Er waren er 8 en ze gaf ze 4 te eten, in de natuur is het dan Survival of the Fittest, dus die 4 die niets te eten krijgen die vreten zichzelf en elkaar op....Die 4 die dan over zijn die gaan dood van de geur van die rottende andere 4quote:Op donderdag 10 november 2005 16:05 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hoezo gaan ze dood van eten
Was ze misschien een beetje * gestoord * in de bovenkamer ? Het klinkt idg érg merkwaardig....quote:Op donderdag 10 november 2005 16:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, zoiets zei ze. Dat ze door het verteren zuurstofgebrek kregen.
damn, wat een klerestreek. Daar zou ik ook ruzie om maken.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, zoiets zei ze. Dat ze door het verteren zuurstofgebrek kregen.
Als ze nog erg jong zijn kunnen ze alleen moedermelk verdragen dus de 4 die dan niet * bijgevoerd * worden redden 't prima.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:30 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ja als je 4 van de 8 WEL eten geeft zou het inderdaad moeten betekenen dat je er 4 GEEN eten geeft!
U heeft goed gehandeld mevrouw.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:13 schreef tonja het volgende:
Zo, dit moest ik even kwijt.
Ik mijn handje ophouden?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Gescheiden man of vrouw?
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar ik mag hopen dat jij ooit ever, gescheiden ,je handje moet ophouden ,omdat je wijf je de deur uit heeft gegooid met reden, wat ben jij een walgelijke kwal![]()
Precies.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als ze nog erg jong zijn kunnen ze alleen moedermelk verdragen dus de 4 die dan niet * bijgevoerd * worden redden 't prima.![]()
Ik denk dat ze bedoelt dat de 4 andere kleintjes eten kregen terwijl ze daar helemaal nog niet aan toe waren en daaraan zijn ze dus gestorven.![]()
"In de natuur" wordt gemoord, verkracht, et cetera. Maar je geeft zelf het verschil al aan, wij zijn niet meer ondergeschikt aan de natuur, wij hebben zelf keuzes, en dus verantwoordelijkheden.quote:in de natuur gaan ze ook van kapot in het begin.
Ik wist 't eik al maar als ik 't dan bevestigd zie .......quote:
Ademen is ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:23 schreef type_29 het volgende:
Gedeeltelijk wel, de sexdaad van die poes was natuurlijk.
Neuh, ik ben niet zo van het slaan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik wist 't eik al maar als ik 't dan bevestigd zie .......![]()
dan krampt 't door m'n hele lijf van afkeer, wat afgrijselijk gestoord !!!! hoe kan iemand nou zoiets doen !!!! en die arme kleintjes laten met zich sollen, kunnen zich niet eens verweren !!! Je hebt groot gelijk dat je dat enge mens d'r uit hebt geschopt !!![]()
![]()
Mag ik hopen dan je d'r écht geschopt hebt ( ook een trap af ) en daarbij toevallig stevige schoenen aan had ? Meindl 's ofzo ???![]()
Ben jij ook zo'n figuur die als de klap valt eerst héél kalm blijft om pas dáárna te * ontploffen *quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet zo van het slaan.
Ik heb d'r jas gepakt, en gezegd dat ze beter kan gaan.
Weinig spectaculair, maar ze rotte wel op.
Ik bedenk altijd vooral achteraf wat ik had moeten zeggen of doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n figuur die als de klap valt eerst héél kalm blijft om pas dáárna te * ontploffen *![]()
Ja, alleen jammer dat deze kittens niet dood moesten zodat ze zelf kon overleven maar omdat mevrouw te beroerd en te gierig was om haar poes te laten helpen.quote:Op zondag 13 november 2005 09:04 schreef type_29 het volgende:
De natuur is gewoon hard, eten en gegeten worden.
psies en vervolgens besloot * mevrouw * dat ze ook geen zin had in zoveel kittens en toen heeft ze kittens maar ff vermoordquote:Op zondag 13 november 2005 09:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat deze kittens niet dood moesten zodat ze zelf kon overleven maar omdat mevrouw te beroerd en te gierig was om haar poes te laten helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |