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Echt, die gedachte kronkels van jou![]()
Je bent op zijn minst euh... psychologenvoer![]()
Logisch toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef jack4ya het volgende:
Je trekt verkeerde conclusie uit (wat volgens jou) feiten zijn.
Je zegt katten wonen "in kleine huizen" (want voor honden geen plek) en kleine huizen zijn voor "alleenstaande sociale dienst paupers"... dus maak je er van dat "katten voor alleenstaande sociale dienst paupers zijn"
Dat is niet wat 'ie zegt:quote:Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef jack4ya het volgende:
Je trekt verkeerde conclusie uit (wat volgens jou) feiten zijn.
Je zegt katten wonen "in kleine huizen" (want voor honden geen plek) en kleine huizen zijn voor "alleenstaande sociale dienst paupers"... dus maak je er van dat "katten voor alleenstaande sociale dienst paupers zijn"
Waaruit hij ten onrechte het tegenovergestelde ook concludeert, namelijk dat als iemand een kat koopt, deze wel in een klein huis moet wonen en een sociale dienst pauper moet zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:56 schreef Thorír het volgende:
[..]
Ergo, wanneer alleenstaande sociale dienst paupers [sic.] een huisdier kiezen (kat/hond), zullen ze (noodgedwongen) een kat kiezen.
Vergif misschien ? Rotstreek báh !quote:Op donderdag 10 november 2005 16:05 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hoezo gaan ze dood van eten
Gescheiden man of vrouw?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:28 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gescheiden man/vrouw die ingeschreven staan bij de sociale dienst.
Ja, zoiets zei ze. Dat ze door het verteren zuurstofgebrek kregen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:16 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
O ik dacht aan iets medisch.........
Dat hun darmpjes het nog niet aan konden of zo.
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Want? Het is toch gewoon een feit dat als je in een klein appartement woont, daar geen plaats is voor een hond omdat die ruimte nodig heeft. Katten leven binnen en buiten.
zo bedoelde ik het... formuleerde het alleen niet goed...quote:Op donderdag 10 november 2005 16:03 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Waaruit hij ten onrechte het tegenovergestelde ook concludeert, namelijk dat als iemand een kat koopt, deze wel in een klein huis moet wonen en een sociale dienst pauper moet zijn.
Vergelijkbaar met: Een kat is een dier, maar een dier is niet per definitie een kat.
Er waren er 8 en ze gaf ze 4 te eten, in de natuur is het dan Survival of the Fittest, dus die 4 die niets te eten krijgen die vreten zichzelf en elkaar op....Die 4 die dan over zijn die gaan dood van de geur van die rottende andere 4quote:Op donderdag 10 november 2005 16:05 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hoezo gaan ze dood van eten
Was ze misschien een beetje * gestoord * in de bovenkamer ? Het klinkt idg érg merkwaardig....quote:Op donderdag 10 november 2005 16:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, zoiets zei ze. Dat ze door het verteren zuurstofgebrek kregen.
damn, wat een klerestreek. Daar zou ik ook ruzie om maken.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, zoiets zei ze. Dat ze door het verteren zuurstofgebrek kregen.
Als ze nog erg jong zijn kunnen ze alleen moedermelk verdragen dus de 4 die dan niet * bijgevoerd * worden redden 't prima.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:30 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ja als je 4 van de 8 WEL eten geeft zou het inderdaad moeten betekenen dat je er 4 GEEN eten geeft!
U heeft goed gehandeld mevrouw.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:13 schreef tonja het volgende:
Zo, dit moest ik even kwijt.
Ik mijn handje ophouden?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Gescheiden man of vrouw?
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar ik mag hopen dat jij ooit ever, gescheiden ,je handje moet ophouden ,omdat je wijf je de deur uit heeft gegooid met reden, wat ben jij een walgelijke kwal![]()
Precies.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als ze nog erg jong zijn kunnen ze alleen moedermelk verdragen dus de 4 die dan niet * bijgevoerd * worden redden 't prima.![]()
Ik denk dat ze bedoelt dat de 4 andere kleintjes eten kregen terwijl ze daar helemaal nog niet aan toe waren en daaraan zijn ze dus gestorven.![]()
"In de natuur" wordt gemoord, verkracht, et cetera. Maar je geeft zelf het verschil al aan, wij zijn niet meer ondergeschikt aan de natuur, wij hebben zelf keuzes, en dus verantwoordelijkheden.quote:in de natuur gaan ze ook van kapot in het begin.
Ik wist 't eik al maar als ik 't dan bevestigd zie .......quote:
Ademen is ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:23 schreef type_29 het volgende:
Gedeeltelijk wel, de sexdaad van die poes was natuurlijk.
Neuh, ik ben niet zo van het slaan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik wist 't eik al maar als ik 't dan bevestigd zie .......![]()
dan krampt 't door m'n hele lijf van afkeer, wat afgrijselijk gestoord !!!! hoe kan iemand nou zoiets doen !!!! en die arme kleintjes laten met zich sollen, kunnen zich niet eens verweren !!! Je hebt groot gelijk dat je dat enge mens d'r uit hebt geschopt !!![]()
![]()
Mag ik hopen dan je d'r écht geschopt hebt ( ook een trap af ) en daarbij toevallig stevige schoenen aan had ? Meindl 's ofzo ???![]()
Ben jij ook zo'n figuur die als de klap valt eerst héél kalm blijft om pas dáárna te * ontploffen *quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet zo van het slaan.
Ik heb d'r jas gepakt, en gezegd dat ze beter kan gaan.
Weinig spectaculair, maar ze rotte wel op.
Ik bedenk altijd vooral achteraf wat ik had moeten zeggen of doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n figuur die als de klap valt eerst héél kalm blijft om pas dáárna te * ontploffen *![]()
Ja, alleen jammer dat deze kittens niet dood moesten zodat ze zelf kon overleven maar omdat mevrouw te beroerd en te gierig was om haar poes te laten helpen.quote:Op zondag 13 november 2005 09:04 schreef type_29 het volgende:
De natuur is gewoon hard, eten en gegeten worden.
psies en vervolgens besloot * mevrouw * dat ze ook geen zin had in zoveel kittens en toen heeft ze kittens maar ff vermoordquote:Op zondag 13 november 2005 09:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat deze kittens niet dood moesten zodat ze zelf kon overleven maar omdat mevrouw te beroerd en te gierig was om haar poes te laten helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |